Επιμέρους Στοιχεία Αξιολόγησης Εκπαιδευτικού Λογισμικού

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.1 Τεχνικές δεξιότητες και προσόντα.
Advertisements

 Από τις ανάγκες εκπαίδευσης της οικονομίας στις ανάγκες εκπαίδευσης του ατόμου : Το επαγγελματικό προφίλ ως στοιχείο σύζευξης της προσφοράς με τη ζήτηση.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Δουλεύοντας με Σχέδια Εργασίας – Η μέθοδος Project Γιάννης Ρουσσάκης.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.2 Ορισμός των στόχων στην πράξη.
ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΙΙ: ΤΥΠΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ (Εργαστήριο) Εισηγητής: Θανάσης Βαφειάδης
Τοπικό Εργαστήρι κατάρτισης SHARP
Κωδικοποίηση και επεξεργασία ποιοτικών δεδομένων
Επίκουρος καθηγητής ΤΕΦΑΑ-ΠΘ
Εβδομάδα 3 Παρουσίαση Δεδομένων
Έρευνα Έρευνα :“Συστηματική, ελεγχόμενη, εμπειρική και κριτική διερεύνηση υποθετικών προτάσεων σχετικά με τις εικαζόμενες σχέσεις ανάμεσα σε φυσικά(;)
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΙΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟΥ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ
Συνάντηση 6η: Συνέντευξη Ιάσονας Λαμπριανού.
Φάσεις της Διοίκησης Αμοιβών
Πολυτεχνείο Κρήτης, Τμήμα Μηχανικών Παραγωγής & Διοίκησης1 Τι αξιολογούμε; Την εργασία του προσωπικού λαμβάνοντας υπόψη το περιβάλλον (context) στα πλαίσια.
Βασικές Αρχές Μέτρησης
Στατιστική I Χειμερινό Γ. Παπαγεωργίου
Πηγή: Βιοστατιστική [Β.Γ. Σταυρινός, Δ.Β. Παναγιωτάκος]
Μετρήσεις και Μεταβλητές
Διάλεξη  Μέτρηση: Είναι μια διαδικασία κατά την οποία προσδίδουμε αριθμητικά δεδομένα σε κάποιο αντικείμενο, σύμφωνα με κάποια προκαθορισμένα.
PSY 301 Μάθημα 2ον KOINΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΜΕΘΟΔΟΙ & ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ Η επιδίωξη: βελτίωση ποιότητας με συνεχή βελτίωση των διεργασιών με βάση τις οποίες παράγονται τα προϊόντα Παράγοντες: ελεγχόμενες μεταβλητές.
Βασικές αρχές μέτρησης, Μεταβλητές, Βασικές έννοιες στατιστικής Διάλεξη 2 1 Παναγιώταρου Αλίκη Τμήμα Νοσηλευτικής.
ΑΞΙΕΣ, ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5. Πώς αντιλαμβάνεστε την έννοια της στάσης (attitude);
Σπύρος Αβδημιώτης MBA PhD Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας Εαρινό Εξάμηνο 2016.
ΕΝΝΟΙΕΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ Γ. Σιδερίδης. ΕΝΝΟΙΕΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ- ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ Η στατιστική ως επιστήμη.....γιατί ακριβώς τη χρειαζόμαστε; Η στατιστική ως επιστήμη.....γιατί.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΡΕΥΝΑΣ Δειγματοληψία
Διαστήματα Εμπιστοσύνης για αναλογίες. Ποιοτικές μεταβλητές χαρακτηρίζονται εκείνες οι οποίες τα στοιχεία τους δεν έχουν μετρηθεί με κάποιον τρόπο – οι.
► Η επιλογή του θέματος της έρευνας ► Ερευνητικά προβλήματα ► Διαθέσιμες πηγές ερευνητικών προβλημάτων ► Αξιολόγηση και διατύπωση ερευνητικού προβλήματος.
Καταιγισμός ιδεών Συνιστάται για την πολυεπίπεδη εξέταση ζητήματος ή κεντρικής έννοιας, μέσω της παρακίνησης των εκπαιδευόμενων να προβούν σε ελεύθερη,
► Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Έρευνα ► Ορισμοί ► Χαρακτηριστικά επιστημονικής έρευνας ► Τύποι της έρευνας ► Η χρησιμότητα της έρευνας στο χώρο της υγείας.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΠΙΝΑΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ Πηγή: Βιοστατιστική [Σταυρινός / Παναγιωτάκος] Βιοστατιστική [Τριχόπουλος / Τζώνου / Κατσουγιάννη]
ΚΥΡΙΟΤΕΡΑ ΜΕΣΑ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο ΙΙ
Επικρατούσα τιμή. Σε περιπτώσεις, που διαφορετικές τιμές μιας μεταβλητής επαναλαμβάνονται περισσότερο από μια φορά, η επικρατούσα τιμή είναι η συχνότερη.
Εισαγωγή στην Κοινωνική Έρευνα Ι
Στατιστικές Υποθέσεις
Μεθοδολογία των Επιστημών του Ανθρώπου: Στατιστική
Μεθοδολογία της έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες Ι &ΙΙ
ΙΕΚ Γαλατσίου Στατιστική Ι
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 5η: Δειγματοληψία
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Διαδικασία Μάθησης Γνωστικές Δεξιότητες
Πού χρησιμοποιείται ο συντελεστής συσχέτισης (r) pearson
Η ανάγκη χρήσης μεταβλητών
Το ερωτηματολόγιο Μεθοδολογία έρευνας.
Το πρόβλημα της μέτρησης Μέτρηση είναι η ένταξη αριθμών σε αντικείμενα σύμφωνα με oρισμένους κανόνες και υπό την βασική προϋπόθεση ότι υπάρχει ακριβής.
Έλεγχος υποθέσεων με την χ2 «χι -τετράγωνο» κατανομή
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ (QUALITY SYSTEM)
Κύρια βήματα της έρευνας Πρωτόκολλο έρευνας
Εισαγωγή στην Στατιστική
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 5η: Δειγματοληψία
Μεθοδολογία της έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες Ι &ΙΙ
Σταυρούλα Σαμαρτζή και Σμαράγδα Καζή Τμήμα Ψυχολογίας
Η χρήση του ερωτηματολογίου & κλίμακες μέτρησης στάσεων
Προσεγγίσεις στην κοινωνική έρευνα - Ποιοτική και ποσοτική μεθοδολογία
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
Δειγματοληψία Αποδοχής Παρτίδων Οδυσσέας Κοψιδάς
Στατιστικές Υποθέσεις
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 5η: Δειγματοληψία
Λήψη απόφασης για Ενεργειακό Σχεδιασμό
Είδη Ερωτήσεων-Μεταβλητές-Κλιμακες Μέτρησης
Αποτελέσματα έρευνας πολιτικών απόψεων 18ο κύμα
Νατάσσα Κυριακοπούλου & Στέλλα Βοσνιάδου
Βιοστατιστική (Θ) ΤΕΙ Αθήνας Ενότητα 3: Περιγραφική στατιστική
Μεθοδολογία της Έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες Ι & ΙΙ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επιμέρους Στοιχεία Αξιολόγησης Εκπαιδευτικού Λογισμικού Μεταβλητές, Κλίμακες Μέτρησης, Βαρύτητα, Ανάλυση και ερμηνεία δεδομένων και Προβλήματα Αξιολόγησης Κλεισαρχάκης Μιχαήλ (Phd, Medu)

