1η Διημερίδα Επιμόρφωσης Πολλαπλασιαστών

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Σχεδιασμός και ανάπτυξη προσβάσιμου εκπαιδευτικού και εποπτικού υλικού για μαθητές με αναπηρίες ΗΜΕΡΙΔΑ Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ.
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Νέες τεχνολογίες επεξεργασίας της πληροφορίας στη δημόσια διοίκηση1 Τεχνολογίες για ΑΜΕΑ Καθολική πρόσβαση Αθανάσιος Πρωτόπαπας Ινστιτούτο Επεξεργασίας.
Νοέμβριος 2009 Κατερίνα Φυτράκη Φιλόλογος ΜΑ
Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
Ινστιτούτο Επεξεργασίας του Λόγου Βέλτιστες Πρακτικές στη Γλωσσική Τεχνολογία Βέλτιστες Πρακτικές στη Γλωσσική Τεχνολογία Εβδομάδα Επιστήμης & Τεχνολογίας.
Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή
Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
Εισαγωγικές έννοιες πληροφορικής
Γιάννα Αντωνίου Δρ Γλωσσολόγος - Ερευνήτρια ΙΕΛ Τεχνολογίες λογισμικών πολυμέσων για εκπαίδευση και πολιτισμό Δράσεις και Προοπτικές ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ.
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΧΑΤΖΗΦΩΤΕΙΝΟΥ M.Sc. Computation, Univ. of London
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Διαδραστικοί πίνακες Δέγγλερη Σοφία.
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
Διδακτικά οφέλη από τη χρήση του διαδραστικού πίνακα στην τάξη
Σχεδιασμός και ανάπτυξη προσβάσιμου εκπαιδευτικού και εποπτικού υλικού για μαθητές με αναπηρίες 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ Σύρος.
Ομάδα Α Διδακτική της Γλώσσας Γ’-Δ’ Δημοτικού
Ένταξη Νέων Τεχνολογιών στο Εκπαιδευτικό Σύστημα και Άτομα με Αναπηρία
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΜΗΜΑ Π 2 ΓΟΓΟΥΛΟΥ ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5.4 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ.
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Η Διδασκαλία των ΤΠΕ στα Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ
Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτικά Λογισμικά
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Σενάριο.
Έργο: Ψηφιακό Σχολείο. Πράξη «Προδιαγραφές Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, Ανάπτυξη και Λειτουργία Ψηφιακής βάσης Γνώσης, Ψηφιακή Διαμόρφωση και Τεχνικός.
 Π.Ε.ΚΑ.Π. Νικ. Καλογερόπουλος Αξιοποίηση των τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην εκπαίδευση. Η εξέλιξη της τεχνολογίας.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – MS Windows – Περιβάλλον εργασίας
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
 Αντί για τον όρο Πληροφορική χρησιμοποιείται πλέον ο όρος Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών: ΤΠΕ (ICT: Information and Communications.
Telematics Επιμέλεια:Παγώνης Γεώργιος Writer: Patrick Dillon.
Εισαγωγικές έννοιες πληροφορικής,χρήση Η/Υ και γραφικά περιβάλλοντα επικοινωνίας Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
Δρ Αδάμ Δαμιανάκης Διευθ. ΣύμβουλοςΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.  Παραγωγές εκπαιδευτικών τίτλων πολυμέσων  Δημιουργία συστήματος εκπαίδευσης από απόσταση  Συμμετοχή.
Αναπτύσσοντας, κινητοποιώντας και βελτιώνοντας δεξιότητες: η εφαρμογή μαθησιακού προγράμματος σε ομάδα τμήματος του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου.
Καλέμας Απόστολος, ΚΣΕ ΔΗΜΗΤΡΑ, Λάρισα Μάιος 2008 Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία Αναλυτικό.
Χρήση διαδραστικών πινάκων στη μαθησιακή διαδικασία Γιάννης Σαλονικίδης - ΠΕ70, επιμορφωτής ΜΕΡΟΣ Α: ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ Γενικό μέρος - Ενότητα
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
1 + 1 = 12 Νέα Εκπαιδευτικά Λογισμικά για Κωφούς μαθητές
Διδακτική Πληροφορικής
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το Λογισμικό
ΑΜΕρίΑς: Πληροφοριακό Σύστημα Δομών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης Γεώργιος Κουρουπέτρογλου
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΑΝΟΙΧΤΩΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ Χαράλαμπος Δούκας Μηχανικός Πληροφοριακών &
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 «Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό και Εποπτικό Υλικό για αμβλύωπες Μαθητές» Βουγιουκλίδης.
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 « Εκπαιδευτικό υλικό και εφαρμογές για μαθητές με αναπηρία » Κ. Μπούκουρας.
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 « Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό και Εποπτικό Υλικό για Μαθητές με Αναπηρίες »
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 «Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό και Εποπτικό Υλικό για Κωφούς και Βαρήκοους Μαθητές»
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ Δρ. Αθανάσιος Κόκορης Σχ. Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Ροδόπης.
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 « Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό και Εποπτικό Υλικό για κωφούς και βαρήκοους μαθητές.
Κλιμίδης Αρτέμης (ΑΕΜ: 2748) Σταματίου Θεόδωρος (ΑΕΜ: 2873) Χατζής Σταμάτιος (ΑΕΜ: 2822) ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Δρ. Χρήστος Αναστασίου ΣΥΝΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Ένα εννοιολογικό πλαίσιο για τη Διδακτική της Πληροφορικής.
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
Οι διαταραχές όρασης Αθανάσιος Κ. Ρισβάς.
Φάκελος Αξιολόγησης για Νηπιαγωγείο
Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής
Καθηγητής: Δεβρίκης Κωνσταντίνος
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
Αυδίκος Αθανάσιος – Πήχας Στέφανος
«Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
ΔΙΑΚΟΠΤΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ
ΣΜΕΑΕ Ορεστιάδα 27/1/2016.
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1η Διημερίδα Επιμόρφωσης Πολλαπλασιαστών Προσβάσιμο λογισμικό ΕΑΕ – Οι 45 διακριτοί τίτλοι ειδικού & προσβάσιμου εκπαιδευτικού λογισμικού στο πλαίσιο του έργου «Δράσεις Υποστήριξης Μαθητών ΑμεΑ», του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου Κώστας Γκυρτής Δρ Πληροφορικής, Μαθηματικός Καθηγητής Πληροφορικής Β/βάθμιας Εκπαίδευσης, Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής 1η Διημερίδα Επιμόρφωσης Πολλαπλασιαστών Σχολικών Συμβούλων γενικής και ειδικής εκπαίδευσης  ΑΘΗΝΑ, 14/5/ 2013

