5o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΕΜΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Βασίλης Κ. Λευτέρης Μ . Γκόρικ Χ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
CLASS 6B Οι απόψεις των παιδιών για τα ζώα και οι τρόποι
Advertisements

Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Μουσουλμανοπαίδων
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
6 Μαρτίου 2013: ΑΦΟΡΜΗ για Δράσεις κατά της βίας στο σχολείο ΔΙ.Δ.Ε. ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ Μαρία Π. Δοντά Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων.
Γραπτη εργαςια ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ…ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΥ ΦΙΛΟ
4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
Έρευνα για το Βιβλίο Δημοτικό Σχολείο Αλάμπρας Σχολική χρονιά
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
Συστήματα Ταξινόμησης Βιβλιοθήκης
Osez en Français – Τολμήστε στα Γαλλικά Με άξονα τον κύριο στόχο του γλωσσικού μαθήματος που είναι η επικοινωνία και ο διαπολιτισμικός διάλογος και με.
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Έρευνα για το διαδίκτυο
Ευρωπαϊκή Επιτροπή Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης & Πολιτισμού Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων Πολιτισμός και Παραδόσεις της Πατρίδας μου.
1ο Πρότυπο Πειραματικό Σχολείο Π.Τ.Δ.Ε Α.Π.Θεσσαλονίκης Ε2 Τάξη
Κέντρα Ξένων Γλωσσών ΠΑΠΑΗΛΙΟΥ
1. 2 ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΣΚΟΠΟΣ ΣΥΛΛΟΓΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΑΥΤΟΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΛΟΓΟΣ.
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
U 4 energy ΔΗΜΟΤΙΚΌ ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΡΥΣΟΧΩΡΙΟΥ ΠΕΜΠΤΗ ΤΑΞΗ ΤΕΤΑΡΤΗ ΤΑΞΗ.
ΤΡΕΛΟΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ Λογοτεχνία – Γλώσσα Ονόματα μαθητών Ασλανίδου Νεκταρία – Χριστίνα Α1 Τουλούμη Αντιγόνη Α4 Αραούζου Βαρδαλάχου Αθηνά Α1 Νικοδημητροπούλου.
Επιμορφωτική Ημερίδα Καθηγητών κλάδου ΠΕ04 Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011 Εισηγητής Σωκράτης Τουμπεκτσής Σχολικός Σύμβουλος Φυσικών Επιστημών.
Η ΈΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
Εκατομμυριούχος της Γνώσης
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΝΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ 1ο Δημ. Σχ. Βαγίων Τάξη : Γ’ Αριθμός μαθητών:12
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
ΜΑΡΙΑ ΜΠΡΑΣΤΙΑΝΟΥ ΜΑΡΙΑ - ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΑΠΟΥΤΣΗ
« ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 1821 » ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: Β΄, Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεις του 27 ου Πειραματικού Δημ. Σχολείου Αθηνών.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
Σχολικές δραστηριότητες ΄12 2ο ΕΠΑΛ ΛΑΜΙΑΣ
« Δέλτα Χι και ο Μηχανισμός » Της Έρικας Αγγέλικα Γαρμπή Υπεύθυνη καθηγήτρια : Λύχνου Ευτέρπη ΠΕ 02.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ COMENIUS 01/08/2012 – 31/07/2014 A.S.L.A.V.A.S. (Art, Sports and Literature Against Violence At Schools)
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΑΞΗ Β Σχολ. Έτος «Η έμπνευση γεννά έμπνευση» Υπεύθυνη καθηγήτρια: Κατερίνα Θεοδωροπούλου, ΠΕ 06 Rob.
Έρευνα με ερωτηματολόγιο σε μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου του 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα Σχολική χρονιά Η φιλία στην αρχή της εφηβείας.
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Μαρία Νέζη Σχολική Σύμβουλος Πειραιά
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
1 ο Γυμνάσιο Ρέντη Πρόγραμμα μαθημάτων της Γ! Τάξης.
ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΡΙΠΟΛΗΣ
Πηγή: Ματσαγγούρας, Η. (2000) Ομαδοσυνεργατική διδασκαλία και μάθηση
25 Σεπτεμβρίου 2015 ΣΤ΄1 Γιωργοσ Λυγουρησ.
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
Αλεξάνδρα-Μαρία Στελίνα Ολίνα Δέσποινα
Στα πλαίσια της ενότητας της Γλώσσας «Ατυχήματα» και της θεματικής ενότητας των Μαθηματικών «Συλλογή και επεξεργασία δεδομένων», αποφασίσαμε να εκπονήσουμε.
ΤΜΗΜΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Άκου τι είπαν.
Μεγάλο Ορφανό Νομού Ξάνθης
Από τα Δεδομένα στην Πληροφορία………………….
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΝΕΑΠΟΛΗΣ
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: ΦΕΡΜΕΛΗ ΙΩΑΝΝΑ Τάξη:Α2
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΩΤΣΑΚΗΣ 25 Σεπτεμβρίου 2015 ΣΤ1.
Θεματικη εβδομαδα «Σώμα και Ταυτότητα»
Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ σχολική χρονιά
Μυστήρια Επιστημονική φαντασία
Δέσποινα Μαγαλιού Σεπτέμβρης 2015 Ε1’.
Σχολικό έτος B’ Λυκείου
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
Καλώς ορίσατε, μαθητές! Το όνομα του καθηγητή.
Παρακαλούμε μην κάνετε ΚΛΙΚ, εκτός αν σας ζητηθεί.
Αγα-Πάμε Αρχαιολογικό Μουσείο Μεγάρων;
ΤΜΗΜΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

