Στρατηγική Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Διεθνές ΗΕ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Επιτυχής Διεπιχειρησιακή Συνεργασία. Μέτρηση Απόδοσης Δικτύου Συνεργασιών. Πανεπιστήμιο Αιγαίου Σχολή Επιστημών της Διοίκησης Μ. Ν. Γαρρή Παρουσίαση: Χ.Φ.
Advertisements

ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
 Το σχέδιο ΜΚΤ απαντά σε μια σειρά από ερωτήσεις της στρατηγικής ΜΚΤ: 1) πως φτάσαμε ως εδώ; 2) που βρισκόμαστε τώρα; 3) που θέλουμε να πάμε στο μέλλον;
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Το Σχέδιο Μάρκετινγκ – Marketing Plan
ENTI : ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ (Innovative Actions, under the ERDF ) Τελική Συνάντηση Ομάδας Εργασίας John Swarbrooke.
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT)
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ – PEST ANALYSIS
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Επιχειρηματικο σχεδιο (business plan)
ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΣΜΕΥΣΕΩΝ
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΕΡΡΕΣ 2013 ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 26/03/2004.
Strategy and the Internet Γιώργος Θάνος Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2008.
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 30/04/2004.
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Ορισμός Έργου Δρ. Α. Ραφαηλίδης Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων (Πάτρα) ΤΕΙ Δυτ. Ελλάδας.
Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Το Εσωτερικό Περιβάλλον της Επιχείρησης και η Αποστολή της.
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
14-1 STEPHEN P. ROBBINS, DAVID A. DECENZO, MARY COULTER Διοίκηση επιχειρήσεων Αρχές και εφαρμογές.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
1 Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Ιεράρχηση Στρατηγικής –Επίπεδα Στρατηγικής.
Μέρος 1 Εισαγωγή στα Πληροφοριακά Συστήματα. 22/9/20162 Περιεχόμενα  Βασικές έννοιες Πληροφοριακών Συστημάτων  Απαιτήσεις των σύγχρονων επιχειρήσεων.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 21 : ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
[Επωνυμία Εταιρίας] Επιχειρηματικό Σχέδιο. Δήλωση Αποστολής  Μια ξεκάθαρη δήλωση της μακροπρόθεσμης αποστολής της εταιρίας μας. Χρησιμοποιούμε λέξεις.
ΤΕΙ Δ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΜΣ «ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ & ΕΛΕΓΚΤΙΚΗ» 1 ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΚΙΝΔΥΝΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΛΗΨΗΣ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Δρ. Α. Καταραχιά Επίκουρος Καθηγήτρια Τμήμα Λογιστικής.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
1 Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Εισαγωγικά.
► Karew Ure. The Psychology of Manufacturer (1835) ► Kίνημα βελτίωσης των συνθηκών ζωής στα εργοστάσια (στελέχη πρόνοιας) (welfare officers). Kύριος σκοπός.
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο. Δήλωση αποστολής Δηλώστε ξεκάθαρα την μακροπρόθεσμη αποστολή της εταιρείας σας. –Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
ΣΧΈΔΙΟ ΜΆΡΚΕΤΙΝΓΚ Το όνομά σας. Σύνοψη αγοράς  Αγορά : Παρελθόν, παρόν και μέλλον  Εξετάστε τις αλλαγές στο μερίδιο της αγοράς, την ηγεσία, τους πρωταγωνιστές,
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Οδηγός Παρουσίασης Επιχειρηματικής Ιδέας
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Έννοια και τρόπος διαχείρισης του Επιχειρηματικού κινδύνου (ΕΚ)
κεφαλαιο 2 το περιβαλλον
Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ (ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ, ΑΝΑΛΥΣΗ SWOT, ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΡΙΣΚΟΥ)
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
Τι είναι η στρατηγική? Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρουλης.
κεφαλαιο 9 Μεθοδοι στρατηγικησ και αξιολογηση
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο.
ΠαρουσΙαση επιχειρηματικοΥ σχεδΙου
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 3: Το κόστος της ποιότητας - Βραβεία ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
Ηλεκτρονικό Εμπόριο Επιχειρήσεων με Επιχειρήσεις, Β2Β
Ο ορισμός του επιχειρηματικού μοντέλου
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Σχεδιασμός Προγραμματισμός στις Υπηρεσίες Υγείας
Σχέδιο επαγγελματικού έργου
Επιχειρηματικό σχέδιο
Δένδρα αποφάσεων (Decision trees)
Υλοποίηση &΄Έλεγχος σχεδιασμού μάρκετινγκ Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Στρατηγική Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Διεθνές ΗΕ Κεφάλαιο 13 Στρατηγική Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Διεθνές ΗΕ

Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall Στόχοι Εκμάθησης Να περιγράψετε την διεργασία στρατηγικού σχεδιασμού. Να περιγράψετε τον σκοπό και το περιεχόμενο ενός επιχειρησιακού σχεδίου και μιας επιχειρησιακής μελέτης. Να κατανοήσετε πώς το ηλεκτρονικό εμπόριο επιδρά στην διεργασία στρατηγικού σχεδιασμού. Να κατανοήσετε πώς διαμορφώνονται, δικαιολογούνται και ιεραρχούνται οι εφαρμογές ΗΕ. Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall Στόχοι Εκμάθησης 5. Να περιγράψετε την υλοποίηση και την αποτίμηση της στρατηγικής, χρησιμοποιώντας δείκτες μέτρησης. 6. Να αποτιμήσετε τα ζητήματα που περιλαμβάνονται στο διεθνές ΗΕ. 7. Να αναλύσετε την επίδραση του ΗΕ σε επιχειρήσεις μικρού και μεσαίου μεγέθους. Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

Οργανισμική Στρατηγική: Αρχές και Επισκόπηση στρατηγική Μια γενική μεθοδολογία για το πώς μια επιχείρηση πρόκειται να ανταγωνιστεί, ποιοι πρέπει να είναι οι στόχοι της και ποια σχέδια και πολιτικές θα χρειαστούν για να επιτευχθούν αυτοί οι στόχοι. Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

Οργανισμική Στρατηγική: Αρχές και Επισκόπηση Στρατηγική και το Περιβάλλον Web Το Μοντέλο Ανταγωνιστικών Δυνάμεων του Porter και οι Στρατηγικές Οι πέντε κύριες δυνάμεις μέσα σε ένα κλάδο, που επηρεάζουν τον βαθμό του ανταγωνισμού και, τελικά, τον βαθμό της κερδοφορίας είναι: 1. Απειλή από την εισαγωγή νέων ανταγωνιστών 2. Διαπραγματευτική ισχύς των προμηθευτών 3. Διαπραγματευτική ισχύς των πελατών ή των αγοραστών 4. Απειλή από υποκατάστατα προϊόντα ή υποκατάστατες υπηρεσίες 5. Ανταγωνισμός ανάμεσα σε υπάρχουσες εταιρείες μέσα στον κλάδο Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

Οργανισμική Στρατηγική: Αρχές και Επισκόπηση Η Επίδραση του Internet στρατηγική ηλεκτρονικού εμπορίου Η διαμόρφωση και η εκτέλεση ενός οράματος για το πώς μια νέα ή υπάρχουσα εταιρεία σκοπεύει να κάνει ηλεκτρονικές συναλλαγές. Στρατηγικός Σχεδιασμός για ΤΠ και ΗΕ στρατηγικός σχεδιασμός πληροφοριακών συστημάτων Μια διεργασία για ανάπτυξη μιας στρατηγικής και σχεδίων για στοίχιση των πληροφοριακών συστημάτων (περιλαμβανομένων των εφαρμογών ΗΕ) με τις επιχειρησιακές στρατηγικές ενός οργανισμού. Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

Οργανισμική Στρατηγική: Αρχές και Επισκόπηση Η Διεργασία Στρατηγικού Σχεδιασμού έναρξη στρατηγικής Η αρχική φάση του στρατηγικού σχεδιασμού κατά την διάρκεια της οποίας ο οργανισμός εξετάζει τον εαυτό του και το περιβάλλον του. Συγκεκριμένα αποτελέσματα από αυτή την φάση περιλαμβάνουν τα εξής: Ανάλυση της εταιρείας και πρόταση οικονομικού οφέλους πρόταση οικονομικού οφέλους Το όφελος που παρέχουν τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες μιας εταιρείας σε μια εταιρεία ή στους πελάτες της. Βασικές δυνατότητες Προβλέψεις Ανάλυση ανταγωνισμού (κλάδου) Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