ΕΙΣΑΓΩΓΗ (1/2) Καίριοι στόχοι της πρωτοβουλίας ΕΙΣΑΓΩΓΗ (1/2) Καίριοι στόχοι της πρωτοβουλίας «eEurope - Κοινωνία της Πληροφορίας για όλους»: Να εισαγάγει κάθε πολίτη, κάθε σπίτι, κάθε σχολείο κάθε επιχείρηση και όλη τη δημόσια διοίκηση στην ψηφιακή εποχή και να αποκαταστήσει για όλους ψηφιακή σύνδεση. Να δημιουργήσει μια ψηφιακά εγγράμματη Ευρώπη, που να στηρίζεται σε μια επιχειρηματική παιδεία πρόθυμη να χρηματοδοτήσει και να αναπτύξει νέες ιδέες. Να διασφαλίσει ότι η όλη διαδικασία δε θα δημιουργήσει κοινωνικούς αποκλεισμούς, θα συμβάλλει στην οικοδόμηση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών και θα ενισχύει την κοινωνική συνοχή. Δρ Κωνσταντίνος Γ. Γκυρτής - Προσβάσιμο λογισμικό ΕΑΕ

ΕΙΣΑΓΩΓΗ (2/2) Πεδία προτεραιότητας πρωτοβουλίας ΕΙΣΑΓΩΓΗ (2/2) Πεδία προτεραιότητας πρωτοβουλίας «eEurope - Κοινωνία της Πληροφορίας για όλους»: 1ο: Η ευρωπαϊκή νεολαία στην ψηφιακή εποχή: Εισαγωγή του Διαδικτύου και των πολυμεσικών εργαλείων στα σχολεία. Προσαρμογή της εκπαίδευσης στην ψηφιακή εποχή. 7ο: Ηλεκτρονική συμμετοχή για άτομα με ειδικές ανάγκες: Διασφαλίζεται ότι κατά την ανάπτυξη της κοινωνίας της πληροφορίας θα ληφθούν υπόψη οι ανάγκες των ΑΜΕΑ. Δρ Κωνσταντίνος Γ. Γκυρτής - Προσβάσιμο λογισμικό ΕΑΕ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ» ΜΕΤΡΟ 1.2: «ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ» Κατηγορία πράξεων: 1. «Ψηφιακό Εκπαιδευτικό Περιεχόμενο και Λογισμικό» 2. «Εκπαίδευση εκπαιδευτικών» ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΑΞΗΣ: «Ολοκληρωμένη Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία» Υποέργο 1: «Προμήθεια και εκπαιδευτική αξιοποίηση σύγχρονων εκπαιδευτικών λογισμικών για την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση» Δρ Κωνσταντίνος Γ. Γκυρτής - Προσβάσιμο λογισμικό ΕΑΕ

ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ ΑΝΑ ΒΑΘΜΙΔΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Δημοτικό 28 Γυμνάσιο 11 Γενική Αγωγή 39 Ειδική Αγωγή 6 Δρ Κωνσταντίνος Γ. Γκυρτής - Προσβάσιμο λογισμικό ΕΑΕ

ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ ΑΝΑ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Κινητικά προβλήματα 16 Προβλήματα ακοής 12 Προβλήματα όρασης 13 Αυτισμός – Νοητική υστέρηση 4 Δρ Κωνσταντίνος Γ. Γκυρτής - Προσβάσιμο λογισμικό ΕΑΕ

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΠΑΚΕΤΟΥ Οπτικός δίσκος Συνοδεύονται από οδηγίες εγκατάστασης - απεγκατάστασης και χρήσης (έντυπη ή ηλεκτρονική μορφή) Διαδικασία αυτόματης εκκίνησης (AUTORUN) Διαδικασία εγκατάστασης-απεγκατάστασης ή εκτέλεσης της εφαρμογής Βοηθητικά προγράμματα (π.χ. acrobat reader, flash player, κ.ά) Αρχεία βοήθειας (σε μορφή pdf ή word) Δρ Κωνσταντίνος Γ. Γκυρτής - Προσβάσιμο λογισμικό ΕΑΕ

ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ Δεν χρειάζονται εγκατάσταση Εγκατάσταση στο δίσκο του υπολογιστή Εγκατάσταση σε αυτόνομο υπολογιστή Εγκατάσταση για δικτυακή χρήση Δρ Κωνσταντίνος Γ. Γκυρτής - Προσβάσιμο λογισμικό ΕΑΕ

ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ Όσα δεν χρειάζονται εγκατάσταση Απευθείας από τον οπτικό δίσκο Αντιγραφή στο σκληρό δίσκο του υπολογιστή Εγκατάσταση σε αυτόνομο υπολογιστή Εγκατάσταση για δικτυακή χρήση Εγκατάσταση σε σταθμό εργασίας δικτύου Εγκατάσταση σε εξυπηρετητή δικτύου Δρ Κωνσταντίνος Γ. Γκυρτής - Προσβάσιμο λογισμικό ΕΑΕ

ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΓΙΑ ΔΙΚΤΥΑΚΗ ΧΡΗΣΗ Στον εξυπηρετητή δικτύου Εφαρμογή και βοηθητικά προγράμματα Διαδικασία διαχείρισης χρηστών Στοιχεία αξιολόγησης όλων των χρηστών Στατιστικά στοιχεία για όλους τους χρήστες Διαδικασία ενημέρωσης από το Διαδίκτυο Σε κάθε σε σταθμό εργασίας δικτύου Εφαρμογή και βοηθητικά προγράμματα Στοιχεία αξιολόγησης για κάθε χρήστη Στατιστικά στοιχεία για κάθε χρήστη Δρ Κωνσταντίνος Γ. Γκυρτής - Προσβάσιμο λογισμικό ΕΑΕ

ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Δημιουργία ομάδας σε «Όλα τα προγράμματα» Εικονίδιο για την εκτέλεση της εφαρμογής Εικονίδιο για την απεγκατάσταση της εφαρμογής Εικονίδιο για το εγχειρίδιο χρήσης Εικονίδιο για το εγχειρίδιο δασκάλου Εικονίδιο στην επιφάνεια εργασίας για την εκτέλεση της εφαρμογής Δρ Κωνσταντίνος Γ. Γκυρτής - Προσβάσιμο λογισμικό ΕΑΕ

ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Δρ Κωνσταντίνος Γ. Γκυρτής - Προσβάσιμο λογισμικό ΕΑΕ

