Σχολειο ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ;

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σεμινάρια Επιθεωρητών Σεπτεμβρίου Σχολική χρονιά
Advertisements

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
ΠΑΙΔΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ
 Σελίδα 1 ΠΡΟΤΥΠΟ, ένα διαφορετικό σχολείο για το παιδί ΠΡΟΤΥΠΟ εκπαιδευτήριο Αθήνα, Φεβρουάριος 2011.
Θέματα Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
1.1 Η οικογένεια- Η ελληνική οικογένεια
ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΗΣ ΓΚΟΥΓΚΟΥΣΤΑΜΟΣ ΘΩΜΑΣ
Κεφάλαιο 8 Η νέα οικονομία 8.1 Η μετάβαση από την παλιά στη νέα οικονομία. 8.2 Η έννοια και το περιεχόμενο της νέας ψηφιακής οικονομίας. 8.3 Οι κυριότερες.
Κριτική παιδαγωγική & δημιουργία σχολικού κήπου
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ – ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ –ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ 1/3/2004 Σκοπός – στόχοι της Συνάντησης Ο ρόλος του Σχολικού Συμβούλου (Παιδαγωγική ευθύνη λειτουργίας.
Που αποβλέπει η εισαγωγή των Ερευνητικών Εργασιών (ΕΕ) στο Λύκειο?
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Dr
Αρχές Δικαίου Επιχειρήσεων
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΙΒ΄. Στόχος Η πρόοδος της κοινωνίας Η ανάπτυξη της προσωπικότητας του κάθε πολίτη.
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Στρατηγικές ένταξης και επικοινωνίας Ευάγγελος Πεπές.
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ Γ’ Λυκείου
Ασφάλεια Διαδικτύου Το Διαδίκτυο είναι σήμερα καθημερινό εργαλείο στη ζωή μας: για την αναζήτηση πληροφοριών, για επικοινωνία, για αγορές, για ψυχαγωγία.
Μια διαγραμματική παρουσίαση των όρων
ΠΑΙΔΕΙΑ. Προϋποθέσεις σύγχρονης εκπαίδευσης  εκπαιδευτικοί με υψηλή επιστημονική και παιδαγωγική κατάρτιση  σύγχρονο περιεχόμενο σπουδών  κατάλληλη.
Μεσσιανισμός Η πίστη στο μελλοντικό ερχομό ενός Μεσσία, γενικότερα ενός σωτήρα στο πολιτικό / εθνικό επίπεδο, δηλ. σ’ ένα πρόσωπο με εξαιρετικές ικανότητες,
Δικαιώματα Χριστίνα Πανταζάκου.
Κοινωνικός και οικονομικός ρόλος της εκπαίδευσης ενηλίκων στην Ελλάδα
Το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο
Διαπολιτισμική Εκπαίδευση – Θεωρία και Πράξη
33ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ
4.1 Κοινωνικοί θεσμοί 4.2 Αναγκαιότητα κοινωνικών θεσμών
ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΩΔ/ΣΟΥ.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ Μάριος Κουκουνάρας - Λιάγκης Λέκτορας Διδακτικής των Θρησκευτικών Μάθημα 6 Το εκπαιδευτικό έργο και οι γενικές όψεις και συνθήκες της εκπαίδευσης.
Γεωργάκη Άννα-Μαρία Φίλιου Δήμητρα Χαλός Αλέξανδρος Χαντρόι Βησσαρίων.
Οι σκοποί της Αγωγής. Αγωγή α) Σύνολο από σκόπιμες, προγραμματισμένες και μεθοδευμένες ενέργειες και επιδράσεις (β) Διαδικασίες και επιδράσεις του ευρύτερου.
Η ουσία πίσω από τις λέξεις
ΜΑΘΗΜΑ 1 – ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc, Med, PhD ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΤΑΧΟΥ-ΗΛΙΑΔΟΥ Καραντάκη Μαργαρίτα Α.Ε.Μ.: 3141.
ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ – ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ 11/14/ Κοινωνία στην Οικονομία της Γνώσης.
Βασικοί Παιδαγωγικοί όροι
Σκοποί, αντικείμενα διδασκαλίας και μάθησης Αγωγή: συστηματική και σκόπιμη ενέργεια. Επιδιώκεται από θεσμοθετημένα όργανα της Πολιτείας. Ύπαρξη σκοπών,
Έργο Παιδαγωγικής, κλάδοι, βασικοί παιδαγωγικοί όροι Έργο Παιδαγωγικής: να βοηθήσει το παιδί και τον έφηβο να διανύσει ομαλά την εξελικτική του πορεία.
ΙΔΙΩΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΧΩΡΟ
Το αναλυτικό πρόγραμμα του μέλλοντος
Σχολείο, αγωγή και κοινωνία Παλιά: με βάση τις κοινωνικές συνθήκες παραδοσιακές μορφές αγωγής: κάλυψη αναγκών Οικογένεια: σταθεροί ρόλοι. Διαιώνιση.
Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης Μάθημα 6
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Παιδαγωγικό ζεύγος: μαθητής – δάσκαλος Σχολείο: γενικεύτηκε με τη σημερινή του μορφή κατά τους τελευταίους δύο με τρεις αιώνες. Μαθητής: παιδικό επάγγελμα.
Μάθημα: Πολιτική Παιδεία
Κεφάλαιο 1ο Θεωρητική Θεμελίωση
Διαπολιτισμική Νοσηλευτική Το Μοντέλο της Πολιτισμικής Ικανότητας
Αναλυτικό Πρόγραμμα & Εκπαιδευτικός
Εργασία Α’ τετραμήνου Τόσκα Ραβέσα Κοκκίνου Έλενα Σφακιανάκη Βασιλική Τζαβάρα Κωνσταντίνα.
Εξαγωγή βεβαίωσης κρατήσεων με την βοήθεια συγχώνευσης αλληλογραφίας .
Ο σκοπός της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής στην εκπαίδευση είναι:
ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ Έννοια και Σκοποί του Νέου Λυκείου
Η «ΔΙΑ ΒΙΟΥ» ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ Η «ΔΙΑ ΒΙΟΥ» ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ : ΗΘΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ ΑΡΧ. ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ
Το Δίκαιο.
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ΟΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΕΣ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ
Η ιστορία του γλωσσικού γραμματισμού.
ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Εργασία στο μάθημα της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής 2 Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΤΑΞΗ Γ1 ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΙ ΘΕΣΜΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Κ.ΣΤΡΑΤΗΣ.
Διαπολιτισμική Προσέγγιση και Παγκοσμιοποίηση
1η Θεματική Ενότητα: Παιδεία
Εκπαιδευτικός & ΑΠ Χειμερινό εξάμηνο
Παραπρόγραμμα / Λανθάνον ή κρυφό ΑΠ
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σχολειο ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ; Παιδαγωγική Μ.Κ.Λιάγκης Σχολειο ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ;

