Digital Materiality Νέες Τεχνολογίες I Υπ. : Μάντζου Π. Εξάμηνο 7ο

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
The big project! 1 Ένα δύσκολο θέμα: +6 βαθμούς που μοιράζονται μεταξύ των μελών της ομάδας +3 για σωστή επίλυση του αλγοριθμικού μέρους +3 για το τελικό.
Advertisements

8th Primary School of Zografou athens, greece
Ελεγκτικό Συνέδριο Δημοσιονομική ευθύνη αιρετών οργάνων Ο.Τ.Α. α΄ βαθμού Δημοσιονομική ευθύνη αιρετών οργάνων Ο.Τ.Α. α΄ βαθμού Μαρία – Ευαγγελία Καλλιτσιώτη.
Παιδιά με παράγοντες «υψηλού κινδύνου». Η ανάπτυξη ενός παιδιού μπορεί να επηρεαστεί από ατομικούς- βιολογικούς παράγοντες, οι οποίοι δρουν προγεννητικά.
ΠΟΙΚΙΛΙΕΣ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙΑΣ
Κεφάλαιο 4 Συστήματα Ανάφλεξης ΣΑΛΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ MSc in Management and Information Systems Μηχανολόγος Εκπαιδευτικός 1 ου ΕΠΑ.Λ. Δράμας.
ΑΞΙΟΣΗΜΕΙΩΤΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ Α’ ΟΜΑΔΑ: ΚΡΟΜΛΙΔΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑ ΕΡΜΙΟΝΗ ΚΩΤΣΑΡΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΜΑΡΤΙΡΟΣΙΑΝ ΑΝΤΖΕΛΑ.
Η καινοτομία μπορεί να προέρθει από παντού ! Ι.Παπατζανής Εκδήλωση για το Περιφερειακό Πόλο Καινοτομίας Κρήτης Ρέθυμνο
Δημήτριος Κυφωνίδης Παιδίατρος Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείου Πτολεμαΐδας.
Διαχείριση του άγχους των μικρών μαθητών της Α’ δημοτικού κατά τις πρώτες μέρες του σχολείου με τη μέθοδο των σκεπτόμενων καπέλων του De Bono εκπ. Αθηνά.
Σύνταξη βιογραφικού σημειώματος Αποτελεί μια συνοπτική και δομημένη παρουσίαση του προφίλ του υποψηφίου. Απευθύνεται συνήθως στο Διευθυντή προσωπικού και.
O ρισμός Εφαρμογές E ργαλεία Web 2.0. Web 1.0 ( ) Web 2.0 ( ) “ διάβασμα ” δραστηριότητα “ γράψιμο και συνεισφορά ” “ σελίδα ” Βασική μονάδα.
Εισαγωγή στην Ανάλυση Γλωσσικών Δεδομένων Ενότητα 1: Η ελληνική γλώσσα μέσα από αριθμούς: Μετρήσεις και στατιστική στην υπηρεσία της γλωσσολογίας Γεώργιος.
ΚΥΠΡΟΣ ΗΛΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΑΥΡΟΣ ΛΑΖΑΡΟΥ. Η Κύπρος, η οποία βρίσκεται στο βορειοανατολικό τμήμα της Μεσογείου Θαλάσσης και νότια της Τουρκίας, είναι το μεγαλύτερο.
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ( ΗΜΕΡΗΣΙΟ - ΕΣΠΕΡΙΝΟ ) Τάξη Β ΄ Ι. Π. Αμπελάς, Δρ Φιλοσοφίας Αναδιάρθρωση και εξορθολογισμός διδακτέας ύλης.
Τηλεανίχνευση - Φωτογεωλογία και Μαθηματική Γεωγραφία Ενότητα 1: Τηλεανίχνευση - Ψηφιακή Ανάλυση Εικόνας Γιώργος Σκιάνης Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα.
Διαχείριση ψηφιακού υλικού και πολυμεσικές εφαρμογές 3.1.
Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου
Αναδοχή & σχεδιασμός ελέγχου
Αρχές Μάρκετινγκ Διάλεξη 3.
Tα ΕπτΑ ΘαΥματα του ΑρχαΙου ΚΟσμου
NeoΘΕΣΜΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ
Παραπομπές και Δομή.
Τι είναι η «γλωσσική στροφή» στη θεωρία;
Web Science George Metakides FHW May