Οργανισμική Στρατηγική: Αρχές και Επισκόπηση διαμόρφωση στρατηγικής Η ανάπτυξη στρατηγικών για εκμετάλλευση των ευκαιριών και για διαχείριση των απειλών μέσα στο επιχειρηματικό περιβάλλον, με βάση την γνώση των δυνάμεων και των αδυναμιών της επιχείρησης. Συγκεκριμένες δραστηριότητες και αποτελέσματα από αυτή την φάση περιλαμβάνουν: Επιχειρηματικές ευκαιρίες Ανάλυση κόστους-οφέλους Ανάλυση κινδύνου, αποτίμηση και διαχείριση Επιχειρησιακό σχέδιο Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

Οργανισμική Στρατηγική: Αρχές και Επισκόπηση υλοποίηση στρατηγικής Η ανάπτυξη λεπτομερών, βραχυπρόθεσμων σχεδίων για ολοκλήρωση έργων που έχουν συμφωνηθεί κατά την διαμόρφωση στρατηγικής. Συγκεκριμένες δραστηριότητες και αποτελέσματα από αυτή την φάση περιλαμβάνουν: Επιχειρησιακός σχεδιασμός Κατανομή πόρων Διαχείριση έργου Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

Οργανισμική Στρατηγική: Αρχές και Επισκόπηση αποτίμηση στρατηγικής Η συνεχής αποτίμηση της προόδου για επίτευξη των στόχων της στρατηγικής της επιχείρησης, που έχει σαν αποτέλεσμα διορθωτικές ενέργειες και, αν χρειάζεται, αναδιαμόρφωση της στρατηγικής. Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

Οργανισμική Στρατηγική: Αρχές και Επισκόπηση Εργαλεία Στρατηγικού Σχεδιασμού ανάλυση SWOT Μια μεθοδολογία που μελετά τις εξωτερικές ευκαιρίες και απειλές, και τις συσχετίζει με εσωτερικές δυνάμεις και αδυναμίες. πλέγμα ανάλυσης ανταγωνισμού Ένα εργαλείο στρατηγικού σχεδιασμού, που δίνει έμφαση σε σημεία διαφοροποίησης ανάμεσα σε ανταγωνιστές και στην εταιρεία στόχου. Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

Οργανισμική Στρατηγική: Αρχές και Επισκόπηση σχεδιασμός σεναρίου Μια μεθοδολογία στρατηγικού σχεδιασμού, που παράγει αληθοφανή εναλλακτικά σχέδια, τα οποία βοηθούν τους διαμορφωτές αποφάσεων να αναγνωρίσουν ενέργειες που μπορούν να γίνουν σήμερα, για να σιγουρέψουν ότι θα επιτευχθεί επιτυχία στο μέλλον. εξισορροπημένος πίνακας βαθμολογίας Ένα εργαλείο διαχείρισης που αποτιμά την πρόοδο της επιχείρησης για επίτευξη των στρατηγικών στόχων, μετρώντας την απόδοση σε διάφορες περιοχές ενδιαφέροντος. Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

Επιχειρησιακός Σχεδιασμός στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο επιχειρησιακό σχέδιο Μια γραπτή έκθεση που προσδιορίζει τους στόχους της επιχείρησης και περιγράφει το σχέδιο ή το πώς θα τους επιτύχει. επιχειρησιακή μελέτη Ένα επιχειρησιακό σχέδιο για μια νέα πρωτοβουλία ή για ένα μεγάλο, νέο έργο μέσα σε ένα υφιστάμενο οργανισμό. Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

Έναρξη Ηλεκτρονικής Στρατηγικής Ζητήματα της Έναρξης της Ηλεκτρονικής Στρατηγικής Πρωτοπόρος ή Οπαδός; Γεννήθηκε στο Δίκτυο ή Μεταφέρθηκε στο Δίκτυο; Καθορισμός Εμβέλειας Να Έχουμε μια Ξεχωριστή Ηλεκτρονική Εταιρεία; Να Δημιουργήσουμε μια Ξεχωριστή Ηλεκτρονική Επωνυμία; Στρατηγική στο Περιβάλλον Web 2.0 και στην Κοινωνική Δικτύωση Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

Διαμόρφωση Ηλεκτρονικής Στρατηγικής Επιλογή Ευκαιριών ΗΕ Καθορισμός ενός Κατάλληλου Χαρτοφυλακίου Εφαρμογής ΗΕ Το Μοντέλο BGC και ο Χάρτης Εσωτερικού Χαρτοφυλακίου Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

