Αγγελικη χαραλαμποπουλου β3 Αρχαια ελληνικη γραμματεια (ιλιαδα)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελεγκτικό Συνέδριο Δημοσιονομική ευθύνη αιρετών οργάνων Ο.Τ.Α. α΄ βαθμού Δημοσιονομική ευθύνη αιρετών οργάνων Ο.Τ.Α. α΄ βαθμού Μαρία – Ευαγγελία Καλλιτσιώτη.
Advertisements

ΑΞΙΟΣΗΜΕΙΩΤΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ Α’ ΟΜΑΔΑ: ΚΡΟΜΛΙΔΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑ ΕΡΜΙΟΝΗ ΚΩΤΣΑΡΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΜΑΡΤΙΡΟΣΙΑΝ ΑΝΤΖΕΛΑ.
ΙΣΤΟΡΙΑ ΘΕΑΤΡΟΥ. Αρχαίο ελληνικό θέατρο Θεός Διόνυσος Διθύραμβος Αρχαίο δράμα Αριστοτέλης Αρίωνας Θέσπης.
Δημήτριος Κυφωνίδης Παιδίατρος Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείου Πτολεμαΐδας.
Διαχείριση του άγχους των μικρών μαθητών της Α’ δημοτικού κατά τις πρώτες μέρες του σχολείου με τη μέθοδο των σκεπτόμενων καπέλων του De Bono εκπ. Αθηνά.
ΗΦΑΙΣΤΕΙΑ ΚΑΙ ΗΦΑΙΣΤΕΙΑΚΑ ΤΟΞΑ. Σε αυτή την παρουσίαση θα δείτε σημαντικές πληροφορίες για τα σημαντικότερα ηφαίστεια στον κόσμο.
ΚΥΠΡΟΣ ΗΛΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΑΥΡΟΣ ΛΑΖΑΡΟΥ. Η Κύπρος, η οποία βρίσκεται στο βορειοανατολικό τμήμα της Μεσογείου Θαλάσσης και νότια της Τουρκίας, είναι το μεγαλύτερο.
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ( ΗΜΕΡΗΣΙΟ - ΕΣΠΕΡΙΝΟ ) Τάξη Β ΄ Ι. Π. Αμπελάς, Δρ Φιλοσοφίας Αναδιάρθρωση και εξορθολογισμός διδακτέας ύλης.
Χαμομήλι Η μαθήτρια : Αναστασία Συνοδινού. Στοιχεία για την παραγωγή του χαμομηλιού Το γερμανικό χαμομήλι είναι ετήσιο ποώδες φυτό της Νοτιοανατολικής.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ
Μαργαρίτα Παπαδάκη – Άννα Τσακάλη
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
Η γλώσσα Logo Κάντε κλικ για να προσθέσετε σημειώσεις.
ΓΗ Μανέτα Γεωργία Μπιτούνη Κωνσταντίνα Κατσουλιέρη Μαριλένα
Χρόνος καί αἰωνιότητα στόν Πλωτῖνο Ενότητα 5η: Αἰωνιότητα ΙΙΙ Ελένη Περδικούρη Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Σπουδών Τμήμα Φιλοσοφίας.
AΓΓΛΙΑ ΚΑΙ ΡΩΜΗ H Αγγλία είναι μια πολύ αγαπητή χώρα για να πάτε.
Δομικά Πεδία της Σελίδας του Μαθητή (Αναλυτικά) – Ενδεικτικά Παραδείγματα
Δ. Ε. 2: ΕΝΤΟΛΕΣ ΚΑΙ ΔΟΓΜΑΤΑ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΣΚΛΑΒΙΑΣ Ή ΔΡΟΜΟΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ;
Η ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΥΛΗΣ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΦΟΡΤΙΟ.
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ..
Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ, ΤΗ ΡΩΜΑΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ κΑΙ ΤΗ ΝΕΟΤΕΡΗ ΕΠΟΧΗ καρολινα κορωνακου-παξιμαδη β’3.
4ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΠΑΡΤΗΣ «Γ. ΡΙΤΣΟΣ»
ΓΕΛ ΜΑΡΤΙΝΟΥ ΣΧ.ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ:Α ΛΥΚΕΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ:ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Η εικονομαχία αποτελεί να θεολογικό λατρευτικό ζήτημα που συντάραξε τη ζωή της βυζαντινής αυτοκρατορίας ολόκληρο τον 8ο και τις αρχές του 9ου μ.Χ. αιώνα.
ΑΤΟΜΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ζητειται ελπισ – το ποταμι αντωνησ σαμαρακησ
Δραστηριότητες από τον Κόσμο της Φυσικής για το Νηπιαγωγείο
Ζ, Έκτορος και Ανδρομάχης ομιλία
Η κρίση στους κόλπους της δυτικής χριστιανοσύνης
Γεωμορφολογικά χαρακτηριστικά της Ρουμανίας
ΝΥΧΤΕΡΙΔΑ….
Τα Βασικά δόγματα Γιώργος Λεπίδας Γ΄2.
Υπεύθυνος Καθηγητής: Καπετανάκης
Δ. Ε. 2: ΕΝΤΟΛΕΣ ΚΑΙ ΔΟΓΜΑΤΑ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΣΚΛΑΒΙΑΣ Ή ΔΡΟΜΟΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ;
Παναγιώτης Γ. Μουσταΐρας Δρ Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης
Εφαρμογή 1: Μια πρώτη, μινιμαλιστική ιστοσελίδα
Το πένθος στην σύχγρονη Ελλάδα και στην Αρχαιότητα
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΄Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Αντισημιτισμός Μάθημα: Θρησκευτικά Π.Γ.Ε.Σ.Σ. Ομάδα: Κοκομπάια
110 ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ Σχ. Έτος Τμήμα Α1 ΜΟΡΦΕΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ Αθανασοπούλου Ιωάννα Βελισσάρη Ελένη Βεντούρα Λουίζα Δελλαπόρτα Χριστίνα.
Εργασία Γυναίκες Στην Γαλλική Επανάσταση
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ
Οδός των Εξοχών Άννα Αργυροπούλου 1ο Π.Δ.Σ. Θεσσαλονίκης ΠΤΔΕ-ΑΠΘ
ΒΑΣΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΠΟΥΛΟΥ Γ2 ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Ν. ΣΜΥΡΝΗ ΥΠ.ΚΑΘ.Π.ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ
«ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ ΠΟΙΗΤΗΣ» ΜΙΛΤΟΣ ΣΑΧΤΟΥΡΗΣ
Η εποχή των επαναστάσεων
Ο Άνθρωπος ως Διάκονος του Πλησίον
Η αγιογραφία στους καθολικούς ναούς
Από τον Web 1.0 στον Web X
Ενώ ο Λύσανδρος βρίσκεται στη Ρόδο, οι Αθηναίοι, με ορμητήριο τη Σάμο, λεηλατούν τις ιωνικές πόλεις που ανήκαν στον Κύρο.
Ανανεώσιμες και μη ανανεώσιμες πηγές ενέργειας
Η παραβολή του Σπλαχνικού Πατέρα
ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΔΡΑΣΗΣ
Νίκος Καζαντζάκης
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ στα σχολεια.
27Η ΕΝΟΤΗΤΑ ψ ΡΑΨΩΔΙΑ, ΣΤ
Βιωματικό Εργαστήρι με θέμα: Λιασίδη Θέκλα, Μηνά Φλωρεντία
Μαθήματα στοματικής υγιεινής
Το Παναθηναϊκο Σταδιο.
Παράδειγμα χρήσης λογισμικού παρουσίασης
8ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών
Τέστ Μπανάνας Test de la banane: Κάνε κλίκ!.
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ
Ενότητα A5.1.2γ (Αποθήκευση Αρχείων από το Διαδίκτυο )
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ
Βιωματική άσκηση λήψης απόφασης: 6 καπέλα σκέψης
Το Γερμανικό εκπαιδευτικό σύστημα
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ
Η Ελλάδα κατά την πρώιμη ψυχροπολεμική περίοδο,
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αγγελικη χαραλαμποπουλου β3 Αρχαια ελληνικη γραμματεια (ιλιαδα) Έκτορας και Ανδρομάχη Αγγελικη χαραλαμποπουλου β3 Αρχαια ελληνικη γραμματεια (ιλιαδα)

