ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
6 Μαρτίου 2013: ΑΦΟΡΜΗ για Δράσεις κατά της βίας στο σχολείο ΔΙ.Δ.Ε. ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ Μαρία Π. Δοντά Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων.
Advertisements

Πρωτόκολλο ελέγχου σχολικών μονάδων
SweetHome 3D ΕΝΑΣ ΕΥΚΟΛΟΣ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΔΩΜΑΤΙΩΝ/ΚΤΙΡΙΩΝ.
Σταυρακάκης Μ. Γεώργιος Υποπυραγός
Βήματα στο σχολείο 1ο ΒΗΜΑ: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ
ΣΕΙΣΜΟΙ & ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ Βασίλειος Πάσχος ΠΕ19.
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
ΕΝΙΑΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ «ΙΑΜΑΤΙΚΗ»
Το κτίριο του σχολείου μας είναι μοντέρνο, σύγχρονο και παρέχει όλες τις ανέσεις. Λειτούργησε μόλις το 2000 και οι κτιριακές εγκαταστάσεις αποτελούνται.
Τι κάνω όταν έχει σεισμό;
ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
ΣΕΙΣΜΟΙ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ : Μάνεση Ευδοκία ΤΑΞΗ : Γ 2΄ α
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΣΕΙΣΜΟΙ & ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ Βασίλειος Πάσχος ΠΕ19.
07/09/20141 Σεμινάρια Πληροφορικής Σεπτέμβριος 2012 Μάριος Μιλτιάδου.
Δημοτικό Σχολείο Τρικάλων Ημαθίας
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΟΛΙΓΟΘΕΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Μ ΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΕΙΣΜΟΥΣ. Σ ΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Απόκτηση γνώσεων για τη σημασία των Κέντρων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης. Κατανόηση της συμβολής.
Συνάντηση με γονείς Τετάρτη
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΣΕΙΣΜΟΥ
Επιμέλεια: Γιάννης Θεμελής
ΣΧΕΔΙΟ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ
Βασίλης Μπουραλέξης Δάσκαλος 1 ου 6/θέσιου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ρεθύμνου
ΘΕΜΑ ΕΡΓΟΥ: ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ, ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ, ΠΡΑΣΙΝΟΙ ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ
Επαγγελματικο Λυκειο σαμου
ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΦΥΛΑΞΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΕΙΣΜΟΥΣ
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
Γεια σας φιλαράκια ! Εμείς τα παιδιά της Β΄2 και Δ΄2
2o Γ/ΣΙΟ - ΓΕΛ ΧΑΛΚΗΔΟΝΑΣ
Χρήση Αναλογικών Μodels στη διδασκαλία της Χημείας.
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΟΞΑΡΕΣ ΡΕΘΥΜΝΟΥ  114 μαθητές και 13 εκπαιδευτικοί  έτος ίδρυσης: 1980.
ΕΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΝΕΑΣ ΖΙΧΝΗΣ
Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ Υ ΛΙΚΟ Χ ΗΜΕΙΑΣ ΣΤΗ Β /θμια Ε ΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Δρ. Γεωργιάδου Αναστασία Δρ. Γεωργιάδου Αναστασία Πειραματικό Γενικό Λύκειο Αναβρύτων Δρ. Γεωργιάδου.
