ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΚΟΚΟΝΤΙΝΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ ( ).
Advertisements

ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Η ώρα είναι: 23:27 Για να δείτε την παρουσίαση κάντε κλικ σε κάθε οθόνη.
Ενημέρωση και αγωγή υγείας για τη νέα γρίπη στα σχολεία Α. Ξεκαλάκη Παιδίατρος Δ/νση Κοινωνικής και Αναπτυξιακής Παιδιατρικής Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού.
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΜΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΥΡΙΟ
Προσωπικές δεξιότητες
Ο Τροχός Σταδιοδρομίας –Προσωπικό Στυλ (βιωματική άσκηση)
Ο Ρ Ι Σ Μ Ο Σ Ε Π Α Γ Γ Ε Λ Μ Α Τ Ο Σ Με τον όρο επάγγελμα εννοούμε το "είδος της βιοποριστικής εργασίας", δηλαδή της εργασίας που θα μας βοηθήσει να.
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
Προσωποκεντρική Θεωρία (Client-centered theory)
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΝΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ ΔΡΑΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ● Η δράση της συμβουλευτικής περιλαμβάνει όλες εκείνες.
ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ ΓΡΑΣΕΠ ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ -Νοέμβριος 2009
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Προγράμματα Αγωγής Σταδιοδρομίας
Η σημασία της αυτογνωσίας στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Οι Άνθρωποι είναι το πιο σημαντικό κεφάλαιο κάθε Οργανισμού Η Ανάπτυξη του Προσωπικού μπορεί να γίνει με τρόπο ωφέλιμο και για τον Ίδιο.
Διδακτικές αρχές για τη διδασκαλία των Φ.Ε σύμφωνα με το Δ.Ε.Π.Π.Σ Οι Φ.Ε είναι πειραματικές επιστήμες, περισσότερο Οι Φ.Ε είναι πειραματικές επιστήμες,
ΕΙΣΗΓΗΤΡΙΑ ΡΕΠΠΑ ΕΙΡΗΝΗ, ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ, ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΘΕΡΑΠΕΥΤΡΙΑ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΤΑΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ!!!
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
ΒΕΛΤΙΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ 1.Επιλεκτική ανταπόκριση του στις ανάγκες του κόσμου μέσα στην επιχείρηση και έξω από αυτήν με τρόπο που να βελτιστοποιεί.
Ικανότητες και δεξιότητες.
Δέσποινα Σιδηροπούλου-Δημακάκου Τομέας Ψυχολογίας, Πανεπιστήμιο Αθηνών
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
Καλώς ορίσατε στη 2 η εκδήλωση στη 2 η εκδήλωση για τις για τις Φυσικές Επιστήμες.
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ ΣΕΠ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Η ΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ 07:34.
Μαρία Παπαδάκη. Η αντιμετώπιση του προβλήματος πριν την εκδήλωσή του Μείωση της ζήτησης – Προαγωγή της υγείας WHO: Προαγωγή της υγείας αποτελεί η ανάπτυξη.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ
Δ/ΝΣΗ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ &ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΕ.ΣΥ.Π. ΝΕΑΠΟΛΗΣ & ΛΕΥΚΟΥ ΠΥΡΓΟΥ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Σ.Ε.Π. ΘΕΜΑ: Πρόσβαση στην τριτοβάθμια.
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
Η ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ στην Α Λυκείου
Ο ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ. Ρόλος και Λειτουργίες  Θεραπευτικός ή αποκατάστασης  Προληπτικός  Εκπαιδευτικός.
Ιχνηλατώντας το «καινούριο» στο σύγχρονο σχολείο.
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
Τρόποι ζωής και επαγγέλματα Δημοτικό Σχολείο ………. Στ΄ τάξη Μάιος 2008.
Λιμναίου Ναυσικά Σύμβουλος Σταδιοδρομίας Γραφείου Διασύνδεσης O ρόλος του γραφείου διασύνδεσης : Πώς μπορεί να με βοηθήσει ;
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ. Στόχοι Συμβουλευτικής Ψυχολογίας Διαφορές μεταξύ θεωρητικών προσεγγίσεων (Ψυχανάλυση, Υπαρξισμός, Συμπεριφορισμός,
H ευτυχία των παιδιών, οδηγός για την επιτυχία Ελιζάνα Πολλάτου, αναπ
ΘΕΩΡΙΕΣ ΛΗΨΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ
Αγγελος Βαλλιανατος Σχολικος Συμβουλος ΠΕ01
Βιολογία Γυμνασίου.
Μάθηση σημαίνει τροποποίηση συμπεριφοράς & σχηματισμό συνηθειών
Παίρνω τον έλεγχο: Βρίσκω τον δρόμο αντιμετωπίζοντας την ανεργία
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
«Αυτοαντίληψη, επικοινωνία και συνεργατικότητα στο σχολικό περιβάλλον»
Σ.Ε.Π. Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός 5ο Γυμνάσιο Μυτιλήνης
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Εξελικτικές Μαθησιακές Δυσκολίες
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
“Τα πάντα ρει, μηδέποτε κατά τ' αυτό μένειν” «ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ»
Θεματικη εβδομαδα «Σώμα και Ταυτότητα»
Επαγγέλματα Ο όρος επαγγέλματα στη γενικότερη αντίληψη χαρακτηρίζει την κατά κλάδο ή αντικείμενο συνήθη ασκούμενη βιοποριστική ενασχόληση, (εργασία), του.
Ο Ρ Ι Σ Μ Ο Σ Ε Π Α Γ Γ Ε Λ Μ Α Τ Ο Σ Με τον όρο επάγγελμα εννοούμε το "είδος της βιοποριστικής εργασίας", δηλαδή της εργασίας που θα μας βοηθήσει να.
ΑΓΩΓΗ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΑΝΑΠΤΥΣΣΩ ΤΙΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΓΩ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΖΩΗΣ.
Από τον παιδίατρο, Κωνσταντίνο Τρογάδη
Πώς να κάνουμε σωστές επιλογές, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1ου ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΚΟΚΟΝΤΙΝΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΚΟΚΟΝΤΙΝΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ

Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός <<Ανιχνεύω τον εαυτό μου προσδιορίζω το μέλλον μου>> Η επιλογή του επαγγέλματος είναι μία εξαιρετικά δύσκολη απόφαση. Ο Σ.Ε.Π.(Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός) μπορεί να βοηθήσει τους νέους στις εκπαιδευτικές και επαγγελματικές επιλογές τους.

<<Αν γνωρίσεις όλον τον κόσμο έμαθες πολλά αν γνωρίσεις τον εαυτό σου τα έμαθες όλα>> (Λάο Τσε) Ξεκινήσαμε ένα ταξίδι Αυτογνωσίας με προορισμό την επαγγελματική επιλογή και με στάσεις στα πιο μαγευτικά τοπία των ενδιαφερόντων, των αξιών, των κλίσεων και των ικανοτήτων.

Δημιουργήσαμε το ξεχωριστό Ατομικό Προφίλ που αποτελείται από: Προσωπικά -Επαγγελματικά ενδιαφέροντα Προσωπικά χαρακτηριστικά ΑΤΟΜΙΚΟ ΠΡΟΦΙΛ Αποδεκτές Συνθήκες εργασίας Ικανότητες και Δεξιότητες Επαγγελματικές αξίες

Η διαδικασία της δημιουργίας του Ατομικού Προφίλ αποτελεί προϋπόθεση για την επαγγελματική επιλογή, αλλά συμβάλλει στην ενίσχυση της Αυτογνωσίας, της Αυτοαντίληψης και της Αυτοεκτίμησης.

<<Ξένος είναι μόνο ο ανεξερεύνητος εαυτός μας>> (Ηράκλειτος) Τα ιδιαίτερα γνωρίσματα της συμπεριφοράς μας, του τρόπου που σκεπτόμαστε και αντιδρούμε συνθέτουν τη μοναδική προσωπικότητά μας. Η Αυτογνωσία αναφέρεται στο βαθμό επίγνωσης που έχουμε για τον εαυτό μας. Η Αυτοαντίληψη αναφέρεται στον τρόπο που ‘’βλέπουμε’’ τον εαυτό μας ,που νομίζουμε ότι είμαστε. Η Αυτοεκτίμηση αναφέρεται στην εκτίμηση και αξιολόγηση του εαυτού μας.

