Παρουσίαση και Ανάλυση της Χρήσης του forum

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
THE USE OF ICT IN THE EFL CLASSROOM THE USE OF ICT IN THE EFL CLASSROOM ΛΑΜΙΑ 08 – ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΩΤΣΗ.
Advertisements

ΤΜΗΜΑ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΕΜΠΟΡΙΟ: ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ – ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ Δρ. ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΤΑΓΚΑΣ ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ.
Διονύσης Λαμπρινίδης & Μαρία Νέζη. Στο Βαρβάκειο Πειραματικό Γυμνάσιο τα τελευταία 3 χρόνια επιχειρούμε να εισάγουμε τεχνολογίες του web2 στην σχολική.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ.
Ομονοίας 133, Καβάλα Τηλ.: / , Fax: / Website:
Ομαδική Παιδαγωγική Σύσκεψη Προϊσταμένων Νηπιαγωγείων 53 ης Περιφέρειας Σχολικής Συμβούλου Προσχολικής Αγωγής – Ε. ΜΟΥΣΕΝΑ με θέμα: « Διοικητική λειτουργία.
‹#›. Η Πρώτη Επίσημη Εφαρμογή για την μεγαλύτερη ομάδα παιχτών!  Ο ΟΠΑΠ απαντά στην ανάγκη των Παιχτών για επίσημη και ακριβή ενημέρωση με την νέα εφαρμογή:
ΚΑ2 ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΣΥΜΠΡΑΞΕΙΣ ΜΕΤΑΞΥ ΣΧΟΛΕΙΩΝ Σεπτέμβριος 2016.
Ομονοίας 133, Καβάλα Τηλ.: / , Fax: / Website:
Διοίκηση προμηθειών και διαχείριση Υλικών 10 Μάθημα Γεώργιος Απλαδάς Τμήμα Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων Χειμερινό.
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η Ι Α Σ Ω Ν Α Σ Τ Α Σ Σ Η Σ.
ΕΡΕΥΝΑ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Ιωάννης Δούρβας, εκπαιδευτικός ΠΕ20 Κύριες Πηγές Πληροφόρησης eureka.lib.teithe.gr:8080/bitstream/handle/.../Methodologia.doc.
EURES Η ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΥΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ
Η ΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ...ΑΝΑΛΛΟΙΩΤΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ!! ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ: Καλλιόπη Κρασίδου Μπερναντέτ Χριστοφή.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Μεταλλικές Κατασκευές Ι Επιμέλεια Δημ. Σοφιανόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής Μαρία Ντίνα, Πολ. Μηχ. MSc,
Δρ. Ξανθή Κωνσταντινίδου Σχολική Σύμβουλος Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης.
Click to add Text Σπάνια ζώα Μαργιάννα,Ελεάννα. Λεοπάρδαλη Αμούρ Ρινόκερος της Σουμάτρα Γιγαντιαίο καλαμάρι Αγριόγατα Πρίστης ή «ξυλουργός καρχαρίας.
Ψηφιακή Σχεδίαση Εργαστήριο Τετάρτη 25/11/2015. Ψηφιακή σχεδίαση  Αποκωδικοποιητής.
Click to add Text Φυσικά φαινόμενα Μαργιάννα Άννα ΣΤ’1.
Όμορφη μέρα… Όλοι εμείς που αγαπάμε με πάθος την ομάδα μας έχουμε πολλά κοινά. Μιλάμε την ίδια γλώσσα, έχουμε τις ίδιες συνήθειες, μοιραζόμαστε τα ίδια.
Επιχειρηματικότητα Ενότητα # 3: Γενικές επισκοπήσεις για την επιχειρηματική δράση στην πράξη στην Ελλάδα. Από την ιδέα στην υλοποίηση: Το νομικό πλαίσιο.
Ενημέρωση για φοιτητές/τριες
Τσιανάκα Ε¹, Σταματιάδης Ε², Βενιζέλος Μ².
ΚΑ2 Στρατηγικεσ ΣΥΜΠΡΑΞΕΙσ Μεταξυ Σχολειων
Το Διαδίκτυο στο Μάθημα της Ξένης Γλώσσας