5o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΕΜΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Βασίλης Κ. Λευτέρης Μ . Γκόρικ Χ.

ΕΙΣΑΓΩΓΗ Για το σκοπό της εργασίας μας βγάλαμε φωτογραφίες το χώρο της βιβλιοθήκης, πήραμε συνέντευξη από την υπεύθυνή της, καθηγήτρια κ. Σοφία Λούπη, και συγκεντρώσαμε πληροφορίες για την λειτουργία και τη συλλογή της. Φτιάξαμε ερωτηματολόγιο για να κάνουμε το γκάλοπ για την επισκεψιμότητα της βιβλιοθήκης και το μοιράσαμε στα παιδιά της Α΄ και Β΄ τάξης και τέλος βγάλαμε τα συμπεράσματα μας.Επισημάναμε τα οφέλη της βιβλιοθήκης και κάναμε τις προτάσεις μας. Ευχαριστούμε πολύ την κ. Ερμοφίλη Καλαμακίδου που μας έδωσε την ευκαιρία να συνεργαστούμε και την κ. Σοφία Λούπη για τις πολύτιμες πληροφορίες και την φιλοξενία της στο χώρο της βιβλιοθήκης.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Η Βιβλιοθήκη του 5ου Γυμνασίου Ευόσμου βρίσκεται στο ισόγειο του σχολείου και λειτουργεί από το σχολικό έτος 2008-09. Είναι δανειστική και λειτουργεί τις ώρες λειτουργίας του σχολείου. Υπάρχει γραπτός κανονισμός που δίνει οδηγίες στα μέλη της (μαθητές και το προσωπικό του σχολείου), για το δανεισμό και τη σωστή χρήση του χώρου και του υλικού.

ΣΥΛΛΟΓΗ Οι θεματικές κατηγορίες των βιβλίων είναι: 1.Ελληνική και Ξένη Λογοτεχνία 2. Βιβλία που αναφέρονται στην ελληνική αρχαιότητα (Μυθολογία, Ιστορία, Φιλοσοφία, Τέχνη) 3. Γνωμικά-Παροιμίες 4. Ποίηση, Θέατρο, Μουσική, Ζωγραφική 5. Βιογραφίες 6. Μελέτες νεότερης ιστορίας (π.χ. για τη Θεσσαλονίκη και τη Μακεδονία 7. Ανακαλύψεις, Ταξίδια 8. Φροντιστηριακά, κόμιξ 9. Υγεία και Αθλητισμός 10. Σύμπαν, Γη, Περιβάλλον 11. Κοινωνικά αφιερώματα και παιδεία 12.Θρησκεία, Χριστιανισμός 13. Εγκυκλοπαίδειες – Λεξικά (Γερμανικά, Γαλλικά, Αγγλικά κ.α.) 14. Τέχνης 15. Βίντεο και DVD που αφορούν αθλήματα, ιστορία και συγγραφείς

