ΘΕ 4: Πώς παίρνονται οι αποφάσεις;

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Επιλυση Προβληματος με Εκλογη Δεδομενων την μερα, μηνα και χρονο σε αριθμητικη μορφη, υπολογιστε και τυπωστε το ονομα του μηνα, την μερα του μηνα, τον.
Advertisements

H ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ ΧΑΡΗΣ ΚΟΣΚΙΝΑΣ. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΔΙΑΣΗΜΟΥΣ ΠΑΙΧΤΕΣ.
8/ΘΕΣΙΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΟΥ ΜΥΛΟΤΟΠΟΥ ΣΤ΄ ΤΑΞΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ Υπεύθυνος προγράμματος: Χατζηκωνσταντίνου Κοσμάς ΝΕΟΣ ΜΥΛΟΤΟΠΟΣ 2006 isagogi.
ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2016 ΘΑΝΑΣΗΣ ΒΟΥΡΓΙΔΗΣ. ΠΑΡΑΛΙΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ SCHOOL BULLING. ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΑΤΣΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΤΣΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΙΜΙΝΙΟΥΚ YΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: Κα ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΑΔΟΥ ΠΕΤΡΟΥΛΑ.
O αγαπημένος ήρωας ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ Αστείος Βασιλης αννα μαρια.
ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ Χάρης Κ. Α ’1 Η παχυσαρκία είναι η πάθηση που προκαλείται από υπερβολική συσσώρευση λίπους στο σώμα. Τα προβλήματα είναι πολλά ! - Καρκίνος.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΤΣΕΛΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΑ ΣΧ. ΕΤΟΣ  Ν Νοέμβριος Μάρτιος 2014  « Όλοι μαζί φίλοι καλοί, όλοι μαζί πιο δυνατοί » ‘
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ Ι Διάλεξη 2η Τα θεμελιώδη επιστημολογικά ερωτήματα (διλήμματα) στην Κοινωνική Θεωρία Αναπ. Καθηγητής Γιώργος Πλειός.
ΟΙΝΟΛΟΓΙΑ ΟΡΙΣΜΟΣ. Κρασί είναι το προϊόν της αλκοολικής ζύμωσης του χυμού των σταφυλιών δηλ. της μετατροπής της ζάχαρης του μούστου σε οινόπνευμα. Αυτό.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Το προϊόν που το τουριστικό μάρκετινγκ προσπαθεί να προωθήσει στην τουριστική αγορά είναι ο.
ΤΟΜΕΑΣ ΥΓΕΙΑΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ. ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΒΟΗΘΩΝ ΝΟΣΗΛΕΥΤΩΝ.
Α ΝΩΤΑΤΗ Σ ΧΟΛΗ ΠΑΙ ΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΙ Τ ΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ Ε ΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος.
Η ιδιωτική επιβολή του δικαίου ανταγωνισμού και η σχέση της με τη δημόσια επιβολή (Οδηγία 2014/104 .Ιστορικό και λόγοι υιοθέτησης. Βασικές αρχές. Σημεία.
Επεξεργασία και διαχείριση στερεών αποβλήτων
Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ.
Η γυναίκα στην αρχαιοτητα
Παρεμβάσεις αλληλεγγύης και ψευδό-αλληλεγγύης στην περίοδο της κρίσης
Εκπαιδευτικό παιχνίδι Επιχειρηματικότητας
ΔΙΑΛΕΞΗ 5 Αρχές εντερικής διατροφής Αρχές παρεντερικής διατροφής.
Η Αθήνα, η πόλη με τις μνήμες της αρχαιότητας, η γενέτειρα του κλασικού πολιτισμού, έχει να παρουσιάσει μια διαχρονική ιστορία ανά τους αιώνες με μνημεία.