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ «ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ»
ΔΟΜΗ, ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Εφαρμογές – Γεωργική Πολιτική και Εμπορία Αγροτικών Προϊόντων
ΕΠΑ.Λ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΟΜΑΔΑ Α΄
5ο FORUM ΥΓΕΙΑΣ Η Νοσοκομειακή Υποδομή της Αχαΐας και Δυτ. Ελλάδας
Δραστηριότητες αφήγησης
19o forum αποτελεσματικότητα στην υγεία Κατσακούλης Ευάγγελος Περιφερειακός Σύμβουλος Δυτικής Ελλάδας.
Η πολύ λαίμαργη φάλαινα που έφαγε την θάλασσα (του Ευγένιου Τριβιζά)
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Γέρικο Νομού Έβρου Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Εκπαιδευτική ομάδα: Αλεξάνδρα- Ιωάννα Βερέττα & Νετζμεττήν Πίσκα.
Το αθλητικό ιδεώδες στην ποίηση: η ταύτιση του κάλλους με το αγαθό
Ορισμός, μέσα και χαρακτηριστικά φαινομένου
… αισθάνομαι τον Διάλογο σαν έναν "φορτιστή" δημιουργικότητας και αλληλεπίδρασης … συμμετέχουσα.
Εκπαιδευτικές Τεχνολογίες
“Επιχειρηματικότητα σε περίοδο οικονομικής κρίσης”
Πελοπίδας, Φαίδωνας, Νεφέλη, Μαρία.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
Μάνος Σατόπουλος Συντάκτης λευκωμάτων και λάτρης των τεχνών
Πράξη με τίτλο «Συλλογική Δράση για την Απασχόληση Στην Κορινθία »
ΜΕΡΟΣ ΙV: Καθοριστικοί παράγοντες και Εμπόδια υιοθέτησης ΤΠΕ
Σχέδιο προσέγγισης και υλοποίησης online μαθημάτων
το ολοκαύτωμα του Διστόμου
Τηλεργασία – Ασύγχρονη και Σύγχρονη Συνεργασία από απόσταση
Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΛΛΙΩΣ ΕΙΡΗΝΗ ΔΡΟΣΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΚΟΡΦΙΑΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΖΑ ΖΑΦΕΙΡΑ
Εθνικό Κέντρο Βιβλίου Λέσχες Ανάγνωσης.
Τηλεργασία – Ασύγχρονη και Σύγχρονη Συνεργασία από απόσταση
Project: Εθισμός στο Internet
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ PENALTIES
Το Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β1
Φορέας Διαπιστευμένος για την Διενέργεια Ελέγχων
Εξωδικαστικός Μηχανισμός Ρύθμισης Οφειλών - Ελεύθεροι Επαγγελματίες
Ωραια ελενη Ο ραδιοφωνικός σταθμός, radio melody,σήμερα μόνο για εσάς φέρνει στην συχνότητα του μοναδικές μελωδίες που γράφτηκαν για την μία , την μοναδική.
ΦΟΡΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Δυσγραφίας : Αξιολόγηση και Αντιμετώπιση Μαρτίου 2018 Ονοματεπώνυμο:_____________________________________________.
Η δική μας Ελλάδα…ένα Σύννεφο…
Τα παράδοξα των καιρών μας
Μάθημα [GD3021]: ΑΝΑΛΥΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ: ΣΤΑΘΜΟΣ ΖΩΗΣ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΘΕΜΑ: ΤΟ ΝΤΟΠΙΝΓΚ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ
Έλληνες Τραγουδιστές.
Από την επικύρωση στην εφαρμογή
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Πρόγραμμα Σπουδών για την Ελληνική Γλώσσα Α΄& Β΄ Επίπεδο
Αναγνωρισμένο από το Ofqual για όλα τα επίπεδα του CEF
Ημερίδα Πρακτικής Άσκησης Εαρινό Εξάμηνο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Παρουσίαση και Ανάλυση της Χρήσης του forum Η διδασκαλία της Αγγλικής μέσω της τεχνολογίας Παρουσίαση και Ανάλυση της Χρήσης του portal Προδρόμου Ιωάννης, ΜΑ Καθηγητής Αγγλικής – 3ο Γενικό Λύκειο Χίου