Να θυμάστε ότι: Τα στοιχεία που απαρτίζουν τον εαυτό μας βρίσκονται σε δυναμική αλληλεξάρτηση και μπορούμε να τα καλλιεργήσουμε. Η αποδοχή του εαυτού μας και η θετική αυτοεκτίμηση μας οδηγούν να εμπιστευόμαστε τις δυνάμεις μας και να προσδιορίζουμε όλες τις επιλογές μας.

Πίσω από όλα τα επιτεύγματα του ανθρωπίνου πνεύματος υπάρχει, συνήθως, το έντονο ενδιαφέρον των ανθρώπων. Τα Ενδιαφέροντα είναι ό,τι μας προκαλεί ιδιαίτερη εντύπωση, ό,τι προσέχουμε περισσότερο χωρίς να ξέρουμε ακριβώς το γιατί. Τα ενδιαφέροντα μπορούν να αλλάξουν ανάλογα με τις εμπειρίες και τα ερεθίσματα από το περιβάλλον. Προσδιορίσαμε τα φανερά ενδιαφέροντα μας και ανακαλύψαμε τα κρυφά για να έχουμε ακόμη ένα στοιχείο που θα μας βοηθήσει στη σωστή απόφαση τόσο στην προσωπική όσο και στην επαγγελματική μας ζωή.

Οι αμοιβές αυτές αποτελούν τις Επαγγελματικές τους Αξίες Οι άνθρωποι αναζητούν διάφορες αμοιβές από την επαγγελματική τους δραστηριότητα. Οι αμοιβές αυτές αποτελούν τις Επαγγελματικές τους Αξίες Οι Αξίες είναι όσα πράγματα θεωρούμε σημαντικά στη ζωή μας.Μέσα από τεχνικές ανακαλύψαμε το δικό μας,ξεχωριστό σύστημα των προσωπικών μας αξιών και τις συσχετίσαμε με τις επαγγελματικές. Κατανοήσαμε πως: Οι Αξίες είναι θεμελιώδεις, κινητήριες δυνάμεις που μας ωθούν να κάνουμε επιλογές. Είναι σημαντικό να βρίσκονται σε αρμονία με τις εργασιακές μας δραστηριότητες γιατί τότε μπορούμε να αφοσιωθούμε σ’αυτές με ικανοποίηση και ευχαρίστηση. 8

«Δεν έχει σημασία τι θα κάνει. Δεν θα καταφέρει ποτέ του τίποτα «Δεν έχει σημασία τι θα κάνει. Δεν θα καταφέρει ποτέ του τίποτα.» (Το είπε για τον Αϊνστάιν ένας από τους δασκάλους του). 9 Ο εντοπισμός των ‘’δυνατών’’ και ‘’αδύνατων’’ σημείων μας αλλά και η προσπάθεια για βελτίωση τους είναι απαραίτητα για την προσωπική και επαγγελματική μας πορεία. Ικανότητες είναι τα φυσικά ταλέντα που έχουμε για να πετυχαίνουμε διάφορα πράγματα στη ζωή μας π.χ μουσική ικανότητα. Δεξιότητες είναι όσα έχουμε μάθει να κάνουμε καλά π.χ δεξιότητα χρήσης Η/Υ. Στην πραγματικότητα ο κάθε άνθρωπος βασίζεται στο σύνολο των ικανοτήτων και δεξιοτήτων του για να κάνει τα μελλοντικά του σχέδια,έτσι ώστε να μπορέσει να συναγωνιστεί τους άλλους και να δημιουργήσει μια επιτυχημένη επαγγελματική πορεία και μια ισορροπημένη προσωπική ζωή.

Ο ΠΕΡΙΦΗΜΟΣ ΒΡΑΖΙΛΙΑΝΟΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΗΣ ΣΟΚΡΑΤΕΣ Ο ΠΕΡΙΦΗΜΟΣ ΒΡΑΖΙΛΙΑΝΟΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΗΣ ΣΟΚΡΑΤΕΣ! ΗΤΑΝ ΠΑΙΔΙΑΤΡΟΣ ΚΑΙ ΛΑΤΡΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ! Ο περίφημος Βραζιλιάνος ποδοσφαιριστής Σώκρατες ! Ήταν παιδίατρος και λάτρης της Ελληνικής φιλοσοφίας .

