ΔΕΚΑΡΧΟ Ν. ΞΑΝΘΗΣ ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ Εκπαιδευτική ομάδα: Ανέτα Θεοδωρίδου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Στο σχολείο Κάθε μέρα στο σχολείο, η δασκάλα ζητάει από τα παιδιά να διαβάσουν από το βιβλίο και να γράψουν στο τετράδιο. Τα παιδιά διαβάζουν από το βιβλίο.
Advertisements

“Σταγόνες ζωής, Ιστορίες για το βιβλίο του ΕΝΟ”
Η δική μας βουβή ταινία: «Περιπέτεια στο Πλατάνι»
Τα δευτεράκια του 7ου Δημοτικού Σχολείου Ιλίου
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
Έρευνα για το Βιβλίο Δημοτικό Σχολείο Αλάμπρας Σχολική χρονιά
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων Σχολικό Έτος
Ατομικές και Ομαδικές εργασίες από τα παιδιά της Α3
ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΣΑΚΗ ΣΕΡΕΦΑ «ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ» ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ : ΡΩΣΣΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ (Δ1), ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ (δ2)
Θεωρητικό πλαίσιο 1ου και 2ου κύκλου
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τα ειδώματα του πανηγυριού» Σχ. έτος
«Μέσα στον δρόμο περπατώ,όταν ο κ. Κ.Ο.Κ. είναι εδώ!»
Για δες που τα όργανα μιλούν
Η Τάξη μας (E’1)
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ονειρεύομαι σαν τον Καραγκιόζη…» Σχ
Η σκηνή στον κινηματογράφο
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ
Ενότητα 20 Ζώα υπό εξαφάνιση Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Τούλιου Ευτυχια Τάξη: Β΄, ΣΤ΄
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Το νερό 36ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών Σχ. Έτος: Τάξεις: Δ1–Δ2
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Μελέτη και βελτίωση του πάρκου απέναντι από το σχολείο μας από τα παιδιά της Γ τάξης ( ) Οι εργασίες, οι σχετικές με το project, ξεκίνησαν με αφορμή.
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Κομοτηνής Εκπαιδευτικός: Κυριακή Ζαφείράκη Επιστημονική Υπεύθυνη: Μαρία Ζωγραφάκη Επόπτρια: Μαρία Γραμματίκα Τάξη: Στ Αριθμός Παιδιών:
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Κομοτηνής
Περιφερειακά ΚΕ.Σ.Π.Ε.Μ. Σαπών
Αγγελική Θεοδωροπούλου (Οκτώβριος 2014-Ιανουάριος 2015) Ελένη Καμάρη
ΔΕΚΑΡΧΟ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική Ομάδα: Αβραάμ Ιντζεβίδης
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ ΚΟΤΥΛΗ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Αριθμός μαθητών/τριών: 20
Μ. Δέρειο Νομού Έβρου Νετσμεττήν Πίσκα ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ:
ΚΕΣΠΕΜ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική Ομάδα: Ταξίδου Δήμητρα & Σίμογλου Αθανασία Επιστημονική Υπεύθυνη : Μαρία Ζωγραφάκη Επόπτρια: Λένα Παπαδοπούλου.
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ ΜΕΛΙΒΟΙΑ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική ομάδα:
Τα παιδιά κι ένα σεντούκι
Μεγάλο Ορφανό Νομού Ξάνθης
Μαθητές/τριες Δημοτικού: 12 Μαθητές/τριες Νηπιαγωγείου: 1
ΣΚΑΛΩΜΑ ΝΟΜΟΥ ΡΟΔΟΠΗΣ KINHTA ΚΕΣΠΕΜ
Μάνταινα Νομού Ξάνθης Εκπαιδευτική ομάδα: Γεωργία Πατρωνίδου
Δημιουργία ηλεκτρονικού βιβλίου
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Μειονοτικό Σχολείο: Δαρμένης Εκπαιδευτική ομάδα: Βάρναλη Σοφία & Χουσείν Χατζή Χαλήλ Αριθμός μαθητών:15 κορίτσια:10 αγόρια:
Εκπαιδευτική ομάδα: Αλεξάνδρα-Ιωάννα Βερέττα Νετζμεττήν Πίσκα
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Αγιοχώρι Νομός Ροδόπης
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Μειονοτικό Σχολείο Άνω Βυρσίνης
ΕΣΟΧΗ ΝΟΜΟΥ ΡΟΔΟΠΗΣ ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Μειονοτικό Σχολείο Αγιοχωρίου
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ: ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΛΥΚΟΥ ΣΤΕΛΛΑ ΒΙΔΟΥΡΑ ΙΡΦΑΝ ΚΟΥΡΟΥ
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ 2013 – 2014 ΑΜΑΡΑΝΤΑ ΝΟΜΟΥ ΡΟΔΟΠΗΣ
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ σχολική χρονιά
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Ιάσμου Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ 2013 – 2013 ΣΜΙΓΑΔΑ ΝΟΜΟΥ ΡΟΔΟΠΗΣ
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Δαρμένη Νομού Ροδόπης
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔIΚΤYΟΥ
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Μειονοτικό Σχολείο Μεγάλου Δέρειου
Περιφερειακά ΚΕ.Σ.Π.Ε.Μ. Σαπών
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
Μικροχώρι Νομού Ξάνθης Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου
Ανακύκλωση Όλα είναι χρήσιμα
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ταξίδι στη βιβλιοχώρα» Σχ. έτος
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Τέμενος Νομού Ξάνθης
Επιστημονική υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Επόπτης: Σταύρος Σταύρου
Μικροχώρι Νομού Ξάνθης Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ Μελίβοια Νομού Ξάνθης
Μαθητικο ςυνεδριο-καλες πρακτικες πληροφορικης
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΕΚΑΡΧΟ Ν. ΞΑΝΘΗΣ ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ 2013-2014 Εκπαιδευτική ομάδα: Ανέτα Θεοδωρίδου Νουμάν Κολαούζ Αριθμός παιδιών: 22 Αγόρια:8 Κορίτσια: 14

