ελληνογαλλικη σχολη πειραια ο αγιοσ παυλοσ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Στοιχειώδης γεννήτρια συνεχούς ρεύματος
Advertisements

Ελληνογαλλική Σχολή ‘’Άγιος Παύλος’’
Μηχανισμοί Ελευθέριος Αθηνοδώρου.
Ποιους νόμους του Νεύτωνα χρησιμοποιεί;
ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΟ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΟ ΚΟΥΙΖ 2010 ΕΥΚΟΛΟ. ΕΡΩΤΗΣΗ Ε1 Σε ποια αεροπορική «μετεμψυχώθηκαν» αυτές τις δύο?
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΓΙΟΣ-ΠΑΥΛΟΣ
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
Τεχνολογίας Εργασία στο μάθημα της :
ΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΤΡΕΝΑ ΑΠΌ ΤΟΝ ΔΕΡΑΛΑ ΠΑΣΧΑΛΗ ΚΑΙ ΣΙΜΟ ΚΑΛΟΓΕΡΙΔΗ.
ΕΡΓΑΣΙΑ: ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΣΚΛΗΡΟΥ ΔΙΣΚΟΥ
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ‘ Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ’
ΤΑ 7 ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ Η ΟΠΕΡΑ ΤΟΥ ΣΙΔΝΕΫ
Ελληνογαλλική Σχολή ‘Άγιος Παύλος’’
Υπεύθυνη Καθηγήτρια: κ.Μαυρομματάκη Σχολικό έτος:
ΣΤΟΧΟΣ 2.1.3: Ο μαθητής να μπορεί να,
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ
Στοιχειώδης γεννήτρια εναλλασσόμενου ρεύματος
Πάει όπου μπορεί και βοηθάει όποιον βρει
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
Το όνειρο του άνθρωπου να πετάξει!
ΜΙΡΑΝΤΑ ΝΕΣΤΟΡΑ Α3 ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ.
Η στοιχειώδης γεννήτρια συνεχούς ρεύματος
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια:
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
Αεροπλάνα Φώτης Λυμπέρης
Αεροπλάνο Ματούλα - Παναγιώτα
αεροπλάνο Μετρό Αερόστατο Κρουαζιερόπλοιο Λεωφορείο.
Στατική του ανθρώπινου σώματος
Επανάληψη Προηγούμενου Μαθήματος
Αεροπλάνα Άγγελος Χουβαρδάς 19/09/2014.
ΣΧΟΙΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ ή ΤΕΛΕΦΕΡΙΚ
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Σχολείο: 7ο Λύκειο Πάτρας Τμήμα: Α’1
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΓΙΟΣ-ΠΑΥΛΟΣ ● Εργασία στο τζετ σκι ● Εργασία στο μάθημα Τεχνολογίας ● ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ :ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΜΑΥΡΟΜΑΤΑΚΗ.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ. Δρ. Γ. Μαλινδρέτος Η μοναδοποίηση του φορτίου ορίζεται ως ο τρόπος με τον οποίο αποθηκεύονται και μεταφέρονται.
Εργασία στο μάθημα της τεχνολογίας Από τον μαθητή: Δημήτρη Βασιλόπουλο Από τον μαθητή: Δημήτρη Βασιλόπουλο.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ «ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ» Εργασία στο μάθημα της τεχνολογίας. Σχολικό Έτος Υπεύθυνη Καθηγήτρια Στ. Μαυρομματάκη.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ‘ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ’ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΥΠΕΥΘYΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΜΑΥΡΟΜΑΤΑΚΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ.
EΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ «Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ» EΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΥΠΕΥΘ Y ΝΗ ΚΑΘΗΓ H ΤΡΙΑ : ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΜΑΥΡΟΜΑΤΑΚΗ.
Βασικες Εννοιες Φυσικης Βασιλης Κολλιας Βασικές Εννοιες Φυσικής _ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ΄΄Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ΄΄ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΜΑΥΡΟΜΑΤΑΚΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ.
Κεφάλαιο 3 Κύκλος λειτουργίας των Μ.Ε.Κ. Μηχανισμός Εμβόλου-Διωστήρα-Στροφαλοφόρου άξονα ΣΑΛΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ MSc in Management and Information Systems Μηχανολόγος.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ " ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ " Εξέταση στο μάθημα της τεχνολογίας Σχολικό έτος Υπεύθυνη καθηγήτρια : κ. Μαυροματάκη.
“Worm Gear”, από MGA73bot2 διαθέσιμο ως κοινό κτήμα
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕ Κατασκευή πακέτου προσομοίωσης σε Matlab της κυκλικής.
Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά ο «ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ»
Εργασία στο μάθημα της Τεχνολογίας
Όνομα: Σεβδαλής Κυριάκος
Η Εξέλιξη του αεροπλάνου
Η Ιστορία των πρώτων αεροπλάνων και πως ξεκίνησαν
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Ο αΓΙΟσ ΠΑΥΛΟσ
ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΑ ΤΣΙΑΚΑΛΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ.
Μηχανισμοί 25/12/2017.
ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ Σοφία Στεφανοπούλου.
Σχολικό Έτος 2015/16 Υπεύθυνη Καθηγήτρια : κυρία Μαυρομματάκη
Χαρακτηριστικά Συστημάτων ΜΗ ΣΤΕΛΕΧΩΜΕΝΩΝ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ
ΕλληνογαλλικΗ σχολΗ ΠειραιΑ « ΑγιοΣ ΠαΥλοΣ "
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ <<ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ>>
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΥΠΕΥΘΗΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ : κ.Μαυροματάκη
Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Άγιος Παύλος»
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
Αρχιτεκτονικη εργου Καλημέρα κυρίες κ κύριοι.
Ελληνογαλλική Σχολή Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ Εργασία στο μάθημα της Τεχνολογίας.
Ελληνογγαλική Σχολή Πειραιά Ο Άγιος Παύλος
Πάτρα, Μάρτιος 2010 Νέα Βάση Δεδομένων και Γραμμικές Συσχετίσεις Κύριων Παραμέτρων για τον Προκαταρκτικό Σχεδιασμό Πολιτικών Αεροχημάτων Συμπεριλαμβάνοντας.
Λεωφορείο Εργασία project: Από: Βρουσάι Αμάντα, Γιατρά Νικολέτα, Ιλιάζη Ζερίνα, Ισλαμάι Γιάννη.
ΑΝΔΡΙΑΝΗ ΦΑΡΑΟΥ ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ ΤΑΜΑΡΕΣΗ ΟΛΤΙΑΝΑ ΜΠΑΙΡΑΜΗ ΠΟΛΥΞΕΝΗ ΜΑΡΙΝΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ελληνογαλλικη σχολη πειραια ο αγιοσ παυλοσ Εργασια στο μαθημα τησ τεχνολογιασ

