Μέτρηση Βάρους-Μάζας-Πυκνότητας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Advertisements

Το Θέρμο είναι κωμό- πολη της Αιτωλοακα- ρνανίας με επίσημο πληθυσμό κα- τοίκων.
ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΦΥΤΩΝ Μεσογειακό κλίμα επικρατεί σε πέντε παραθαλάσσιες περιοχές της γης που βρίσκονται σε διαφορετικά σημεία, Μεσόγειος,
 Ο ρόλος της διατροφής στην καθημερινή ζωή και την άσκηση.  Τι ιδιαίτερες ανάγκες έχετε.  Ο ρόλος των θρεπτικών συστατικών στη διατροφή και την άσκηση.
Σχολικό έτος B’ Λυκείου  Μαθήματα  Ομάδες προσανατολισμού Γ’ Λυκείου  Ομάδες προσανατολισμού  Επιστημονικά Πεδία
Αντιρατσιστική Εκ π αίδευση Βασικές αρχές ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Project Α’ Τετραμήνου Β’ Λυκέιου. Εισαγωγή  Μανιτάρι ονομάζεται κοινώς το ορατό μέρος πολυκύτταρων μυκήτων με τη χαρακτηριστική, συνήθως ομβρελοειδή.
Αγγέλα Καλκούνη1 Ξύλινα Δάπεδα Διαδικασία Κατασκευής Ξύλινων Καρφωτών Δαπέδων.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ: ΓΡΑΒΑΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΑΙ ΜΥΡΣΙΑΔΗ ΕΙΡΗΝΗ.
Η ΜΕΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΖΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΒΑΡΟΥΣ. Τι είναι η μάζα ενός σώματος; Μάζα είναι το ποσό της ύλης που περιέχει ένα σώμα.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ Ερευνητική Εργασία (Project) Ομάδα 1 Αναστασιάδη Ανδριανή Στεργίου Μαρία - Ιωάννα Χασάϊ Φιορίντα Χουλιαράκη Αλεξάνδρα Ομάδα.
Ποιες ήταν οι σχέσεις ανάμεσα στις ομάδες των ανθρώπων της Αρχαϊκής Εποχής; Ποιοι ήταν οι αρχηγοί των ομάδων;
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Πρελορέντζου Μαρία (21128) 8 ος Παιδικός Σταθμός Δήμου Ελληνικού- Αργυρούπολης ( 25η οδός, πλατεία Αγίας Τριάδας )
1 Ο ΕΠΑΛ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ( PROJECT) ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΑΜΠΕΡΙΑΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ.
AΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 1.Ο αθλητισμός στην Αρχαία Ελλάδα Οι ρίζες του ελληνικού αθλητισμού μπορούν να αναζητηθούν στην Εποχή του Χαλκού. Στους ιστορικούς χρόνους οι.
Όνομα εκπαιδευτικών που συμμετέχουν :, Καλλιόπη Κάμπουρα. Γεωργία Κάσπαρη, Ανδριάνα Μπακόλα. Σχολική Μονάδα : 2 ο και 6 ο Νηπιαγωγείο Χίου. Σχολική τάξη.
Θέμα Εργασίας : ΙΡΙΔΙΣΜΟΣ Project : 5 Μανιφάβα Αλεξάνδρα.
ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ PROJECT Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ.
Ιλιάδα Μονομαχίες. Μονομαχία:Πάρη και Μενέλαου Ο Πάρης προβάλει απο το Τρωικό στράτευμα εναντίον του Μενέλαου.Πρίν την μονομαχία ο Πάρης κυριεύεται από.
Ερευνητική εργασία της Α΄ τάξης του ΓΕΛ Λουτρών Αιδηψού
Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας
Φυσικές ιδιότητες των υλικών
Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείου Πτολεμαΐδας
Η ΦΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ επεξεργασία θέματος 2015
2η ΔΙΑΛΕΞΗ ΕΡΓΟ.
Δομή και λειτουργία νευρικών
Μέτρηση Μήκους – Εμβαδού - Όγκου
Η ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΤΑΞΗ-ΤΜΗΜΑ: Α’2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Project: ΟΙ ΜΙΚΡΟΕΛΕΓΚΤΕΣ στη ζωΗ μαΣ
ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΑ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΤΖΕΚΤ (PROJECT)
ΔΥΝΑΜΕΙΣ αν.
Μέτρηση Βάρους – Μάζας - Πυκνότητας
Άννα Κυπαρισσού,Γιουτζίν Κασεμάι.
Μέτρηση όγκου Εργαστηριακή Άσκηση 1 B′ Γυμνασίου
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
ΣΥΓΚΛΙΝΟΝΤΕΣ ΦΑΚΟΙ Εργαστηριακή Άσκηση 13 Γ′ Γυμνασίου
ΞΕΝΑΓΟΙ Η ομάδα μας αποτελείται από άτομα τα οποία συνεργάστηκαν και ολοκλήρωσαν την εργασία της ξενάγησης.
ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΧΑΡΤΗ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΟΔΩΝ
Χημική Αντίδραση Στέλλα Θεοδωράκη Άρτεμης Κατσάρη Ρομίνα Κάρκαλου
…την Ερευνητική Εργασία (project) με θέμα την κοινωνική διάσταση του ελληνικού κινηματογράφου (Οικογένεια, θέση γυναίκας, σχέση δύο φύλων).
2.2.1– Μείγματα.
Ερευνητική Εργασία project Σχεδιασμός Έρευνας
Βησσαρίων ο Τραπεζούντιος
ΜΕΤΡΗΣΗ ΜΗΚΟΥΣ - ΕΜΒΑΔΟΥ – ΟΓΚΟΥ.
ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης Ιδέες για αξιολόγηση, Ασκήσεις – Προβλήματα – Εργασίες (Φ. Ε. 5) Ηλ. Μαυροματίδης.
Το νερό στην λογοτεχνία
Εργασία Φυσικής.
Περιβαλλοντολόγοι : Εργασία 1
…PROJECT… ΑΝΔΕΙΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ ΕΛΕΝΑ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΧΡΥΣΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ
Οδηγίες Α’ Λυκείου.
1 ο ΕΠΑ.Λ ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ Project A1
ΕΡΓΑΣΙΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΌΓΚΟΣ – ΜΑΖΑ- ΒΑΡΟΣ- ΠΥΚΝΟΤΗΤΑ 1.
Μήκος κύκλου & μήκος τόξου
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΥΛΙΚΩΝ
Οι οδοί και η ιστορία τους
Γενικό λύκειο Νιγρίτας
Project Κοκκινοπηλός Πένυ Εξαρχου Γ2.
Θέρμο Αιτωλοακαρνανίας
«Τα παιχνίδια των παππούδων και των γονέων μας πριν την επέλαση των ηλεκτρονικών» Project 2015.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Οργάνωση- Προγραμματισμός
ΑΜΠΕΛΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Μορφολογική μελέτη ΑΣΑ Δήμου Σύρου
Αποτελέσματα μορφολογικής μελέτης σύστασης ΑΣΑ Δήμου Σύρου
נושא 5: מגנטים ומגנטיות.
ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ ΕρΓΑΣΤΗΡΙΟ 2018
Μέτρηση εμβαδού Εργαστηριακή Άσκηση 1 B′ Γυμνασίου
Διατροφικές διαταραχές και νοσηλευτική παρέμβαση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μέτρηση Βάρους-Μάζας-Πυκνότητας Project Φυσικής Μέτρηση Βάρους-Μάζας-Πυκνότητας

