ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ Πέτρος κλιάπης 2004.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΞΑΡΤΗΣΙΟΓΟΝΩΝ ΟΥΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ AIDS ΔΗ.ΜΟ.Π. «ΝΙΚΟΣ ΜΩΡΟΣ» «Η Πρόληψη Τόπος Συνάντησης και Συναπάντησης για τη Συνερασία,
Advertisements

ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
«Ενδυναμώνοντας την Παιδαγωγική Αυτονομία
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Εκπαιδευτικοι εν δρασει νεα πολυτροπικη διδακτικη
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΘΑΡΗΣ – ΔΗΜΗΤΡΗ ΛΙΠΕΡΤΗ
Soft skills = προσωπικά χαρακτηριστικά και ικανότητες Δέκα προσωπικά χαρακτηριστικά και ικανότητες που αναπτύσσονται κατά την εφαρμογή ενός προγράμματος.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
Συνεργατική τέχνη, αφήγηση και συμπεριληπτική εκπαίδευση
Ενότητα 2.2 Σύγχρονες προσεγγίσεις στη Διδακτική μεθοδολογία
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Διαφοροποίηση στα δοκίμια αξιολόγησης Πρακτικές εφαρμογές Ευαγγελία Μοναστήρα Κυπριακή Εκπαιδευτική Αποστολή.
Κοινότητες Πρακτικής και Μάθησης
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ – ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΑΘΗΤΗ
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Ο θεσμός.
Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΩΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΠΡΑΞΗ
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Στρατηγικές ένταξης και επικοινωνίας Ευάγγελος Πεπές.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Δεύτερη συνάντηση Μάχιμων Εκπαιδευτικών ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
 Λαμβάνουν υπόψη τις πολιτισμικές και κοινωνικές συνθήκες μάθησης.  Έχουν επιρροές από ανθρωπολογία και κοινωνική ψυχολογία  Ενδιαφέρονται για τις.
Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία;
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΝΕΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
Τι άλλαξε στα νέα αναλυτικά προγράμματα;. Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Ένα συνεκτικό.
Η οργάνωση του χώρου στο συνεργατικό δημοτικό σχολείο
Εγκαθιδρυμένη ή Εμπλαισιωμένη Νόηση ή Γνώση (Situated Cognition)
Το νέο μαθησιακό περιβάλλον:
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΛΙΤΙΣ ΜΙΚΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΡΟΛΟΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥ Το μανθάνον υποκείμενο δεν κατασκευάζει την προσωπική του γνώση μέσα σε ένα πολιτισμικό και επικοινωνιακό.
Η ΧΡΗΣΗ VIDEOCONFERENCE ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΙΛΟΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ 2o Δημοτικό Σχολείου Βόλου Παρουσίαση.
Διαφοροποιημένη διδασκαλία και εναλλακτική αξιολόγηση
1 Σχέδια Εργασίας & Φυσική Αγωγή. 2 Σκοπός της συνάντησης η παρουσίαση, ανάπτυξη & εφαρμογή της μεθόδου διδασκαλίας με σχέδια εργασίας στη Φυσική Αγωγή.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ και ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Αντωνία Παπαδάκη Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Πέλλας.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
Αξιολογηση εκπαιδευτικου εργου
Δείκτες επιτυχίας και Επάρκειας Διαφοροποίηση διδασκαλίας
Παναγιώτης Γ. Μουσταΐρας Δρ Κοινωνιολογίας της εκπαίδευσης
Βιολογία Γυμνασίου.
Εργασία σε ομάδες.
Τι είναι το E-learning Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.ED..
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Εναλλακτικές εφαρμογές αξιολόγησης
ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
Το ΑΠ στο σύγχρονο μετανεωτερικό κόσμο
Ενότητα 2_2 Η αρχή των επιδόσεων στην κοινωνία και στο σχολείο
ΗΜΕΡΙΔΑ 49ης Περιφέρειας Δ. Ε
Επιμόρφωση Πληροφορικών Βαγγέλης Κανίδης
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ.
ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΛΥΣΗΣ Στην τεχνολογική εκπαίδευση, η διδασκαλία μέσω επίλυσης προβλημάτων έχει γίνει το επίκεντρο των διδακτικών.
Σχολικός Σύμβουλος Ν. Φλώρινας
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Αξιολόγηση της διδασκαλίας – Αναστοχασμός του εκπαιδευτικού
Διαφοροποιημένη διδασκαλία και εναλλακτική αξιολόγηση
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ
Project.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ Πέτρος κλιάπης 2004