Απο τον μαθητη κωστη κυπριανου Υπευθυνη καθηγητρια: κ. μαυροματακη ελικοπτερο Απο τον μαθητη κωστη κυπριανου Υπευθυνη καθηγητρια: κ. μαυροματακη

ελικοπτερο Ελικόπτερο ονομάζεται το αεροσκάφος το οποίο, για την ανύψωσή του από το έδαφος και τη διατήρησή του σε πτήση, χρησιμοποιεί ένα ή περισσότερους οριζόντιους έλικες. Έχει τη δυνατότητα να κινείται προς κάθε κατεύθυνση, σε αντίθεση με το αεροπλάνο που κινείται μόνο προς τα εμπρός, και ακόμα μπορεί να αιωρείται σχεδόν ακίνητο στον αέρα. Οι ιδιότητές του αυτές το κάνουν μοναδικό ως μέσο εναέριας μεταφοράς σε περιορισμένους χώρους ή σε απομακρυσμένους τόπους όπου η κατασκευή αεροδρομίων δεν είναι εφικτή (π.χ. οροφές κτηρίων, νησιά κλπ)

ιστορια του ελικοπτερου • Η ιδέα της κατασκευής ενός έλικα, με τον οποίο θα ήταν δυνατό να ανυψωθεί ένα σκάφος στον αέρα, πραγματοποιείται το 1453 και συγκεκριμένα το εκτέλεσε ο Λεονάρντο Ντα Βίντσι ο οποίος σχεδίασε το πρώτο ευρωπαϊκό ελικόπτερο που θα πετούσε με τη μυϊκή δύναμη ανθρώπων. Είχε όμως ένα βασικό σχεδιαστικό λάθος: Δεν προέβλεπε ένα μηχανισμό που να εμποδίζει το σκάφος να περιστρέφεται αντίθετα από τον έλικα.

