Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Γιώργος Μπάλτας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Advertisements

Το Μάννα Κάθε φορά που κάνω κάποια σκέψη, αν δεν θα έπρεπε να την αναλύσω, θα έγραφα απλώς: Το μοναδικό φαγητό, που σύντομα πιστεύω ότι θ’ αντικαταστήσει.
Κανόνες χρήσης του Διαδικτύου για μαθητές
Η κρίση και το πρόβλημα της διακυβέρνησης στην ελληνική κοινωνία Σταύρος Ιωαννίδης.
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
Η ΦΥΣΙΚΗ ΣΤΟ ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ Χαλκίδα 27 Φεβρουαρίου 2011.
 Σελίδα 1 ΠΡΟΤΥΠΟ, ένα διαφορετικό σχολείο για το παιδί ΠΡΟΤΥΠΟ εκπαιδευτήριο Αθήνα, Φεβρουάριος 2011.
 Ευρωπαϊκή Οικονομική Κοινότητα  Ε.Ο.Κ..
ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΗΣ ΓΚΟΥΓΚΟΥΣΤΑΜΟΣ ΘΩΜΑΣ
Τμήμα Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών Πτυχίο Δημοσιογραφίας Πανεπιστήμιο Κύπρου.
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
Διαφορετικότητα 4ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού Ομάδα: Δανάη Φαλέκα
Είμαστε το 10ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ Σχολείο Κατερίνης
H ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΠΟΧΗ
Που αποβλέπει η εισαγωγή των Ερευνητικών Εργασιών (ΕΕ) στο Λύκειο?
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.3 Εσωτερικά επαγγελματικά προφίλ και δεξιότητες.
Ο τομέας της Πληροφορικής
Συνέδριο της Κοπεγχάγης Χατζηαντωνίου Γιώργος Τριανταφύλλου Δημήτρης Γ’5.
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
Η αφύπνιση του Δία πάνω στον Ίδη επαναφέρει τον μύθο στην κοίτη του
ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΙ Η ΑΜΕΣΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΑ ΙΔΕΩΔΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΟΡΦΩΣΗΣ ΚΑΠΕΤΑΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΤΑΜΤΣΙΟΠΟΥΛΟΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΒΟΥΛΤΣΙΝΟΣ.
 Αντί για τον όρο Πληροφορική χρησιμοποιείται πλέον ο όρος Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών: ΤΠΕ (ICT: Information and Communications.
Telematics Επιμέλεια:Παγώνης Γεώργιος Writer: Patrick Dillon.
«Αν δεν φυτέψουμε το δέντρο γνώσης όταν είμαστε νέοι, δεν θα μας δώσει τον ίσκιο του όταν θα έχουμε γεράσει.»
Ξενοφοβια – Χρωμοφοβια Ρατςιςμος
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΗΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Κοινωνικός και οικονομικός ρόλος της εκπαίδευσης ενηλίκων στην Ελλάδα
Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΜΕΡΙΚΩΝ ΟΤΙ Η ΜΟΡΦΩΣΗ ΕΙΝΑΙ «ΑΧΡΗΣΤΗ» Β’ ομάδα:Λιόλιου Αρετή, Ματσούκα Αντωνία,
Ο δεκάλογος του Επιχειρηματία στην Ψηφιακή Οικονομία Δίκτυο Ελληνικών Καταναλωτικών Οργανώσεων δ-Ε.ΚΑΤ.Ο. Τηλ: Fax:
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Όνομα:Χίνη Δήμητρα Εξάμηνο σπουδών:Δ Αριθμός μητρώου:3305.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
Πανελλήνιες, Άγχος και Οικογένεια
Το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο
Σχολικός εκφοβισμός Δούκας Αλβανός Med,
ΤΥΠΟΙ ΠΕΛΑΤΩΝ 1 Κοινωνικός, απρόσεκτος, βιαστικός, φλύαρος, παραπονούμενος, συνεσταλμένος.
1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για το 2010.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΟΜΗΛΙΚΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟ ΣΥΝΟΜΗΛΙΚΟ Σύνθημα Δ.Δ.Ε. Β’ Αθήνας: ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΕΒΑΣΤΙΑΔΗΣ – ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΛΑΗΣ.
