Ελληνογαλλικη σχολη-ο αγιος παυλος

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελληνογαλλική Σχολή ‘’Άγιος Παύλος’’
Advertisements

στάδια στην εξέλιξη της Τεχνολογίας
Η ΙστορΙα των ΜηχανΩν και η συμβολη τησ στην αναπτυξη των κοινωνιων και στην βελτιωση του επιπεδου ζωησ.
Εργασία τεχνολογία επικοινωνιών
Αρχή.
Μερκ. Παναγιωτόπουλος-Φυσικός
Τύπος Του Ήρωνα Αργυρίδης Γιάννης Β’2.
Η ιστορία του αυτοκινήτου.
ΔΙΥΛΙΣΤΗΡΙΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΣΗΜΕΡΑ
Ελληνογαλλική Σχολή ‘Άγιος Παύλος’’
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΟΡΟΣΗΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ ΧΗΜΙΚΟΥ Χημικοί και χημικοί μηχανικοί έχουν κάνει πολλές παρεμβάσεις για την ενέργεια και τις μεταφορές που μας επιτρέπουν.
Η ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
Εισαγωγή Με τον βιομηχανικό τρόπο παραγωγής παράγονται προϊόντα σε μεγάλες ποσότητες, ικανοποιητική ποιότητα και χαμηλό κόστος, βελτιώνοντας το βιοτικό.
Ο Ατμοστρόβιλος ή Αιολόσφαιρα του Ήρωνα και ΑΤΜΟΜΗΧΑΝΕΣ
Όταν γυρίζω τη ρόδα του ποδηλάτου αργά, το λαμπάκι φωτίζει πολύ λίγο. Όταν γυρίζω τη ρόδα του ποδηλάτου γρήγορα, το λαμπάκι φωτίζει έντονα. Όταν σταματώ.
ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΓΝΗΤΙΣΜΟ ΣΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟ
Μέτρα προστασίας από την ατμοσφαιρική ρύπανση
ΜΙΡΑΝΤΑ ΝΕΣΤΟΡΑ Α3 ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ.
Μηχανεσ Εσωτερικησ Καυσησ
Κεφάλαιο 1ο : Εισαγωγή στη Κοινωνιολογία
ΚΥΚΛΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ Μ.Ε.Κ. ΜΗΧΑΝΕΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ Ι
Εισαγωγη στην κοινωνιολογια
ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
20 ΣΤΑΔΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ
ΟΜΑΔΑ3 ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ Κ. ΘΩΜΑΗ Β. ΑΓΓΕΛΟΣ Χ.. ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ Για να λειτουργήσουν τα εργοστάσια,καίνε λιγνίτη και άλλους γαιάνθρακες. Η καύση.
Μεταφορές Παπαδοπούλου Άννα.
Τελειώνει το πετρέλαιο
ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ : ΜΠΟΥΖΙΚΑ Θ. – ΠΕ 14
ΕΠΑΛ ΑΓΙΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ.
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Σχολείο: 7ο Λύκειο Πάτρας Τμήμα: Α’1
Βασικά εξαρτήματα κινητήρα
ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΕΤΡΑΧΡΟΝΟΥ ΒΕΝΖΙΝΙΚΙΝΗΤΗΡΑ
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΦΑΣΕΙΣ ΕΚΒΙΟΜΗΧΑΝΙΣΗΣ Α. ΦΑΣΗ 18 ος ΑΙ. ΧΡΗΣΗ ΓΑΙΑΝΘΡΑΚΑ ΩΣ ΜΟΡΦΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ/ ΚΑΥΣΙΜΗ ΥΛΗ Ανακάλυψη ατμομηχανής με.
Εγώ και τα τροχοφόρα. Χάρτης Πως μετακινούνται οι πολίτες; Ποδήλατο Μηχανάκι Αυτοκίνητο Πατίνι Μ.Μ.ΜΜε τα πόδια.
Κεφάλαιο 3 Κύκλος λειτουργίας των Μ.Ε.Κ. Γενικά – Συμπίεση & Εκτόνωση
Ποδήλατο Νικόλας Μ. 1 ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης ΑΠΘ Σχολικό Έτος Τάξη ΣΤ ’2.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΟΜΑΔΑ Α ΝΤΑΓΚΑΛΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΠΑΛΑΜΠΑΝΗΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΚΕΦΑΛΑΣ ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΚΟΘΡΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΟΜΑΔΑ Α ΝΤΑΓΚΑΛΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΠΑΛΑΜΠΑΝΗΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΚΕΦΑΛΑΣ.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ΄΄Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ΄΄ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΜΑΥΡΟΜΑΤΑΚΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΗΤΑ ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ……..  Η ιστορία των μεταφορών είναι συνυφασμένη με την ύπαρξη της ανθρώπινης ζωής. Ο πρωτόγονος άνθρωπος μετακινούνταν βαδίζοντας.
ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΌ ΤΗΝ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΣΟΦΙΑ ΧΙΛΙΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΌ ΤΗΝ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΣΟΦΙΑ ΧΙΛΙΟΥ.
ΥΠΟΘΕΜΑ: ΑΙΟΛΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΟΜΑΔΑ : ΤΑ ΑΝΕΜΙΣΤΗΡΑΚΙΑ
Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά ο «ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ»
ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΌ ΤΗΝ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΣΟΦΙΑ ΧΙΛΙΟΥ
Μ.Ε.Κ. Ι Κεφάλαιο 3 Κύκλος λειτουργίας των Μ.Ε.Κ.
Συγκέντρωση υλικού και επιμέλεια: Πόπη Κανάκη Χαραλαμποπούλου
Ηλεκτρικός Κινητήρας Βαγγέλης Ηλιάδης.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ fdtugy
Κωνσταντίνος Ζαρταλούδης Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά Άγιος Παύλος
5A ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Πλήρης αναφορά Βιβλιογραφίας θα αναρτηθεί με την ολοκλήρωση των σημειώσεων.
Σχολικό Έτος 2015/16 Υπεύθυνη Καθηγήτρια : κυρία Μαυρομματάκη
Ενέργεια.
ΘΕΡΜΑΝΣΗ:ΑΠΟ ΤΗ ΦΩΤΙΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΘΕΡΜΑΝΣΗ 1ο ΕΠΑ.Λ. Αγρινίου
Ενότητα 8 : Κύκλοι Θερμικών Μηχανών
1ο Δημ. Σχολ. Αγ. Δημητρίου (1dimagdim.blogspot.com)
5B β’ μέρος θερμικές μηχανές
Το Τριγωνικό εμπόριο
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
Οδυσσέας Μανωλιάδης 20 Οκτωβρίου 2010
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΥΠΕΥΘΗΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ : κ.Μαυροματάκη
ΠΥΡΟΛΥΣΗ ΒΙΟΜΑΖΑΣ.
ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Μ.Ε.Κ. Ι Κεφάλαιο 3 Κύκλος λειτουργίας των Μ.Ε.Κ.
ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΑΓΝΗΤΙΣΜΟ ΣΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟ -
Το Κρυστάλλινο Παλάτι φτιάχτηκε για να στεγάσει την πρώτη Διεθνή Έκθεση που οργανώθηκε το 1851 στο Λονδίνο. Ήταν ένα κτίριο από γυαλί και μέταλλο, ένα.
Δίκτυο διανομής ηλεκτρικής ενέργειας
Μεταφορές και Επικοινωνία
Ενέργεια Η ενέργεια είναι ένα φυσικό μέγεθος που το αντιλαμβανόμαστε κυρίως από τα αποτελέσματά της, που είναι γνωστά σαν έργο. Έχει πολλά «πρόσωπα».
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ελληνογαλλικη σχολη-ο αγιος παυλος Εργασια στη βιωματικη δραση 2015-2016 Υπευθηνη καθηγητρια:κ.μαυρομματακη