Καθορισμός μεταβλητών Μεταβλητή σαν έννοια θεωρείται ένα οποιοδήποτε στοιχείο το οποίο είναι δυνατόν να μεταβληθεί και να μετρηθεί. Η αξιοπιστία μιας μεταβλητής κρίνεται σε μεγάλο βαθμό από το εάν επαναλαμβανόμενες μετρήσεις κάτω από τις ίδιες συνθήκες οδηγούν τη μεταβλητή στο ίδιο αποτέλεσμα. Οι μεταβλητές χωρίζονται σε ποσοτικές και ποιοτικές. Κλεισαρχάκης Μιχαήλ (Phd, Medu)

Κλίμακες μέτρησης Ονομαστικές κλίμακες, όλα τα αντικείμενα τα οποία εντάσσονται σε μία τέτοια κλίμακα είναι ισοδύναμα μεταξύ τους και δεν είναι δυνατόν να συγκριθούν μεταξύ του (π.χ. Το Φύλο). Τακτικές κλίμακες, αντιπροσωπευτική κλίμακα της κατηγορίας αυτής είναι η κλίμακα likert η οποία περιλαμβάνει πέντε διαφορετικές κατηγορίες της μορφής «Συμφωνώ απόλυτα», «Συμφωνώ», «αβέβαιος», «διαφωνώ», «διαφωνώ απόλυτα» στην κλίμακα αυτή παρατηρείται μία διαβάθμιση των απαντήσεων η οποία μας επιτρέπει την ιεράρχηση της στάσης ενός ατόμου απέναντι σε ένα θέμα. Ίσο διαστημικές κλίμακες στην ισοδιαστημική κλίμακα δεν επιτρέπεται μόνο η ιεράρχη αλλά προσδιορίζονται και τα διαστήματα (π.χ. οι ηλικίες). Αναλογικές κλίμακες η κατηγορία της αναλογικής κλίμακας περιλαμβάνει τις ιδιότητες των προηγούμενων τριών ειδών κλίμακας με ένα επιπλέον στοιχείο το γεγονός ότι έχει ως αρχή μέτρησης το μηδέν. Κλεισαρχάκης Μιχαήλ (Phd, Medu)

