ΘΩΡΗΚΤΟ: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΒΕΡΩΦ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο διωγμός του 1914 (Ο πρώτος διωγμός) Τσίγκα Ζέτα.
Advertisements

ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
Έτος 1830 Πρωτόκολλο της ανεξαρτησίας
ΣΥΝΟΡΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
Ο Α΄ Παγκόσμιος πόλεμος
ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΚΟΣΜΑΣ ΚΑΙ ΦΛΩΡΑ.  Τούρκικη Λίρα Η περιοχή που σήμερα ονομάζεται Τουρκία έχει κατοικηθεί από την Παλαιολιθική περίοδο, μεταξύ άλλων από διάφορους.
Η ανάκτηση της Πόλης από το Μιχαήλ Η', τον Παλαιολόγο
Η ΝΑΥΜΑΧΙΑ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ
TO ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ Α΄ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ
Ένταση στα Βαλκάνια..
Μικρασιατική εκστρατεία
ΣΥΝΟΡΑ ΕΛΛΑΔΑΣ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ
Οι Έλληνες αντιμέτωποι με τους κατακτητές
4.6 Η ραγδαία προέλαση των Οθωμανών η ραγδαία προέλασή τους
Ο διωγμός του 1914 (ο πρώτος διωγμός)
Τα σύνορα της Ελλάδας από το 1830 μέχρι σήμερα
H Βαλκανική χερσόνησο, πριν από τους Βαλκανικούς πολέμους
ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΑ ΠΡΏΤΑ ΧΡΌΝΙΑ ΤΗΣ ΖΩΉΣ ΤΟΥ Γεννήθηκε το 1793 στα Ψαρά. Έμεινε πολύ μικρός ορφανός από πατέρα και έτσι άρχισε να δουλεύει σε πλοία συγγενών.
ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ΒΛΑΧΑΚΗΣ-ΓΑΛΑΤΗΣ.
Οι Βαλκανικές χώρες.
1O ΕΠΑΛ ΜΥΡΙΝΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Διαμόρφωση των συνόρων της Ελλάδας κατά τα έτη:
Ιωάννης Βαρβάκης.
Το 1908, εθνικιστές Τούρκοι αξιωματικοί -που θα γίνουν γνωστοί με το όνομα Νεότουρκοι- καταλαμβάνουν την εξουσία στην Οθωμανική Αυτοκρατορία και.
Η ναυμαχία της Σαλαμίνας Οι πρωταγωνιστές
28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940 Η Ελλάδα πολεμά τον φασισμό.
Οι βαλκανικοί πόλεμοι ( )
Η ΠΕΙΝΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ
ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
Εργασία Κειμένων Θέμα: Στράτης Μυριβήλης και Α’ Παγκόσμιος Πόλεμος
Άλλα προσφυγικά ρεύματα
EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑ ΣΤΙΣ ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ.
1Ο Πρότυπο Πειραματκό Δημοτικό
Το Πλοίο Αναφοράς. Σκοπός Να προσδιοριστούν Οι απαιτήσεις για το πλοίο Οι τυχόν περιορισμοί Τα βασικά χαρακτηριστικά Το πλοίο που θα υποδειχθεί αποτελεί.
Παραδοτέο εργαστηρίου Η/Υ Θέμα Anangel Aspiration European Καγκαράκης Θ. Σχολή Πλοιάρχων, ΑΕΝ Μακεδονίας. Καγκαράκης.
Ιανουάριος 2016 Ευκαιρίες απασχόλησης στην Ποντοπόρο Ναυτιλία ΙΔΡΥΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ & ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ FOUNDATION FOR ECONOMIC & INDUSTRIAL RESEARCH.
1 Ναυπηγικό σχέδιο και αρχές casd Ενότητα 10: Γραμμή Φορτώσεως (Ύψος εξάλων) Γεώργιος Κ. Χατζηκωνσταντής Επίκουρος Καθηγητής Διπλ. Ναυπηγός Μηχανολόγος.
ΙΣΤΟΡΙΑ Γ’ Γυμνασίου Ενότητα 39 η Ενότητα 39 η Εξελίξεις σε Ελλάδα και Τουρκία μετά τον μικρασιατικό πόλεμο.
Η κατάκτηση της ελληνικής χερσονήσου. Στα τελευταία μαθήματα της Έ τάξης γνωρίσαμε ποια ήταν τα προβλήματα που συγκλόνιζαν τη Βυζαντινή αυτοκρατορία.
ΘΕΜΑ F-16 FIGHTING FALKON BLOCK 52+. ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΣ ΣΚΟΠΟΣ  ΕΊΝΑΙ Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΑΚΡΟΑΤΗΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΜΑΧΗΤΙΚΟΥ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΥΣ F-16 Fighting.
Ναυπηγικό σχέδιο και αρχές casd Ενότητα 12: Λόγοι Κύριων Διαστάσεων και Συντελεστές Μορφής Γεώργιος Κ. Χατζηκωνσταντής Επίκουρος Καθηγητής Διπλ. Ναυπηγός.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ‘ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ’ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΥΠΕΥΘYΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΜΑΥΡΟΜΑΤΑΚΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ.
Οι διεκδικήσεις της Αντάντ και της Ελλάδας στην Οθωμανική αυτοκρατορία Η Βρετανία στήριξε τις ελληνικές απαιτήσεις.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΛΑΓΙΑΡΙΟΥ Τάξη Ε3/ 2012 Νίκος Χαραλαμπάκης Βαγγέλης Πανταλώνας Άγγελος Κοψαχείλης.
ΤΕΧΝΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ Ενότητα : ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΙΣΜΟΙ Γεώργιος Κ. Χατζηκωνσταντής Επίκουρος Καθηγητής Διπλ. Ναυπηγός Μηχανολόγος Μηχανικός M.Sc. ‘’Διασφάλιση Ποιότητας’’,
ΤΑ ΝΑΥΑΓΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΣΟΦΙΑ ΣΤ 2 25 ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου.
Β ΄ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ & ΤΟ ΕΠΟΣ ΤΟΥ 1940.
Η Εξέλιξη του αεροπλάνου
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑ ΣΤΙΣ ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ
Το δίκτυο των σιδηροδρόμων
Ένα ιστορικό πλοίο του Πολεμικού Ναυτικού
ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΗ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ
Σχολική γιορτή 25ης Μαρτίου | Δ.Σ. Λίμνης | ΣΤ’ Τάξη | 2016 – 2017
Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΤΑ ΝΗΣΙΑ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ
Ο ΔΡΟΜΟΣ ΕΧΕΙ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑ
Του μαθητή Γιώργου Μπουτσιούκη Τμήμα Γ2 ημερομηνία 7/12/2013
Μ.Ε.Κ. Ι Κεφάλαιο 3 Κύκλος λειτουργίας των Μ.Ε.Κ.
ΕΛΛΑΔΑ Μια εργασία του μαθητή: Αλέξανδρου Παπαγεωργίου
Η ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ( 1922 )
Οι Βαλκανικοί Πόλεμοι.
H ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΗ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ
O ΕΘΝΙΚΟΣ ΔΙΧΑΣΜΟΣ.
Τα κυριότερα επαναστατικά κινήματα
28η Οκτωβρίου 1940 ΕΙΚΟΝΕΣ.
4. Α΄ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ. Συνθήκες συμμετοχής της Ελλάδας στον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο Εθνικός Διχασμός: Σύγκρουση Παλατιού – Βενιζέλου Άσκοπη και δαπανηρή.
1. Τα ελληνικά σύνορα από την Επανάσταση μέχρι το 1947
εξαναγκασμός των στρατιωτών να πολεμήσουν με
Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ ΠΟΛΕΜΟΥΣ
Η κατάκτηση της ελληνικής χερσονήσου εν.2 κεφ. 1 Ούρδας Ιωάννης 2013.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΘΩΡΗΚΤΟ: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΒΕΡΩΦ Εισαγωγή στο θέμα.

