Σχεδιασμός και Ανάπτυξη

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δημιουργία μαθησιακού υλικού πολυμέσων και υπερμέσων
Advertisements

Ανάπτυξη Μοντέλου Ρομποτικού Οχήματος Σταθερής Τροχιάς, για Αποθήκη Κέντρου Διανομής Λιανεμπορίου ή Υπηρεσιών Logistics Γκρέμος Αναστάσιος ΠΛΣ Διπλωματική.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΥΠΕΡΜΕΣΩΝ Γνωριμία με τα πολυμέσα στα πλαίσια της διδασκαλίας και της μάθησης.
E –Learning & LMS Κ. Χαιρόπουλος(Projects Coordinator) Χ. Στεφάνου(Senior e-Learning expert)
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Υλοποιηςη εργων SAP μεθοδος asap
Διδακτικό πλάνο μαθήματος
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Διαχείριση Έργου Οργάνωση, σχεδιασμός και προγραμματισμός έργων ανάπτυξης λογισμικού.
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2008 E - learning.
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΤΔΕ ΡΟΔΟΣ 2010
H διαδικασία ανάπτυξης λογισμικού. Tι θα γνωρίσουμε •Τις φάσεις ανάπτυξης του λογισμικού. •Γιατί χρειάζεται να γίνει ανάλυση του προβλήματος. •Τι θα πρέπει.
Διδάσκων: Nίκος Τσέλιος
Μεθοδολογίες και Εργαλεία Ανάλυσης και Σχεδιασμού Π.Σ. Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ.
ΙΔΡΥΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑΣ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Ο ρόλος του εκπαιδευτικού σχεδίου και τα διεθνή standards παραγωγής περιεχομένου στις εφαρμογές.
Η ποιότητα της πληροφορίας στο εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιείται ή διανέμεται μέσω του Internet Χρήστος Σαβρανίδης Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Τμήμα ΦΠΨ.
Τι είναι Ανάλυση Τι είναι Συστήματα Πληροφορικής
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ Διάγραμμα Πορείας Σχεδιασμού Κωνσταντίνος Ανδρέου
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
ΤΡΟΠΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ
Σχεδιασμός και Οργάνωση Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
Διδακτικά σενάρια.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΚΡΙΤΙΡΙΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΜΙΑΣ MULTIMEDIA ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΤΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΤΑΡΑΚΤΣΗΣ ΑΝΤΥΠΑΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Δημιουργία μαθησιακού υλικού πολυμέσων και υπερμέσων Ορισμός πολυμέσων Ο συνδυασμός διαφόρων τύπων ψηφιακών μέσων όπως κείμενα, εικόνες, ήχος και βίντεο,
«Εκπαίδευση Εκπαιδευτών ΙΕΚ ΠΑΤΡΑΣ» ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Σεμινάριο Οργάνωσης και Διοίκησης της Εκπαίδευσης
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ
Software Engineering Unified Process Java Αξιολόγηση Λογισμικού
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ Καθηγητής Κωνσταντίνος Γ. Ζωγράφος
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
Ανάλυση Συστημάτων ( site) Υπευθ. Καθηγ.: Τσαλγατίδου Αφροδίτη.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
Τι άλλαξε στα νέα αναλυτικά προγράμματα;. Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Ένα συνεκτικό.
1 Διοίκηση Έργων και Προγραμμάτων ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ Καθηγητής Κωνσταντίνος Γ. Ζωγράφος Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης.
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Τεχνολογία Απαιτήσεων u Καθορίζει τι θέλει ο πελάτης από ένα σύστημα λογισμικού.
Πρακτικές Σχεδιασμού Μαθήματος. Πρακτικές καλού σχεδιασμού μαθήματος Η συγκέντρωση του εκπαιδευτικού υλικού και η οργάνωση στο eclass γίνεται πλέον σε.
Μεθοδολογίες και εργαλεία διαχείρισης έργων πληροφορικής) 2 ο Κεφάλαιο.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ και ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Αντωνία Παπαδάκη Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Πέλλας.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
Επίσημος ορισμός Ποιότητας (πρότυπο ISO 8402) Σύνολο χαρακτηριστικών μιας οντότητας για την ικανοποίηση εκφρασμένων και συνεπαγόμενων αναγκών. Αντικείμενο.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Μοντέλο Ωριαίας Διδασκαλίας
Διδακτική της Πληροφορικής
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: ΧΡΟΝΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΡΓΩΝ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Ορισμός στρατηγικής διδασκαλίας
Δρ. Α. Ραφαηλίδης Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων (Πάτρα) ΤΕΙ Δυτ. Ελλάδας
Αρχές Διοίκησης και Διαχείρισης Έργων
Πορεία διδασκαλίας Στάδιο προετοιμασίας Στάδιο παρουσίασης
Θέματα Σχεδίασης ΕΛ Πληροφορική και Εκπαίδευση 2005
ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ (QUALITY SYSTEM)
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
Πληροφοριακό σύστημα Πληροφοριακό Σύστημα μιας επιχείρησης/οργανισμού είναι ένα σύστημα που αποτελείται από ανθρώπους, διαδικασίες και εξοπλισμό (Υλικό,
Σύγχρονες μεθοδολογίες ανάπτυξης και διαχείρισης Πληροφοριακών Συστημάτων 2ο Κεφάλαιο.
Βασίλης Μακράκης* & Νέλλη Κωστούλα-Μακράκη *UNESCO Chair ICT in ESD
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: ΧΡΟΝΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΡΓΩΝ
- Προσεκτικός σχεδιασμός Α΄Φάση - Επιλογή του θέματος - Καθορισμός στόχων       Από τους μαθητές      - Προσεκτικός σχεδιασμός  
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Οργάνωση Διδασκαλίας 8/10/2018.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού στο Διαδίκτυο Μιχαήλ Κλεισαρχάκης ΠΤΔΕ Πανεπιστήμιο Κρήτης)