ΑΚΤΙΝΕΣ Δρ Κωνσταντίνος Γ. Γκυρτής - Προσβάσιμο λογισμικό ΕΑΕ

ΑΚΤΙΝΕΣ Αποτελεί ένα δομημένο εκπαιδευτικό περιβάλλον που είναι κατάλληλο για παιδιά προσχολικής ηλικίας και παιδιά με ελαφριά και μέτρια νοητική καθυστέρηση Βασισμένο στο Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών για παιδιά με μέτρια και ελαφριά νοητική καθυστέρηση Οι δραστηριότητες του λογισμικού έχουν ως σκοπό να βοηθήσουν τους μαθητές να επιτύχουν όσο το δυνατόν περισσότερους εκπαιδευτικούς στόχους στο μεγαλύτερο δυνατό βαθμό Δρ Κωνσταντίνος Γ. Γκυρτής - Προσβάσιμο λογισμικό ΕΑΕ

ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ Ρούχα Καθαριότητα Τρέφομαι σωστά Οικογένεια Φίλοι Εποχές - Γιορτές Χρήματα Επαγγέλματα - εργαλεία Μέσα Μεταφοράς Δρ Κωνσταντίνος Γ. Γκυρτής - Προσβάσιμο λογισμικό ΕΑΕ

ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ – ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΟΥ Δρ Κωνσταντίνος Γ. Γκυρτής - Προσβάσιμο λογισμικό ΕΑΕ

ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ – ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΟΥ Γενικός Σκοπός Να βοηθήσει τα παιδιά µε νοητική καθυστέρηση στην εκµάθηση και στην ανακάλυψη στοιχείων από την καθηµερινή ζωή στα περιβάλλοντα αυτά Προτείνεται για Παιδιά µε βαριά νοητική καθυστέρηση, γλωσσικές διαταραχές, αναπτυξιακές διαταραχές Δρ Κωνσταντίνος Γ. Γκυρτής - Προσβάσιμο λογισμικό ΕΑΕ

ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ – ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΟΥ Προσφέρει αναλυτικά, διερευνητικά περιβάλλοντα, όπου τα παιδιά µαθαίνουν για αντικείµενα και δραστηριότητες που συναντά κανείς στις καθηµερινές του συνήθειες. Δοµεί τις λειτουργικές γλωσσικές τους δεξιότητες και τα βοηθά να αναπτύξουν την αυτονοµία τους. Δρ Κωνσταντίνος Γ. Γκυρτής - Προσβάσιμο λογισμικό ΕΑΕ

ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ Φυσιολογικός ήχος και ρεαλιστικά γραφικά Προαιρετικό κείµενο Επιλογή δασκάλου για το λεξιλόγιο που θα παρουσιάσει/θα διδάξει Πρόσβαση µε πληκτρολόγιο, οθόνη αφής, µονό διακόπτη ή ποντίκι Αυτόµατη καταγραφή επίδοσης Δρ Κωνσταντίνος Γ. Γκυρτής - Προσβάσιμο λογισμικό ΕΑΕ

ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ - ΕΝΑΡΞΗ Χρειάζεται προσοχή!!! Δεν δημιουργεί εικονίδιο στην Επιφάνεια Εργασίας ή ομάδα στα «Προγράμματα» Στο φάκελο HomeSchool ενεργοποιούμε το Start.exe Προσθήκη Νέου Εκπαιδευτικού Επιλογή Μαθητή Δρ Κωνσταντίνος Γ. Γκυρτής - Προσβάσιμο λογισμικό ΕΑΕ

ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Ανακάλυψη Ονοµάτων Ανακάλυψη Λειτουργιών [Περιγραφές] Αναγνώριση Ονοµασιών Αναγνώριση Λειτουργιών [Περιγραφές] Δρ Κωνσταντίνος Γ. Γκυρτής - Προσβάσιμο λογισμικό ΕΑΕ

ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΟΥ Κουζίνα Κυλικείο Σαλόνι Αυλή Μπάνιο Αίθουσα εκδηλώσεων ∆ωµάτιο Τάξη Δρ Κωνσταντίνος Γ. Γκυρτής - Προσβάσιμο λογισμικό ΕΑΕ

