Το Διαδύκτιο είναι μέρος της καθημερινότητά μας;

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Με πόση ασφάλεια χρησιμοποιούμε το διαδίκτυο;
Advertisements

Twitter & Facebook ΣΠΥΡΟΣ ΑΡΜΕΝΗΣ. Όλα ξεκίνησαν όταν δημιουργήθηκαν αυτά τα δύο sites.
ΙΓΝΑΤΗΣ ΠΕΤΡΙΤΖΙΚΛΗΣ ΓΙΩΤΑ ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΟΥ ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΑΔΕΛΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΡΥΓΩΝΗΣ.
ΕΠΙΚOIΝΩΝΙΑ ΣΤΟ FACEBOOK ΜΟΛΥΒΙΑΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΛΑΤΩΝ ΛΑΓΟΥΤΑΡΗΣ ΗΡΑΚΛΗΣ ΡΑΝΤΕΦ.
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒEΙΑ
STOP ΣΤΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
Νέοι και Κοινωνικά Δίκτυα
Γ.ΕΛ Ευκαρπίας Ερευνητική Εργασία(Α2) Ερωτηματολόγιο για Αερόβια Άσκηση Ομάδα : Ανώνυμοι Σχολ.Έτος :
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
YOUTUBE Σερασίδης Γιώργος, συντάκτης κειμένου Θέμης Σαχαρίδης, αφηγητής κειμένου Τζήκας Γιώργος, ευρετής π ληροφοριών Σκού π ρας Βασίλης, βοηθός συντάκτη.
ΜΑΘΗΤΗΣ: ΔΙΚΑΙΟΣ ΚΕΡΚΟΥΛΑΣ ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΗΜ/ΝΑΙ: 16/2/15
Βιωματικές δράσεις Α΄ τάξη Σχ. Έτος: Ά Τρίμηνο
Εργασία στην Κ.Π.Α. Γ’ Γυμνασίου Θέμα: «ΤΑ ΜΜΕ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ» Διδάσκουσα καθηγήτρια: Μαγαλιού Λαμπρινή Γυμνάσιο Κολινδρού Τμήμα Γ1 Σχολικό έτος:
Η πλατφόρμα Moodle στο Βαρβάκειο: δημιουργία, συντήρηση και διδακτική αξιοποίηση Διονύσης Λαμπρινίδης Μαθηματικός.
Ομάδα Έργου Μάθηση 2.0 Επιστημονικά υπεύθυνος: Καθηγητής Μιχάλης Μεϊμάρης Αθήνα, Ιούνιος 2011 έργο Μάθηση 2.0 αξιοποίηση διαδικτυακών εργαλείων και κοινοτήτων.
ΕΠΑΚΑΒ 2015 Εκπαιδευτικές πρωτοβουλίες 1. 2 Δημήτρης Γαργαλιάνος.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΩΝ Γ’ – Δ’ ΤΑΞΕΩΝ.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ-ΛΥΚΕΙΟΥ
Ερευνητική εργασία Διαδίκτυο και Επικοινωνία
Καθόμουν στην τουαλέτα και έκανα ό,τι έκανα όταν ξαφνικά άκουσα…
Η δύναμη της εικόνας «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο» είναι το κυρίαρχο μήνυμα της φετινής Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου καθώς αντικατοπτρίζει.
Τι είναι το Sexting; Το sexting είναι η ανταλλαγή προκλητικών µηνυµάτων ή γυµνών φωτογραφιών µέσω διαδικτύου ή µέσω κινητών τηλεφώνων, που λανθασμένα.
Η Κοκκινοσκουφίτσα σε νέες περιπέτειες
ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κάτω ο διαδικτυακός εκφοβισμός
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
Η ασφαλεια στο διαδικτυο !
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Τίτλος Έρευνας: Το internet μέρος της ζωής μας…
Ta μέσα κοινωνικής δικτύωσης στη ζωή μας
«Ο εθισμός των νέων στο διαδίκτυο»
Παρατακτική και υποτακτική σύνδεση, ασύνδετο σχήμα
ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ Στίχοι: Σπύρου Λάμπρου.
“Εφαρμογές Κοινωνικής δικτύωσης & Σύγχρονης ανταλλαγής μηνυμάτων”
Μεςα κοινωνικης δικτυωςης
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Σύνολο μαθητών: 63 Άκυρα: 02 Έγκυρα: 61.
Μπαινει πρωτη η μελαχροινη.
Ψηφιακη διαφημιση Παρουσιαση μαθηματοσ
Η ομάδα Αγωγής Υγείας του 39ου Γυμνασίου Αθηνών υλοποίησε ένα πρόγραμμα με θέμα “Διαδικτυακή Βία”. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από 30 μαθητές σε δύο βασικά.
Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ
Επίδραση του καπνίσματος στη διαμόρφωση της προσωπικότητάς μας.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΘΕΜΑΤΟΣ ΑΤΟΜΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ
Διαδικτυακός εκφοβισμός
Μια προσέγγιση της πολιτικής οικονομίας
Καθόμουν στην τουαλέτα και έκανα ό,τι έκανα όταν ξαφνικά άκουσα…
23o Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Α. Π. Θ
Τίτλος έρευνας: Το internet μέρος της ζωής μας
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ???
ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
Επικοινωνούμε; Από τα σήματα καπνού… στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Διδακτικη της ιστοριας με ΤΠΕ 4ο μαθημα
Διοίκηση επιχειρήσεων
Δημιουργία ομάδας στο facebook
Ποιοί είμαστε: Ο Σύλλογος Κ.Ε.Φ.Ι ιδρύθηκε την άνοιξη του 2004 στην Αθήνα, με στόχο να προσφέρει συναισθηματική, ψυχολογική και κοινωνική υποστήριξη.
Σύγχρονης Διαδικτυακής Κοινωνίας
ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ | ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
TIPS για ασφάλεια στο FACEBOOK
ΑσφAλεια του ΔιαδικτΥου
Ρητορική Μίσους (Hate Speech) Ηλεκτρονικά παιχνίδια (Game Over)
Ψευδή προφίλ στο facebook
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Επιτροπή Αγώνων σε Δημόσιο Δρόμο και Βουνό
Μεσα Κοινωνικησ Δικτυωσησ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Β΄ Δημοτικό Σχολείο Παλουριώτισσας (Κ.Β)
Τζωρτζίνα Βαλτζή Εύα Μπινίκου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Το Διαδύκτιο είναι μέρος της καθημερινότητά μας; Το Διαδύκτιο μέρος της καθημερινότητά μας Το Διαδύκτιο είναι μέρος της καθημερινότητά μας;

Ερωτηματολόγιο

Αποτελέσματα

Συμπερένουμε Τα περισσότερα παιδιά πιστεύουν ότι βελτιώνεται η ζωή τους στο Ίτερνετ. Τα περισσότερα παιδιά ηλικίας πιστεύουν ότι το Ίτερνετ μπορεί να τους φανεί χρήσιμο σε μια δύσκολη στιγμή. Τα περισσότερα παιδιά απάντησαν ότι τους αρέσει πολύ οι καθηγητές να χρησιμοποιούν το Ίτερνετ. Τα περισσότερα παιδιά ξέρουν να χρησιμοποιούν το Facebook, το Twitter, το Instagram και άλλα. Τα περισσότερα παιδιά βρήκαν χρήσιμο το ερωτημάτολογιο.

Χρήστος Φθένακης Γ'4