Εναλλακτικές μέθοδοι αξιολόγησης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
 Έκδοση ασφαλιστηρίων συμβολαίων από τις Ασφαλιστικές Εταιρίες  Έκδοση μηνιαίων λογαριασμών & παραγωγής  Ληξιάρια.
Advertisements

ΓΕΡΜΑΝΙΑ. ΕΚΤΑΣΗ-ΠΛΥΘΥΣΜΟΣ Η Γερμανία έχει έκταση τετ. Χλμ. και πληθυσμό κατοίκους, ενώ πριν από το 1914 είχε έκταση τετραγωνικά.
ΤΟ ΑΙΜΑ. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΟΥ ΑΙΜΑΤΟΣ Μεταφορά Ο 2 και θρεπτικών ουσιών Μεταφορά CO 2 και αζωτούχων προϊόντων του μεταβολισμού Μεταφορά αντισωμάτων, παραγόντων.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ.
1 Οικονομικού Κλίματος & Προσδοκιών Αποτελέσματα Έρευνας: Δεκέμβριος 2015.
ΟΛΙΚΗ ΑΡΘΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗ ΙΣΧΙΟΥ. ΑΝΑΤΟΜΙΑ ΙΣΧΙΟΥ ΑΝΑΤΟΜΙΑ ΙΣΧΙΟΥ Οι επιφάνειες της κεφαλής του μηριαίου καθώς και της κοτύλης απορροφούν τις πιέσεις Οι επιφάνειες.
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η Ι Α Σ Ω Ν Α Σ Τ Α Σ Σ Η Σ.
ΤΡΙΤΗ, 29 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2011 ΑΘΗΝΑ, ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ‘ATHENS PARK’ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ‘ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ’ τομεακό πρόγραμμα Erasmus ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ/
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΟΛΥΧΡΟΥ ΧΡΥΣΗ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Ανάπτυξη εφοδιαστικών αλυσίδων οστρακοειδών και ανάλυση βασικών παραμέτρων/κινδύνων Υπεύθυνος καθηγητής:
O.T.S. FORUM Εφαρμογή Διαχείρισης Έργων Εισηγητής: Σιάμμενου Γιούλη.
Τούλα Πατσάλη Διεύθυνση Διαρθρωτικών Ταμείων και Ταμείου Συνοχής Γραφείο Προγραμματισμού ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΠΛΑΝΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΩΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΘΟΔΗΓΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ.
Ήχος και ομιλία Εργαστήριο Ιατρικής Φυσικής Π. Παπαγιάννης
Τ.Ε.Ι. ΑΘΗΝΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΑΘΗΝΑ Πηγές Πληροφόρησης στις Κοινωνικές και.
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος. Ικανοποίηση του πελάτη: το κλειδί για την πίστη των πελατών  Η ανώτερη εξυπηρέτηση του πελάτη δημιουργεί ικανοποίηση.
Εκτίμηση εκπαιδευτικών αναγκών & μεθοδολογιών εκπαίδευσης
Διοίκηση Ποιότητας Γιώργος Απλαδάς 13/10/2016
ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΑΙ ΡΥΘΜΙΣΗΣ
Διδακτική Εργαστηριακών Μαθημάτων
Προσαρμογή των Υπηρεσιών Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας στις ανάγκες υγείας των πολιτών της τοπικής κοινωνίας 1/2 Στρατηγικοί Άξονες: Διαμόρφωση αξιόπιστου.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Πρακτική επιμόρφωσης Έρευνα αγοράς Καταγραφή αναγκών επιμόρφωσης
«φύση» των ΦΕ… και εκπαίδευση στις Φυσικές Επιστήμες
ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ
Εφηβοι Στο διαδικτυο Cyber Bullying Phishing Διαδικτυακός εθισμός.
Κεντρο πληροφορησησ ανεργων τησ γ.σ.ε.ε.(κεπεα)
9Ο Διεθνές Συνέδριο ΕΕΤΤ (Ιούνιος 2017) Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης
Ο υπολογιστής Εισαγωγή.
Ο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
Dr Π. ΧΑΝΤΖΙΔΗΣ ΟΡΘΟΠΑΙΔΙΚΟΣ ΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ
«Δημότης Αμαρουσίου» η τεχνολογία στην υπηρεσία του Πολίτη
Νομική Πληροφορική Δρ. Δαμιανός Σακάς.
Πρακτική άσκηση φοιτητών
ΚΥΤΤΑΡΑ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΜΗ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΝΟΣΙΑΣ
Ανάπτυξη Ανοικτού Ακαδημαϊκού Μαθήματος
Η Πρακτική Άσκηση Φοιτητών στη Eurobank EFG
Διδακτική Εργαστηριακών Μαθημάτων
Η σκοτεινή πλευρά του Διαδικτύου Εθισμός
Αξιοποίηση Σύγχρονης και Ασύγχρονης Τηλεεκπαίδευσης στις Κυκλάδες
Πλατφόρμα Δήλος (Delos)
ΣΥΜΜΕΤΡΙΑ.
Σπουδών Φυσικής Υψηλών Ενεργειών
Συμβουλές για επιτυχημένες παρουσιάσεις στο PowerPoint
Μάινας Διονύσιος Η Διδασκαλία της Ιστορίας με τη βοήθεια των ΤΠΕ
ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΔΙΑΧΥΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Να ζωογονούν το ανθρώπινο πνεύμα με την παροχή βιβλίων
Εισαγωγή στις Βάσεις Δεδομένων
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας
Θέμα Μεταπτυχιακής Εργασίας
«Κατάρτιση και πιστοποίηση ανέργων σε κλάδους αιχμής»
Αχιλλέας Γερόπουλος Διοικητής Νοσοκομείου
Οικονομικού Κλίματος & Προσδοκιών
Πρακτική άσκηση φοιτητών
Εισαγωγή στις Βάσεις Δεδομένων
ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΘΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ
σκέψεις από τη διδακτική μας εμπειρία
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΩΓΕΙΩΝ ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΒΒΑΛΟΣ.
ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΗΣ ΟΜΑΛΑ ΕΠΙΤΑΧΥΝΟΜΕΝΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ
Survey123® System Η “φωνή” του πελάτη σας.
Fintech και Μικροπιστώσεις στην Ελλάδα
Φυσική του ωτός και της ακοής
Συμβουλές Πωλήσεων Καλοκαίρι 2018 ON LINE Εκπαίδευση - Αύγουστος 2018.
Προβλήματα του υπολογιστικού συστήματος και η αντιμετώπιση τους
Κεφάλαιο 8 Εκτίμηση Διαστήματος Εμπιστοσύνης.
Κεφάλαιο 5 Διακριτές Κατανομές Πιθανοτήτων.
Πρακτική άσκηση φοιτητών
ΑΣΦΑΛΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΜΙΑ ΥΠΟΘΕΣΗ ΟΛΩΝ
Η βιβλιοθήκη εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων (αποθετήριο) «Ιφιγένεια»
Present Active Indicative
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εναλλακτικές μέθοδοι αξιολόγησης 2ο μάθημα Στοιχεία από το αξιολογικό πλαίσιο Το μεγαλύτερο μέρος της παρουσίασης είναι προϊόν αποδελτίωσης της ενότητας 2 στου βιβλίου «Σύγχρονες μορφές αξιολόγησης με αξιοποίηση Εκπαιδευτικών Τεχνολογιών»

