Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΔΕΚΑΡΧΟ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική Ομάδα: Αβραάμ Ιντζεβίδης

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΔΕΚΑΡΧΟ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική Ομάδα: Αβραάμ Ιντζεβίδης"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΔΕΚΑΡΧΟ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική Ομάδα: Αβραάμ Ιντζεβίδης
Νετζμεττήν Πίσκα Αριθμός Παιδιών 12 Κορίτσια 8 Αγόρια 4

2

3 Τα παιδιά εξασκήθηκαν στη χρήση του word και του power point, έφτιαξαν κείμενα και παρουσιάσεις.

4 Δουλέψαμε με τη σειρά παραμυθιών «Οι μέρες με τον Γίγαντα».

5 Ξεκινήσαμε με δραστηριότητες εμψύχωσης
Ξεκινήσαμε με δραστηριότητες εμψύχωσης. Tα παιδιά εξάσκησαν τον προφορικό τους λόγο δραματοποιώντας διαλόγους. Μαρκαδόροι, κανσόν, ψαλίδια και άλλα υλικά στη διάθεσή μας. Με αφορμή την κατασκευή του δέντρου με τα καθημερινά αντικείμενα εξασκηθήκαμε στα γένη των ουσιαστικών.

6 Όταν ο γίγαντας ήταν άρρωστος του φτιάξαμε κασκόλ (χρώματα, επίθετα) και του δώσαμε συμβουλές για να γίνει καλά (χρήση υποτακτικής).

7 Με αφορμή το κείμενο «Ο πυρετός υποχωρεί» συμπληρώσαμε ερωτήσεις κατανόησης.

8 Με τον Γίγαντα περάσαμε στην καθημερινές δραστηριότητες
Με τον Γίγαντα περάσαμε στην καθημερινές δραστηριότητες. Διαβάσαμε κείμενα και απαντήσαμε σε ερωτήσεις κατανόησης. Είδαμε την ενεργητική και την παθητική φωνή των ρημάτων και χρησιμοποιήσαμε ορισμένα από τα ρήματα αυτά για να περιγράψουμε τη δική μας καθημερινότητα

9 Εμπλουτίσαμε το λεξιλόγιο μας με τη βοήθεια ασκήσεων από το υλικό του προγράμματος «Εκπαίδευση των παιδιών της μουσουλμανικής μειονότητας στη Θράκη», αναζητώντας συνώνυμες και αντίθετες λέξεις.

10 Εξοικειωθήκαμε με τις κτητικές αντωνυμίες και τις χρησιμοποιήσαμε φτιάχνοντας προτάσεις.

11 Πήγαμε στην κουζίνα ολοταχώς για τον γίγαντα
Πήγαμε στην κουζίνα ολοταχώς για τον γίγαντα. Κάναμε επανάληψη του σχετικού λεξιλογίου αλλά και εξασκηθήκαμε στη χρήση των άρθρων και του πληθυντικού των ουσιαστικών.

12 Ο πεινασμένος γίγαντας χρειαζόταν φαγητό.
Ευκαιρία να θυμηθούμε την προστακτική και την κλίση των ρημάτων μέσα από συνταγές μαγειρικής.

13 Με τα παιδιά των μικρότερων ηλικιών συμπληρώνουμε ένα διατροφολόγιο..

14 Και οι ακόμα πιο μικροί.. Τα νηπιάκια μας εξοικειώνονται με το βασικό λεξιλόγιο, αντιστοιχίζουν λέξεις και εικόνες και κάνουν τα πρώτα τους βήματα στο γραπτό λόγο.

15 Και μερικές ακόμα συνταγές..

16 Το μενού είχε και γλυκό. Ακούσαμε σχετικά τραγούδια και συμπληρώσαμε τα κενά εμπλουτίζοντας το λεξιλόγιό μας.

17 Γράψαμε σενάριο, μοιράσαμε ρόλους και δραματοποιήσαμε το παραμύθι.

18 Γράψαμε και εικονογραφήσαμε τη συνέχεια της ιστορίας.

19 Κι όταν ο Γίγαντας έφυγε από το χωριό μας γράψαμε αγγελίες για να τον βρούμε.

20 Μιας και ο γίγαντας ξεκίνησε τα ταξίδια του σε άλλες πολιτείες είπαμε να τον βοηθήσουμε φτιάχνοντας έναν οδηγό ταξιδιών.

21 Βρήκαμε πληροφορίες για τον οδηγό μας με τη βοήθεια του «Σεβντά του Σεντουκιού».

22 Φτιάξαμε καταλόγους καταστημάτων των χωρών που επισκεφτήκαμε και κάναμε μετατροπές από τον ενικό στον πληθυντικό. Ευκαιρία να κάνουμε εξάσκηση στα μαθηματικά με το παιχνίδι πωλητή - αγοραστή.

23 Στα τελευταία μαθήματα της χρονιάς διακοσμήσαμε το βανάκι με φωτογραφίες από όλη τη χρονιά. Ευκαιρία για επανάληψη αλλά και για χρήση παρελθοντικών χρόνων μέσα από την ανάκληση αναμνήσεων.


Κατέβασμα ppt "ΔΕΚΑΡΧΟ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική Ομάδα: Αβραάμ Ιντζεβίδης"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google