Το τραγουδι εκτορας και ανδρομαχη Από το Τρωικό κάστρο η Ανδρομάχη στον Έκτορα που κίναε για τη μάχη φώναξε με φωνή φαρμακωμένη: «Στρατιώτη μου, τη μάχη θα κερδίσει, όποιος πολύ το λαχταρά να ζήσει. Όποιος στη μάχη πάει για να πεθάνει, στρατιώτη μου για πόλεμο δεν κάνει» Έτσι κι εμένα η κόρη του Γαβρίλη σαν έφευγα στις 20 τ’ Απρίλη μου φώναξε ψηλά από το μπαλκόνι: «Στρατιώτη αν θες τη μάχη να κερδίσεις, μια κοπελίτσα κοίτα ν’ αγαπήσεις. Όποιος το γυρισμό του όρκο δεν κάνει, στρατιώτη μου, τον πόλεμο το χάνει» Το τραγούδι αυτό γράφτηκε από τον Ιάκωβο Καμπανέλλη , μελοποιήθηκε από τον Μάνο Χατζιδάκι και ερμηνεύτηκε από τον Λάκη Παππά την δεκαετία του ’60.

Σύγκριση με το ομηρικό κείμενο ως προς τη δομή Σε αυτό το σημείο πρέπει να επισημάνουμε πως επειδή συγκρίνουμε ένα σύγχρονο τραγούδι με ένα έπος που γράφτηκε το 750π.Χ. περίπου, είναι επόμενο να υπάρχουν περισσότερες διαφορές. Ομοιότητες Διαφορές Είναι ίδια η εναλλαγή αφήγησης και ευθύ λόγου καθώς και των χρόνων(ενεστώτα-αορίστου) Ίδια χαρακτηριστικά αφηγητή* ΙΛΙΑΔΑ Επίσημη και προσεγμένη γλώσσα, πλούσια σε σχήματα λόγου και αφηγηματικές τεχνικές. Εκτενής εξιστόρηση με δραματικό ύφος. ΤΡΑΓΟΥΔΙ Απλή γλώσσα Λίγα και περιεκτικά λόγια με απλό ύφος

Σύγκριση με το ομηρικό κείμενο ως προς το περιεχόμενο Ομοιότητες Διαφορές Ο ίδιος τόπος και χρόνος* Στις δύο πρώτες στροφές του τραγουδιού ο Έκτορας δεν μιλάει, ενώ στις δύο επόμενες ο στιχουργός μεταφέρει το θέμα στην εποχή του αλλάζοντας τους πρωταγωνιστές.

Η Ανδρομάχη στα δυο κείμενα ΙΛΙΑΔΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ Προτείνει στον Έκτορα να παραμείνει εντός των τειχών, στα ασφαλή μετόπισθεν και να οργανώσει άμυνα ( χωρίς όμως αποτέλεσμα) Ξέρει ότι δεν θα τον ξαναδεί ζωντανό. Αισθάνεται μεγάλη λύπη: οϊμέ(στ. 413), λυπήσου μας(στ. 431) Πιστεύει στη νίκη. Παροτρύνει τον Έκτορα αποφασιστικά να πάει στη μάχη. Πιστεύει ότι ο Έκτορας θα γυρίσει ζωντανός. Νιώθει μεγάλη λύπη: «με φωνή φαρμακωμένη»

Μερικές ακόμα πληροφορίες για το τραγούδι Το τραγούδι θέλει να δώσει ένα μήνυμα αποφασιστικότητας και να θυμίσει μέσα από τα λόγια της Ανδρομάχης πως πρέπει να έχουμε στόχο και να πιστεύουμε στην επιτυχία του (τη νίκη στον πόλεμο)και να θυμίσει στους ανθρώπους πως πρέπει πάντα να αγωνίζονται για την πατρίδα.

πηγες http://lyk-peir-anavr.att.sch.gr/Lessons/09PROJECT/A_Class/2011_2012_03/LIna_Mousiki_Diskografia.pdf http://www.greek-language.gr/digitalResources/ancient_greek/mythology/lexicon/priamides/page_005.html http://2prot-peir-gym-thess.blogspot.gr/2015/05/blog-post_3.html http://peritexnisologos.blogspot.gr/2012/11/giorgio-de-chirico-34.html