Αναδρομή στο 1ο μάθημα Γιατί να αξιολογήσω; Για να εμπνεύσω. Για να υποστηρίξω την ανάπτυξη.

Αναδρομή στο 1ο μάθημα Τι σημαίνει εναλλακτική μορφή αξιολόγησης Άλλοι τρόποι Άλλοι στόχοι

Περιεχόμενα παρουσίασης Αξιολογικό πλαίσιο Στόχοι διδακτικοί – Στόχοι επίδοσης Είδη διδακτικών στόχων Τύποι γνώσης Κριτήρια αξιολόγησης Εγκυρότητα Αξιοπιστία Αντικειμενικότητα, διακριτικότητα, πρακτικότητα Ερμηνεία

Τύποι στόχων Διδακτικοί Επίδοσης

Τι να αξιολογήσω; (σε σχέση με στόχους) Τι να αξιολογήσω; (σε σχέση με στόχους) Γνωστικοί Γνώσεις, νοητικές ικανότητες Συναισθηματικοί Στάσεις, αξίες, συναισθήματα Ψυχοκινητικοί Κινήσεις, κατασκευές, επιδεξιότητα, εικαστική έκφραση

Γνωστικοί στόχοι Παράδειγμα: Πότε βάζουμε κεφαλαίο σε μια λέξη; Θεωρία Μάθηση Τι είναι κύρια ονόματα; Κατανόηση Το «Νίκος» είναι κύριο όνομα; Εφαρμογή Βάλε κεφαλαίο όπου πρέπει. Ανάλυση Αντιστοίχισε κάθε λέξη με ένα είδος κύριου ονόματος. Σύνθεση Φτιάξε μια παράγραφο, όχι πάνω από 50 λέξεις, προσπαθώντας να χρησιμοποιήσεις όσα περισσότερα κύρια ονόματα μπορείς.