Διαμόρφωση Ηλεκτρονικής Στρατηγικής κίνδυνος ηλεκτρονικού εμπορίου Η πιθανότητα να εμφανιστεί ένα αρνητικό αποτέλεσμα κατά την διάρκεια της ανάπτυξης και λειτουργίας μιας στρατηγικής ηλεκτρονικού εμπορίου. Ζητήματα Ασφάλειας Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

Διαμόρφωση Ηλεκτρονικής Στρατηγικής Ζητήματα της Διαμόρφωσης Στρατηγικής Πώς να Χειριστείτε την Σύγκρουση Καναλιών Πώς να Χειριστείτε την Σύγκρουση Ανάμεσα σε Παραδοσιακές και Ηλεκτρονικές Δραστηριότητες Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

Διαμόρφωση Ηλεκτρονικής Στρατηγικής Στρατηγική Διαμόρφωσης Τιμών Η σύγκριση τιμών είναι εύκολη Οι αγοραστές μερικές φορές διαμορφώνουν την τιμή Τα προϊόντα που αγοράζονται ηλεκτρονικά και παραδοσιακά έχουν διαφορετικές τιμές Η διαφοροποίηση τιμών μπορεί να είναι μια στρατηγική διαμόρφωσης τιμών διαφοροποίηση τιμών Πώληση του ίδιου αγαθού, αλλά με διαφορετικά χαρακτηριστικά επιλογής και παράδοσης. Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

Υλοποίηση Ηλεκτρονικής Στρατηγικής Διεργασία Υλοποίησης Ηλεκτρονικής Στρατηγικής Δημιουργία μιας Ομάδας Web προστάτης έργου Το άτομο που επιβεβαιώνει ότι το έργο ΗΕ λαμβάνει τον χρόνο, την προσοχή και τους πόρους που απαιτούνται, καθώς επίσης και υπερασπίζεται το έργο από αυτούς που το δυσφημούν ανά πάσα στιγμή. Εκκίνηση με ένα Πιλοτικό Έργο Κατανομή Πόρων Διαχείριση του Έργου Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

Υλοποίηση Ηλεκτρονικής Στρατηγικής Ζητήματα Υλοποίησης Στρατηγικής Ανάπτυξη Εφαρμογής Χρήση Εξωτερικών Συνεργατών: Πότε; Ποιους; χρήση εξωτερικού συνεργάτη Η χρήση ενός ανεξάρτητου προμηθευτή που θα παρέχει όλα ή τμήμα των προϊόντων ή των υπηρεσιών που θα μπορούσαν να παρέχονται εσωτερικά. Στρατηγική Εταίρων Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

Υλοποίηση Ηλεκτρονικής Στρατηγικής Επιχειρηματικές Συμμαχίες και Εικονικές Εταιρείες εικονική εταιρεία Ένας οργανισμός που αποτελείται από αρκετούς επιχειρηματικούς εταίρους, οι οποίοι μοιράζονται το κόστος και τους πόρους για την παραγωγή ή την χρησιμοποίηση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας. συν-ανταγωνισμός Δύο ή περισσότερες εταιρείες συνεργάζονται σε κάποιες δραστηριότητες για αμοιβαίο όφελος, ακόμη και αν ανταγωνίζονται μεταξύ τους μέσα στην θέση αγορών. Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

Υλοποίηση Ηλεκτρονικής Στρατηγικής Ανασχεδίαση Επιχειρησιακών Διεργασιών αναδιαμόρφωση επιχειρησιακών διεργασιών Μια μεθοδολογία διεξαγωγής μιας πλήρους ανασχεδίασης των διεργασιών μιας επιχείρησης. διαχείριση επιχειρησιακών διεργασιών Μέθοδος για αναδιαμόρφωση επιχείρησης, που συνδυάζει συστήματα ροής εργασίας και μεθόδους ανασχεδίασης. Καλύπτει τρεις κατηγορίες διεργασιών – αλληλεπιδράσεις ανθρώπων με ανθρώπους, συστημάτων με συστήματα και συστημάτων με ανθρώπους. Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

Ηλεκτρονική Στρατηγική και Αποτίμηση Έργου Οι Στόχοι της Αποτίμησης Μέτρηση του πόσα από όσα υποτίθεται ότι αποδίδουν η στρατηγική ΗΕ και τα επόμενα έργα της, αποδίδουν πραγματικά Καθορισμός του αν η στρατηγική και τα έργα ΗΕ είναι βιώσιμα στο τρέχον περιβάλλον Εκ νέου αποτίμηση της αρχικής στρατηγικής για να μάθετε από τα λάθη σας και να βελτιώσετε τον μελλοντικό προγραμματισμό Αναγνώριση έργων που αποτυγχάνουν, όσο το δυνατό ταχύτερα και καθορισμός του για ποιο λόγο απέτυχαν, για να αποφύγετε τα ίδια προβλήματα σε επόμενα έργα Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