Διερευνητική Εργασία Α΄ Λυκείου ΠΤΥΧΙΟ, ΜΟΡΦΩΣΗ, ΠΑΙΔΕΙΑ, ΙΔΕΩΔΗ ΠΟΥ ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ Υπεύθυνος καθηγητής: Ευθυμιάδης Παύλος.
Μην τολμήσεις και μιλήσεις γιατί θα σου κάνουμε χειρότερα! Πρέπει να μας φοβάσαι!
Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΚΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ. ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΚΗΣ …
1 «Ο κλάδος των Κινητών Επικοινωνιών κυρίαρχος πυλώνας στη στρατηγική ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας», Νοέμβριος 2015.
“ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ” ΜΕΤΑΞΙΑ ΜΕΡΙΑΝΟΥ ΓΙΟΒΑΝΑ ΠΑΝΟΥΣΟΠΟΥΛΟΥ.
Διδακτική της Πληροφορικής Ορολογία
Σχολική επίδοση και μειονότητες
Γαλάνη Γεωργία Α΄τμήμα ΠΕΣΥΠ
Το αναλυτικό πρόγραμμα του μέλλοντος
«Διαχείριση απώλειας και πένθους στο σχολείο» Συμβουλευτική ψυχολόγος
Εκπαιδευτική διοίκηση και καινοτομία
H ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ THΣ ΕΝΤΑΞΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΑΠΩΛΕΙΑ ΑΚΟΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Εξελικτικές Μαθησιακές Δυσκολίες
Εκφοβισμός στα σχολεία
«Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
Εκπαιδεύοντας τον παππού στο διαδίκτυο
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΟΜΑΔΑ1 - ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΜΑΡΙΑ ΣΟΥΡΤΖΙΝΟΥ ΤΖΕΝΗ ΣΤΑΜΟ ΕΛΕΝΗ ΦΩΤΙΑΔΗ
Διδακτικοί στόχοι Το κεφάλαιο αυτό θα σε βοηθήσει να κατανοήσεις ότι κάθε κοινωνία οργανώνεται με βάση συγκεκριμένους κοινωνικούς κανόνες, οι οποίοι προσδιορίζουν.
Λίγα λόγια για τα προσωπικά δεδομένα
Ερευνητική Εργασία στην Θεματική Ενότητα Κοινωνικές και Ανθρωπιστικές Επιστήμες με θέμα “Χάσμα Γενεών και Τεχνολογία”
Άσκηση 6 σελ.96 από το εργασία στην τάξη.
AITIA Τα αίτια της νευρικής ανορεξίας φαίνεται να είναι πολυπαραγοντικά. Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της κοινωνίας, του τρόπου σκέψης, του συναισθήματος αλλά.
Ερωτηματολόγιο ΚΕΔΕ Ετήσιο Τακτικό Συνέδριο, Ιωαννίνων 2017
           ΠΡΑΣΙΝΗ   ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ   ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ   ΑΝΑΠΤΥΞΗ Μία  δυναμική  Οικονομική και Κοινωνική διέξοδος για  τους κατόχους πτυχίων.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ Πρώτη γνωριμία με διαθέσιμο εκπαιδευτικό λογισμικό. Το Εκπαιδευτικό Λογισμικό που παρουσιάζεται έχει παραχθεί για λογαριασμό του.
Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης
Εκπαίδευση και μειονότητες
Διαπολιτισμική Προσέγγιση και Παγκοσμιοποίηση
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1ου ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ Φέτος η χρονιά φαίνεται δυσκολότερη από όλες τις άλλες. Από τη μία τα χαράτσια από την άλλη η εφορία κι όμως οι γονείς ακόμα ελπίζουν να μπορέσουν να αγοράσουν τα αναγκαία στα παιδιά τους. Στα σχολεία τα βιβλία δεν έχουν φτάσει ακόμα και οι δάσκαλοι φοβούνται πως κάτι τέτοιο δεν είναι δυνατόν να επιτευχθεί μέσα σε τόσο λίγο χρονικό διάστημα. Μόλις πρόσφατα στην επαρχία οι ίδιοι δάσκαλοι έκαναν τους «αχθοφόρους» του ελληνικού δημοσίου μεταφέροντας με δικά τους έξόδα τα βιβλία που είχαν απομείνει στα σχολεία. Είναι αναγκαίο όλοι οι ιθύνοντες να κατανοήσουν το μεγάλο πρόβλημα που αντιμετωπίζει η παιδεία και να προσπαθήσουν να συμβάλλουν σε αυτό όσο το δυνατόν περισσότερο. Όχι με περικοπές και απειλές αλλά με διάλογο. Αν δεν επενδύσουμε στην παιδεία μας τότε το επίπεδο της κοινωνίας μας θα πέσει πολύ χαμηλά και τα αποτελέσματα αυτής της κίνησης θα είναι ολέθρια για όλους μας.