10 «Δεν μπορεί όλος ο κόσμος να είναι Μπετόβεν ή Καντ. Όλος ο κόσμος όμως πρέπει να έχει μία εργασία στην οποία να μπορεί να επενδύσει με την οποία να δεθεί…Η ανθρώπινη ζωή περνάει μέσα στην εργασία». ( Κορνήλιος Καστοριάδης ) Οι Συνθήκες Εργασίας επιδρούν στην σωματική και ψυχική μας υγεία π.χ οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας που ασκούν μία από τις πιο στρεσογόνες εργασιές.Με ειδικές τεχνικές ανακαλύψαμε τις συνθήκες εργασίας που είναι αποδεκτές για τον καθένα μας.Δεν ξεχνούμε ότι οι συνθήκες εργασίας δεν είναι ίδιες για όλα τα επαγγέλματα.

Ενδεικτικά συμπληρω-μένα ατομικά προφίλ των μαθητών. 11 Ενδεικτικά συμπληρω-μένα ατομικά προφίλ των μαθητών. ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΕΝΑ ΑΤΟΜΙΚΑ ΠΡΟΦΙΛ ΜΑΘΗΤΩΝ

12 «Διαβάτη,δεν υπάρχει δρόμος.Τον δρόμο τον φτιάχνεις περπατώντας». (Αντόνιο Ματσάδο ποιητής) Στο δρόμο της ζωής μας η Λήψη Αποφάσεων είναι αναπόφευκτη. Γι’αυτό χρειάζεται να βρίσκουμε και να διαλέγουμε προσεχτικά τις Πληροφορίες που χρειάζονται κάθε φορά. Λέγοντας Πληροφορία εννοούμε κάθε τι που έχει ενδιαφέρον για κάποιον και το οποίο θα ήθελε κάποιος να γνωρίζει. Η εκπαιδευτική πληροφορία μάς ενημερώνει για θέματα εκπαιδευτικών επιλογών.

Το Επαγγελματικό Λύκειο 13 Γι’αυτό πληροφορηθήκαμε για τις δύο βασικές επιλογές που έχουμε μετά το Γυμνάσιο: Το Ενιαίο Λύκειο Το Επαγγελματικό Λύκειο

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΌ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Φωτογραφίες από τις εκπαιδευτικές ενημερώσεις.

14 Κοινωνία της γνώσης Κοινωνία της πληροφορίας Η Πληροφόρηση αποτελεί μία σύνθετη διαδικασία που απαιτεί προσοχή.Δεν αρκεί μόνο η αναζήτηση και ο εντοπισμός μιας πληροφορίας.Το πιο σημαντικό είναι να ανατρέχουμε στη σωστή πηγή και να μετατρέπουμε την κάθε πληροφορία σε χρήσιμη γνώση.

Γι’αυτό προκειμένου να μάθουμε για ορισμένα επαγγέλματα θα ανατρέξουμε κατ’ευθείαν στις Πηγές. Πήραμε πληροφορίες από εργαζόμενους και συντάξαμε Επαγγελματικές Μονογραφίες όπως αυτές: 15

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΤΟΥ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ, ΤΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ SUPER MARKET, ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΤΗ

Πληροφορίες για τα επαγγέλματα του δικηγόρου, του διευθυντή Super Market, του γυμναστή.

«Πάνω σε αυτόν τον πλανήτη υπάρχει μία μεγάλη αλήθεια «Πάνω σε αυτόν τον πλανήτη υπάρχει μία μεγάλη αλήθεια. Όποιος κι αν είσαι, ό,τι κι αν κάνεις, όταν επιδιώξεις κάτι, σημαίνει ότι η επιθυμία σου πηγάζει από την ψυχή του κόσμου. Το σύμπαν συνωμοτεί για να μας βοηθήσει όταν προσπαθούμε να ζήσουμε το προσωπικό μας όνειρο.» 16 Με αυτά τα λόγια του συγγραφέα Πάολο Κοέλιο ευχόμαστε σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες της Τρίτης τάξης του 3ου Γυμνασίου της Θήβας: ΚΑΛEΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚEΣ ΕΠΙΛΟΓEΣ !!!