Θεωρία ΠΥΚΝΟΤΗΤΑ. Ονομάζεται η μάζα που έχει μια μονάδα όγκου του σώματος. Σχέση. d = m/v Βάρος. ονομάζεται η δύναμη με την όποια έλκεται ένα σώμα προς τη γη. Μέτρηση. δυναμόμετρο η ζυγός Το βάρος (w) είναι ανάλογο με τη μάζα (m) του σώματος . W=g • m Μάζα. ονομάζεται το μέτρο της αδράνειας Μέτρηση. Ζυγός βαθμονομημένος σε μονάδες μάζας (kg η g) Όγκος. Ο χώρος που καταλαμβάνει ένα σώμα Μέτρηση. Ογκομετρικός κύλινδρος.

Περιγραφή Πειράματος (1) Τοποθέτηση δυναμόμετρου σε έναν ορθοστάτη. Ρύθμιση με τη βοήθεια του κοχλία τη θέση του δείκτη ώστε να δείχνει μηδέν. Τοποθέτηση ενός βαριδίου στο άγκιστρο του δυναμόμετρου και υπολογισμός της μάζας του βαριδίου με βάση την ένδειξη του δυναμόμετρου. Καταγραφή μέτρησης. Τοποθέτηση ενός ζυγού σε οριζόντια επιφάνεια έχοντας το δίσκο του κενό. Ρύθμιση του μηχανικού βερνιέρου ώστε ο ζυγός να ισορροπεί και όλοι οι δείκτες του να βρίσκονται στο μηδέν.

Περιγραφή Πειράματος (1) Τοποθέτηση προηγούμενου βαριδίου πάνω στο δίσκο του ζυγού. Καταγραφή μέτρησης. Τοποθέτηση ενός ογκομετρικού κυλίνδρου πάνω στον δίσκο του ζυγού και καταγραφή της μάζας του. Τοποθέτηση νερού στον κύλινδρο και καταγραφή του όγκου του. Ζύγισμα κυλίνδρου με νερό και καταγραφή της μάζας τους. Υπολογισμός μάζας του νερού που περιέχει ο κύλινδρος.