ΕΚΤΟ! - ΝΟΥΣ Δρ Κωνσταντίνος Γ. Γκυρτής - Προσβάσιμο λογισμικό ΕΑΕ

ΕΚΤΟ! - ΝΟΥΣ Περιλαμβάνει δραστηριότητες από τη σειρά Leaps and Bounds, οι οποίες είναι ειδικά επιλεγμένες έχοντας κατά νου τους χρήστες διακοπτών πίεσης Είναι προσπελάσιμες μέσω του ποντικιού, του πληκτρολογίου, του διακόπτη, της οθόνης αφής Δεν περιλαμβάνει κείμενο και προφορικό λόγο και υπερβαίνει όλα τα πολιτισμικά όρια Δρ Κωνσταντίνος Γ. Γκυρτής - Προσβάσιμο λογισμικό ΕΑΕ

∆ΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Ζευγάρια Κοίτα Τι Μπορώ Να Κάνω! Η σκηνοθεσία Ποιος Έχει το Βάτραχο; Τυχαίες Συναντήσεις Το Πότισµα των Λουλουδιών Ο Λουκάνικο-Παρασκευαστής Δρ Κωνσταντίνος Γ. Γκυρτής - Προσβάσιμο λογισμικό ΕΑΕ

ΜΕΤΡΙΑ ΚΑΙ ΕΛΑΦΡΙΑ ΝΟΗΤΙΚΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ Δρ Κωνσταντίνος Γ. Γκυρτής - Προσβάσιμο λογισμικό ΕΑΕ

ΜΕΤΡΙΑ ΚΑΙ ΕΛΑΦΡΙΑ ΝΟΗΤΙΚΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ Απώτερος στόχος των δραστηριοτήτων για παιδιά με Μέτρια και Ελαφρά Νοητική καθυστέρηση είναι η εξοικείωση των μαθητών με τη χρήση εναλλακτικών εργαλείων μάθησης Ισχυρό κίνητρο μάθησης καθώς η οπτικο-ακουστική τους διάσταση και ο ψυχαγωγικούς τους χαρακτήρας είναι σε θέση να δημιουργήσει και να διατηρήσει το ενδιαφέρον των παιδιών για την απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων Δρ Κωνσταντίνος Γ. Γκυρτής - Προσβάσιμο λογισμικό ΕΑΕ

ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ - ΕΝΑΡΞΗ Εγκατάσταση σε σταθμό εργασίας ή αυτόνομο υπολογιστή Εγκατάσταση στον εξυπηρετητή Λειτουργίες Μαθητή Επιλογή ήρωα Εισαγωγή ενότητας Λειτουργίες Καθηγητή Εισαγωγή και επεξεργασία του πρόσθετου ψηφιακού περιεχομένου της εφαρμογής Στατιστικά της εφαρμογής ανά χρήστη Δρ Κωνσταντίνος Γ. Γκυρτής - Προσβάσιμο λογισμικό ΕΑΕ

ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ Γλώσσα Επικοινωνία Μαθηματικά Προεπαγγελματική επίγνωση Αλληλεπίδραση με το περιβάλλον Δρ Κωνσταντίνος Γ. Γκυρτής - Προσβάσιμο λογισμικό ΕΑΕ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΚΙΝΗΤΙΚΕΣ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ Δρ Κωνσταντίνος Γ. Γκυρτής - Προσβάσιμο λογισμικό ΕΑΕ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΚΙΝΗΤΙΚΕΣ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ Δρ Κωνσταντίνος Γ. Γκυρτής - Προσβάσιμο λογισμικό ΕΑΕ

ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Εγκατάσταση σε σταθμό εργασίας Εγκατάσταση σε εξυπηρετητή (χρειάζεται η διεύθυνσή του) Δρ Κωνσταντίνος Γ. Γκυρτής - Προσβάσιμο λογισμικό ΕΑΕ

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΜΑΘΗΤΗ Σταθμός λειτουργίας ή αυτόνομος υπολογιστής Τοπική λειτουργία Δικτυακή λειτουργία Ανάλογα με την επιλογή που θα κάνει ο μαθητής επιλέγεται αυτόματα και αν οι απαντήσεις του θα αποθηκεύονται στον σταθμό εργασίας που χρησιμοποιεί ή στον εξυπηρετητή Δρ Κωνσταντίνος Γ. Γκυρτής - Προσβάσιμο λογισμικό ΕΑΕ

ΠΛΗΚΤΡΑ ΧΕΙΡΙΣΜΟΥ ΠΛΗΚΤΡΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑ TAB Πλοήγηση στις επιλογές ΒΕΛΟΣ ΔΕΞΙ Ενεργοποίηση τελευταίας επιλογής ΒΕΛΟΣ ΠΑΝΩ Επανάληψη εκφώνησης ερώτησης SHIFT + ΒΕΛΟΣ Αυξομείωση έντασης ήχου Esc Έξοδος από εφαρμογή Δρ Κωνσταντίνος Γ. Γκυρτής - Προσβάσιμο λογισμικό ΕΑΕ