Η βαρύτητα αξιολόγησης κάθε ομάδας Τα δεδομένα τα οποία απαιτούνται για μία αξιολόγηση προέρχονται από πολλές διαφορετικές πηγές. Το ζήτημα αυτό μας οδηγεί στην ανάγκη προσμέτρησης με διαφορετικό ειδικό βάρος της αξιολόγησης που προέρχεται από διαφορετικές κατηγορίες αξιολογητών. Εκτός από τη διαφορετική βαρύτητα η οποία θα πρέπει να δίνεται στην κάθε ομάδα αξιολογητών θα πρέπει να δίνεται και διαφορετική βαρύτητα στις απαντήσεις, ανάλογα από ποια ονόματα προέρχονται. Κλεισαρχάκης Μιχαήλ (Phd, Medu)

Πληθυσμός και δείγμα Επειδή τις περισσότερες φορές ο πληθυσμός είναι αρκετά μεγάλος, η αξιολόγηση γίνεται με βάση ένα δείγμα του πληθυσμού. Αυτό το δείγμα ονομάζεται αντιπροσωπευτικό. Το αντιπροσωπευτικό δείγμα του πληθυσμού θα πρέπει να το διέπουν ίδια γενικά χαρακτηριστικά με τα αντίστοιχα του πληθυσμού και να διαθέτει κατάλληλο μέγεθος. Κλεισαρχάκης Μιχαήλ (Phd, Medu)

Ανάλυση και ερμηνεία δεδομένων Κωδικοποίηση των δεδομένων Στατιστική ανάλυση των δεδομένων Ερμηνεία των αποτελεσμάτων Να υπάρχει όσο το δυνατόν μεγαλύτερη αμεροληψία να υπάρχει σύγκριση και αναφορά με προηγούμενες έρευνες να υπάρχει απλούστευση επεξήγησης και η παρουσίαση των αποτελεσμάτων να ερμηνεύονται περισσότερο ποιοτικά και λιγότερο ποσοτικά στα αποτελέσματα μιας έρευνας να υπάρχει προβολή όλων των σημείων εκείνων που η έρευνα δεν κατάφερε να θίξει η αγνόησε να γίνεται σε βάθος διείσδυση στα αποτελέσματα της έρευνας και προσπάθεια ερμηνείας τους να υπάρξει προβληματισμός στα αναπάντητα ερωτήματα σε αυτά που χρειάζονται περισσότερη διερεύνηση Κλεισαρχάκης Μιχαήλ (Phd, Medu)

Προβλήματα στην αξιολόγηση του εκπαιδευτικού λογισμικού Χρόνος Κόστος Έλλειψη επαρκών γνώσεων και ικανοτήτων των αξιολογητών Μεροληψία, υποκειμενικότητα, ιδεολογική φόρτιση αξιολογητών Παρεμβάσεις και μεροληψίες σε δευτερογενή δεδομένα Κλεισαρχάκης Μιχαήλ (Phd, Medu)

Λύσεις στα προβλήματα που εμφανίζονται Λύσεις στα προβλήματα που εμφανίζονται στην αξιολόγηση Να χρησιμοποιηθούν επιστήμονες με κύρος, έμπειροι και περισσότεροι του ενός αξιολογητές. Να χρησιμοποιηθούν εξωτερικοί αξιολογητές οι οποίοι δεν εμπλέκονται στενά με τους δημιουργούς του λογισμικού Να χρησιμοποιηθούν πολλαπλές μέθοδοι και τεχνικές ώστε να εξουδετερωθούν προβληματικά σημεία Η διαδικασία διεξαγωγής της αξιολόγησης να σχεδιαστεί σωστά και να οργανωθεί συστηματικά Να υπάρξει γενική παραδοχή και αποδοχή των αξιών που σχετίζονται με την αξιολόγηση από τους τελικούς αποδέκτες του προϊόντος Κλεισαρχάκης Μιχαήλ (Phd, Medu)