ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η σημασία της σχέσης παιδιού-περιβάλλοντος Είναι αποδεδειγμένο ότι τα παιδιά είναι ευαίσθητα απέναντι στο δομημένο χώρο. Οι διάφορες αρχιτεκτονικές μορφές.
Advertisements

Η 25 η Μαρτίου Σχέδιο Εργασίας Δ’ Δημοτικό Σχολείο Λεμεσού Κωνσταντίνου Άντρη Νικολάου Πολύμνια Στυλιανού Μαριλένα.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω σωστά,μεγαλώνω σωστά» Σχολικό έτος ο Νηπιαγωγείο Πατρών.
1ο ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ=Το σύνολο των διαδικασιών με τις οποίες επιτυγχάνεται η πνευματική, η κοινωνική,η ηθική ολοκλήρωση του ατόμου. ΦΟΡΕΙΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Ν. Δ. Τριανταφυλλόπουλος Τετάρτη, 20 Ιανουαρίου 2016.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΕΡΡΕΣ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Τ. Ε. ΤΟΜΕΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ.
1 Ζαρικάκη Ελισάβετ. 2 Διακόσμηση τάξης και δημιουργία παραμυθογωνιάς και βιβλιοθήκης μέσα στην τάξη Με μαξιλάρια, χαλάκι και παραμυθάκια που έφεραν τα.
1 ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΔΑΣΙΚΩΝ ΧΑΡΤΩΝ Συνέντευξη Τύπου 5 Απριλίου 2011.
Νίκη Βογιατζή MEd, Ειδική Παιδαγωγός Εξειδικευμένη στον αυτισμό.
 Καταργείται η θεώρηση (ή αλλιώς η διάτρηση) των βιβλίων, είτε αυτά τηρούνται χειρόγραφα, είτε μηχανογραφικά.  Καταργείται και δεν θα ενημερώνεται πλέον.
Εθισμός στο διαδίκτυο. Ο εθισμός στο Διαδίκτυο είναι μια σχετικά νέα μορφή εξάρτησης που έγινε γνωστή με την καινοτόμο έρευνα της Young (1996). Αναφέρεται.
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η Ι Α Σ Ω Ν Α Σ Τ Α Σ Σ Η Σ.
Η ελληνική συμμετοχή στο πρόγραμμα Η αρχική ιδέα του να συμμετάσχουμε σε ένα πρόγραμμα σαν το Comenius γεννήθηκε από την ελπίδα ότι η παραγωγή εκ μέρους.
1 Σχέσεις με τους Καταναλωτές. 2 Σχέσεις με τους καταναλωτές Καμία επιχείρηση δεν μπορεί να αγνοήσει την ανάγκη για ένα πρόγραμμα δημοσίων σχέσεων προσανατολισμένο.
Πληροφορική στο Νηπιαγωγείο Ιστορική αναδρομή Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση + Προσχολική Εκπαίδευση (2003), με την καθιέρωση ενός προγράμματος σπουδών.
O.T.S. FORUM Εφαρμογή Διαχείρισης Έργων Εισηγητής: Σιάμμενου Γιούλη.
ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Τάξη:Τμήμα: KΑΘΗΓΗΤΗΣ………………………………………………… ΕΤΗΣΙΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Της διδακτέας ύλης στο μάθημα…………………………………………… Η ύλη αυτή κατανέμεται.
Τεχνικές Εξοικονόμησης Χρόνου Αναφέρετε κάποιες τεχνικές που μπορούν να βοηθήσουν στην εξοικονόμηση χρόνου.
ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ Αγροδιατροφικών Προϊόντων. Συσκευασία ενός πρωτογενούς αγροτικού προϊόντος ονομάζεται η περικάλυψη του από κάποιο ειδικό υλικό που χρησιμοποιείται.
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ ΑΡΧΕΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Δρ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΩΤΣΙΟΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΕΤΟΣ 2015/2016.
Τ.Ε.Ι. ΑΘΗΝΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΑΘΗΝΑ Πηγές Πληροφόρησης στις Κοινωνικές και.
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΠΟΥΔΩΝ Και η «σωστή» συμπλήρωση του μηχανογραφικού.