Παραδοσιακη κοινωνια Χαρακτηριστικά Στατική κοινωνία με μηδαμινές εξελίξεις Βεβαιότητα και καμία αμφισβήτηση Ανθρώπινες σχέσεις παγιωμένες από ήθη και έθιμα και την «εξωτερική ηθική» Οικονομία κλειστή Σταθερές μορφές παραγωγής και διακίνησης αγαθών

Οικογενεια Χαρακτηριστικά Πατριαρχική και πολλών γενεών Μονάδες παραγωγής και κατανάλωσης Κλειστές οικονομικά και αυτάρκεις Κοινωνικά απομονωμένες Αναπαραγωγή ρόλων μέσω των προσδοκιών και των στερεοτύπων

Η οικογένεια αθόρυβα προετοίμαζε με την καθημερινή συμβίωση και μέσα από παραδοσιακές μορφές αγωγής τα παιδιά για την ίδια ζωή, προσφέροντας τους όχι μόνο το πλαίσιο δράσης με τον ενστερνισμό των αξιών και των αντίστοιχων ρόλων, αλλά και τις ικανότητες ή δεξιότητες που ήταν απαραίτητες για την αντιμετώπιση των πρακτικών αναγκών της ζωής

Εποχή της νεωτερικοτητασ Από το «επέκεινα» στο «ενθάδε» Από τη μεταφυσική στη φυσική Από την αποδοχή στην γνώση και την κριτική Από τη φεουδαρχία στον καπιταλισμό Από την αυτοκρατορία στο εθνικό κράτος Από τον υπήκοο στον πολίτη Από τη διάσπαση της κοινωνίας σε ομάδες (οικογένειες) σε ένωση των πληθυσμών με κοινή ταυτότητα. Από την κλειστή οικονομία στην παραγωγική και καταναλωτική οικονομία Από την οικογένεια γενεών στην πυρηνική οικογένεια

Η εκπαιδευση περασε στα χερια του κρατουσ Δεν είναι προνόμιο των λίγων Δικαίωμα του πολίτη και υποχρέωση της Πολιτείας

Οι λειτουργιεσ του σχολειου Ανάπτυξη της προσωπικότητας του παιδιού Κοινωνικές λειτουργίες Φύλαξη παιδιών, λειτουργία εξειδίκευσης και παροχής προσόντων, λειτουργία νομιμοποίησης, επιλεκτική λειτουργία

Τα μεσα του σχολειου Το αναλυτικό Πρόγραμμα Τρόπος οργάνωσης της σχολικής ζωής

Ερωτησεισ συζητησησ Πώς αντιλαμβάνομαι τις λειτουργίες του σχολείου του 21ου αιώνα Τι κρατώ από το σχολείο του χθες και σήμερα ως λειτουργικό στοιχείο για το σχολείο του μέλλοντος Η δημόσια παιδεία έχει, σκοπό να ετοιμάσει τον άνθρωπο ώστε να μπορεί να ζήσει τη σημερινή ζωή. Και το κατορθώνει παρέχοντας στο παιδί χρήσιμες για τη ζωή γνώσεις, γυμνάζοντας το σώμα του, μορφώνοντας το χαρακτήρα του και καθιστώντας το μυαλό του ικανό να σκέπτεται.