ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΟΝΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αποφάσεις Τιμολόγησης
Advertisements

Learning to Learn Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη.
Διδακτικές στρατηγικές Oδηγίες για βέλτιστες συνθήκες μάθησης Gagné.
Ελληνική Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ, Αθήνα, 3-5 Ιουλίου 2006 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ EXECUTIVE MBA ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΗ.
Κοινωνικές Δεξιότητες
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μαρια Κουτάτζη ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012.
Προσωποκεντρική Θεωρία (Client-centered theory)
Εκπαιδευτικοι εν δρασει νεα πολυτροπικη διδακτικη
Επισκέπτρια Επίκουρος Καθηγήτρια
ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΣΧΕΣΕΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ (HΥ ) ΕΡΓΑΣΙΑ.
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Δημόσιες Σχέσεις :Εισαγωγή στις Δημόσιες Σχέσεις .
ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Οι Άνθρωποι είναι το πιο σημαντικό κεφάλαιο κάθε Οργανισμού Η Ανάπτυξη του Προσωπικού μπορεί να γίνει με τρόπο ωφέλιμο και για τον Ίδιο.
Απασχολησιμότητα- Τι ζητάει η αγορά εργασίας
Coaching : Διαφορετική οπτική στην κρίση
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
Δημιουργία θετικής ατμόσφαιρας μάθησης Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης & Αυτοδιοίκησης Περιφερειακό Ινστιτούτο Επιμόρφωσης Θεσσαλονίκης Παπαδόπουλος Πάρης.
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Γλώσσας
Πρόταση αποτελεσματικής μαθησιακής διαδικασίας για το μάθημα : Προγραμματιστικά εργαλεία για το διαδίκτυο. Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας.
Ανάλυση Δυνάμεων-Αδυναμιών Ευκαιριών-Απειλών (SWOT)
ΟΡΓΑΝΩΣΙΑΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ
Marketing / Βασικές Αρχές Νοέμβριος 2014 Αθήνα / SkyWalker / Μονοπάτια Επιχειρηματικότητας Στέργιος Παπαδόπουλος ΜΒΑ R&D / Creative Director.
ΟΙ «ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ» ΣΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ
ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΙ ΑΞΙΕΣ ΗΘΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Δρ Μάριος Στυλιανίδης, ΕΔΕ ΥΠΠ
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟΥ ΔΟΚΙΜΙΟΥ ΝΕΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Ιγ’ δημοτικο σχολειο παφου Προγραμμα «Νιωθω ασφαλησ στο σχολειo μου»
ΣΕΡΡΕΣ, ΕΙΣΑΓΩΓΗ Σύγχρονη και κορυφαία πρόκληση για τον κλάδο της διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού. Σκοπός: η μελέτη μεθόδων προσέλκυσης και άσκησης.
Ο ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ. Ρόλος και Λειτουργίες  Θεραπευτικός ή αποκατάστασης  Προληπτικός  Εκπαιδευτικός.
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 26/03/2004.
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Εκτίμηση της Απόδοσης των Οργανισμών Αθλητικής Αναψυχής
Μετασχηματική ηγεσία Σεπτέμβριος 2011 Σεμινάριο Διευθυντών.
ΟΙ ΗΘΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ KEΦΑΛΑΙΟ 3. Η μελέτη της ηθικής παίζει σπουδαίο ρόλο σήμερα στην διοίκηση και μπορεί να καθορίσει τις δραστηριόητες.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Άννα Ζαρκάδα ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ.
[Επωνυμία Εταιρίας] Επιχειρηματικό Σχέδιο. Δήλωση Αποστολής  Μια ξεκάθαρη δήλωση της μακροπρόθεσμης αποστολής της εταιρίας μας. Χρησιμοποιούμε λέξεις.
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
1 Διοικητική των επιχειρήσεων Ενότητα 4 : Εσωτερικό περιβάλλον Καραμάνης Κωνσταντίνος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Λιμναίου Ναυσικά Σύμβουλος Σταδιοδρομίας Γραφείου Διασύνδεσης O ρόλος του γραφείου διασύνδεσης : Πώς μπορεί να με βοηθήσει ;
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR I. Εισαγωγή στην Οργανωτική Συμπεριφορά (Κεφάλαιο 1) Με τι πιστεύετε ασχολείται το μάθημα της οργανωτικής συμπεριφοράς;
Πέτρος Ροδακινιάς, Σύμβουλος Επιχειρηματικότητας, ΜΟΚΕ ΠΘ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ, ΜΟΝΑΔΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ (ΜΟΚΕ) Συμβουλευτική Επιχειρηματικότητας.
Εκπαίδευση Προπονητών- Εκπαιδευτών Μέρος II Ζουρμπάνος Νίκος PhD Ιούνιος 2011.
Διοίκηση ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Ορισμός στρατηγικής διδασκαλίας
ΟΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ NESTLΕ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Ραχήλ Μαρτίδου Σχ. Σύμβουλος 37ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας
Επιχειρησιακός Σχεδιασμός και Διαχείριση Έργων
Εναλλακτικές εφαρμογές αξιολόγησης
ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΟΝΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ.
Στο Σχολείο μας, παράλληλα με τις εκπαιδευτικές διαδικασίες, λειτουργούν οι ακόλουθες Ομάδες: - Μουσική Ομάδα, - Θεατρική Ομάδα, - Κινηματογραφική.
Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας
Πωλησιακές Δεξιότητες. Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΜΑΣ Είμαστε η εικόνα της εταιρείας Επισκεπτόμαστε γιατρούς που ασχολούνται με τα προϊόντα μας Χτίζουμε σχέσεις.
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Παιχνίδι ρόλων Δρ. Δ. Δαποντας.
Μήτρα Ανάλυσης SWOT Δυνάμεις Αδυναμίες Ευκαιρίες Απειλές.
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΓΟΝΕΩΝ Γιαλυράκη Πόπη Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας(Msc), Play Therapist Θεραπεύτρια ζευγαριών (ICEEFT), Εκπαιδεύτρια ομάδων γονέων(Gordon-Fillial)
ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
ΑΝΑΛΥΣΗ SWOT Α. Κουτσούρης.
Επιχειρηματικό σχέδιο
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΟΝΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ

ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΟΝΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ 1- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ (COACH) 2 – ΚΤΙΣΙΜΟ ΟΜΑΔΑΣ 3– ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ (SELF-MANAGEMENT) 4 – ΚΟΣΜΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ 5– ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ 6– ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ

1. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ (COACH) ΜΕΝΤΟΡΑΣ ΚΤΙΖΕΙ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ (ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ, ΔΙΚΑΙΟΣ) ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΥΣΧΕΤΙΣΗ (RAPPORT), ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ, ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΗΓΕΙΤΑΙ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΖΟΝΤΑΣ (LEADS BY EXAMPLE) ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΤΙΖΕΙ ΓΝΩΣΕΙΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ (POSITIVE SELLING EXPERIENCES + BEST PRACTICES) ΒΟΗΘΑ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΕΙ ΘΕΤΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ

ΑΝΑΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΗ ΘΕΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ (ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ) ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ

2 – ΚΤΙΣΙΜΟ ΟΜΑΔΑΣ ΚΑΤΑΝΟΕΙ ΔΥΝΑΤΑ ΚΑΙ ΑΔΥΝΑΤΑ ΣΗΜΕΙΑ– ΚΑΙ ΤΑ ‘ΔΟΥΛΕΥΕΙ’ ΙΣΣΟΡΡΟΠΕΙ ΤΗΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΟΜΑΔΙΚΩΝ ‘ΠΑΙΚΤΩΝ’ ΔΙΑΝΕΜΕΙ ΤΟΥΣ ‘ΣΩΣΤΟΥΣ’ ΡΟΛΟΥΣ ΣΤΗΡΙΞΗ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ, ΝΕΩΝ ΚΑΙ ΠΑΛΙΩΝ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ ΣΤΟΧΩΝ ΟΜΑΔΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΑΜΟΙΒΕΣ

3– ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ (SELF-MANAGEMENT) ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΗΘΙΚΗ ‘ΨΗΛΕΣ’ ΑΞΙΕΣ ΠΑΡΑΔΕΧΕΤΑΙ ΛΑΘΗ, ΠΑΙΡΝΕΙ ΕΥΘΥΝΗ, ‘ΔΙΑΝΕΜΕΙ ΔΑΦΝΕΣ’ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ, ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΣΚΛΗΡΑ ΠΑΡΑΚΙΝΗΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ

3 (Συν.)– ΧΡΕΙΑΖΟΜΕΝΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΑΥΤΟΥ, ΑΛΛΩΝ, ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ‘ΞΕΜΑΘΗΣΗ’ ΕΠΙΜΟΝΗ, ΥΠΟΜΟΝΗ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΔΡΙΜΥΤΕΡΟΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΠΟΤΥΧΙΕΣ ΚΑΝΕΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΥΠΟΥ SWOT ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ

4 – ΚΟΣΜΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΓΝΩΣΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΩΝ ΚΑΙ ΥΠΟΚΟΥΛΤΟΥΡΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ ΣΥΧΝΑ ΚΑΤΑΝΟΕΙ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΩΝ (Π.Χ. ACCULTURATION)

5– ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΩΣΤΗ ΣΤΑΣΗ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΒΑΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ (Π.Χ. ΠΑΡΑΠΟΝΑ, ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΙΣ) ΒΑΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΓΙΑ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΕΔΡΑΙΩΣΗ ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ

6– ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΤΑΝΟΕΙ ΤΗΝ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ (ΙΣΤΟΡΙΑ, ΤΑΣΕΙΣ, ΔΥΝΑΜΙΚΟΙ ΚΑΙ ΣΤΑΤΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ, ΜΕΡΙΔΙΑ, ΑΝΑΓΚΕΣ, ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΓΟΡΑΣ, ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΚΛΠ) ΚΑΤΑΝΟΕΙ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΤΟΥ (ΟΡΑΜΑ, ΓΕΝΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ, ΕΙΚΟΝΑ, ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ, USP)