Παρουσίαση αυτοκινητοβιομηχανίας Tesla
Τ.Ε.Ι. Κρήτης Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής Αρχιτεκτονική Υπολογιστών
ΑΣΠΑΙΤΕ ΜΙΧΑΛΟΓΛΟΥ ΣΟΦΙΑ ΤΟΥΤΟΥΚΗ ΜΑΡΙΑ
‘Η θέση της γυναίκας στην κοινωνία της Αθήνας την κλασική εποχή’
Η Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας: Ο αγώνας για τη γυναικεία χειραφέτηση
Εργασία στο μάθημα της γεωγραφίας Με θέμα: Κάτοικοι της Βόρειας Αμερικής ΕΛΕΝΗ ΠΛΙΑΚΟΥ Α4.
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ ΔΕΥΤΕΡΟΥ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ
Ενισχυτική διδασκαλία
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Σύγκριση των μοντέλων LPC και.
OIKONOMIA KAI ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ
Παρουσίαση του μυθιστορήματος «Μέσα στις φλόγες»
Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ, ΤΗ ΡΩΜΑΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ κΑΙ ΤΗ ΝΕΟΤΕΡΗ ΕΠΟΧΗ καρολινα κορωνακου-παξιμαδη β’3.
Οι κατακομβεΣ στην ελλαδα
ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΜΑΚΡΟΜΟΡΙΑ ΠΡΩΤΕΪΝΕΣ
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓAIΟΥ
Γαλλία Κωνσταντίνα Μυλωνά.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΔΕ ΣΑΠΩΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Καρκίνος χοληδόχου κύστεως
Αλίμονο στην κοινωνία μας που…
ΧΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ.
Το σύμβολο της πίστεως ΘΕ4 ΔΡ9 ΜΑΡΙΑ ΠΑΛΛΑ.
ΟΙ 35 «ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ» ΠΟΥ ΣΑΣ ΑΡΕΣΑΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ
Λογοτεχνία Πρότυπο Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
ΑΠO ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ Β1 1.ΙΑΣΟΝΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟ ΜΑΚΡΗ 2.ΑΠΟΣΤΟΛΟ ΓΕΡΟΔΗΜΟ
Π.Γ.Ε.Σ.Σ. Γ2 ΚΑΡΝΑΡΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ
«Κατάρτιση και πιστοποίηση ανέργων σε κλάδους αιχμής»
Σύσταση Κ.Φ.Ι.Κ.Β (Nόμος 141) 1η Συνεδρίαση Κ.Φ.Ι.Κ.Β. 7 ΜΑΡΤΙΟΥ 1990 Έγκριση Κανονισμών 1995 Λειτουργία.
Ομάδα Εργασίας ΓΕΛ Συντονιστής: ΓΡΑΜΜΕΝΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, Σύμβουλος Γ΄ ΙΕΠ
Έθιμα για το Σάββατο του Λαζάρου
Κατάθλιψη, η νόσος του 21ου αιώνα
ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΗΝ ΕΔΑΦΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ, ΣΕΣ
1ο Γυμνάσιο Χαλανδρίου Ονοματεπώνυμο: Τμήμα: Μάθημα: Υπεύθυνος καθηγητής: Θέμα: Ημερομηνία παράδοσης: Ξιάρχου Κωνσταντίνα Γ΄2 Χημεία Κος Δημητρόπουλος.
Μέλλου Χριστίνα Μπέτσης Γιώργος Οικονόμου Ευαγγελία Χάμζα Κλέιτον
Λεβητεσ –ΠΛΑΚΟΕΙΔΕΙΣ ΕΝΑΛΛΑΚΤΕΣ- ΚΑΜΙΝΑΔΕΣ
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ, ο ΓΕ. Λ. Ν. Ιωνίας. Διευθυντής: κ
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΝΟΣΗΛΕΥΤΗ ΣΕ ΑΣΘΕΝΗ ΜΕ ΝΕΦΡΙΚΗ ΝΟΣΟ
Προγραμματισμός Στόχων
Διαχείριση Υδατικών Πόρων
Εκπαιδευτικό υλικό για το μάθημα ΣΕΠ-Περιβάλλον εργασίας
Περιβαλλοντικό πρόγραμμα Επαλ Καλλονής
Εθιμα διαφορετικΑ στηΣ ΕυρΩπηΣ τα στενΑ.