Τύποι γνώσης Δηλωτική Διαδικαστική Λύση προβλημάτων

Δηλαδή με ποιο τρόπο αξιολογούμε (π.χ. είδος τεστ) Κριτήρια αξιολόγησης Δηλαδή με ποιο τρόπο αξιολογούμε (π.χ. είδος τεστ) αντικειμενικότητα Εξωτερικά - Εσωτερικά Μορφή Ποσοτικά - Ποιοτικά Σχέση με εκπαιδευτική διαδικασία Σχεδιασμού Διαδικασίας Αποτελέσματος

Εγκυρότητα Πόσο καλά ελέγχει αυτό που στοχεύει να ελέγξει η αξιολόγηση. Εγκυρότητα περιεχόμενου (Καλύπτει το περιεχόμενο αυτού που στοχεύει να αποτιμήσει;) (Αν έχω στόχο να ελέγξω τις τέσσερις πράξεις και χρησιμοποιώ μόνο προσθέσεις δε θα πάρω έγκυρα αποτελέσματα) Εγκυρότητα διάρθρωσης (αν με ενδιαφέρει δηλωτική γνώση κάνω απλές ερωτήσεις Αν με ενδιαφέρει διαδικαστική χρησιμοποιώ ρήματα δεξιοτήτων Αν με ενδιαφέρει η λύση προβλημάτων δημιουργώ προβλήματα Εγκυρότητα κριτηρίου Η επίδοση σε μια δοκιμασία σχετίζεται με την επίδοση σε άλλη δοκιμασία (π.χ. προφορικές ερωτήσεις, τεστ)

Εγκυρότητα Κριτηρίου Διάρθρωσης Περιεχομένου Κάλυψη στόχου Διάρθρωσης Σχέση διδακτικού στόχου και στόχου επίδοσης Κριτηρίου Σχέση επίδοσης μεταξύ διαφορετικών τρόπων αξιολόγησης

Αξιοπιστία Τα αποτελέσματα πολλαπλών αξιολογικών δοκιμασιών, που πραγματοποιούνται σε διαφορετικά χρονικά διαστήματα (κάτω από τις ίδιες συνθήκες), είναι ίδια ή περίπου ίδια.

Η επίδοση μπορεί να γενικευθεί και σε άλλα περιβάλλοντα Συνέπεια Η επίδοση μπορεί να γενικευθεί και σε άλλα περιβάλλοντα

Άλλα χαρακτηριστικά αξιολογικού πλαισίου Αντικειμενικότητα Ανεπηρέαστη από υποκειμενικό παράγοντα Διακριτικότητα Δυνατότητα διάκρισης επιδόσεων Πρακτικότητα Χρηστικότητα

Βάσει ανάπτυξης Βάσει δυνατοτήτων Ερμηνεία Βάσει νόρμας Βάσει κριτηρίων

Ας πειραματιστούμε! Λογοτεχνία! Ας πειραματιστούμε! Λογοτεχνία!

Ανθολόγιο

Η Βαγγελίτσα http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSDIM- E111/322/2160,7853/ Εργαζόμαστε μελετώντας και δημιουργώντας υποθετικές δραστηριότητες αξιολόγησης του κειμένου. Μπορούμε να εστιάσουμε σε Κατανόηση περιεχομένου Στάσεις Ψυχοκινητικές δεξιότητες

Ιδεοθύελλα τεχνική κατά την οποία οι μαθητές καλούνται να εκφράσουν τις αντιλήψεις ή τις ιδέες τους για ένα θέμα ελεύθερα. Σκοπός είναι οι διάφορες ιδέες που προκύπτουν να ομαδοποιηθούν ώστε να προκύψουν οι διαφορετικές πτυχές του προβλήματος Ένα εργαλείο στο διαδίκτυο https://wordart.com/

Άρθρο Βίντεο

Ας πειραματιστούμε! STEM on line Crayon physics deluxe http://www.physicsgames.net/game/Magic_Pen.html