Απαιτούμενα όργανα και υλικά Δυναμόμετρο Ζυγός Ογκομετρικός Κύλινδρος Ορθοστάτης, ράβδοι στήριξης, άγκιστρα, σύνδεσμοι Βαρίδια Νερό- Πλαστελίνη

Πείραμα Πίνακας A ΜΑΖΑ ΒΑΡΙΔΙΟΥ (με βάση την ένδειξη του δυναμόμετρου) ΜΑΖΑ ΒΑΡΙΔΙΟΥ (με βάση την ένδειξη του δυναμόμετρου) 150g ΜΑΖΑ ΒΑΡΙΔΙΟΥ (με βάση την ένδειξη του ζυγού) 150,9g ΜΑΖΑ ΟΓΚΟΜΕΤΡΙΚΟΥ ΚΥΛΙΝΔΡΟΥ׃ 37,7g ΜΑΖΑ ΝΕΡΟΥ Κ’ ΚΥΛΙΝΔΡΟΥ׃ 93,5g ΜΑΖΑ ΝΕΡΟΥ׃ 55,8ml

Περιγραφή πειράματος (2) Ζύγιση τον ογκομετρικόυ κύλινδρου. Ρίψη νερού στον κύλινδρο. Ζύγιση του κυλίνδρου μαζί με το νερού και υπολογισμός της μάζας του περιεχόμενου νερού. Χρησιμοποίηση της σχέσης d=m/v για να βρεθεί η πυκνότητα του νερού

2o Πείραμα Πίνακας B Μάζα ογκομετρικού κυλίνδρου (g) mκυλίνδρου: - Mάζα νερού (g) m: m =mολική - mκυλίνδρου 55,8 (g) Όγκος νερού (cm3) v: 59 (cm3) Πυκνότητα νερού (g/ cm3) d: d=m/v 0,95 (g/ cm3)

Περιγραφή πειράματος (3) Χρησιμοποίηση 5 ραβδών πλαστελίνης. Κοπή κάθε ράβδου στη μέση. Δημιουργία τεσσάρων μπαλών πλαστελίνης διαφορετικών μαζών πλάθοντας αντίστοιχα : μία και δύο Μέτρηση της μάζας που έχει το κάθε μπαλάκι Μέτρηση της πυκνότητας που έχει το κάθε μπαλάκι Μέτρηση του όγκου που έχει το κάθε μπαλάκι

30 Πείραμα Μπαλάκι 1 Μπαλάκι 2 Μπαλάκι 3 Μπαλάκι 4 Μάζα (m) 28,6 (g) Μπαλάκι 3 Μπαλάκι 4 Μάζα (m) 28,6 (g) 28,4 (g) Όγκος (v) 15 (cm3) 13(cm3) Πυκνότητα (d) d=m/v 1,90 (g/cm3) 2,18 (g/cm3) Μπαλάκι 3 Μπαλάκι 4 23(g) 30(g) 13(cm3) 1,17(g/cm3) 2,30(g/cm3)

Διάγραμμα Α’

Ερωτήσεις - Απαντήσεις 1)Συγκρίνε τις τιμές της μάζας του βαριδίου που βρήκες χρησιμοποιόντας το δυναμόμετρο και το ζυγό (είναι στον πίνακα Α’). Αν διαφέρουν, γιατί νομίζεις οτι συμβαίνει αυτό ; 1)Διαφέρουν διότι ο ζυγός είναι όργανο μεγαλύτερης ακρίβειας.

Ερωτήσεις - Απαντήσεις 2)Με βάση τα πειραματικά αποτελέσματα που έχεις καταγράψει στον πίνακα Γ’, επιβεβαιώθηκε ή διαψεύσθηκε η πρόβλεψη που έκανες στο βήμα 2 της πειραματικής διαδικασίας; Η πυκνότητα ενός κομματιού πλαστελίνης εξαρτάται απο τον όγκο και την μάζα του; Απο τι εξαρτάται η πυκνότητα, διατύπωσε τα συμπεράσματα σου. 2) α) ΝΑΙ β) ΝΑΙ Η πυκνότητα ενός σώματος δεν εξαρτάται απο τον όγκο και τη μάζα του.

Ερωτήσεις - Απαντήσεις 3)Ποίο υλικό έχει την μεγαλύτερη πυκνότητα, το νερό ή η πλαστελίνη; 3) Η πλαστελίνη έχει την μεγαλύτερη πυκνότητα διότι είναι γνωστό οτι το νερό έχει πυκνότητα 1 (g/cm3) και στην πλαστελίνη βρήκαμε : 1,90 και 2,18 (g/cm3).

ΣΧΟΛΙΑ Η εργασία απαίτησε αρκετό χρόνο, αλλά ήταν σχετικά βατή και για την ολοκλήρωση της χρείαστηκε μόνο μία συνάντηση

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ Βιβλίο Φυσικής Α’ Λυκείου Wikipedia

Ομάδα: Πατάτες Αιγύπτου Άσπα Παπαιωάννου Ανέστης Τριανταφυλλίδης Κυριάκος Συρίμης Κων/νος Παττακός Έφη Πρίφτη