Ηλεκτρονική Στρατηγική και Αποτίμηση Έργου Μέτρηση Αποτελεσμάτων και Χρήση Δεικτών Μέτρησης Δείκτες Μέτρησης ΗΕ δείκτης μέτρησης Ένα συγκεκριμένο, μετρήσιμο πρότυπο με το οποίο συγκρίνεται η πραγματική απόδοση. διαχείριση εταιρικής απόδοσης Προσέγγιση προχωρημένης μέτρησης και ανάλυσης απόδοσης, που περιλαμβάνει τον σχεδιασμό και την στρατηγική. Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

Ηλεκτρονική Στρατηγική και Αποτίμηση Έργου Ο στρατηγικός σχεδιασμός στο CPM περιλαμβάνει τα παρακάτω οκτώ βήματα: Διεξαγωγή ανάλυσης της τρέχουσας κατάστασης Καθορισμό του ορίζοντα σχεδιασμού Διεξαγωγή μιας σάρωσης του περιβάλλοντος Προσδιορισμό των κρισίμων παραγόντων επιτυχίας Ολοκλήρωση μιας ανάλυσης χάσματος (απόδοση έναντι σκοπών) Δημιουργία ενός στρατηγικού οράματος Ανάπτυξη μιας εταιρικής στρατηγικής Καθορισμό στρατηγικών στόχων και σκοπών Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

Ηλεκτρονική Στρατηγική και Αποτίμηση Έργου χάρτης στρατηγικής Ένα εργαλείο που ευθυγραμμίζει τις σχέσεις ανάμεσα στους βασικούς στόχους του οργανισμού για τις τέσσερις προοπτικές των εξισορροπημένων πινάκων βαθμολογίας. αναλυτική επεξεργασία για το Web Η ανάλυση των δεδομένων ρεύματος κλικ, για κατανόηση της συμπεριφοράς των επισκεπτών σε μια ιστοθέση. Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

Διεθνές Ηλεκτρονικό Εμπόριο Οφέλη και η Έκταση των Λειτουργιών Η δυνατότητα να διεξάγετε εμπορικές δραστηριότητες ανά πάσα στιγμή, από οπουδήποτε και με λογικό κόστος Φραγμοί του Διεθνούς ΗΕ Πολιτιστικά Ζητήματα Μετάφραση Πολιτισμού και Γλώσσας Διοικητικά Ζητήματα Γεωγραφικά Ζητήματα και Τοπικοποίηση Οικονομικά Ζητήματα Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

Διεθνές Ηλεκτρονικό Εμπόριο Κατάρριψη των Φραγμών του Διεθνούς ΗΕ Να είστε στρατηγικοί Μάθετε το κοινό σας Κάντε την ιστοθέση σας τοπική Να σκέφτεστε με διεθνή προοπτική, να ενεργείτε με συνέπεια Εκτιμήστε την ανθρώπινη επαφή Διασαφηνίστε, τεκμηριώστε, εξηγήστε Προσφέρετε υπηρεσίες που μειώνουν τους φραγμούς Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall Θέματα Διοίκησης Ποια είναι η στρατηγική αξία του ΗΕ για τον οργανισμό; Ποια είναι η εμβέλεια του σχεδιασμού ηλεκτρονικών επιχειρήσεων; Πώς μπορείτε να συσχετίσετε τις δραστηριότητες ΗΕ με τους στόχους και τους δείκτες μέτρησης της επιχείρησης; Πρέπει οι δραστηριότητες dot-com να αναπτυχθούν μέσω μιας ξεχωριστής επιχείρησης; Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall Θέματα Διοίκησης 5. Πώς πρέπει να εξελιχθεί η εμβέλεια της ηλεκτρονικής επιχείρησης; 6. Ποια είναι τα οφέλη και οι κίνδυνοι του ΗΕ; 7. Γιατί χρειαζόμαστε ένα σχέδιο; 8. Πώς μπορούμε να κάνουμε διεθνείς συναλλαγές; 9. Πώς μπορούμε να διαχειριστούμε το έργο ΗΕ; Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall