Ανάπτυξη Σχεδίου Μαθήματος στις Φ.Ε.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ειδική Σχετικότητα και Εφαρμογές Τι δεν είναι Σχετικό στην Σχετικότητα
Advertisements

Present Continuous Ο Present Continuous χρησιμοποιείται για πράξεις που γίνονται τώρα. Π.χ. The girls are swimming now. Κάτι που γίνεται προσωρινά. Π.χ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Θέματα Διδακτικής των Φυσικών Εννοιών Light, Science and Society The importance of plants for global.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Θέματα Διδακτικής των Φυσικών Εννοιών Teaching Science in Science Museums and Science Centers Towards.
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΔΑΔ) Οι προκλήσεις του 21ου αιώνα έχουν καταστήσει τη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΔΑΔ) βασική προϋπόθεση επιβίωσης και.
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ Εισαγωγή 1. Επιστημονική εργασία 2  Η επιστημονική εργασία περιλαμβάνει τη συγκέντρωση, παρουσίαση, ανάλυση και ερμηνεία δεδομέμων.
Δημιουργώντας έναν «ελκυστικό» υβριδικό χώρο Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας για την εκπαίδευση και την «εμπλοκή» των συμμετεχόντων σε.
2-1 Αγορές και Στρατηγικές Ταίριασμα αναγκών και ωφελειών από το προϊόν Καθορισμός και ανάλυση προϊόντων - αγορών Περιγραφή και Ανάλυση των τελικών χρηστών.
ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ 2006 ΕΤΙΚΕΤΕΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ  ΕΠΙΛΟΓΗ  ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ.
Ο Ρ ΟΛΟΣ Τ ΗΣ Σ ΤΟΧΟΘΕΣΙΑΣ Γ ΙΑ Τ Η Δ ΙΔΑΣΚΑΛΙΑ Ο Ρ ΟΛΟΣ Τ ΗΣ Σ ΤΟΧΟΘΕΣΙΑΣ Γ ΙΑ Τ Η Δ ΙΔΑΣΚΑΛΙΑ.
From Applying Theory to Theorising Practice Achilleas Kostoulas Epirus Institute of Technology.
Περιεχόμενα Παρουσίασης
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Σχολική Σύμβουλος Δημοτικής Εκπ/σης Ν. Ηρακλείου
Οι Δημόσιες Σχέσεις ως Διαδικασία
Το Μάνατζμεντ ως μέσο Ενεργοποίησης των Επιχειρήσεων
ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ Επιχειρηματικός Σχεδιασμός ΤΕΙ ΙΝ - ΑΡΓΥΡΗ ΚΑΤΩΠΟΔΗ.
ΡΟΗ «Δ» ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Εισαγωγή στη Λήψη των Αποφάσεων
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:ΕΥΓΕΝΙΟΣ ΤΡΙΒΙΖΑΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Ιεραπόστολοι και Κανίβαλοι
ΤΑΞΗ Α1 ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ και ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ της ΕΠΕΝΔΥΣΗΣ στο e-Learning
ΦΟΒΙΕΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
Προδιαγνωστική Μελέτη και Μελέτη Σκοπιμότητας
ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΔΙΑΧΥΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
4ο μάθημα 25/1/16.
Παιδαγωγικές Εφαρμογές Η/Υ ΑΣΠΑΙΤΕ – ΕΠΠΑΙΚ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Στατικός Ηλεκτρισμός Τα ηλεκτρισμένα σώματα χωρίζονται σε δύο ομάδες:
ΜΕΓΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΗ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ ΑΘΗΝΑ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2011
Συνεργασία και ομαδική εργασία
Επιμορφωτική Ενότητα 7 Ο ρόλος του παιχνιδιού και της εξερεύνησης στη διερεύνηση και τη δημιουργικότητα.
Εκπαιδευτικές δράσεις σε προγράμματα πληροφοριακής παιδείας:
«ΠΙΣΩ ΑΠΟ …ΤΙΣ ΜΑΣΚΕΣ» Eργασία τμημάτων Γ1 και Γ3 Σχ. Έτος:
ΕΡΕΥΝΑ – ΘΕΩΡΙΑ – ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΓΝΩΣΗ
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΗΠΤΕΣ ΤΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ (EXECUTIVE SUMMARY)
Χρυσάφι μέσα σε μπουκάλι
Θεωρία Θεσμών Επιχειρηματικότητας Καθηγητής Σπύρος Ι. Βλιάμος Τμήμα Μ
1 τσιγάρο στερεί 5,5 λεπτά ζωής…
Μεταπτυχιακά προγράμματα και εκπόνηση διδακτορικής διατριβής στο ΕΜΠ
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΝΟΣΗΛΕΥΤΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΚΑΙ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΤΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ (CT, MRI) ΣΕ ΝΟΣΗΛΕΥΟΜΕΝΟΥΣ ΑΣΘΕΝΕΙΣ Μοδινού Όλγα1, Σκαραφίγκα Ιουλία2,
Χρίστος Τζάμας Διεύθυνση Υπηρεσιών Κατάρτισης Σεπτέμβριος 2018
др. Жељко Рачић Кабинет 7 Консултације четвртак: 14:00 – 16:00
راهسازي حجم عمليات خاكي میقات حبیبیان.
Μοντέλα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών
ΟΜΑΔΑ Ομαδική εργασία Τζιάτζιος Δημήτριος Ψουρούκα Ευαγγελία
Beta Version.
Let’s see where we are going
Find the total resistance of this network
Παιδαγωγικού Ινστιτούτου & Εκπαιδευτικής Πύλης του Υ.Π.Ε.Θ.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ / ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Στα διάφορα επαγγέλματα
Το Β1 του 1ου Γυμνασίου Ανατολής παρουσιάζει
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ανάπτυξη Σχεδίου Μαθήματος στις Φ.Ε.

