Παρουσίαση και Ανάλυση της Χρήσης του forum Η διδασκαλία της Αγγλικής μέσω της τεχνολογίας Παρουσίαση και Ανάλυση της Χρήσης του portal Προδρόμου Ιωάννης, ΜΑ Καθηγητής Αγγλικής – 3ο Γενικό Λύκειο Χίου
Κάνουν click για είσοδο στο Forum Πρόκειται για ένα portal διδασκαλίας της Αγγλικής. Γίνεται χρήση του από καθηγητές της Αγγλικής ανεξάρτητα αλλά και από μαθητές μου. Χρησιμοποιείται ως συμπληρωματικό μέσο στη διδακτική και μαθησιακή διαδικασία. Τρόπος Λειτουργίας Κάνουν click για είσοδο στο Forum
Οι μαθητές είναι ήδη εγγεγραμμένοι από εμένα. Πληκτρολογούν «Ψευδώνυμο» και «Κωδικό» και εισέρχονται στο Forum.
Τα μέλη είναι κατηγοριοποιημένα ανά σχολικό τμήμα. Οι μαθητές, με την είσοδο τους, θα ειδοποιηθούν αυτόματα εάν έχουν κάποιο προσωπικό μήνυμα ή κάποιο κοινό μήνυμα για όλο το τμήμα τους.
Στους μαθητές ανατίθενται ατομικές ή ομαδικές εργασίες. Απαντάνε είτε ηλεκτρονικά εντός προθεσμίας (π.χ. 12.03.2010/22:30) είτε φέρουν την εργασία τους σε γραπτό κείμενο εντός της τάξης. Η ηλεκτρονική υποβολή της εργασίας τους πραγματοποιείται μέσω προσωπικού μηνύματος σε εμένα ή μέσω email. Και οι δύο τρόποι αποστολής παρέχονται μέσω των δυνατοτήτων του Forum.
Πώς χρησιμοποιείται; Για απλές εργασίες στο σπίτι (Homework) ατομικές ή ομαδικές. Εξοικονόμηση χρόνου από την ελάχιστη διδακτική ώρα. Αγωνία και έκπληξη από τους μαθητές. Εξοικείωση των μαθητών με τις νέες τεχνολογίες και με την πρακτική υποβολής εργασιών κατά τα μετέπειτα φοιτητικά τους χρόνια. Εξασφαλίζεται μεγαλύτερο ποσοστό παραδοθείσων εργασιών. Αποφεύγεται η αντιγραφή και η εκτέλεσή τους την τελευταία στιγμή. © Κατά την υποβολή της κάθε εργασίας, παρέχω αναλυτικές πληροφορίες, οδηγίες, πηγές, τρόπους υλοποίησης. © Υποχρεούμαι να απαντήσω και να αξιολογήσω, βαθμολογώντας, εντός προκαθορισμένου χρονικού ορίου και πάλι ηλεκτρονικά.
Για επικοινωνία των μαθητών μεταξύ τους αλλά και μαζί μου μέσα από το κάθε Forum του τμήματος. © Τη συζήτηση ανοίγω, κλείνω, και ελέγχω εγώ, ως διαχειριστής της συζήτησης, για να αποφευχθούν τυχόν απρόοπτα.
Για διδασκαλία από τους ίδιους τους μαθητές. Οι μαθητές απευθύνονται στα menus του portal όπου υπάρχουν τρόποι και μέθοδοι διδασκαλίας για όλες τις γλωσσικές δεξιότητες (listening, writing, reading, speaking, grammar, vocabulary).
Ανάλογα με την ύλη προς διδασκαλία, ορίζονται μαθητές που πραγματοποιούν την αντίστοιχη διδασκαλία. Κάθομαι σε θρανίο και παρακολουθώ ως μαθητής. Στο τέλος, πραγματοποιείται αξιολόγηση και από τους συμμαθητές του/της και από εμένα. Κατά την προετοιμασία του σχεδίου διδασκαλίας από τον κάθε μαθητή, έχω επικοινωνία μαζί του, μέσω του forum, για να τον καθοδηγήσω. Επιτυγχάνεται η αυτονομία του μαθητή. Μπαίνει ολοκληρωτικά σε μια αγχωτική διαδικασία αλλά στο τέλος αυτής νοιώθει ικανοποίηση. Αντιλαμβάνεται τη δύσκολη θέση του καθηγητή, τη συμμερίζεται και βελτιώνει τη συμπεριφορά του.
Extras Η ιστοσελίδα διαθέτει online λεξικό της Αγγλικής. Στην ιστοσελίδα εκπέμπει Live το BBC Radio. © Οι μαθητές ακούνε standard English ενώ σερφάρουν και κάνουν εργασίες. © Ορίζονται να αναφέρουν στην τάξη τι έπαιζε στο BBC μια συγκεκριμένη χρονική στιγμή της ημέρας, ορισθείσα από εμένα. Στην ιστοσελίδα υπάρχει καθημερινά ένα γνωμικό και ένα ιστορικό γεγονός τη συγκεκριμένη ημ/νία. © Στους μαθητές ανατίθεται να αναλύσουν στην τάξη το γνωμικό της ημέρας. © Στους μαθητές ανατίθεται να παρουσιάσουν στην τάξη, εν συντομία, το ιστορικό γεγονός της ημέρας.
website: www.teaching-english.gr Σας ευχαριστώ θερμά για την προσοχή σας! Προδρόμου Ιωάννης, Μ.Α. Καθηγητής Αγγλικής 3ο Γενικό Λύκειο Χίου website: www.teaching-english.gr email: proodromou@sch.gr mob: 697 2121360