«Σεισμός : Η γνώση είναι … ασπίδα προστασίας» Σχολ. Έτος
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ Αρχάγγελος, Προβλήματα  Απουσία εκπαιδευτικών  Κτηριακό  Συστέγαση σχολικών μονάδων.
Αισθητικές παρεμβάσεις στο χώρο του σχολείου 1 ο Γυμνάσιο Πετρούπολης Σχολικό έτος
2o Γ/ΣΙΟ - ΓΕΛ ΧΑΛΚΗΔΟΝΑΣ ΟΔΗΓΟΣ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΤΟΥ ΣΕΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝΕΠΕΙΩΝ ΤΟΥ.
ΕΡΓΟΝΟΜΙΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ κατ` επιλογή μάθημα ΙΙΙ εξαμήνου
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ Μάριος Κουκουνάρας - Λιάγκης Λέκτορας Διδακτικής των Θρησκευτικών Μάθημα 6 Το εκπαιδευτικό έργο και οι γενικές όψεις και συνθήκες της εκπαίδευσης.
2 Ο Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ 43 φοιτητές και φοιτήτριες του π. τ. δ. ε. – α. π. θ υπό την εποπτεία και επιστημονική καθοδήγηση του καθηγητή κ. Γιώργου.
Με αφορμή το Πρόγραμμα Αριάδνη: Ομάδα τάξη & ένα δημιουργικό εργαστήρι για γονείς Καικιλία Γ. Κατσιβαρδά Ψυχολόγος, MSc Εκπαιδευτικός ΠΕ
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
Δυναμικό του σχολείου μαθητές, Τμήματα Α=7,Β=6,Γ=5 33 Καθηγητές Κενά: 14 ώρες Γερμανικών 18 ώρες Καλλιτεχνικών 10 ώρες Φιλολογικών 15 ώρες.
Πώς επιτυγχάνεται η μάθηση καλύτερα;
Καλώς ορίσατε στην εκδήλωση για τις Φυσικές Επιστήμες.
Αυτονομία Σχολικών Μονάδων στο Κυπριακό Εκπαιδευτικό Σύστημα
Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης Μάθημα 6
Στα πλαίσια της ενότητας της Γλώσσας «Ατυχήματα» και της θεματικής ενότητας των Μαθηματικών «Συλλογή και επεξεργασία δεδομένων», αποφασίσαμε να εκπονήσουμε.
Σεισμικού Κινδύνου Σχέδιο Μνημονίου Ενεργειών για τη Διαχείριση του
Περιγραφή Εκπαιδευτικός, ενόψει του Σαββατοκύριακου, έχει μεταβεί στο νησί όπου είναι η μόνιμη κατοικία του. Τη Δευτέρα, τηλεφωνεί στο Διευθυντή και του.
Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
3ο Γυμνάσιο Βόλου Κύπρου 9 & Λόρδου Βύρωνος τ.κ , Βόλος
Το γραφείο μου: Ιπποκράτους 20 – 3ος όροφος ή αργότερα Ισόγειο ΜΔΔΕ
6ο ΔημοτικΟ ΣχολεΙο ΚΕρκυραΣ
Γυμνάσιο Αγίου Κηρύκου
Δάσκαλος τμήματος: Μαγόπουλος Θάνος 5ο Δημοτικό Ιλίου ΣΤ1 ΓΛΩΣΣΑ
Μαθητικές εκλογές Μικρός οδηγός
Εκπαιδευτική ρομποτική
Αυτοπροστασία από το σεισμό..
Όνομα δασκάλου – Επίπεδο Χ
ΔΙΕΘΝΕΣ ΔΙΚΤΥΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
1ο Γυμνάσιο Μάνδρας Πρόγραμμα αγωγής σταδιοδρομίας
Υ Π Ο Γ Ε Ι Αίθ. Η/Υ Αίθ. Τεχνολογίας. Υ Π Ο Γ Ε Ι Αίθ. Η/Υ Αίθ. Τεχνολογίας.
Μπαμπά σήμερα μάθαμε τι πρέπει να κάνουμε όταν γίνεται σεισμός
ΠΡΟΔΙΑΓΑΡΦΕΣ - 2 ΣΧΟΛΕΙΑ – ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ.
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΤΥΧΕΡΟΥ Οκτώβριος 2013

ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΣΕΙΣΜΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ Διατηρούν την ψυχραιμία τους. Δίνουν την οδηγία «Παιδιά σεισμός! Καλυφθείτε» Προφυλάσσονται οι ίδιοι κάτω από την έδρα. ΜΑΘΗΤΕΣ Καλύπτονται κάτω από το θρανίο κρατώντας με το χέρι τους το πόδι του θρανίου. Αν βρίσκονται σε άλλο χώρο (τουαλέτα , διάδρομος) ακολουθούν την οδηγία «Μένω στο χώρο που βρίσκομαι, Σκύβω, Καλύπτομαι, Κρατιέμαι». Αν δεν υπάρχει χώρος κάλυψης, πλησιάζουν στο δάπεδο και καλύπτουν το κεφάλι και τον αυχένα με τα χέρια τους. Μένουν καλυμμένοι, όσο διαρκεί ο σεισμός. Αν βρίσκονται σε αύλειο χώρο , παραμένουν εκεί, και μακριά από τις όψεις του κτιρίου.

ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΣΕΙΣΜΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ Μεριμνούν για την ανύψωση του ηθικού των μαθητών και συναδέλφων Ζητούν από τους μαθητές να προετοιμαστούν για την εκκένωση. Ανοίγουν την πόρτα, ελέγχουν την επικινδυνότητα και τη σειρά και δίνουν το έναυσμα, σύμφωνα με το Σ.Ε .Α.Σ. Παίρνουν μαζί τους απουσιολόγιο και ΒΥ και αποχωρούν , βεβαιώνοντας ότι δεν έμεινε μέσα κανένας μαθητής (αποχωρούν τελευταίοι) ΜΑΘΗΤΕΣ Ακολουθούν τις οδηγίες του εκπαιδευτικού Εκκενώνουν το κτίριο, σύμφωνα με το Σ.Ε.Α.Σ, χωρίς να τρέχουν, γρήγορα και με τάξη. Αν δεν βρίσκονταν στην τάξη, εξέρχονται του κτιρίου από τις οδεύσεις διαφυγής (βλπ. Κάτοψη) . ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΣΑΝΣΕΡ! Καθ’ οδόν : μένουν μακριά από κτίρια, δέντρα , μεγάλες γυάλινες επιφάνειες και δεν αγγίζουν πεσμένα καλώδια Συγκεντρώνονται στο χώρο καταφυγής.

Παραμένουν συντεταγμένοι ανά τμήμα ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΚΑΤΑΦΥΓΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ Ελέγχουν αν λείπει κάποιος από το τμήμα τους Ακολουθούν τα προβλεπόμενα, ανάλογα με την ομάδα στην οποία ανήκουν (πρώτων βοηθειών, πυρασφάλειας, ελέγχου δικτύων) ΜΑΘΗΤΕΣ Παραμένουν συντεταγμένοι ανά τμήμα Ακολουθούν τις οδηγίες των εκπαιδευτικών

http://www.oasp.gr/video_page/2541

Σχέδιο Έκτακτης Ανάγκης Σχολείου Άσκηση ετοιμότητας 1) Έναρξη συνθηματικού ήχου (κουδούνι) 2) Αναγγελία άσκησης από τον εκπαιδευτικό στην αίθουσα. 3) Δίδεται η οδηγία «Παιδιά σεισμός! Καλυφθείτε» 4) Οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί καλύπτονται, σύμφωνα με τις οδηγίες. 5) Λήξη συνθηματικού ήχου (κουδούνι)

6) Ο εκπαιδευτικός βγαίνει στην πόρτα και ελέγχει τη σειρά εξόδου Η έξοδος θα πραγματοποιεί ως ακολούθως:

Εργαστήριο Πληροφορικής/Βιβλιοθήκη/Φυσικής ΙΣΟΓΕΙΟ- ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΞΟΔΟΣ-ΘΕΑΤΡΑΚΙ Τάξη Γ΄ ΧΩΡΟΣ ΚΑΤΑΦΥΓΗΣ για το Γυμνάσιο ΘΕΑΤΡΑΚΙ Τάξη Β΄ Τάξη Α΄ Εργαστήριο Πληροφορικής/Βιβλιοθήκη/Φυσικής Λοιποί χώροι ( γραφεία, κυλικείο, WC)

ΙΣΟΓΕΙΟ- ΕΞΟΔΟΣ ΛΥΚΕΙΟΥ-ΓΗΠΕΔΟ ΜΠΑΣΚΕΤ Τάξη Α΄ ΧΩΡΟΣ ΚΑΤΑΦΥΓΗΣ Για το ΛΥΚΕΙΟ ΓΗΠΕΔΟ ΜΠΑΣΚΕΤ Γυμναστήριο Εργαστήριο Καλλιτεχνικών Βιβλιοθήκη Λυκείου Ξένες Γλώσσες Γραφείο Εκπαιδευτικών

Αίθουσα Καινοτόμων Δράσεων ΟΡΟΦΟΣ- ΕΞΟΔΟΣ ΑΠΟ ΣΚΑΛΕΣ -ΓΗΠΕΔΟ ΜΠΑΣΚΕΤ ΧΩΡΟΣ ΚΑΤΑΦΥΓΗΣ Για το Λύκειο ΓΗΠΕΔΟ ΜΠΑΣΚΕΤ Τάξη Γ΄ Τάξη Β΄ Αίθουσα Καινοτόμων Δράσεων