Κριτήρια σχεδιασμού μαθημάτων Φυσικών Επιστημών Καθορισμός ξεκάθαρων επιδιώξεων Καθορισμός συγκεκριμένων στόχων μέσα από τους οποίους προωθούνται οι επιδιώξεις Πηγή γνώσης Αφόρμηση και έκφραση αρχικών ιδεών Επεξεργασία ιδεών Σχεδιασμός πειραμάτων και διερεύνηση Αναστοχασμός και επέκταση

Eπιδιώξεις της διδασκαλίας των Φ.Ε. Εμπειρίες με το φυσικό κόσμο Θετικές στάσεις Εννοιολογική κατανόηση Δεξιότητες σκέψης και επιστημονικής μεθόδου Eπιστημολογική Eπάρκεια …. η επιστήμη ως διαδικασία διερώτησης In this light, the general learning objectives in science are :

Πηγή γνώσης Η γνώση βγαίνει από το φυσικό κόσμο (παρατήρηση φαινομένων, πειράματα …) Σπανιότερα μέσα από δευτερογενείς πηγές (φωτογραφίες, εικόνες, κείμενο…) Εξαιρετικά σπάνια από τον ίδιο τον εκπαιδευτικό Πάντοτε μέσα από μια διαδικασία συνεχούς διερώτησης και ενεργού προβληματισμού εκ μέρους των παιδιών

Αφόρμηση και έκφραση αρχικών ιδεών Στην αρχή του μαθήματος εστιάζεται η προσοχή των παιδιών σε συγκεκριμένο ζήτημα / πρόβλημα ή φαινόμενο και ενθαρρύνονται να εκφράσουν και να οργανώσουν τις αρχικές τους ιδέες Μέσα εξαγωγής αρχικών ιδεών: διαγνωστικά δοκίμια, κλινική συνέντευξη, ερωτηματολόγιο, χαρτογράφηση εννοιών…

Επεξεργασία ιδεών …προωθείται μέσα από πειράματα και συζητήσεις Τα παιδιά πάντοτε προβλέπουν τι νομίζουν ότι θα συμβεί, ακολούθως παρατηρούν και μετά συγκρίνουν παρατηρήσεις με προβλέψεις Τα λάθη δεν αντικρίζονται ως εμπόδια, αλλά αξιοποιούνται ως ευκαιρίες μάθησης

Σχεδιασμός πειραμάτων και Διερεύνηση Πριν από κάθε πείραμα τα παιδιά συμμετέχουν σε μια διαδικασία σχεδιασμού του πειράματος Διατύπωση διερευνήσιμων ερωτημάτων: «Ο παράγοντας Α επηρεάζει τον παράγοντα Β»; Απόφαση για το πώς θα μεταβάλουν τον παράγοντα Α, πώς θα μετρήσουν τον παράγοντα Β και πώς θα κρατήσουν σταθερούς όλους τους άλλους παράγοντες που υπεισέρχονται στο πείραμα Ερμηνεία δεδομένων/ αποτελεσμάτων Εξαγωγή συμπερασμάτων (απαντήθηκε το ερώτημα;)

Αναστοχασμός και επέκταση Στο τέλος του μαθήματος υλοποιείται μια δραστηριότητα αναστοχασμού ως προς το τι έκαναν, τι έμαθαν, πώς το έμαθαν και με το ποιες καταστάσεις της καθημερινής ζωής συνδέονται αυτά που έμαθαν Η δραστηριότητα αυτή ενισχύει την αίσθηση της ευθύνης και την αυτοδυναμία των μαθητών για τη δική τους μάθηση

Aρχές σχεδιασμού και υλοποίησης διδασκαλίας στις ΦE Oι επιδιώξεις της διδασκαλίας πρέπει να ανταποκρίνονται στις δυνατότητες του παιδιού ηλικίας 6-12 χρόνων (εξελικτική καταλληλότητα) Tο περιεχόμενο και οι εμφάσεις της διδασκαλίας πρέπει να ανταποκρίνονται στις ανάγκες και στις δυνατότητες του εκπαιδευτικού. Tο μάθημα πρέπει να παρέχει βάση για περαιτέρω συνέχεια (επεκτασιμότητα) H διδασκαλία πρέπει να είναι καλά συντονισμένη με τις προτεραιότητες και τη δομή του γνωστικού αντικειμένου των Φυσικών Eπιστημών Tα μαθήματα βελτιώνονται όταν υποβάλλονται σε διαδικασία ερευνητικής εγκυροποίησης. H εμπειρία και η άποψη άλλων συναδέλφων μπορεί επίσης να είναι χρήσιμη

Δεξιότητες Σκέψης και Eπιστημονικής Mεθόδου Aναγνώριση μεταβλητών Διατύπωση λειτουργικών ορισμών Διερεύνηση Eπικοινωνία Eρμηνεία δεδομένων και εξαγωγή συμπερασμάτων Eρμηνεία παρατήρησης Mέτρηση Mοντελοποίηση Παρατήρηση Πρόβλεψη Tαξινόμηση Yποβολή ερωτημάτων Yπόθεση