Επίδραση του καπνίσματος στη διαμόρφωση της προσωπικότητάς μας.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΦΙΛΙΠΠΙΝΕΣ, πορεία για την Παγκόσμια Ημέρα κατά του Καπνίσματος.
Advertisements

Εξάρτηση  Η κατάσταση εκείνη κατά την οποία το άτομο δε μπορεί να ανταπεξέλθει στις ανάγκες της καθημερινότητας χωρίς τη βοήθεια κάποιου μέσου.
3o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ Σχ. Έτος :
Αντικαπνιστική Παρουσίαση
2η Κοινότητα Ανιχνευτών Αιγίου
Εθισμός στο Internet Του Χρήστου Τσαπάρα.
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
Το κάπνισμα στην ζωή μας
«Εξαρτήσεις…τις χρειάζομαι;»
Δείγμα: μαθητές του σχολείου μας
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
Πόσο βλέπουμε διαφημίσεις;
Η στάση των νέων σχετικά με το κάπνισμα
Μανούση Χρύσα Ζώτου Γιώτα Στράτου Γεωργία Λιάκου Ντίνα Γυμνάσιο Ζίτσας
Κάντε ‘κλικ’ για να μετακινηθείτε ανάμεσα στις διαφάνειες
ΘΕΜΑ: ΕΦΗΒΟΙ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
ΚΑΠΝΙΣΜΑ; ΌΧΙ ΕΜΕΙΣ! SİGARA MI? BİZDEN UZAK!
Μελετώντας το πρώτο διάγραμμα όλοι οι ερωτηθέντες απάντησαν ότι μέσα στην οικογένεια υπάρχει διάκριση σε όλους τους τομείς δήλωσαν περισσότεροι ότι.
Οι νόμοι του Σόλωνα Πεισίστρατος
Δ.Υ. ΣΤΡΟΦΗ - ΤΜΗΜΑ ΕΡΕΥΝΑΣ Χαρακτηριστικά των εφήβων χρηστών που προσέγγισαν τη ΣΤΡΟΦΗ το 2002.
-Τσιγάρο ; - Ευχαριστώ, δεν θα πάρω!
1o ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ
ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΒΛΑΠΤΕΙ ΣΟΒΑΡΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΣΑΣ
ΟΙ ΔΥΟ ΦΙΛΕΣ ΣΟΦΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Δ1.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ : ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΤΗΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑΣ
Ερευνητική εργασία (project) Θέμα : Το κάπνισμα στην ζωή των εφήβων
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΟ ΕΦΗΒΟ ΑΓΟΡΙ - ΚΟΡΙΤΣΙ 5o γενικό λύκειο Ηρακλείου ΔΙΔ. ΕΤΟΣ: Β. ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Ομάδα εργασίας Μάριος.
Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΜΕΡΙΚΩΝ ΟΤΙ Η ΜΟΡΦΩΣΗ ΕΙΝΑΙ «ΑΧΡΗΣΤΗ» Β’ ομάδα:Λιόλιου Αρετή, Ματσούκα Αντωνία,
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΤΜΗΜΑ 2. ΘΕΜΑ:ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΚΤΙΡΙΟ ΤΟΥ ΕΥΚΛΕΙΔΗ -ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ-ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
«Οι Έφηβοι στα χρόνια της κρίσης»
ΕΡΕΥΝΑ ΕΝΑΡΞΗΣ – ΛΗΞΗΣ σε μαθητές Γυμνασίου του Δήμου Παύλου Μελά.
ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΧΟΛ.ΕΤΟΣ
Κάπνισμα & Εφηβεία Ομάδα Α’.
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.
Grundtvig Learning Partnership Parents-School-Children: Learning by doing together Γονείς – Σχολείο – Παιδιά: Μαθαίνουμε μέσα από κοινές δραστηριότητες.
Όλοι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ, όλοι ΙΣΟΙ.
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΕΒΕΛΙΝΑ ΓΕΩΡΓΟΥΣΗ ΦΕΝΙΑ ΚΑΛΙΑΚΑΤΣΟΥ =] ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Β΄ ΤΑΞΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Διάφοροι τύποι καπνιστών 1.Γνώστες: Γνωρίζουν τις συνέπειες του καπνίσματος και αποφασίζουν να το αρχίσουν. 2.Πειραματιζόμενοι: Καπνίζουν σπάνια π.χ.
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης. Παράγοντες επιλογής Ένα βασικός παράγοντας, για να επιλέξω να γίνω εκπαιδευτικός ήταν ότι και οι δύο μεγαλύτερες αδελφές.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Εθισμός στο Διαδίκτυο.
Παίρνω τον έλεγχο: Βρίσκω τον δρόμο αντιμετωπίζοντας την ανεργία
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
ΕΘΙΣΜΟΙ.
Εκφοβισμός στα σχολεία
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
Το Διαδύκτιο είναι μέρος της καθημερινότητά μας;
Κοτσορώνη Γεωργία Κατσακιώρη Αναστασία
Ο Ρ Ι Σ Μ Ο Σ Ε Π Α Γ Γ Ε Λ Μ Α Τ Ο Σ Με τον όρο επάγγελμα εννοούμε το "είδος της βιοποριστικής εργασίας", δηλαδή της εργασίας που θα μας βοηθήσει να.
Project Α’ Τετραμήνου Θέμα: Εξάρτηση Από Το Τσιγάρο
Ερευνητική Εργασία «Κίνδυνοι και εξαρτήσεις στην εφηβική ηλικία»
1ο ΓΕΛ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ Τμήμα: Α4 Σχ. Έτος: Β΄τετράμηνο
ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΤΖΟΓΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΦΑΓΗΤΟ
Η ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ως οπλο επικοινωνιας
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
ΠΑΡΕ ΑΝΑΣΑ-γονείς Παθητικό κάπνισμα
Που οφειλεται και πως αντιμετωπιζεται
Δημήτρης Μίλτος Γιάννης Π.
2η Κοινότητα Ανιχνευτών Αιγίου
Δεν καπνίζω, ΓΥΜΝΑΖΟΜΑΙ
ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
Τάξη: Α3 Μάθημα: Οικιακή Οικονομία
ΘΕΜΑ: ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΤΖΟΓΟ
Σιασιαμούτης Κωνσταντίνος
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
Emotions
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επίδραση του καπνίσματος στη διαμόρφωση της προσωπικότητάς μας. Επίδραση του καπνίσματος στη διαμόρφωση της προσωπικότητάς μας. Εθισμός είναι η εξάρτηση από μια συνήθεια η οποία προκαλείται κυρίως από κάπνισμα. Ο εθισμός καθώς εξελίσσεται γίνεται τρόπος ζωής και Δισεκατομμύρια άνθρωποι ζουν παγιδευμένοι σε κάποιον από τους πολλούς εθισμούς. Οι πληροφορίες που ακολουθούν αποτελούν μέρος απαντήσεων από καπνιστές, που πήραμε, αφού απάντησαν στο ερωτηματολόγιό μας.