Τ Ι ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ; Ταχύτητα; Πολυπλοκότητα; Σύγχυση; Πολλαπλές ταυτότητες; Παγκοσμιοποίηση των δικτύων; Πολυπολιτισμικότητα; Εικονική πραγματικότητα; Ψηφιακή επανάσταση; Νέες μορφές αναλφαβητισμού; Νέα παραδείγματα μάθησης;

Πολλαπλές νοημοσύνες Συναισθηματική νοημοσύνη Ταχύρυθμη μάθηση Στυλ μάθησης Οι 4 πυλώνες της εκπαίδευσης

ΟΙ 4 ΠΥΛΩΝΕΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΑΘΑΙΝΩ ΠΩΣ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΩ ΜΑΘΑΙΝΩ ΝΑ ΠΡΑΤΤΩ ΜΑΘΑΙΝΩ ΝΑ ΣΥΝΥΠΑΡΧΩ ΜΑΘΑΙΝΩ ΝΑ ΖΩ

ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΔΟΧΕΣ Το ζητούμενο της ποιότητας στην εκπαίδευση είναι διαχρονικό, γιατί υπάρχει ανακολουθία θεωρίας και πράξης Η εκπαίδευση παραμένει ουραγός μέσα στις ραγδαίες εξελίξεις της εποχής μας Το εκπαιδευτικό μας σύστημα με τα υποσυστήματά του έχει πολλά περιθώρια βελτίωσης και αλλαγής Οι ανομοιογενείς τάξεις δεν έφεραν τα επιθυμητά αποτελέσματα, γιατί διατηρούν ακόμη τις πρακτικές του επιλεκτικού σχολείου Επιτακτική η ανάγκη της αλλαγής όλης της οικολογίας του σχολείου

Ποσοτικό- γνωσιοκεντρικό Δασκαλοκεντρικό Ανταγωνιστικό Ατομικιστικό Ισοπεδωτικό Αυτιστικό Αντιφατικό

ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ Σεβασμός της μοναδικότητας Έμπρακτος σεβασμός της διαφορετικότητας Η μάθηση είναι θέμα αλληλεπίδρασης Η διδασκαλία δεν επιφέρει πάντοτε τη μάθηση Η μάθηση προϋποθέτει ενεργοποίηση του μαθητή

Διδασκαλία σημαίνει ενεργοποίηση του δασκάλου Μάθηση σημαίνει ενεργοποίηση του μαθητή

Η σχολική τάξη πρέπει να αποτελεί μικρογραφία μιας δημοκρατικής κοινωνίας και η συνεργασία σε ομάδες αποτελεί το κλειδί της δημοκρατικής ζωής. Το σχολείο πρέπει να είναι τόπος συνεργασίας, επικοινωνίας, συναναστροφής, ομαδικής εργασίας και ενεργού συμμετοχής John Dewey

Προσωπική ταυτότητα Δημιουργικότητα Κοινωνική ταυτότητα ΠΟΙΟΣ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Κοινότητα μάθησης Αυτονομία Ποιότητα Αναβάθμιση του μαθησιακού περιβάλλοντος Προσωπική και συλλογική ευθύνη Κοινωνικοκεντρικό Ανοικτό στην τοπική κοινωνία Ανοικτό στην παγκόσμια κοινωνία Μαθητοκεντρικό Έμπρακτος σεβασμός της διαφορετικότητας Ευελιξία Χαρά της μάθησης Συνεργατική Μάθηση

ΤΡΕΙΣ ΤΡΟΠΟΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΣ

ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ Μαθησιακό έργο – Πρόβλημα για λύση Μικρές ομάδες (2-6 μέλη) Ανομοιογένεια στη σύνθεση των ομάδων Αλληλεπίδραση Αλληλεξάρτηση Συνεργατικές δεξιότητες Ίσες ευκαιρίες για επιτυχία Προσωπική ευθύνη Συλλογική ευθύνη

ΑΛΛΗΛΕΞΑΡΤΗΣΗ ΣΤΟΧΩΝΕΡΓΟΥΡΟΛΩΝΠΗΓΩΝΑΜΟΙΒΩΝ

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ Βιοσωματικές Γνωστικές ή νοητικές Συναισθηματικές Κοινωνικές Εθνικές-Πολιτισμικές

ΠΟΛΛΑΠΛΕΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΕΣ(Gardner) ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΛΟΓΙΚΟΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΟΠΤΙΚΗ-ΧΩΡΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΨΥΧΟΚΙΝΗΤΙΚΗ ΕΝΔΟΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΦΥΣΙΟΚΡΑΤΙΚΗ ΥΠΑΡΞΙΑΚΗ

ΤΡΟΠΟΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ Αγνοείται Ομοιογενείς τάξεις (streaming) Ομοιογενείς ομάδες (setting) Ανομοιογενείς τάξεις Ανομοιογενείς ομάδες (Συνεργατική Μάθηση) Εξατομίκευση Ανοικτή τάξη

ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ Ευελιξία Πολλαπλές επιλογές Έμφαση στην ποιότητα Πολλοί δρόμοι προς τη μάθηση Ποικιλία μεθόδων Ευχέρεια διακίνησης μαθητών Ευέλικτη ομαδοποίηση

ΜΟΡΦΕΣ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗΣ 1.Περιεχομένου και στόχων 2.Μαθησιακού περιβάλλοντος 3.Μεθόδων 4.Αξιολόγησης 5.Ρόλων

1. ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ Έμφαση στην ποιότητα Στόχοι προσιτοί σε όλους Διαβάθμιση στόχων Έμφαση στις έννοιες κλειδιά (πυρηνική γνώση) Ανάπτυξη γνώσεων, στάσεων και δεξιοτήτων Διαθεματικότητα Δημιουργική σκέψη(αποκλίνουσα σκέψη) Συναισθηματική νοημοσύνη

2. ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Ευελιξία στην οργάνωση του χώρου και των επίπλων Ευελιξία στη διακίνηση των μαθητών Ποικιλία πηγών και μέσων μάθησης Δικτυακή μάθηση Άνοιγμα του σχολείου στην τοπική και την παγκόσμια κοινωνία

3. ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕΘΟΔΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗΣ Μετωπική διδασκαλία Εξατομικευμένη μάθηση Αλληλοδιδακτική Ιδεοθύελλα Διερευνητική Μικρές μελέτες Συνεργατική Μάθηση

4. ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Έμφαση και στη διαγνωστική αξιολόγηση Περιγραφική αξιολόγηση Ενδοπροσωπική αντί διαπροσωπική Διαβαθμισμένα δοκίμια Αυτοαξιολόγηση του μανθάνοντα Αλληλοαξιολόγηση Διαμορφωτική ή συντρέχουσα είναι καλύτερη από την τελική Αξιολόγηση και με μικρές μελέτες

5α. ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΡΟΛΟΥ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ Γνωρίζει τον κάθε μαθητή Γνωρίζει τις μορφές νοημοσύνης και τον τρόπο μάθησης του μαθητή Προγραμματίζει τη μάθηση Οργανώνει το μαθησιακό περιβάλλον Διεγείρει το ενδιαφέρον για μάθηση Παρακολουθεί και στηρίζει τη μάθηση Εμψυχώνει

5β. ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΡΟΛΟΥ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ Γίνεται περισσότερο συμμαθητής Γίνεται και πομπός και δέκτης Γίνεται ερευνητής της γνώσης Συνεργάζεται Αυτοκαθορίζεται Αυτοαξιολογείται

ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ Δείγμα: 808 μαθητές Ε΄ τάξης Δημοτικού από 40 σχολεία της επαρχίας Λευκωσίας Διάρκεια εφαρμογής: 45 μέρες Μέθοδος: Πειραματική έρευνα με ομάδα ελέγχου και αρχικές και τελικές μετρήσεις.

ΕΠΙΛΟΓΟΣ Πίστη στην ανάγκη της αλλαγής Αλλαγή από την κορυφή προς τη βάση και από τη βάση προς την κορυφή Διαμόρφωση συλλογικού οράματος Εμπέδωση μιας νέας κουλτούρας για το σχολείο και τη μάθηση Ανάγκη συστημικής αλλαγής Υπέρβαση των αντιφάσεων θεωρίας και πράξης Περισσότερη αυτονομία στη σχολική μονάδα Στρατηγικός σχεδιασμός της αλλαγής Δράση

Όραμα χωρίς δράση π αραμένει όνειρο. Δράση χωρίς όραμα είναι σ π ατάλη χρόνου. Όραμα μαζί και δράση μ π ορούν ν ’ αλλάξουν τον κόσμο.