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ Αρχική διαμόρφωση (1911-1926): Διαστάσεις: μήκος 140,5 μ., πλάτος 21 μ., βύθισμα 7,5 μ. Εκτόπισμα: 10.118 τόνοι Μηχανή προώθησης: 2 τετρακύλινδρες παλινδρομικές ατμομηχανές τριπλής εκτόνωσης, 2 προωστήρες, 22 λέβητες υδραυλικού συστήματος Belleville, ενδεικτική ιπποδύναμη 19000 ίπποι. Ταχύτητα: 23 κόμβοι (την περίοδο του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου είχε μειωθεί στους 16 κόμβους) με καύσιμη ύλη 1500 τόνους άνθρακα. Πλήρωμα : 670 άνδρες. Οπλισμός: 4 πυροβόλα 9,2 ιντσών (234 χιλιοστών), συστήματος Armstrong, σε δύο δίδυμους πύργους κατά μήκος, ένα σε πλώρη και ένα σε πρύμνη 8 πυροβόλα 7,5 ιντσών (190 χιλιοστών), ομοίου συστήματος, σε 4 δίδυμους πύργους, ανά δύο στο ύψος της μέσης 14 ταχυβόλα των 75 χιλ., 2 ταχυβόλα αντιαεροπορικά (Α/Α) των 75 χιλ., 4 ταχυβόλα των 47 χιλ. 3 τορπιλοσωλήνες -2 υποβρύχιοι πλευρικοί και 1 υποβρύχιος πρυμναίος- 17 ιντσών (430 χιλιοστών) Οπλισμός την περίοδο του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου (1940-1941) : 2 δίδυμοι πύργοι των 23,4 εκατοστών 8 πυροβόλα των 19,5 εκατοστών σε 4 δίδυμους πλευρικούς πύργους 8 πυροβόλα των 7,6 εκατοστών 4 αντιαεροπορικά (Α/Α) πυροβόλα των 7,6 εκατοστών και 6 πυροβόλα των 37 χιλιοστών Θωράκιση: Θωρακισμένη ζώνη ατράκτου 200 χιλ. μεσαία και 80 χιλ. ακραία, καταστρώματος 50 χιλ., πλευρικά 175 χιλ., και στα άκρα 100 χιλ., του πυροβολείου 175 χιλ., οι πύργοι των πυροβόλων 190 χιλ. Ακτίνα ενέργειας: 7125 μίλια με ταχύτητα 10 κόμβων, 2489 μίλια με ταχύτητα 18 κόμβων Χαρακτηριστικά του πλοίου.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ Το πολεμικό πλοίο Αβέρωφ είναι το ιστορικότερο και ενδοξότερο πλοίο της νεότερης Ελλάδας. Ναυπηγήθηκε στα ναυπηγεία του Ορλάντο στο Λιβόρνο της Ιταλίας την περίοδο 1908 - 1911, και εντάχθηκε στο τότε Ελληνικό Βασιλικό Ναυτικό. Η τότε κυβέρνηση του Κυριακούλη Μαυρομιχάλη έδωσε 22.300.000 δρχ. για την απόκτηση του. Τα 8.000.000 δρχ. προέρχονταν από την κληρονομιά του Γεωργίου Αβέρωφ. Τα λεφτά αυτά παραχωρήθηκαν στο Ταμείο Εθνικού Στόλου το 1899. Η διαθήκη όριζε ότι το διατεθειμένο ποσό παραχωρείται για την ναυπήγηση πολεμικού πλοίου που θα φέρει το όνομα του και θα χρησιμοποιείται ως Εκπαιδευτικό πλοίο και "Σχολή Ναυτικών Δοκίμων". Το υπόλοιπο ποσό καλύφθηκε από το Δημόσιο Ταμείο. Η αγορά του πλοίου και λίγα λόγια για αυτό.