ιστορια του ελικοπτερου • Με την έναρξη του 20ού αιώνα ο Πωλ Κορνύ πραγματοποίησε την πρώτη ανύψωση ελικοπτέρου (το 1900) με μηχανή 24 ίππων και διπλή έλικα και το 1907 ο καθηγητής Ρισέ και ο Λουδοβίκος Μπρεγκέ κατασκεύασαν το πρώτο ελικόπτερο.

ιστορια του ελικοπτερου • Σε τακτική χρήση τέθηκε για πρώτη φορά ελικόπτερο το 1939. Είχε σχεδιαστεί από τον ρώσικης καταγωγής Ιγκόρ Σικόρσκι το όνομα του οποίου φέρουν κάποια αεροπλάνα ακόμη και σήμερα. Μεγάλη ανάπτυξη γνώρισε αμέσως μετά τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο. Η χρήση στροβιλοκινητήρων έδωσε στη συνέχεια τη δυνατότητα στα ελικόπτερα να μεταφέρουν φορτία ίσα ή μεγαλύτερα από το βάρος τους.

Τροπος λειτουργιασ Το βασικό πτητικό εξάρτημα του ελικοπτέρου είναι το στροφείο ή ρότορας. Το στροφείο αποτελείται από 2-5 συνήθως μακρόστενες λεπίδες, οι οποίες έχουν σχήμα πτέρυγας και είναι σχεδιασμένες έτσι ώστε να ελαχιστοποιούν τους στροβιλισμούς στην άκρη τους όπου η ταχύτητα είναι μεγαλύτερη. Το στροφείο είναι υπεύθυνο για τους πιο πολλούς χειρισμούς του ελικοπτέρου. Έτσι λοιπόν το στροφείο ανυψώνει το ελικόπτερο αλλά ελέγχει και την πορεία του και την περιστροφή του σκάφους.

Βασικα μερη Τα ελικόπτερα κατασκευάζονται σε πολλά μεγέθη και μορφές και τα περισσότερα αποτελούνται από τα ίδια βασικά μέρη. Τα κύρια αυτά μέρη είναι: • Η καμπίνα (cabin), στην οποία μεταφέρονται οι επιβάτες, το φορτίο και το πλήρωμα. • Το πλαίσιο (airframe), το οποίο συνδέει διάφορα κομμάτια του ελικοπτέρου. • Η μηχανή (engine ή powerplant). • Ο μηχανισμός μετάδοσης της κίνησης (transmission) • Ο κύριος έλικας (rotor), ο οποίος παρέχει τις αεροδυναμικές δυνάμεις χάρη στις οποίες το ελικόπτερο πετάει • Η βάση προσγείωσης, η οποία μπορεί να είναι βάση ολίσθησης (landing gear), ρόδες, σκι, ή επιπλέοντα σώματα.

Το μελλοντικο ελικοπτερο To νέο αεροσκάφος X3 της ευρωπαϊκής εταιρείας Eurocopter μοιάζει να προέκυψε από διασταύρωση ελικόπτερου με δικινητήριο ελικοφόρο αεροπλάνο. Ο ασυνήθιστος αυτός σχεδιασμός τού επιτρέπει να πετά με 220 κόμβους ή 400 χλμ/ώρα, πολύ ταχύτερα από τα συμβατικά ελικόπτερα. Τα σημερινά ελικόπτερα συνήθως δεν ξεπερνούν σε ταχύτητα τους 140 κόμβους ή 260 χλμ/ώρα. Η λύση της Eurocopter είναι η προσθήκη φτερών με έλικες, οι οποίοι όμως πρέπει να απενεργοποιούνται κατά την προσγείωση και απογείωση για λόγους ασφάλειας. Το X3, διευκρίνισε η εταιρεία, δεν είναι μοντέλο παραγωγής -είναι μόνο ένα πρωτότυπο που θα μπορούσε να αποτελέσει τη βάση για μελλοντικά υβριδικά ελικόπτερα.

Το μελλοντικο ελικοπτερο

Τελοσ παρουσιασησ