Πρακτική Άσκηση Σπουδαστών ΙΙΕΚ δήμου βόλου
Ομάδα Εργασίας ΓΕΛ Συντονιστής: ΓΡΑΜΜΕΝΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, Σύμβουλος Γ΄ ΙΕΠ
NEYPOEΠIΣTHMH KAI ΣYMΠEPIΦOPA – ΠANEΠIΣTHMIAKEΣ EKΔOΣEIΣ KPHTHΣ
ΜΙΑ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ
«Η ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ»
ΤΑ ΟΠΛΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΘΕ 4: Πώς παίρνονται οι αποφάσεις; Η χριστιανική εκκλησία αποφασίζει και ορίζει την πίστη Κείμενο 5: Η Α’ Οικουμενική Σύνοδος Ελισσάβετ Καλογιαννίδου Α1

~ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ~ Η Α’ Οικουμενική Σύνοδος συγκλήθηκε από τον αυτοκράτορα Κωνσταντίνο στη Νίκαια της Βιθυνίας τον Μάιο του 325. Ο Κωνσταντίνος ήθελε να κατασιγάσει τον σάλο που είχε δημιουργήσει στην Εκκλησία ο Άρειος με τη διδασκαλία του. Όσο κι αν είχε προσπαθήσει ο επίσκοπος Αλεξάνδρειας, Αλέξανδρος, να αντιμετωπίσει τις απόψεις του Αρείου σε μια τοπική σύνοδο, δεν τα κατάφερε. Έτσι χρειάστηκε να οργανωθεί σύνοδος όλης της Εκκλησίας (Οικουμενική). Στη σύνοδο όλοι είχαν τη δυνατότητα να εκφέρουν τη γνώμη τους. Όσα λέχθηκαν προκαλούσαν αντιδράσεις και διάλογο. Ο ίδιος μάλιστα ο Κωνσταντίνος που τιμητικά ήταν πρόεδρος της συνόδου παρενέβαινε συχνά. Αφού έγιναν πολλές συζητήσεις και διαβάστηκαν σχετικά κείμενα, μια επιτροπή συνέταξε το Σύμβολο της Πίστεως. Κατά την παράδοση στη σύνοδο συμμετείχαν 318 Πατέρες της Εκκλησίας, των οποίων τη μνήμη η Εκκλησία γιορτάζει την έβδομη Κυριακή μετά το Πάσχα. Επιπλέον στην Οικουμενική Σύνοδο αποφασίστηκε ποια είναι τα ιερά βιβλία των Χριστιανών (ο Κανόνας της Καινής Διαθήκης) και καθορίστηκε η ημέρα εορτασμού του Πάσχα. Η Οικουμενική Σύνοδος στη Νίκαια περιγράφεται με πολύ ζωντανά χρώματα από τον Ευσέβιο Καισαρείας […] Ο Ευσέβιος αρκετά απρόσμενα παραλληλίζει τη Σύνοδο όχι με την αποστολική Σύνοδο του 49, αλλά με την ίδια την Πεντηκοστή! […] Δεν παραλείπει δε να δηλώσει ότι στη σύνοδο συνόδευε τους επισκόπους ανυπολόγιστος αριθμός «πρεσβυτέρων και διακόνων ακολούθων τε πλείστων».

Λίγα λόγια για την Α’ Οικουμενική Σύνοδο Με βάση το κείμενο, η Α’ Οικουμενική Σύνοδος, συγκλήθηκε το 325, στη Νίκαια της Βιθυνίας, από τον αυτοκράτορα Κωνσταντίνο. Η οργάνωση της συνόδου, είχε σκοπό την κατασίγαση του σάλου που είχε δημιουργήσει ο Άρειος με την διδασκαλία του, αφού μόνος του ο επίσκοπος Αλεξάνδρειας, δεν κατάφερε να επιτεύξει τον στόχο του σε μία τοπική σύνοδο που είχε συγκαλέσει. Στη σύνοδο, ειπώθηκαν πολλά πράγματα που προκάλεσαν αντιδράσεις, όμως μετά από πολλές συζητήσεις και τις απαραίτητες διαδικασίες, μία επιτροπή συνέταξε το Σύμβολο της Πίστεως. Επίσης, στην Οικουμενική Σύνοδο αποφασίστηκε ποια είναι τα ιερά βιβλία των Χριστιανών και καθορίστηκε η ημέρα εορτασμού του Πάσχα.

~ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ~ Πιστεύω εἰς ἕναν θεόν, πατέρα παντοκράτορα, ποιητὴν οὐρανοῦ καὶ γῆς, ὁρατῶν τε πάντων καὶ ἀοράτων. Καὶ εἰς ἕνα κύριον Ἰησοῦν Χριστόν, τὸν υἱὸν τοῦ θεοῦ τὸν μονογενῆ, τὸν ἐκ τοῦ πατρὸς γεννηθέντα πρὸ πάντων τῶν αἰώνων φῶς ἐκ φωτός, θεὸν ἀληθινὸν ἐκ θεοῦ ἀληθινοῦ, γεννηθέντα, οὐ ποιηθέντα, ὁμοούσιον τῷ πατρί, δι' οὗ τὰ πάντα ἐγένετο· τὸν δι' ἡμᾶς τοὺς ἀνθρώπους καὶ διὰ τὴν ἡμετέραν σωτηρίαν κατελθόντα ἐκ τῶν οὐρανῶν καὶ σαρκωθέντα ἐκ πνεύματος ἁγίου καὶ Μαρίας τῆς παρθένου καὶ ἐνανθρωπήσαντα· σταυρωθέντα τε ὑπὲρ ἡμῶν ἐπὶ Ποντίου Πιλάτου καὶ παθόντα καὶ ταφέντα· καὶ ἀναστάντα τῇ τρίτῃ ἡμέρᾳ κατὰ τὰς γραφάς· καὶ ἀνελθόντα εἰς τοὺς οὐρανοὺς καὶ καθεζόμενον ἐν δεξιᾷ τοῦ πατρός· καὶ πάλιν ἐρχόμενον μετὰ δόξης κρῖναι ζώντας καὶ νεκρούς, οὗ τῆς βασιλείας οὐκ ἔσται τέλος. Καὶ εἰς τὸ πνεῦμα τὸ ἅγιον, τὸ κύριον καὶ ζωοποιόν, τὸ ἐκ τοῦ πατρὸς ἐκπορευόμενον, τὸ σὺν πατρὶ καὶ υἱῷ συμπροσκυνούμενον καὶ συνδοξαζόμενον, τὸ λαλῆσαν διὰ τῶν προφητῶν. Εἰς μίαν, ἁγίαν, καθολικὴν καὶ ἀποστολικὴν ἐκκλησίαν. Ὁμολογῶ ἕν βάπτισμα εἰς ἄφεσιν ἁμαρτιῶν· προσδοκῶ ἀνάστασιν νεκρῶν καὶ ζωὴν τοῦ μέλλοντος αἰῶνος. Ἀμήν.

Λίγα λόγια για το Σύμβολο της Πίστεως Το Σύμβολο της Πίστεως είναι σύντομη ομολογία της πίστεώς μας μέσα στην οποία παρουσιάζονται τα βασικά δόγματα του χριστιανισμού. Στην αρχή υπήρχαν πολλά Σύμβολα: των Αποστόλων, του Αγίου Αθανασίου κ.λ.π. Αυτό που έχουμε σήμερα λέγεται Σύμβολο της Νίκαιας και της Κωνσταντινούπολης γιατί θεσπίστηκε στις Α’ και Β’ Οικουμενικές Συνόδους και είναι το μοναδικό που χρησιμοποιούν όλες οι χριστιανικές ορθόδοξες ομολογίες. Αναφέρεται περιληπτικά σε αυτά που πρέπει να πιστεύει κάθε ορθόδοξος χριστιανός. Αποτελείται από 12 άρθρα. Τα 7 πρώτα έγιναν στην Α’ Οικουμενική Σύνοδο, ενώ τα υπόλοιπα 5 στη Β’. Στα 9 πρώτα άρθρα κυριαρχεί το ρήμα ‘πιστεύω’, στο 10 το ρήμα ‘ομολογώ’ και στα 11 και 12 το ‘προσδοκώ’. ΠΗΓΗ: http://www.imilias.gr/to-simbolo-tis-pisteos-kai-i-ermineia-tou.html