Στο Δέκαρχο έπειτα από το ταξίδι που κάναμε στη γνώση κατασκευάσαμε ένα μεγάλο βιβλίο το οποίο περιλαμβάνει ό,τι γνώσεις συλλέξαμε και μάθαμε…

Διαμορφώσαμε το εξώφυλλο με ευφάνταστο τρόπο αποτυπώνοντας το ταξίδι μας στην γνώση…

Ξεκινήσαμε το μεγάλο βιβλίο μας με την ιστορία του εκπαιδευτικού λογισμικού «ο σεβντάς του σεντουκιού»…

Έπειτα, αναφερθήκαμε στην πρώτη μας θεματική ενότητα με την οποία ασχοληθήκαμε με αφορμή το κείμενο του «σεβντά του σεντουκιού» “Νέα Ορλεάνη” στο οποίο αναφέρεται η προέλευση της Τζαζ μουσικής.

Μάθαμε τις νότες μέσα από τραγουδάκια και καταγράψαμε τους στίχους Μάθαμε τις νότες μέσα από τραγουδάκια και καταγράψαμε τους στίχους. Μάθαμε τι είναι ο ήχος, κάναμε γραμματικές ασκήσεις και διαβάσαμε τον μύθο της Ηχούς.

Στη συνέχεια εξετάσαμε την μουσική σε σχέση με τον κινηματογράφο Στη συνέχεια εξετάσαμε την μουσική σε σχέση με τον κινηματογράφο. Παρακολουθήσαμε αποσπάσαμε από βουβό κινηματογράφο (χωρίς λόγια αλλά μόνο με μουσική) και είδαμε πόσο σημαντική είναι η μουσική για τον κινηματογράφο. Έπειτα μάθαμε για τα μουσικά όργανα και κάναμε γραμματικές ασκήσεις. Διαβάσαμε το παραμύθι «Ορχήστρα Ποντικάτα» και κάναμε ασκήσεις για να ορχηστικά μουσικά όργανα.

Φτιάξαμε την δική μας ταινία γράφοντας τα λόγια μας και βάζοντας την δική μας μουσική με τα μουσικά όργανα που κατασκευάσαμε!!! Έπειτα επισκεφτήκαμε από το διαδίκτυο το Μουσείο Λαϊκών οργάνων και γράψαμε μια επιστολή με τις εντυπώσεις μας!!!

Στο τέλος της θεματικής μας διαβάσαμε το μουσικό παραμύθι «ο Πέτρος και ο λύκος» Ακούσαμε το μουσικό παραμύθι και έπειτα χωρίσαμε τους ρόλους, γράψαμε τα λόγια μας και ηχογραφήσαμε την δική μας έκδοση του παραμυθιού.

Ξεκινήσαμε να ασχολούμαστε με τις διαφημίσεις με αφορμή τα προϊόντα που διαβάσαμε στο κείμενο «Πόλη» από τον «σεβντά του σεντουκιού». 2η ΘΕΜΑΤΙΚΗ: ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ

Μάθαμε τι είναι οι διαφημίσεις και που τις βλέπουμε. Παρακολουθήσαμε τηλεοπτικές διαφημίσεις και κάναμε εργασίες στον υπολογιστή. Έπειτα διαφημίσαμε τα δικά μας αντικείμενα

Με αφορμή το κείμενο «Το ρολόι της Ξάνθης» διαφημίσαμε την Πόλη της Ξάνθης

Στη συνέχεια μάθαμε για τις διαφημίσεις που είναι καλές για το περιβάλλον. Διαβάσαμε το παραμύθι «Εγώ η χελώνα Καρέτα- Καρέτα» και φτιάξαμε την δική μας διαφήμιση για την χελώνα που κινδυνεύει να εξαφανιστεί. Φτιάξαμε την δική μας διαφήμιση για το εκπαιδευτικό παιχνίδι «ο σεβντάς του σεντουκιού».

Στο τέλος των μαθημάτων μας φτιάξαμε μια δική μας διαφήμιση για το περιβάλλον. Κατασκευάσαμε την μακέτα και τα σκηνικά Γράψαμε το σενάριο της διαφήμισής μας: Στο τέλος παρουσιάσαμε την διαφήμιση σε κουκλοθέατρο!!!

Στο οπισθόφυλλο επιλέξαμε να βάλουμε το σχολείο μας!!!

Συνολική όψη του μεγάλου βιβλίου μας…

Σας ευχαριστούμε… Καλό καλοκαίρι!!!