Η έμπνευση των ονομάτων τους

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΘΕΑΡΕΣΤΟ ΗΘΙΚΟ ΔΙΔΑΓΜΑ
Advertisements

Η ιστορία του Πέπε.
A d e l e.
Λέμε ΟΧΙ στον σχολικό εκφοβισμό
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ (BULLYING)
♫ Ανοίξτε τα ηχεία σας! ♫ Ανοίξτε τα ηχεία σας! ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΑΝΕ ΤΑ ΣΛΑΙΝΤΣ ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠ’ ΤΙΣ ΑΓΡΙΟΧΗΝΕΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΑΓΝΩΣΤΟΣ.
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
Η φωτογραφία είναι του Είναι τραβηγμένη γωνία Πανεπιστημίου και Όθωνος, μπροστά από το ξενοδοχείο «Μεγάλη Βρετανία». Το τανκς είναι Γερμανικό,
Ονοματεπώνυμο Φοιτητριών:
Ο ΝΑΒΙΝΤ ΔΕΝ ΕΙΡΘΕ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ
Η ερωτική ιστορία μου. Αυτή είναι η ιστορία μου …
Ποιήματα με ζωγραφιές σε μικρά παιδιά
Το κάπνισμα στην ζωή μας
5ο Δημοτικό Σχολείο Δάφνης ΣΤ΄ ΤΑΞΗ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΤΡΙΜΗΝΟΥ Κ ΕΊΜΕΝΑ Ν ΕΟΕΛΛΗΝΙΚΉΣ Λ ΟΓΟΤΕΧΝΊΑΣ Μ ΑΡΊΑ Μ ΟΥΡΚΟΚΏΣΤΑ Τ ΜΉΜΑ Α'2 Το σοφό σπουργίτι.
Δημιουργία παρουσίασης:
A ARTE DE VIVER JUNTO Η τέχνη της συμβίωσης Automatic.
Έχεις δύο επιλογές! από το
Άσκηση 1 Άσκηση 2 Άσκηση 3 Άσκηση 4 Άσκηση 5.
Δυο δυο, στο θρανίο δυο δυο! Τα μικρόβια την τανάλια τη φοβούνται!
Ο Πάνος στη «Στοιχειωμένη αίθουσα» δήλωσε για τον Ιορδάνη: «Αυτός έχει τσακωθεί με τη Γραμματική, όπως και με κάθε άλλο μάθημα εκτός από τα Μαθηματικά.
Το παραμύθι της Κοκκινοσκουφίτσας (από την πλευρά του Λύκου)
Γιώργος Φοίβος Κωνσταντίνος Δημήτρης Λέντι
Διαφορετικότητα 4ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού Ομάδα: Δανάη Φαλέκα
Σχολικοσ εκφοβισμοσ ...Και άλλα ερωτήματα που βασανίζουν τα παιδιά που είναι θύματα εκφοβισμού... Θα μου κάνουν κακό ή απλά το κάνουν για να περάσει η.
ΟΠΩΣ ΝΙΩΘΩ ΜΗ ΝΙΩΣΕΙΣ Ομάδα εργασίας: Ζησιμόπουλος Άγγελος
Τις διακοπές τις πέρασα…
Να σας συστηθώ: Το όνομά μου είναι: Σημαίνει … Το πήρα από …
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ!!!
Π.Π.Γ. ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
Κ ΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΉ ΑΓΩΓΉ ! Αιμιλία Αριστείδου. Τις Τίνας της άρεσε πολύ να παίζει με τα παιχνίδια της στην αυλή του σπιτιού της. Όμως κάθε φορά που έβγαινε.
Ο ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΣΟΦΟΣ
Ο φτωχοσ και τα γροσια . ..
Σχέδιο Εργασίας: 14ο Νηπιαγωγείο
Γυμνάσιο-Λύκειο Γραβιάς «Ο λόγος στους μαθητές»
O ταν κάποιος σκέφτεται χωρίς να θέτει απαραβίαστα σύνορα σε θέματα που αφορούν τους ρόλους των δύο φύλων, μπορεί πιο εύκολα να φανταστεί έναν άνδρα να.