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚA ΣΤΟΙΧΕΙΑ Α΄ΕΞΑΜΗΝΩΝ – 2017
Αρδευτική Μηχανική Ενότητα 11: Επιφανειακές μέθοδοι άρδευσης
AΓΓΛΙΑ ΚΑΙ ΡΩΜΗ H Αγγλία είναι μια πολύ αγαπητή χώρα για να πάτε.
Αρδευτική Μηχανική Εργαστήριο Ε2: Έδαφος και Νερό Το έδαφος
Δραστηριότητες αφήγησης
Η καθιέρωση του σοσιαλισμού πριν το 1914
Η ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΥΛΗΣ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΦΟΡΤΙΟ.
μια πολιτική σε διαρκή αναζήτηση ταυτότητας
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
Δραστηριότητες από τον Κόσμο της Φυσικής για το Νηπιαγωγείο
Almere – Oλλανδία – αρχ. Christian de Portzamparc Πυκνότητα κατοικιών
Η κρίση στους κόλπους της δυτικής χριστιανοσύνης
Το νερο στη λογοτεχνια και στην επιστημη ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΕΛ ΚΑΣΤΟΡΕΙΟΥ ΣΧ. ΕΤΟΣ ΜΑΘΗΤΕΣ: Επιβλέποντες εκπαιδευτικοί:
ΚΑΤΑΝΕΜΗΜΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ: ΜΑΘΗΜΑ 1
Τζένη Παγγέ, Καθηγήτρια ΠΤΝ, Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Παραδόσεις Δασικής Οικολογίας Μάθημα 5ο: Δάσος και περιβάλλον
ΓΛΩΣΣΕΣ & ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ
Παναγιώτης Γ. Μουσταΐρας Δρ Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης
Εργασία Γυναίκες Στην Γαλλική Επανάσταση
ΓΥΜΝΑΣΙΟ & ΛΤ ΑΓΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ
Γεωχωρικές συλλογές τοπικών παραγόμενων δεδομένων
Η εποχή των επαναστάσεων
ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΔΡΑΣΗΣ
Νίκος Καζαντζάκης
ΑΘΗΝΑ ΓΑΓΛΙΑ, M.Sc. Μηχανολόγος Μηχανικός ΕΜΠ,
Οικιακή Οικονομία Α’ Γυμνασίου Μάθημα 6ο. Διδάσκων καθηγητής
Βιωματικό Εργαστήρι με θέμα: Λιασίδη Θέκλα, Μηνά Φλωρεντία
Μαθήματα στοματικής υγιεινής
Τεχνολογία Αισθητήρων & Μηχατρονική
Το Παναθηναϊκο Σταδιο.
Τέστ Μπανάνας Test de la banane: Κάνε κλίκ!.
pgAdmin III (Εκκίνηση)
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟΥ
Ενημέρωση δημοσιογράφων
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ
Μάθημα 1ο- Παρουσίαση του μαθήματος και διάρθρωση της ύλης
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ
Συγγραφική ομάδα πχ. Κωνσταντίνος Παπακώστας1, Ειρήνη Παπαδοπούλου2
Ασφαλής χρήση του κινητού τηλεφώνου
Βιωματική άσκηση λήψης απόφασης: 6 καπέλα σκέψης
Στα διάφορα επαγγέλματα
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ
Important Patient Information
Η Ελλάδα κατά την πρώιμη ψυχροπολεμική περίοδο,
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΜΕ ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ή ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΟΤΑ Εξ αποστάσεως εκπαιδευτικό.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Digital Materiality Νέες Τεχνολογίες I Υπ. : Μάντζου Π. Εξάμηνο 7ο ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Νέες Τεχνολογίες I   Digital Materiality Υπ. : Μάντζου Π. Εξάμηνο 7ο Ακ. Έτος 2015 - 2016 Καπνιτζής Τρύφων 601429