Τα περισσότερα βιβλία που έχει η βιβλιοθήκη ανήκουν στην κατηγορία Ελληνική και Ξένη λογοτεχνία. Η κα Λούπη έχει σπουδάσει Γαλλική Φιλολογία και μας είπε ότι διάλεξε να γίνει υπεύθυνη στη βιβλιοθήκη γιατί της αρέσουν τα βιβλία, της αρέσει να συναναστρέφεται με τα παιδιά που επισκέπτονται το χώρο και να συζητάει μαζί τους. Τα παιδιά που πηγαίνουν στη βιβλιοθήκη είναι κυρίως από την Α΄ και Β΄ τάξη και τα βιβλία που προτιμούν είναι αυτά που παίζονται ως ταινίες στην τηλεόραση. Η βιβλιοθήκη επίσης χρησιμοποιείται και ως αίθουσα διδασκαλίας και προβολής ταινιών (dvd). Στην ερώτησή μας αν υπάρχουν δυνατότητες βελτίωσης της λειτουργίας της βιβλιοθήκης, μας απάντησε ότι υπάρχουν πολλές δυνατότητες αρκεί να υπάρχει οικονομική βοήθεια.

ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ Μοιράσαμε το ερωτηματολόγιο σε 92 μαθητές και συγκεκριμένα: Α΄ τάξη, 24 κορίτσια και 30 αγόρια Β΄ τάξη, 19 κορίτσια και 19 αγόρια Τα αποτελέσματα μας έδειξαν ότι από τα 43 κορίτσια στη βιβλιοθήκη πηγαίνουν μόνο τα 19 και από τα 49 αγόρια πηγαίνουν μόνο τα 25, δηλαδή από τα 92 παιδιά τα μισά και πάνω δεν έχουν επισκεφτεί τη βιβλιοθήκη. Επίσης τα περισσότερα παιδιά προτιμούν βιβλία επιστημονικής φαντασίας, μυστηρίου, περιπέτειας και ξένης λογοτεχνίας. Στην τελευταία ερώτηση «θεωρείς ότι μπορεί να βελτιωθεί η βιβλιοθήκη: Με ποιον τρόπο;», οι περισσότεροι απάντησαν ότι μπορεί να βελτιωθεί αν γίνει μεγαλύτερη και με καινούριας κυκλοφορίας βιβλία. Μάλιστα κάποιοι πρότειναν ότι θα μπορούσαν, όσοι θέλουν, να φέρουν βιβλία σε καλή κατάσταση από τα σπίτια τους και με κάποιες εκδηλώσεις στο σχολείο να μαζευτούν χρήματα για τη βιβλιοθήκη.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Πρέπει να γίνουν κάποιες ενέργειες για να αυξηθεί η επισκεψιμότητα επειδή τα οφέλη της βιβλιοθήκης είναι αναμφισβήτητα πολλά. Οφέλη: Η βιβλιοθήκη είναι δίπλα μας και δεν χρειάζεται να σπαταλάμε χρόνο για να πάμε αλλού να δανειστούμε βιβλία, ούτε χρήματα για να τα αγοράσουμε. Τα βιβλία είναι καλύτερα από τα ηλεκτρονικά παιχνίδια γιατί μας βοηθούν να εμπλουτίζουμε το λεξιλόγιό μας, να μάθουμε καλύτερα τη γλώσσα μας, να καλλιεργήσουμε τη φαντασία μας . Ταξιδεύουμε σ’ έναν άλλο κόσμο χωρίς να μας κάνει κακό η ακτινοβολία του Η/Υ. Ενέργειες: Προτείνουμε να γίνουν ξεναγήσεις στους μαθητές κατά τμήματα από τους καθηγητές, οι οποίοι θα βάζουν εργασίες από βιβλία της βιβλιοθήκης, έτσι ώστε να παρακινηθούν οι μαθητές να την επισκεφτούν. Να γίνουν επιστροφές πολλών βιβλίων στη βιβλιοθήκη που βρίσκονται στις ντουλάπες των τάξεων. Και τέλος, να ψάξουμε για δωρεές.

Οι μαθητές της Α2 τάξης: Βασίλειος Κ. Ελευθέριος-Ραφαήλ Μ. Γκόρικ Χ.