Εργασίες των μαθητών της Γ΄3 στο κείμενο ″ Το χαρούμενο λιβάδι ″
Πως πέρασα το καλοκαίρι
Αγαπημένο μου παιδί....
ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2015 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ ΟΛΓΑ Είναι Κυριακή πρωί και η Όλγα έχει ξυπνήσει. Πηγαίνει στη μαμά της και την ρωτάει αν μπορεί να πάει στον φούρνο.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΣ ● ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ ΜΑΡΙΑ ● ΚΑΠΡΑΝΗ ΜΑΡΙΑ.
17/9/15 ΣΤ2. Το όνομα του συγγραφέα είναι Γουέντι Σμιθ.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
Λέμε όχι στο σχολικό εκφοβισμό «Επίλυση διαφορών» Αλέξανδρος Θεοφιλόπουλος - Γιώργος Ιωάννου Γυμνάσιο ΩΘΗΣΗ - Α’ Γυμνασίου - τμήμα Α1 - 1 Δεκεμβρίου 2015.
«Η ιστορία μιας μαύρης γάτας» 2 ο Δημοτικό Σχολείο Αλμυρού Συνεργάστηκαν οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης: Ξένια-Βερονίκη Μπέσα Κλεβίσα Κέρτσι Γεωργία.
Σεπτέμβρης 2015 ΣΤ’2.. Η συγγραφέας του βιβλίου είναι η Ζωρζ Σαρή.
Παρουσίαση του θέματος : Η τέχνη του δρόμου όπως έχει ήδη αναφερθεί σήμερα έχει εξελιχθεί σε : είδος έκφρασης είδος διαμαρτυρίας για τη λειτουργία του.
Για τη Μακεδονία θα μιλήσουμε σήμερα. Όχι όμως για τη σημερινή Μακεδονία που είναι ελεύθερη και ζούμε σ’ αυτήν και είμαστε περήφανοι για το όνομά της,
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΤΗΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΗΞΗΣ
ΜΕΡΟΣ Ι.
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
ΡΟΖΜΑΡΙ ΤΣΙΝΑ ΣΤ’2 17/9/2015.
Η δύναμη της εικόνας Σήμερα γιορτάζουμε την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου με θέμα «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο»
Αγαπημένο μου παιδί....
ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΖΩΟ Ο ΚΑΪΖΕΡ ΜΟΥ!!!
To test της κουνιάδας.
Ο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2015 ΣΤ΄1 ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ.
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠ’ ΤΙΣ ΑΓΡΙΟΧΗΝΕΣ
Όνομα μαθητή: Ελισσάβετ Δουλοπούλου
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ 2013 – 2014 κινυρα νομου ροδοπησ
Σεπτέμβρης 2015 Ε1’ Ελευθερία Μπάξα.
Δ2 Δανάη Διαμαντοπούλου.
Σχέδιο Εργασίας: 14 ο Νηπιαγωγείο Αγγελική Γεωργιάδου- Αναστασία Πεκτέσογλου.
Πληροφορική Α' Γυμνασίου
«ΠΑΛΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ» Ομαδική Εργασία στο μάθημα της Λογοτεχνίας με θέμα :
ΤΟ GRAFFITI ΣΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΠΟΧΗ……
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η έμπνευση των ονομάτων τους Γραφίστες: Ψευδώνυμα Η έμπνευση των ονομάτων τους