Κάνουν click για είσοδο στο Forum Πρόκειται για ένα portal διδασκαλίας της Αγγλικής. Γίνεται χρήση του από καθηγητές της Αγγλικής ανεξάρτητα αλλά και από μαθητές μου. Χρησιμοποιείται ως συμπληρωματικό μέσο στη διδακτική και μαθησιακή διαδικασία. Τρόπος Λειτουργίας Κάνουν click για είσοδο στο Forum

Οι μαθητές είναι ήδη εγγεγραμμένοι από εμένα. Πληκτρολογούν «Ψευδώνυμο» και «Κωδικό» και εισέρχονται στο Forum.

Τα μέλη είναι κατηγοριοποιημένα ανά σχολικό τμήμα. Οι μαθητές, με την είσοδο τους, θα ειδοποιηθούν αυτόματα εάν έχουν κάποιο προσωπικό μήνυμα ή κάποιο κοινό μήνυμα για όλο το τμήμα τους.

Στους μαθητές ανατίθενται ατομικές ή ομαδικές εργασίες. Απαντάνε είτε ηλεκτρονικά εντός προθεσμίας (π.χ. 12.03.2010/22:30) είτε φέρουν την εργασία τους σε γραπτό κείμενο εντός της τάξης. Η ηλεκτρονική υποβολή της εργασίας τους πραγματοποιείται μέσω προσωπικού μηνύματος σε εμένα ή μέσω email. Και οι δύο τρόποι αποστολής παρέχονται μέσω των δυνατοτήτων του Forum.

Πώς χρησιμοποιείται; Για απλές εργασίες στο σπίτι (Homework) ατομικές ή ομαδικές. Εξοικονόμηση χρόνου από την ελάχιστη διδακτική ώρα. Αγωνία και έκπληξη από τους μαθητές. Εξοικείωση των μαθητών με τις νέες τεχνολογίες και με την πρακτική υποβολής εργασιών κατά τα μετέπειτα φοιτητικά τους χρόνια. Εξασφαλίζεται μεγαλύτερο ποσοστό παραδοθείσων εργασιών. Αποφεύγεται η αντιγραφή και η εκτέλεσή τους την τελευταία στιγμή. © Κατά την υποβολή της κάθε εργασίας, παρέχω αναλυτικές πληροφορίες, οδηγίες, πηγές, τρόπους υλοποίησης. © Υποχρεούμαι να απαντήσω και να αξιολογήσω, βαθμολογώντας, εντός προκαθορισμένου χρονικού ορίου και πάλι ηλεκτρονικά.

Για επικοινωνία των μαθητών μεταξύ τους αλλά και μαζί μου μέσα από το κάθε Forum του τμήματος. © Τη συζήτηση ανοίγω, κλείνω, και ελέγχω εγώ, ως διαχειριστής της συζήτησης, για να αποφευχθούν τυχόν απρόοπτα.

Για διδασκαλία από τους ίδιους τους μαθητές. Οι μαθητές απευθύνονται στα menus του portal όπου υπάρχουν τρόποι και μέθοδοι διδασκαλίας για όλες τις γλωσσικές δεξιότητες (listening, writing, reading, speaking, grammar, vocabulary).

Ανάλογα με την ύλη προς διδασκαλία, ορίζονται μαθητές που πραγματοποιούν την αντίστοιχη διδασκαλία. Κάθομαι σε θρανίο και παρακολουθώ ως μαθητής. Στο τέλος, πραγματοποιείται αξιολόγηση και από τους συμμαθητές του/της και από εμένα. Κατά την προετοιμασία του σχεδίου διδασκαλίας από τον κάθε μαθητή, έχω επικοινωνία μαζί του, μέσω του forum, για να τον καθοδηγήσω. Επιτυγχάνεται η αυτονομία του μαθητή. Μπαίνει ολοκληρωτικά σε μια αγχωτική διαδικασία αλλά στο τέλος αυτής νοιώθει ικανοποίηση. Αντιλαμβάνεται τη δύσκολη θέση του καθηγητή, τη συμμερίζεται και βελτιώνει τη συμπεριφορά του.

Extras  Η ιστοσελίδα διαθέτει online λεξικό της Αγγλικής. Στην ιστοσελίδα εκπέμπει Live το BBC Radio. © Οι μαθητές ακούνε standard English ενώ σερφάρουν και κάνουν εργασίες. © Ορίζονται να αναφέρουν στην τάξη τι έπαιζε στο BBC μια συγκεκριμένη χρονική στιγμή της ημέρας, ορισθείσα από εμένα. Στην ιστοσελίδα υπάρχει καθημερινά ένα γνωμικό και ένα ιστορικό γεγονός τη συγκεκριμένη ημ/νία. © Στους μαθητές ανατίθεται να αναλύσουν στην τάξη το γνωμικό της ημέρας. © Στους μαθητές ανατίθεται να παρουσιάσουν στην τάξη, εν συντομία, το ιστορικό γεγονός της ημέρας.

website: www.teaching-english.gr Σας ευχαριστώ θερμά για την προσοχή σας! Προδρόμου Ιωάννης, Μ.Α. Καθηγητής Αγγλικής 3ο Γενικό Λύκειο Χίου website: www.teaching-english.gr email: proodromou@sch.gr mob: 697 2121360