Αʹ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ Το πλοίο πήρε μέρος στον Α' Βαλκανικό Πόλεμο ως ναυαρχίδα του Στόλου, με Υποναύαρχο τον Παύλο Κουντουριώτη και με Κυβερνήτη του πλοίου τον Πλοίαρχο Σοφοκλή Δούσμανη. Ο "Αβέρωφ" συμμετείχε στις προσπάθειες απελευθέρωσης των νησιών του Ανατολικού Αιγαίου, και έπαιξε σημαντικό ρόλο στις ναυμαχίες της Έλλης (3 Δεκεμβρίου 1912) και της Λήμνου (5 Ιανουαρίου 1913), απέναντι στον Οθωμανικό Στόλο. Αξιοποιώντας την ανώτερη ταχύτητά του, και το μέγιστο της εμβέλειας των πυροβόλων του, αποσπάστηκε από τον υπόλοιπο ελληνικό στόλο, και αφού μετατράπηκε σε αυτόνομο έτρεψε τον εχθρικό στόλο σε φυγή καταδιώκοντάς τον. Η τακτική που χρησιμοποίησε ο Κουντουριώτης, έδωσε την νίκη και τον αδιαμφισβήτητο έλεγχο του Αιγαίου στην Ελλάδα. Για τους Έλληνες το πλοίο αυτό ήταν ο "Τυχερός μπάρμπα-Γιώργος", ενώ για τους Τούρκους "Το Διαβολοβάπορο" (Σεϊτάν παπόρ). Η δράση του στον Α’ Βαλκανικό Πόλεμο.

ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΗ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ Α΄ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ   Στον Α' Παγκόσμιο Πόλεμο οι υπηρεσίες του ήταν ελάχιστες καθώς ο Τουρκικός Στόλος παρέμεινε κλεισμένος στα Δαρδανέλλια λόγω της ναυτικής υπεροχής των Συμμάχων. Με το τέλος του πολέμου εισέπλευσε στην Κωνσταντινούπολη, όπου αποθεώθηκε από τον ελληνικό πληθυσμό της περιοχής. ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΗ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ Κατά τις επιχειρήσεις στην Μικρά Ασία, η κύρια προσφορά του ήταν η μεταφορά στρατιωτών και η κάλυψη των αποβατικών επιχειρήσεων στην Ανατολική Θράκη. Το 1926 το θωρηκτό αναβαθμίστηκε για να ανταποκρίνεται στις καινούργιες απαιτήσεις, κυρίως με την προσθήκη αντιαεροπορικών πυροβόλων, και τον εκσυγχρονισμό των συστημάτων του. Β΄ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ Μετά την εισβολή και ραγδαία προέλαση των γερμανικών στρατευμάτων στην Ελλάδα τον Απρίλιο του 1941, λόγω της παλαιότητάς του, το ΓΕΝ σχεδίαζε να το βυθίσει, αλλά το πλήρωμά του εξεγέρθηκε και με δική του πρωτοβουλία διέφυγε στην Αλεξάνδρεια. Το Αβέρωφ ήταν ένα από τα λίγα ελληνικά πλοία που κατάφεραν να φτάσουν σώα στην Αλεξάνδρεια, καθώς τα περισσότερα βυθίστηκαν από της επιδρομές γερμανικών αεροπλάνων. Κατά την διάρκεια του πολέμου το θωρηκτό έκανε περιπολίες στον Ινδικό Ωκεανό. Οι δράσεις του στον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, στη Μικρασιάτικη εκστρατεία και στον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο.

Διατελέσαντες Κυβερνήτες στο Θ/Κ Αβέρωφ (1990-σήμερα)   Αντιπλοίαρχος Π.Ν.: Π. Κουντουριώτης Από 01-06-1990 έως 1991-??-?? Πλοίαρχος Π.Ν.: Ν. Κρέμος Από 1991-??-?? έως 17-01-1993 Αρχιπλοίαρχος Π.Ν.: Γ. Σκέντζος Από 18-01-1993 έως 05-02-1994 Αντιπλοίαρχος Π.Ν.: Ι. Πετριτσόπουλος Από 05-02-1994 έως 01-08-1995 Αρχιπλοίαρχος Π.Ν.: Α. Δήμιτσας Από 02-08-1995 έως 01-09-2005 Υποναύαρχος Π.Ν.: Π. Κυρίτσης-Σπυρομήλιος Από 02-09-2005 έως 30-05-2008 Αρχιπλοίαρχος Π.Ν.: Ε. Γαβαλάς Από 31-05-2008 έως 14-06-2010 Υποναύαρχος Π.Ν.: Α. Παναγόπουλος Από 15-06-2010 έως 25-08-2010 Πλοίαρχος Π.Ν.: Σ. Χαραλαμπόπουλος Από 26-08-2010 έως σήμερα… Κυβερνήτες του Θωρηκτού «Γεώργιος Αβέρωφ».

ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ 3 ΕΙΚΟΝΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΤΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ

Εικόνα 1. Κάτοψη 1.

Εικόνα 2. Κάτοψη 2.

Εικόνα 3. Κάτοψη 3.

george21 - george pntlks ΤΕΛΟΣ Ευχαριστούμε τον Bill Gates για την εφεύρεση του Microsoft PowerPoint 2007 Ευχαριστούμε τις συγκεκριμένες πηγές: 1. http://el.wikipedia.org/wiki/ 2. http://www.bsaverof.com/ george21 - george pntlks