Σκιτσοφρενής από Καλαμάτα..! Το πραγματικό του όνομα είναι Κώστας Λούζης .Στην αρχή είχε άλλο όνομα διότι συμμετείχε σε μια μπάντα και ένας φίλος του τον έβλεπε συνέχεια με ένα μολύβι και ένα χαρτί στο χέρι και έτσι άρχισαν να τον φωνάζουν σκιτσοφρενή .Και από τότε του έμεινε το όνομα. Τώρα εργάζεται επαγγελματικά στην Καλαμάτα και έχει κάνει πολλά έργα σε όλη την πόλη.!

Ο σκιτσοφρενής ζωγραφίζει «graffiti» με ποιήματα Ο σκιτσοφρενής ζωγραφίζει «graffiti» με ποιήματα. Αυτό το κάνει γιατί πιστεύει ότι κάποιες φορές ένα σκέτο «graffiti» δεν το καταλαβαίνουν όσοι το βλέπουν, και έτσι το θεωρούν «βανδαλισμό»..

«simple» Το πραγματικό του όνομα είναι Θανάσης Μ. Άλλαξε το όνομα του σε «simple» (που σημαίνει απλό) γιατί όπως θα δούμε και στα έργα του προσπαθεί με έναν απλό τρόπο να περάσει μηνύματα μέσα από τα graffiti του.!

«Oups» Ο ουπς δεν μας δήλωσε το όνομα του, το κρατάει κρυφό για προφύλαξη. Το όνομα του είναι το ειρωνικό ουπς, δηλαδή ότι κατά λάθος βάφτηκε ο τοίχος ουπς…

« Loufaa» Loufa = Χρήστος Κ. Το όνομα του βγήκε ειρωνικά από την παρέα του, γιατί ήταν ο πιο «Λουφατζής» όπως λέει και ο ίδιος.

«Fola» Ο Φόλα είναι ένα πολύ αναρχικό παιδί που δεν μπορεί τις αδικίες που γίνονται στην Ελλάδα. Με το φόλα εννοεί να πεθάνουν αυτοί που μας έφεραν σε αυτή την θέση. »

Φόλας

«China» Η έμπνευση του ονόματος του ήταν απλή: του αρέσει η Κίνα και μια μέρα θα ήθελε να την επισκεφτεί.

«Epic» Θοδωρής Λ. Ο Θοδωρής ήταν από τους πρώτους που έκαναν graffiti. Στην αρχή είχε άλλο παρατσούκλι μα το άλλαξε επειδή αυτός και η παρέα του ήταν η γένια του graffiti και ήθελε να το δηλώσει.

«Buns» Bun είναι ένα είδος ψωμιού το γνωστό σε εμάς «μαργαρίτα». Το όνομα του το έβγαλε ο μπαμπάς του, γιατί από μικρός έτρωγε buns, και τον φώναζε «ότι θα γίνει ένα μεγάλο bun».Έτσι, όταν μια μέρα αποφάσισαν σαν παρέα να κάνουν graffiti, χρειαζόντουσαν ονόματα με τα οποία δεν θα τους αναγνώριζαν. Τα παρατσούκλια τους ήταν αναγνωρίσιμα και δεν μπορούσαν να τα χρησιμοποιήσουν, έτσι αυτός αποφάσισε το buns για το όνομα του.

«420 crew» Το 420 crew είναι ένα είδος τσιγάρου κι επειδή είναι το αγαπημένο του το χρησιμοποίησε.

«Ozone» Απ’ ότι λέει δεν θυμάται από πού έβγαλε το όνομα του, μα τα σχέδια του είναι πολύ καλά. Το όνομα του πάντως σημαίνει «Όζον». Το χέρι του είναι πολύ καλό, και αυτό τον βοήθησε. Τώρα είναι ένας από τους καλύτερους tattouazer με το ίδιο όνομα.

«Hit» Γιώργος Π. «Από μικρός ήμουν τελειομανής και ήθελα σε ότι κάνω να επιτύχω. Όλοι οι γύρω μου το έβλεπαν και με ειρωνεύονταν. Αποφάσισα να χρησιμοποιήσω το όνομα ‘επιτυχία’ στα graffiti άλλα στα αγγλικά το σχέδιο μου έβγαινε καλύτερο οπότε το κράτησα έτσι (‘Hit’)»

«Pixel» Το όνομα του το βρήκε επειδή έπαιζε με τις ώρες Pixel games.

ΤΕΛΟΣ Τζούλια Λάλα.. Μαρία Ιγνατιάδου.. Εργασία 2014-2015 Μάθημα: Project Θέμα: street art/graffiti