8ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ ΤΜΗΜΑ ΣΤ΄2

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
39ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Advertisements

«Πότε μπορώ να μιλάω στην τάξη»
Δημοτικό σχολείο Χρυσελεούσας (Κ.Β)
Συνεργάστηκαν:Κλέα Μποτση Εύα Πάκου και Χριστίνα Σερούκα
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΜΑΣ «Η ΦΩΝΗ ΤΩΝ ΜΙΚΡΩΝ ΕΡΕΣΙΩΤΩΝ»
Θ΄ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΛΕΜΕΣΟΥ (Κ.Α)- ΚΑΨΑΛΟΣ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
Διδάσκοντας Μαθηματικά
2ο φύλλο εργασίας 1η δραστηριότητα
Δ/νσης Α/θμιας Εκπ/σης Σάμου
1ο ΕΠΑΛ ΜΥΡΙΝΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
«Πως συμπεριφέρομαι στην κυρία μου»
Το πρώτο κεφάλαιο αναφέρεται στον Ρόμπι, το πρώτο ρομπότ το οποίο πουλήθηκε σε μια οικογένεια σαν κουβερνάτα της κόρης τους. Το κορίτσι αγαπά πολύ το ρομπότ.
Αναγνώριση του άρθρου, του ουσιαστικού και του ρήματος
Πρόγραμμα Εκδήλωσης «Άνοιξη της Ευρώπης¨ Μέσα από το πρόγραμμα Άνοιξη της Ευρώπης γνωρίσαμε καλύτερα τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και μας βοήθησε να.
Η παρέα και το άγνωστο παιδάκι Ένα μικρό παραμυθάκι που έφτιαξαν τα πρωτάκια με αφορμή την 21 η Μαρτίου: ημέρα αφιερωμένη στην εξάλειψη των φυλετικών.
Οι μαθητές του τμήματος Γ2 και η Δασκάλα τους Λαμπρινή Τσώρακα
THE GODFATHERS Η ομάδα μας: Φιλιπποπολίτη Αλεξάνδρα Τζίμας Λάμπρος Τουμάσης Παναγιώτης Τσαγκλή Αγγελική Τριχείλη Βάνα.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «…Από το σποράκι στο …..ψωμί!!!» Σχ. έτος
ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΟ ΕΕΕΕΚ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
8ο Δημοτικό Σχολείο Κορυδαλλού Τμήμα Β’2
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΛΑΜΠΡΟΣ ΓΚΙΚΑΣ ΤΑΞΗ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΤΜΗΜΑ 1ο
Χαρταετοί ο και 1 ο Δημοτικό Σχολείο Νάουσας Τμήματα: Α 1, Α 2 του 9ου δημοτικού σχολείου, Α 2, Β του 1ου δημοτικού σχολείου Νάουσας, Εκπαιδευτικός:
ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ Τάξη Γ΄ Σχ. έτος Υπεύθυνη εκπ/κός : Μαρία Τσουλφά.
Πραγματοποιήθηκε η δεύτερη επίσκεψη του σχολείου μας στο Ειδικό Σχολείο Ν. Κορινθίας.
E2 Τάξη Τίτλος προγράμματος: «Ασφάλεια στο διαδίκτυο»
Διατροφή και υγεία Πρόγραμμα Αγωγής υγείας Υπεύθυνη δασκάλα : Τσουλφά Μαρία Τάξη Δ΄ Σχ. έτος
9 ο Δημοτικό Σχολείο Νέας Ιωνίας ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ - ΑμΕΑ Αφιέρωμα στην Από την ΣΤ΄ Τάξη Σχολ. Έτους Ιουνίου 2014 Σύνταξη κειμένων: κ. Μπλούκα.
Ομάδα Διαμεσολάβησης Συνομηλίκων 1 ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ.
2 Ο Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ 43 φοιτητές και φοιτήτριες του π. τ. δ. ε. – α. π. θ υπό την εποπτεία και επιστημονική καθοδήγηση του καθηγητή κ. Γιώργου.
« ένα άλλο πιθανό … τέλος ». Την κρίσιμη μέρα τύλιξε τα παπούτσια, τα πήρε στο σπίτι και τα έκρυψε. Προς το απόγευμα έβαλε τα καλά του, ετοιμάστηκε και.
Οι φοιτήτριες: Διαμαντάκη Μυρτώ Θεώνη Κλαιρ_ Αγραφιώτη Δήμητρα_ Κατερίνα Σταύρου_
Γερμανία Μαρία Γεωργίου. Δευτέρα Πρωινό ξύπνημα στην Γερμανία. Η Miriam(το κορίτσι που φιλοξενούσε εμένα,την Γεωργία και την.
Ελάτε να παίξουμε με τις προσκλήσεις! Πάτησε πάνω στη φατσούλα για να παίξεις το παιχνίδι! Από τη δασκάλα Βερονίκη Νικολάου-Χρυσοστόμου.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
Ο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
ΕΕΕΕΚ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΤΗΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΗΞΗΣ
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
Ηλεκτρονικό Περιοδικό
ΚΕΣΠΕΜ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική Ομάδα: Ταξίδου Δήμητρα & Σίμογλου Αθανασία Επιστημονική Υπεύθυνη : Μαρία Ζωγραφάκη Επόπτρια: Λένα Παπαδοπούλου.
Ελάτε να μάθουμε περισσότερα για τις προσκλήσεις!
ΦΤΙΑΧΝΟΝΤΑΣ ΜΟΥΣΤΟΚΟΥΛΟΥΡΑ
At a restaurant Talking about future plans
Το μουσικό ερωτηματολόγιο
ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ 24Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΒΑΛΑΣ Ε
Η Πρακτική σας Άσκηση στο πλαίσιο της Διδακτικής Μαθηματικών ΙΙ
Γυμνάσιο Ν. Περάμου Διεύθυνση Δυτικής Αττικής Σχολικό έτος:
ΕΡΓΑΣΙΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η τροφή σου, το φάρμακό σου»
ΚΕΦ 8 ΣΕΛ 43 ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕΦ 11 ΣΕΛ 53 ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ 4
ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΑΠΗΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ. Ένα απο τα βασικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι γονείς και οι καθηγητές είναι πως τα παιδιά απο μικρή.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Το Σχολειό μου.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
Όνομα δασκάλου – Επίπεδο Χ
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΦΙΛΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;
Τα σχολεία του κόσμου.
«Πως συμπεριφέρομαι στην κυρία μου»
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Ομάδα: Παραδοσιακός Φούρνος Γιώργος Φωτέας, Σύλια Ντρούρη, Μάνος Μανώλης, Φώτης Σουλιμιώτης, Ναταλία Παπαζαχαρίου, Γκρεσίντα Χοτζάι Α΄2 Εργασία στην.
Η Αγγελική Διπλός τόνος Αρβανιτάκη Μαρία. Παίζουμε σχολείο ; Εγώ θα είμαι ο δάσκαλός σου. Κι εγώ ο μαθητής σου. Εμείς θα είμαστε οι δάσκαλοί σας.
Τσέχικη Δημοκρατία (Πράγα+Veseli nad Moravou)
1ο Νηπιαγωγείο Πατρών
33ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Νηπιαγωγείο Κ. Μαζαρακίου
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
«Γνωρίζοντας το μελλοντικό μου σχολείο» 71o Νηπιαγωγείο Πατρών
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

8ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ ΤΜΗΜΑ ΣΤ΄2 8ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ ΤΜΗΜΑ ΣΤ΄2 ΕΝΟΤΗΤΑ «ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ» ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΑΠΟ ΤΟ ΦΟΥΡΝΑΡΗ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑΣ

Η διαδρομή από το σχολείο, γνώριμη και ευχάριστη. Φτάνοντας στο φούρνο, πολλοί από εμάς αναγνωρίσαμε το κατάστημα που μας στέλνει η μητέρα για το ψωμάκι της ημέρας.

Μας καλωσόρισαν οι «μάστοροι» του ψωμιού, η παλιά και η νέα γενιά του εργαστηρίου.

Τι τύχη. Είναι η στιγμή του φουρνίσματος Τι τύχη! Είναι η στιγμή του φουρνίσματος. Το ψωμί βγαίνει από το θάλαμο φουσκώματος για να μπει στο φούρνο.

Όλα γίνονται με σύγχρονα μέσα και τεράστια μηχανήματα.

Ο κύριος Φώτης επιβλέπει και μας εξηγεί… Η κυρία Θεώνη, η σύζυγος του φούρναρη και το «δεξί χέρι» του, περιμένει και βοηθά όποτε τη χρειαστούν. Η συνεργασία στο μεγαλείο της!

Και ήρθε η ώρα να ξεκινήσει η συνέντευξή μας. Το ερωτηματολόγιό μας το συντάξαμε μέρες πριν ομαδικά προσπαθώντας να αγγίζει όλες τις πτυχές αυτού του υπέροχου επαγγέλματος. Για να ακούσετε το πρώτο μέρος της συνέντευξης, πατήστε στο ψωμάκι: Για το δεύτερο μέρος, πατήστε στα υλικά:

Κι έπειτα, φτιάξαμε κι εμείς το δικό μας ψωμί … με τη συνταγή του κυρίου Φώτη…

Η κυρία Θεώνη μας καμάρωνε … και ο κύριος Παναγιώτης μας έφτιαχνε γαλακτομπούρεκο. Πατήστε στο γαλακτομπούρεκο για να δείτε το βίντεο:

Τα ψωμάκια μας πήγαν για φούσκωμα κι εμείς θαυμάσαμε τα δημιουργήματα της ομάδας του φούρνου αλλά και το κέρασμα!

Καταλάβαμε λοιπόν, πως τα επαγγέλματα που στηρίζονται στο μεράκι και τη συνεργασία, δίνουν τη χαρά και η διάρκειά τους στο χρόνο μένει αναλλοίωτη!

Ευχαριστούμε θερμά τον κύριο Φώτη και τον κύριο Δημήτρη για τη φιλοξενία και για τη συνέντευξη που μας παραχώρησαν. Επίσης, την κυρία Θεώνη που μεταφορικά και έμπρακτα δίνει τη γλύκα της στα παρασκευάσματα. Τους ευχόμαστε η αγάπη που έχουν για τη δουλειά τους να γίνει παράδειγμα για πολλές γενιές… Οι μαθητές και οι μαθήτριες του ΣΤ΄2, Η δασκάλα του τμήματος, Μαρία Κουνέλη