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΕΝΟΤΗΤΑΣ Δρ Κωνσταντίνος Γ. Γκυρτής - Προσβάσιμο λογισμικό ΕΑΕ

ΔΙΕΠΑΦΗ ΧΡΗΣΗΣ Δρ Κωνσταντίνος Γ. Γκυρτής - Προσβάσιμο λογισμικό ΕΑΕ

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗ Διαχείριση μαθητών Επιλογή τάξης / κεφαλαίου Στατιστικά στοιχεία– καταγραφή επίδοσης και προόδου μαθητών Δυνατότητες εκτύπωσης Εξαγωγή δεδομένων σε άλλες εφαρμογές Δρ Κωνσταντίνος Γ. Γκυρτής - Προσβάσιμο λογισμικό ΕΑΕ

ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΑ ΝΟΗΜΑΤΑ Δρ Κωνσταντίνος Γ. Γκυρτής - Προσβάσιμο λογισμικό ΕΑΕ

ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΑ ΝΟΗΜΑΤΑ Ειδικά για χρήση από κωφούς και βαρήκοους μαθητές Έχει αναπτυχθεί από το Ινστιτούτο Επεξεργασίας του Λόγου Νηπιαγωγείο και τις τρεις πρώτες τάξεις του Δημοτικού. Αντανακλά τη δομή της Ε.Ν.Γ. όσον αφορά τις αρχές, τα χαρακτηριστικά και τους κανόνες που διέπουν το λεξιλόγιο Ακολουθεί τις μεθοδολογικές αρχές, τις θεματικές ενότητες και τις προτεινόμενες δραστηριότητες των Αναλυτικών Προγραμμάτων Σπουδών της Ε.Ν.Γ. Δρ Κωνσταντίνος Γ. Γκυρτής - Προσβάσιμο λογισμικό ΕΑΕ

ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΑ ΝΟΗΜΑΤΑ Εναρμονίζεται με τις επικοινωνιακές προδιαγραφές του Α.Π.Σ., υιοθετώντας σε όλα τα επίπεδα γλωσσικής επικοινωνίας με το μαθητή την Ελληνική Νοηματική Γλώσσα, χωρίς ταυτόχρονη χρήση γραπτού ή προφορικού λόγου Υποστηρίζει την εξατομικευμένη διδασκαλία της γλώσσας για την αποτελεσματικότερη επαφή του μαθητή με το διδακτικό αντικείμενο σε τάξεις όπου οι μαθητές ανήκουν σε διαφορετικά επίπεδα γλωσσομάθειας, ενώ παράλληλα παρέχει τη δυνατότητα συνδιδασκαλίας σε τάξεις με μικρό αριθμό μαθητών Δρ Κωνσταντίνος Γ. Γκυρτής - Προσβάσιμο λογισμικό ΕΑΕ

ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΑ ΝΟΗΜΑΤΑ Δρ Κωνσταντίνος Γ. Γκυρτής - Προσβάσιμο λογισμικό ΕΑΕ

ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΑ ΝΟΗΜΑΤΑ Τίτλος κεφαλαίου Έξοδος Παρουσίαση επεξηγηματικής πληροφορίας Κείμενο στα ελληνικά Νοηματικό βίντεο Δρ Κωνσταντίνος Γ. Γκυρτής - Προσβάσιμο λογισμικό ΕΑΕ

ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Δρ Κωνσταντίνος Γ. Γκυρτής - Προσβάσιμο λογισμικό ΕΑΕ

ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΚΟΗΣ Δρ Κωνσταντίνος Γ. Γκυρτής - Προσβάσιμο λογισμικό ΕΑΕ

ΒΑΣΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ Απαιτούν μεγάλο όγκο αποθήκευσης λόγω των αρχείων βίντεο Απαιτούν καλό υποσύστημα γραφικών για την πιστή αναπαραγωγή των αρχείων βίντεο Ηχεία για βαρήκοους Δρ Κωνσταντίνος Γ. Γκυρτής - Προσβάσιμο λογισμικό ΕΑΕ