ατμομηχανη ΟΡΙΣΜΟΣ:Γενικά ως ατμομηχανή χαρακτηρίζεται οποιαδήποτε μηχανή χρησιμοποιεί την ενέργεια και πίεση του ατμού προκειμένου να παράγει έργο.

ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ (1/2) Αν και απλές ατμομηχανές είχαν κατασκευαστεί ήδη από την αρχαιότητα, με γνωστότερο παράδειγμα την αιολόσφαιρα, ή ατμοστρόβιλος - η πρώτη ατμομηχανή στην ιστορία-του Ήρωνα (Έλληνα μηχανικού και γεωμέτρη), ωστόσο ποτέ δεν βρήκαν πρακτική εφαρμογή, καθώς οι τότε κοινωνίες χρησιμοποιούσαν κυρίως την απλή μυϊκή δύναμη. Η ατμομηχανή που κατασκεύασε ο Τόμας Σέιβερι το 1698 για την άντληση νερού είναι η πρώτη μηχανή του είδους που κατασκευάστηκε για πρακτικές εφαρμογές. Επόμενος σημαντικός σταθμός ήταν η μηχανή του Τόμας Νιούκομεν, το 1712, την οποία βελτίωσε ο Τζέιμς Βατ.

ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ (2/2) Έκτοτε οι ατμομηχανές συνέχισαν να βελτιώνονται και να εξελίσσονται συνεχώς, παίζοντας το βασικό ρόλο στην πραγματοποίηση τηςΒιομηχανικής επανάστασης και επομένως τη μετάβαση από τον χειρωνακτικό τρόπο εργασίας και παραγωγής στον μηχανοποιημένο. Επίσης, έπαιξαν σπουδαίο ρόλο στην ανάπτυξη της ναυσιπλοΐας και της ναυτιλίας, με την εμφάνιση του ατμόπλοιου, που δεν εξαρτιόταν από τον άνεμο για την κίνησή του, όπως τα ιστιοφόρα, και την καθιέρωση του σιδηροδρόμου ως κύριου τρόπου χερσαίων μεταφορών στις ανεπτυγμένες χώρες. Τον εικοστό αιώνα, οι ατμομηχανές εκτοπίστηκαν σε μεγάλο βαθμό από τους κινητήρες ντίζελ, τους ηλεκτροκινητήρες και άλλα είδηκινητήρων εσωτερικής καύσης, μια και αυτοί ήταν οι τρόποι παραγωγής ενέργειας που έκαναν την εμφάνισή τους στο προσκήνιο εκείνη την εποχή (19ος αιώνας).

ΒΑΣΙΚΑ ΜΕΡΗ & ΤΡΟΠΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ Τα κύρια μέρη μιας ατμομηχανής είναι ο θάλαμος καύσης, όπου καίγεται το καύσιμο (π.χ. ξύλα (αρχικά), ανθρακίτης, λιγνίτης (σπανιότερα), πετρέλαιο -αργότερα-), ο λέβητας, όπου το νερό μετατρέπεται σε ατμό, ο κύλινδρος με το έμβολο που μετατρέπει την πίεση του ατμού σε μηχανικό έργο και τέλος ο συμπυκνωτής, όπου ο ατμός μετατρέπεται και πάλι σε νερό για να ξαναγυρίσει στο λέβητα και να κλείσει ο θερμοδυναμικός κύκλος της μηχανής.

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΣΧΗ ΣΑΣ!!! -Οδυσσεασ παπαντωνακοσ