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος. Ικανοποίηση του πελάτη: το κλειδί για την πίστη των πελατών  Η ανώτερη εξυπηρέτηση του πελάτη δημιουργεί ικανοποίηση.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - ΠΟΛΥΜΕΣΑ Δημήτριος Γ. Λιόβας.
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΙΜΑ ΥΛΙΚΑ Νίκος Σελλας, Μελετητής Workshops Αλεξανδρούπολη 15 Ιανουαρίου 2016.
ΚΕΝΤΡΟ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΩΝ (ΚΗΦΗ) ΜΙΧΑΕΛΑ ΦΟΥΚΑΚΗ, MsC Κοινωνική Λειτουργός, Υπεύθυνη ΚΗΦΗ Δήμου Γόρτυνας.
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Λουκία Μπάκα Μεταπτυχιακή Φοιτήτρια Αθήνα 2011
Η εκπαίδευση δεν ήταν πάντοτε όπως σήμερα ….
Χαράλαμπος Πουλόπουλος
Πολιτιστικός Σχεδιασμός σε Περιφερειακό Επίπεδο
Ο υπολογιστής Εισαγωγή.
το αλσοσ μασ ειναι η μεγαλυτερη πηγη
«Δημότης Αμαρουσίου» η τεχνολογία στην υπηρεσία του Πολίτη
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 7
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΨΩΜΙΟΥ Ο ΣΙΤΑΡΟΥΛΗΣ ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ ΣΧ. ΕΤΟΣ
“ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ”
Η σκοτεινή πλευρά του Διαδικτύου Εθισμός
Περιβαλλοντολόγοι :Παρουσίαση 2
Σύμβολα ανακύκλωσης και επεξήγηση.
ΘΕΜΑ : ΑΘΛΗΣΗ – ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ
Μάινας Διονύσιος Η Διδασκαλία της Ιστορίας με τη βοήθεια των ΤΠΕ
Να ζωογονούν το ανθρώπινο πνεύμα με την παροχή βιβλίων
Το υλικό του Υπολογιστή
Υλικό Υπολογιστών Καθηγητής: Α. Μιχαλάκης
Διάλεξη 13η Προέλευση και λειτουργικότητα του εξεικονισμού της εκπαίδευσης Αναπληρωτής Καθηγητής ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΛΕΙΟΣ.
Κλασικό τμήμα Σχολικό έτος «Η Αγγελική και ο Αλέξης παντρεύονται» Μια ιστορία που συνέθεσαν τα νήπια βλέποντας τους πίνακες του λαϊκού ζωγράφου.
Project: Εθισμός στο Internet
Θετικό δημιουργικό περιεχόμενο στο διαδίκτυο
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
Kλυτία, η νύμφη που έγινε ηλιοτρόπιο
Ι3: Διερεύνηση και καταγραφή παρουσίας στο Internet
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ - ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕ. Θ. Ε
Διάγραμμα Πορείας Σχεδιασμού
15/11/2018 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ (1) Ενότητα A1.1 Ο Δάσκαλος.
ΠΛΑΙΣΙΟ 14ου ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ
Ένα γεγονός που συγκλονίζει τη Βυζαντινή Αυτοκρατορία
Project: Το Παιχνιδι Εργασία φοιτητριών.
Ασφαλής χρήση του Διαδικτύου
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Κομοτηνής Εκπαιδευτικός: Κυριακή Ζαφείράκη Επιστημονική Υπεύθυνη: Μαρία Ζωγραφάκη Επόπτρια: Μαρία Γραμματίκα Τάξη: Στ Αριθμός Παιδιών:
Μέθοδοι Έρευνας Στις Επιχειρήσεις και την Οικονομία
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
Ασφάλεια κινητού τηλεφώνου
Τα ψηλά βουνά -Η κατάρα του πεύκου-
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Πρόγραμμα βελτίωσης παροχών προς τους πελάτες
ΠΩΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΣΦΑΛΗΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
ΗΛΙΑΚΗ ΕΚΛΕΙΨΗ Το πιο μεγαλειώδες θέαμα στη φύση.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης

Στόχοι του Τμήματος Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης Στόχοι του Τμήματος Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης Επιστημονική κατάρτιση στελεχών βιβλιοθηκών & κέντρων πληροφόρησης Συμβολή στην ανάπτυξη της Επιστήμης της Πληροφόρησης

Bιβλιοθήκες / Κέντρα Πληροφόρησης Εθνική-Κεντρικές (Βουλής κλπ) Λαϊκές (Δημοτικές / Δημόσιες) Ακαδημαϊκές Σχολικές Ειδικές / Κέντρα Τεκμηρίωσης

Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης Εφαρμόζει τους νόμους και τις θεωρίες της Επιστήμης της Πληροφόρησης

Επιστήμη της Πληροφόρησης Η ποσότητα των πληροφοριών, που προσφέρει η κοινωνία της παγκόσμιας γνώσης διπλασιάζεται σχεδόν κάθε δύο χρόνια.

Αντικείμενο της Επιστήμης της Πληροφόρησης Αυτή η ποσότητα πληροφοριών για να αξιοποιηθεί, απαιτείται: Επιλογή του προσφερόμενου υλικού Οργάνωση του υλικού Παροχή πληροφοριών στους χρήστες

Επιστήμη της Πληροφόρησης Ασχολείται με το σχεδιασμό, τη δημιουργία και λειτουργία μηχανισμών που βοηθούν τους ανθρώπους να επικοινωνούν μεταξύ τους και με τα συστήματα. Η έμφαση είναι στην ανάγκη που έχουν οι άνθρωποι για πληροφόρηση.

Επιστήμη της Πληροφόρησης Για να καλύψει αυτήν την ανάγκη οργανώνει τα τεκμήρια, τη γνώση και την πληροφορία με διαφορετικούς τρόπους και διαφορετικές μορφές παίρνοντας υπόψη τον τρόπο που οι χρήστες της πληροφόρησης αναζητούν τη γνώση και την πληροφορία.

Συστήματα Πληροφόρησης Είσοδος 1 Αιτήματα Χρηστών Είσοδος 2 Πληροφορίες Σύστημα Αποθήκευσης και Ανάκτησης Έξοδος: Διάθεση της πληροφορίας στο χρήστη

Πηγές Πληροφόρησης βιβλία περιοδικά χάρτες οπτικοακουστικό ηλεκτρονικό (CD / DVD κλπ)

Πηγές Πληροφόρησης Κατάλογος Βιβλιοθήκης Διαθέτες Βάσεων Δεδομένων Διαδίκτυο /Internet Ηλεκτρονικά περιοδικά

Μαθήματα που συμβάλλουν στην επιλογή υλικού Λογοτεχνία, ελληνική, παγκόσμια, παιδική Πηγές πληροφόρησης, γενικές, θετικών & εφαρμοσμένων επιστημών, ανθρωπιστικών, κοινωνικών επιστημών Ανάπτυξη και Διαχείριση Συλλογής

Μαθήματα που συμβάλλουν στην οργάνωση υλικού Καταλογογράφηση υλικού Ταξινόμηση υλικού Ευρετηρίαση υλικού Αρχειονομία Διοίκηση & Διεύθυνση Βιβλιοθηκών

Μαθήματα που συμβάλλουν στην παροχή πληροφοριών Παροχή πληροφοριακών υπηρεσιών Ανάκτηση πληροφοριών Τεχνολογία της πληροφόρησης

Πληροφοριακές Υπηρεσίες Πληροφοριακές Υπηρεσίες Πληροφοριακή συνέντευξη / ανάλυση του αιτήματος Μετατροπή της γλώσσας του χρήστη στη γλώσσα του συστήματος Ανάκτηση πληροφοριών από τις έντυπες και ηλεκτρονικές πηγές σε εθνικό και διεθνές επίπεδο Σύνταξη βιβλιογραφίας για το χρήστη

Ο πτυχιούχος απασχολείται: Στο Δημόσιο Τομέα (βιβλιοθήκες) Στον Ιδιωτικό Τομέα στην Παροχή Πληροφοριών στους χρήστες κύρια από ηλεκτρονικές πηγές

Το πρόγραμμα σπουδών Συνολική διάρκεια σπουδών : οκτώ (8) εξάμηνα Επτά (7) εξάμηνα για τη διδασκαλία των μαθημάτων Ένα (1) εξάμηνο για Πρακτική Άσκηση και εκπόνηση πτυχιακής εργασίας

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ Βιβλιογραφίας Οπτικοακουστικών Μέσων-Βιβλιοθηκών και Πολυμέσων Ηλεκτρονικών Υπολογιστών Καταλογογράφησης-Ταξινόμησης-Θεματικής Ευρετηρίασης Οn-Line Aνάκτησης Πληροφοριών Παραγωγής εντύπου

Μεταπτυχιακές Σπουδές Οι πτυχιούχοι του Τμήματος γίνονται δεκτοί για Μεταπτυχιακές Σπουδές σε εκπαιδευτικά ιδρύματα του εσωτερικού και του εξωτερικού