Ταξίδι στο κόσμο στον κόσμο με νόημα Ταξίδι στη φύση με νόημα Ταξίδι στον κόσμο με νόημα Η γλώσσα μου με τα μάτια μου Δρ Κωνσταντίνος Γ. Γκυρτής - Προσβάσιμο λογισμικό ΕΑΕ

ΒΑΣΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ Κεντρικός κατάλογος επιλογών Εισαγωγή στην ύλη κάθε τάξης Εισαγωγή στην ύλη της ενότητας Εικονίδια ελέγχου του βίντεο Εικονίδια πλοήγησης και λειτουργιών Εικονίδια Δραστηριοτήτων Δρ Κωνσταντίνος Γ. Γκυρτής - Προσβάσιμο λογισμικό ΕΑΕ

Δρ Κωνσταντίνος Γ. Γκυρτής - Προσβάσιμο λογισμικό ΕΑΕ

Δρ Κωνσταντίνος Γ. Γκυρτής - Προσβάσιμο λογισμικό ΕΑΕ

ΕΚΚΙΝΗΣΗ – ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ Δρ Κωνσταντίνος Γ. Γκυρτής - Προσβάσιμο λογισμικό ΕΑΕ

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ Δρ Κωνσταντίνος Γ. Γκυρτής - Προσβάσιμο λογισμικό ΕΑΕ

Δρ Κωνσταντίνος Γ. Γκυρτής - Προσβάσιμο λογισμικό ΕΑΕ

Απαιτεί σειριακό αριθμό ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Α’ - Δ’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ Απαιτεί σειριακό αριθμό Δρ Κωνσταντίνος Γ. Γκυρτής - Προσβάσιμο λογισμικό ΕΑΕ

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ Δρ Κωνσταντίνος Γ. Γκυρτής - Προσβάσιμο λογισμικό ΕΑΕ

Δρ Κωνσταντίνος Γ. Γκυρτής - Προσβάσιμο λογισμικό ΕΑΕ

Γλωσσικές περιπλανήσεις με νοήματα Αρχαία με νόημα Δρ Κωνσταντίνος Γ. Γκυρτής - Προσβάσιμο λογισμικό ΕΑΕ

ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Εγκατάσταση του λογισμικού για λειτουργία από τον οδηγό DVD (σύντομη εγκατάσταση, λειτουργία σε ένα σταθμό εργασίας) Εγκατάσταση του λογισμικού για να λειτουργεί από σκληρό δίσκο (πλήρης εγκατάσταση) Εγκατάσταση του λογισμικού για να λειτουργεί σε τοπικό δίκτυο (αρχιτεκτονική πελάτη-εξυπηρετητή) Η βάση δεδομένων και άλλα αρχεία (π.χ. αρχεία δασκάλου) που περιέχουν σημαντικά στοιχεία της εφαρμογής (στοιχεία χρηστών, επιδόσεις, αρχεία με τις δραστηριότητες των χρηστών) καταχωρίζονται στον εξυπηρετητή του τοπικού δικτύου Δρ Κωνσταντίνος Γ. Γκυρτής - Προσβάσιμο λογισμικό ΕΑΕ

Δυνατότητα για μεγέθυνση βίντεο Αρχικό μέγεθος με Esc Δρ Κωνσταντίνος Γ. Γκυρτής - Προσβάσιμο λογισμικό ΕΑΕ

Δρ Κωνσταντίνος Γ. Γκυρτής - Προσβάσιμο λογισμικό ΕΑΕ

ΧΗΜΕΙΑ ΜΕ ΝΟΗΜΑ Δρ Κωνσταντίνος Γ. Γκυρτής - Προσβάσιμο λογισμικό ΕΑΕ

ΧΗΜΕΙΑ ΜΕ ΝΟΗΜΑ Δρ Κωνσταντίνος Γ. Γκυρτής - Προσβάσιμο λογισμικό ΕΑΕ

ΧΗΜΕΙΑ ΜΕ ΝΟΗΜΑ Δρ Κωνσταντίνος Γ. Γκυρτής - Προσβάσιμο λογισμικό ΕΑΕ

ΧΗΜΕΙΑ ΜΕ ΝΟΗΜΑ Δρ Κωνσταντίνος Γ. Γκυρτής - Προσβάσιμο λογισμικό ΕΑΕ

ΙΣΤΟΡΙΑ Α’-Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑ Α’-Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Δρ Κωνσταντίνος Γ. Γκυρτής - Προσβάσιμο λογισμικό ΕΑΕ