ΤΡΟΠΟΣ ΕΝΤΑΞΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ. Αν θέλουμε μια καλή παιδεία για τα παιδιά μας, δε θα πρέπει να τα προετοιμάζουμε μόνο για να βρουν δουλειά, αλλά θα πρέπει να τους μάθουμε τον τρόπο να σκέφτονται πώς θα ενταχθούν στην κοινωνία. Να τους δώσουμε προτάσεις και να τους ανοίξουμε το δρόμο, για να μπορέσουν να συμβάλλουν και αυτά ως ενήλικοι πια πολίτες στην ανάπτυξη και εξέλιξη της κοινωνίας μας.

Η επιρροή της οικονομικής κατάστασης στο σχολείο. Ζούμε στιγμές πρωτόγνωρες. Στιγμές που όμοιές τους δεν έχει ξαναζήσει η γενιά μας. Η σημερινή εποχή χαρακτηρίζεται από φαινόμενα έντονης αμφισβήτησης .αξιών και θεσμών. Η αμφισβήτηση αυτή επιδεινώθηκε από την δεινή κοινωνική, οικονομική και συναισθηματική κατάσταση που βιώνει σήμερα η πλειονότητα των Ελλήνων, ο μέσος Έλληνας και από τη συνειδητοποίηση ή πίστη αν θέλετε για την ανισότητα, την ατιμωρησία, την αδικία που θεωρούν οι πολίτες πως υφίστανται στην ελληνική κοινωνία και την ελληνική πραγματικότητα. Δε θα αναφερθώ στις αιτίες της, κάτι που δεν είναι θέμα της σημερινής θεματολογίας, αλλά στο πώς αυτή επηρεάζει το σχολείο γενικότερα, ειδικότερα όμως το μαθητή μας. Πέραν τούτου θα προσπαθήσω να δώσω το έναυσμα ώστε να συζητήσουμε τι μπορούμε να κάνουμε ώστε να μην μένουμε απαθείς, αδιάφοροι και πολύ περισσότερο απλά κριτές. Σκοπός είναι να συνειδητοποιήσουμε ότι υπάρχει ελπίδα, ελπίδα σωτηρίας για τους μαθητές μας και αυτή είναι και στα χέρια των δασκάλων αρκεί να το πιστέψουν και να μη μένουν θεατές της κατάστασης. Η οικονομική κρίση που βιώνει η χώρα μας τα τελευταία χρόνια, δεν μπορεί να αφήσει το εκπαιδευτικό σύστημα ανέπαφο και άτρωτο.

Γιατί το να έχεις πτυχίο “μετράει’’ ακόμη. Όχι πολύ καιρό πριν –τη δεκαετία του 1980 και του 1990– σχεδόν κανείς δεν αμφισβητούσε την αξία ενός πτυχίου .Υπάρχει όμως ένα ρεύμα που υποστηρίζει ότι ένα πτυχίο μπορεί στην πραγματικότητα να είναι πεταμένα λεφτά. Ωστόσο, ακόμη πιο ανησυχητικό είναι ότι κερδίζει έδαφος η άποψη σύμφωνα με την οποία οι σύγχρονες τεχνολογίες πληροφοριών καθιστούν τους εργαζόμενους - απόφοιτους κολλεγίου ένα δαπανηρό απομεινάρι του παρελθόντος. Οι εργασιακοί χώροι κατακλύζονται από πανίσχυρους υπολογιστές, ευφυή λογισμικά και συστήματα τεχνητής νοημοσύνης, τα οποία διασυνδέονται μέσω ταχύτατα εξελισσόμενων παγκόσμιων δικτύων επικοινωνίας. Σε αυτά τα πλαίσια, οι δικηγόροι και οι τεχνικοί της υγείας φοβούνται ότι θα γίνουν το αντίστοιχο των γραμματέων και των τραπεζικών υπαλλήλων της δεκαετίας του 1980.

Το πτυχίο είναι ζωτικής σημασίας για τις περισσότερες δουλειές στην Ελλάδα Το μήνυμα της Μεγάλης Ύφεσης και της αναιμικής ανάκαμψης είναι ότι η τριτοβάθμια εκπαίδευση, είτε πρόκειται για τη φοίτηση σε πανεπιστήμια είτε για τη λήψη ενός ανώτερου διπλώματος, είναι πιο σημαντική από ποτέ. Οι εργαζόμενοι που πηγαίνουν στη δουλειά τους φορώντας κοστούμι και γραβάτα ανησυχούν –όχι αδικαιολόγητα– για τη μεγάλη αβεβαιότητα που προκαλεί το δίπτυχο της παγκοσμιοποίησης και της εξέλιξης των τεχνολογιών των πληροφοριών. Ωστόσο, τα στοιχεία υποδηλώνουν ότι ως ένα βαθμό η ανησυχία αυτή είναι υπερβολική: το ποσοστό των θέσεων εργασίας στην Ελλάδα που απαιτούν τριτοβάθμια εκπαίδευση αυξήθηκε από 28% το 1973 στο 59% το 2008, ενώ την επόμενη δεκαετία αναμένεται να ανέβει στο 63%, σύμφωνα με ακαδημαϊκούς του Κέντρου για την Εκπαίδευση και το Εργατικό Δυναμικό ενός Πανεπιστημίου. «Για σκεφτείτε το λίγο», λέει το ανώτερο οικονομικό στέλεχος. «Αν έχω μπροστά μου έναν 17χρονο μαθητή, θα τον συμβουλεύσω να μην πάει στο πανεπιστήμιο; Όχι βέβαια».