Αν και ήταν πολλοί αυτοί που ανέφεραν πως δε βλέπουν καμία αλλαγή στην προσωπικότητά τους, καταφέραμε να βρούμε και λίγους οι οποίοι ομολογούν πως το κάπνισμα έχει επηρεάσει τη ζωή τους.

Ο κύριος λόγος, όπως είπαν είναι το άγχος της ηλικίας Ο κύριος λόγος, όπως είπαν είναι το άγχος της ηλικίας. Οι «κρίσιμες» αποφάσεις που καλούνται να πάρουν, οι οποίες ουσιαστικά θα κρίνουν την ποιότητα της ζωής τους (Προσανατολισμοί κλπ.). Οι φωνές και μια διαρκής απογοήτευση που αντιμετωπίζουν από γονείς και καθηγητές λόγω της απόδοσής τους στο σχολείο κλπ.

Ακούστηκε η άποψη πως με το κάπνισμα, στην εποχή που ζούμε, με τα διάφορα οικονομικά προβλήματα και την οικονομική αυτή κρίση, οι καπνιστές μαθαίνουν να διαχειρίζονται καλύτερα τα οικονομικά τους, να σκέφτονται πριν αγοράσουν κάτι, κρατώντας έτσι χρήματα για να αγοράσουν τσιγάρα. « Ωριμάζουν » κατά κάποιον τρόπο και προσαρμόζονται στις συνθήκες κάτω από τις οποίες ζούμε.

Το κάπνισμα έχει συμβάλλει στη δημιουργία παρεών, αλλά και το αντίστροφο. Αρκετοί τόνισαν πως άρχισαν το κάπνισμα λόγω του ότι στην παρέα, στην οποία ανήκαν υπήρχαν άτομα που κάπνιζαν.

Κάποιοι μάλιστα ανέφεραν πως μεταξύ παρεών υπάρχουν διακρίσεις και αρκετοί μίλησαν για « περιθωριοποίηση ». Οι άνθρωποι κατηγοριοποιούνται σε καπνιστές και μη καπνιστές. Οι περισσότεροι όμως δεν το βιώνουν αυτό. Στις παρέες τους υπάρχουν και καπνιστές και μη καπνιστές.

Φιλίες « χάθηκαν » καθώς καπνιστές δεν μπορούσαν να ακολουθήσουν το άθλημα/τη δραστηριότητα που συνήθιζαν να κάνουν με αποτέλεσμα να χάσουν επαφή με κάποια από τα άτομα του «χώρου» με τα οποία έκαναν παρέα.

Αύξηση θυμού και « επιθετικότητας » ακόμα και ανάμεσα σε μέλη οικογενείας. Όπως οι ίδιοι δήλωσαν «…χωρίς κάποιο συγκεκριμένο λόγο…».

Οι περισσότεροι υποστήριξαν πως ο λόγος που καπνίζουν είναι καθαρά ψυχολογικός. Δεν τους προσφέρει κάτι. Δεν τους « λείπει ». Απλά το κάνουν. Άλλοι πάλι πιστεύουν πως μετά από ένα τσιγάρο σκέφτονται πιο σωστά, είναι πιο ήρεμοι κλπ.

Στην ερευνητική εργασία συνέλαβαν οι Βλάχος Δημήτρης Βουγιούκας Μηχάλης Γραμματικός Γιώργος