ΙΣΤΟΡΙΑ Α’-Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑ Α’-Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Δρ Κωνσταντίνος Γ. Γκυρτής - Προσβάσιμο λογισμικό ΕΑΕ

ΙΣΤΟΡΙΑ Α’-Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑ Α’-Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Δρ Κωνσταντίνος Γ. Γκυρτής - Προσβάσιμο λογισμικό ΕΑΕ

ΙΣΤΟΡΙΑ Α’-Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑ Α’-Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Δρ Κωνσταντίνος Γ. Γκυρτής - Προσβάσιμο λογισμικό ΕΑΕ

ΙΣΤΟΡΙΑ Α’-Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑ Α’-Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Δρ Κωνσταντίνος Γ. Γκυρτής - Προσβάσιμο λογισμικό ΕΑΕ

ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΟΡΑΣΗΣ Δρ Κωνσταντίνος Γ. Γκυρτής - Προσβάσιμο λογισμικό ΕΑΕ

ΒΑΣΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ Απαιτούν μεγάλο όγκο αποθήκευσης λόγω των αρχείων ήχου Οπωσδήποτε ηχεία φωνητικές οδηγίες τεχνολογία για σύνθεση φωνής Δυνατότητα για σύνδεση με περιφερειακές συσκευές ειδικές για τυφλούς (οθόνες, εκτυπωτές Braille) Δρ Κωνσταντίνος Γ. Γκυρτής - Προσβάσιμο λογισμικό ΕΑΕ

Νεοελληνική Γλώσσα Α’-Γ’ Γυμνασίου Γλώσσα Α-Γ Δημοτικού Γλώσσα Δ-ΣΤ Δημοτικού Αγγλικά Α’-Γ’ Γυμνασίου Προβλήματα όρασης Νεοελληνική Γλώσσα Α’-Γ’ Γυμνασίου Δρ Κωνσταντίνος Γ. Γκυρτής - Προσβάσιμο λογισμικό ΕΑΕ

ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Εγκατάσταση σε σταθμό εργασίας Εγκατάσταση σε εξυπηρετητή Δρ Κωνσταντίνος Γ. Γκυρτής - Προσβάσιμο λογισμικό ΕΑΕ

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΜΑΘΗΤΗ Σταθμός λειτουργίας ή αυτόνομος υπολογιστής Τοπική λειτουργία Δικτυακή λειτουργία Ανάλογα με την επιλογή που θα κάνει ο μαθητής επιλέγεται αυτόματα και αν οι απαντήσεις του θα αποθηκεύονται στον σταθμό εργασίας που χρησιμοποιεί ή στον εξυπηρετητή Δρ Κωνσταντίνος Γ. Γκυρτής - Προσβάσιμο λογισμικό ΕΑΕ

ΠΛΗΚΤΡΑ ΧΕΙΡΙΣΜΟΥ ΠΛΗΚΤΡΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑ TAB Πλοήγηση στις επιλογές ΒΕΛΟΣ ΔΕΞΙ Ενεργοποίηση τελευταίας επιλογής ΒΕΛΟΣ ΠΑΝΩ Επανάληψη εκφώνησης ερώτησης SHIFT + ΒΕΛΟΣ Αυξομείωση έντασης ήχου Esc Έξοδος από εφαρμογή Δρ Κωνσταντίνος Γ. Γκυρτής - Προσβάσιμο λογισμικό ΕΑΕ

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΜΑΘΗΤΗ Δρ Κωνσταντίνος Γ. Γκυρτής - Προσβάσιμο λογισμικό ΕΑΕ

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΜΑΘΗΤΗ Δρ Κωνσταντίνος Γ. Γκυρτής - Προσβάσιμο λογισμικό ΕΑΕ

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗ Διαχείριση μαθητών Επιλογή τάξης / κεφαλαίου Στατιστικά στοιχεία– καταγραφή επίδοσης και προόδου μαθητών Δυνατότητες εκτύπωσης Εξαγωγή δεδομένων σε άλλες εφαρμογές Δρ Κωνσταντίνος Γ. Γκυρτής - Προσβάσιμο λογισμικό ΕΑΕ

ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ E- ΣΤ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑ Α-Γ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΦΥΣΙΚΑ E-ΣΤ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΑΡΧΑΙΑ Α-Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Α-Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑ Α-Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΦΥΣΙΚΗ Β-Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΧΗΜΕΙΑ Β-Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Δρ Κωνσταντίνος Γ. Γκυρτής - Προσβάσιμο λογισμικό ΕΑΕ