Παραδοσιακό Μοντέλο Διδακτικής Σχεδίασης Παραδοσιακό Μοντέλο Διδακτικής Σχεδίασης Καθορισμός Διδακτικών Στόχων Επιλογή και Οργάνωση Διδακτικών Εμπειριών Υλοποίηση Αξιολόγηση Ανατροφοδότηση

Το παραδοσιακό μοντέλο διδακτικής σχεδίασης (Tyler, 1948) Αξιολόγηση αναγκών – ικανοτήτων – χαρακτηριστικών του μαθητή Καθορισμός διδακτικών στόχων Επιλογή διδακτικών στρατηγικών και οργάνωση διδακτικών εμπειριών Υλοποίηση Αξιολόγηση Ανατροφοδότηση (Βρασίδας & Ρετάλης, 2005)

Πρότυπα Ανάπτυξης Λογισμικού Πρότυπο Καταρράκτης Μια καθορισμένη σειρά αλληλοεξαρτώμενων φάσεων ΑΝΑΛΥΣΗ ΑΝΑΓΚΩΝ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ

Μη γραμμικό μοντέλο ανάπτυξης διδακτικών συστημάτων Μη γραμμικό μοντέλο ανάπτυξης διδακτικών συστημάτων 1η φάση: ανάλυση 2η φάση: σχεδίαση 3η φάση: υλοποίηση 4η φάση: αξιολόγηση Αξιολόγηση προβλήματος Διδακτικών αναγκών Αξιολόγηση εκπαιδευομένων Προσδιορισμός λύσης Χρονοπρογραμματισμός Εκτίμηση προϋπολογισμού Προσδιορισμός περιπτώσεων χρήσης Προσδιορισμός δομής και οργάνωσης υλικού Σχεδιασμός συστήματος Διεξαγωγή διαμορφωτικής Αξιολόγησης Εξελικτική ανάπτυξη συστήματος Κατασκευή πολυμέσων Ενσωμάτωση Διεξαγωγή διαμορφωτικής αξιολόγησης Παράδοση και χρήση συστήματος Ολική Αξιολόγηση Επανεξέταση προδιαγραφών & σχεδίασης Συντήρηση

Πρότυπα Ανάπτυξης διδακτικού υλικού στο διαδίκτυο Πρότυπα Ανάπτυξης διδακτικού υλικού στο διαδίκτυο ΑΡΧΙΚΗ ΙΔΕΑ ΔΙΕΠΑΦΗ ΠΡΩΤΟ- ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΑΝΑΓΚΩΝ

Ελικοειδές µοντέλο (Spiral Model) Τοµείς Σπειροειδούς Μοντέλου Ορισµός αντικειµενικών στόχων Αξιολόγηση και περιορισµός κινδύνων Ανάπτυξη και επικύρωση Προγραµµατισµός

Αστεροειδές µοντέλο - Μοντέλο ADDIE Η αξιολόγηση του συστήματος ανάγεται σε κεντρική δραστηριότητα Κάθε φάση (π.χ. ανάλυση, σχεδιασμός, υλοποίηση) συνοδεύεται από µία φάση αξιολόγησης µε τη συµµετοχή είτε χρηστών είτε ειδικών Δεν υπάρχει αυστηρή ακολουθία φάσεων, ούτε ορίζεται µονοσήµαντο το σηµείο έναρξης Το μοντέλο ADDIE έχει στο επίκεντρο την αξιολόγηση, καθώς θεωρείται ότι αποτελεί βασική διαδικασία κάθε φάσης. Στον παρακάτω πίνακα εμφανίζονται κάποιες από τις ενέργειες, που γίνονται στις φάσεις του μοντέλου.