Με τον όρο ψηφιακά υλικά περιγράφουμε μια αλλαγή στην έκφραση της αρχιτεκτονικής. Αναγνωρίζουμε πως τα υλικά εμπλουτίζονται όλο και περισσότερο με ψηφιακά χαρακτηριστικά, τα οποία έχουν επιπτώσεις ουσιαστικά στη φύση της αρχιτεκτονικής. Τα ψηφιακά υλικά εξελίσσουν, μέσω της αλληλεπίδρασης του ψηφιακού και του υλικού κόσμου, τον σχεδιασμό και την κατασκευή. Η σύνθεση αυτών των δύο κόσμων παράγει νέες πραγματικότητες και επιτρέπει στον αρχιτέκτονα να ελέγξει τη διαδικασία κατασκευής μέσω των σχεδιαστικών στοιχείων. Αυτό σημαίνει ότι στο μέλλον θα αυξηθούν οι δυνατότητες και θα διευρυνθεί το επαγγελματικό πεδίο του αρχιτέκτονα.

Η επίδραση των ψηφιακών υλικών στον προγραμματισμό των κατασκευών: Τα ψηφιακά υλικά παράγονται μέσω της ολοκλήρωσης της κατασκευής και του προγραμματισμού στη διαδικασία σχεδιασμού. Ψηφιακά υλικά και ψηφιακές τεχνολογίες: Τα ρομπότ συνδέουν την ψηφιακή πραγματικότητα του υπολογιστή με την υλική πραγματικότητα της οικοδομημένης αρχιτεκτονικής. Η επίδραση των υλικών στη διακύμανση και την πολλαπλότητα: Μέσω των ψηφιακών υλικών, η αρχιτεκτονική γίνεται όλο και περισσότερο πλούσια και συνεχώς διαφοροποιείται. Αυτή η διαφοροποίηση επηρεάζει τις διαφορετικές κλίμακες, από τα υλικά και τις δομές, μέχρι τα σπίτια και τις αστικές ζώνες ανάπτυξης. Οι διαδικασίες σχεδιασμού και ο επηρεασμός τους από τα ψηφιακά υλικά: Τα ψηφιακά υλικά μας οδηγούν από το σχεδιασμό στατικών μορφών, στο σχεδιασμό του ίδιου του υλικού. Με αυτόν τον τρόπο, σταματάει η γεωμετρία, ως πραγματικό πλάνο οικοδόμησης της αρχιτεκτονικής και ως πρωταρχική βάση για αποφάσεις σχεδιασμού. Η αλλαγή της φύσης της αρχιτεκτονικής μέσω των ψηφιακών υλικών: Μέσα από τα ψηφιακά υλικά ανακαλύπτουμε πολλαπλούς και απτούς τρόπους να σκεφτούμε, να χτίσουμε και να δοκιμάσουμε την αρχιτεκτονική με όλες τις αισθήσεις μας.

External view from Winery Gantenbein, Gramazio and Kohler Architects   Interior view from Winery Gantenbein, Gramazio and Kohler Architects New facade for kiln hall "Ofenhalle Keller AG Ziegeleien", Pfungen, Gramazio and Kohler Architects Concert hall MPI, DE-Frankfurt

Το βιβλίο ξεκινάει λέγοντας πως έχουμε εισέλθει σε ένα νέο τοπίο Το βιβλίο ξεκινάει λέγοντας πως έχουμε εισέλθει σε ένα νέο τοπίο. To τοπίο αυτό αποτελείται από ευφυή αντικείμενα κατασκευασμένα από άνθρακα και πυρίτιο, δεδομένα και νευρώνες. Στη συνέχεια επισημαίνει πως σημαντικές επιπτώσεις των αλλαγών στην κατάσταση του αντικειμένου αφορούν το σχέδιο. Όπως τα αντικείμενα μεταλλάσσονται, έτσι και η διαδικασία του σχεδιασμού θα πρέπει να αναθεωρηθεί για να αντιπροσωπεύει τέτοιες αλλαγές. Το βιβλίο χωρίζεται σε δύο μέρη. Το πρώτο μέρος βασίζεται στην “objectile” θεωρία του Γάλλου φιλόσοφου Deleuze και χρησιμοποιεί τη μετάβαση από το αντικείμενο στο γεγονός που σκοπεύει να αναλύσει την κατάσταση του τεχνοψηφιακού αντικείμενου. Το δεύτερο μέρος του βιβλίου εξετάζει μια άλλη πτυχή του δυναμισμού εγγενής με την ύλη. Εξετάζει τη συνάντηση διαφορετικών ειδών ευφυΐας από την άποψη της υλικότητας τους. Το πυρίτιο λαμβάνεται ως η έναρξη στην υλικότητα του τεχνοψηφιακού αντικειμένου. Το αντικείμενο, γράφει ο Deleuze, έχει μια νέα κατάσταση. Δεν περιορίζεται πλέον εντός του καλουπιού από το οποίο έχει δημιουργηθεί, έχει γίνει ένα γεγονός που συνεχώς διαμορφώνεται στο χρόνο. «Αυτό το νέο αντικείμενο μπορούμε να ονομάσουμε “objectile”» κατά τον Deleuze. Το μικροτσίπ, ένα αντικείμενο κατασκευασμένο κυρίως από πυρίτιο, είναι το βασικό συστατικό του ηλεκτρονικού κόσμου. Το πυρίτιο είναι ένα κρύσταλλο που βρίσκεται κυρίως στην κοινή άμμο και τη σκόνη. Είναι το πιο κοινό στοιχείο στη γη μετά το οξυγόνο. Τα τεχνικά αντικείμενα δεν πρέπει να θεωρούνται ως επέκταση ενός σώματος που προϋπάρχει. Αντίθετα, η τεχνολογία είναι πλήρως εγγενής με την ανθρώπινη ζωή. Οι άνθρωποι είναι πάντα ήδη μεταξύ των μηχανών. Ομοίως, τα τεχνικά αντικείμενα είναι πάντα ήδη μεταξύ των ανθρώπων. Αυτό σημαίνει ότι το φυσικό και το τεχνητό, το έμψυχο και το άψυχο έρχονται πιο κοντά. Τέλος, το μορφογενετικό μοντέλο μας αναγκάζει να δώσουμε προσοχή στην υλικότητα της ψηφιακής αλληλεπίδρασης. Αυτό είναι κάτι που θα πρέπει να αφορά το σχεδιασμό όχι μόνο ως η διαδικασία δημιουργίας πραγμάτων, αλλά και ως διαδικασία παρέμβασης στην οθόνη που χωρίζει και ενώνει το χάος και την εμφάνιση. Ο σχεδιασμός θα πρέπει να θεωρηθεί ως μειοψηφική γραμμή της δημιουργίας, ως μια νομαδική επιστήμη που δέχεται τους μη ανθρώπινους φορείς ύλης ως βασικά μέρη στη διαδικασία του σχεδιασμού.