ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Advertisements

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΟΝ ΚΡΙΤΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Φιλοσοφία Ενσωμάτωσης των ΤΠΕ
 εργαλείο δυναμικής διαχείρισης γεωμετρικών σχημάτων και αλγεβρικών παραστάσεων  δυνατότητα δυναμικής αλλαγής των αντικειμένων :  είναι δυνατή η μετακίνηση,
ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΚΑΙ ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ, ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ.
  Ενιαίο  Αναμορφωμένο  Εκπαιδευτικό  Πρόγραμμα Ε. Α. Ε. Π (961)
Εκπαιδευτικοι εν δρασει νεα πολυτροπικη διδακτικη
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Εφαρμογές των νέων Τεχνολογιών στη διδασκαλία και μάθηση
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ  Αποτελεί ένα από τα τέσσερα τμήματα της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών και Επιστημών Αγωγής.  Υπήρξε το πολυπληθέστερο.
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ Π.Ε.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ – ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ –ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ 1/3/2004 Σκοπός – στόχοι της Συνάντησης Ο ρόλος του Σχολικού Συμβούλου (Παιδαγωγική ευθύνη λειτουργίας.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΡΕΝΑΡΟΥ
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
TEXNH Γιάννης Παπαδόπουλος – Ζωή Ζαφειροπούλου Φιλόλογοι.
Μέθοδος Project Μια εναλλακτική μορφή διδασκαλίας απέναντι στην παραδοσιακή, στο μάθημα της Έκφρασης-΄Εκθεσης. Προσανατολισμός: Ανθρωπιστικός - Παιδοκεντρικός.
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΟ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ ΣΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ – ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΟΔΕΥΟΝΤΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΪΔΡΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Ημερίδα : «Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση » Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ.
Δεύτερη συνάντηση Μάχιμων Εκπαιδευτικών ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης Υποδομές και Ανθρώπινο Δυναμικό.
Καινοτομίες στη Μέση Εκπαίδευση Καινοτομίες στην Μουσική Εκπαίδευση ΑΧΛ2009.
Α΄ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ Α΄, Β΄ ΚΑΙ Γ΄ ΤΑΞΕΙΣ Λούλα Χαραλάμπους ΕΔΕ
Αναπτύσσοντας, κινητοποιώντας και βελτιώνοντας δεξιότητες: η εφαρμογή μαθησιακού προγράμματος σε ομάδα τμήματος του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Αρχές οργάνωσης εκπαιδευτικού προγράμματος.
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ Επιμόρφωση σε μεθόδους δημιουργικής μάθησης. Αναστασία Παναγιωτίδου Σχολική σύμβουλος Αγγλικής. M.Ed., Διδάκτορας ΔΠΘ.
Αντικείμενο και κλάδοι της Παιδαγωγικής Επιστήμης.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
Η ταυτότητα και η δράση του Εκπαιδευτικού οργανισμού Φωτόγραμμα
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
ΟΛΥΜΠΙΑΣ project Ο βασικός στόχος είναι η κοινωνική ενσωμάτωση των ανθρώπων με αναπηρίες, κάτι που είναι απόλυτα σύμφωνο τόσο με τις αρχές και την φιλοσοφία.
“Τα παιδιά μαθαίνουν όλη την ώρα σαν τρελά, μέχρι να πάνε σχολείο” – Jean Liedloff
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
Εξορθολογισμός διαχείριση διδακτέας ύλης
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
έννοια και λειτουργια της εκπαιδευσησ
ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ Έννοια και Σκοποί του Νέου Λυκείου
Αναλυτικό Πρόγραμμα Προσχολικής Αγωής
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
To Teach Curricular Subjects
Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑ ΜΠΡΟΣΤΑ Ανάπτυξη παντού Ανάπτυξη για όλους

ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ∆ΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΘΕΣΜΟΥ Ολοήμερο σχολείο ή γιαγιά; (Σε σχέση με την Οικογενειακή πολιτική στην Ελλάδα και τα νέα µοντέλα οικογένειας)

ΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Είναι σύγχρονος εκπαιδευτικός και κοινωνικός θεσμός με σύγχρονο εκπαιδευτικό και κοινωνικό περιεχόμενο. Αναβαθμίζει ποιοτικά την λειτουργία της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με την εισαγωγή στο Πρόγραμμα σπουδών νέων γνωστικών αντικειμένων και δράσεων. Υπηρετεί τους ευρύτερους σκοπούς της εκπαίδευσης, καλλιεργώντας την ανάγκη για δημιουργία και κριτικό πνεύμα. Απαντά στις σύγχρονες εκπαιδευτικές ανάγκες και απαιτήσεις. Δημιουργεί τις αναγκαίες προϋποθέσεις για την ισότιμη πρόσβαση στην εκπαίδευση Και την ισότητα των εκπαιδευτικών ευκαιριών όλων των μαθητών.

ΣΤΟΧΟΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΙ Προετοιμασία των μαθητών για τα μαθήματα της επόμενης ημέρας. Προσφορά αντισταθμικής αγωγής και ενισχυτικής διδασκαλίας. Συνδυασμός της γνώσης με τη μάθηση και το παιχνίδι. Κάλυψη του συνόλου των εκπαιδευτ'ικών αναγκών των μαθητών. Περιορισμός της αναζήτησης εκπαιδευτικού έργου από την οικογένεια στην ελεύθερη αγορά. ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ Ικανοποιεί τις ανάγκες των εργαζόμενων γονέων και των σύγχρονων οικογενειών παρέχοντας ασφαλή προστασία στους μαθητές στο φυσικό τους χώρο. Καλλιεργεί την κοινωνικότητα και τη συλλογικότητα. Μειώνει το κόστος αγοράς υπηρεσιών εκπαίδευσης απότην ελεύθερη αγορά.

ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ 1. Μελέτη – Προετοιμασία Παρέχεται η δυνατότητα μελέτης και προετοιμασίας για τα μαθήματα της επόμενης ημέρας και πραγματοποιείται ενισχυτική διδασκαλία στη Γλώσσα και στα Μαθηματικά. 2. Αγγλική Γλώσσα Η ένταξη της Αγγλικής Γλώσσας στο ολοήμερο πρόγραμμα έχει εμπεδωτικό χαρακτήρα, με στόχο να δώσει στους μαθητές περισσότερες ευκαιρίες απόκτησης γλωσσικής παιδείας και ανάπτυξη της επικοινωνιακής τους ικανότητας με δραστηριότητες που περιλαμβάνουν εκπαιδευτικές ταινίες, ανάπτυξη διαλόγου μεταξύ των μαθητών, δημιουργία εφημερίδων κ.λ.π.

ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ 3. Θεατρική Αγωγή Επιδιώκει την αισθητική καλλιέργεια των μαθητών, την ελευθερία της έκφρασης, την αυτογνωσία, την απόκτηση γνώσεων που τους βοηθούν να κατανοήσουν και να αξιολογήσουν το θεατρικό γεγονός, τη δημιουργική επαφή των μαθητών με την τέχνη του θεάτρου μέσα από υη δραματοποίηση κειμένων και την επαφή μα τα καλλιτεχνικά και πολιτιστικά επιτεύγματα της ανθρωπότητας. 4. Μουσική Αγωγή Έχει σκοπό την αισθητική καλλιέργεια και ψυχαγωγία των μαθητών και την ισόρροπη ανάπτυξη των νοητικών και ψυχικών ικανοτήτων τους.

ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ 5.Αθλητισμός Έχει σκοπό να βοηθήσει τη σωματική ανάπτυξη των παιδιών, να συμβάλλει στην ψυχική και πνευματική τους καλλιέργεια και στην αρμονική τους ένταξη στην κοινωνία. 6. Χορός Με το χορό καλλιεργείται η κίνηση, η αισθητική, η ισορροπία, η έμπνευση και η δημιουργικότητα των μαθητών. Με τους παραδοσιακούς χορούς οι μαθητές έρχονται σε επαφή με τη μουσικοχορευτική παράδοση διαφόρων ελλαδικών περιοχών, αναπτύσσουν τη χορευτική τους ικανότητα και γνωρίζουν την πολιτισμική τους κληρονομιά.

ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ 7. Εικαστικά Οι μαθητές μέσα από το διδακτικό αντικείμενο των εικαστικών έρχονται σε επαφή με διάφορες τεχνικές και τρόπους έκφρασης, πειραματίζονται και αξιοποιούν τις δυνατότητες τους στο χειρισμό απλών υλικών, δημιουργούν εικαστικά έργα, έρχονται σε επαφή με έργα τέχνης και μαθαίνουν να εκτιμούν, να κρίνουν και να αξιολογούν την ελληνική και παγκόσμια πολιτιστική κληρονομιά. 8.Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση Ο σκοπός του μαθήματος είναι η εξοικείωση των μαθητών με τις βασικές λειτουργίες του υπολογιστή, η επαφή με τις διάφορες χρήσεις του ως εποπτικού μέσου διδασκαλίας και ως εργαλείου αναζήτησης πληροφοριών στο πλαίσιο των καθημερινών σχολικών τους δραστηριοτήτων.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ Α. ΠΡΩΙΝΗ ΖΩΝΗ (7:00-8:00) Υποδοχή και προετοιμασία για το προγραμμα της ημέρας Β. ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ (8:00-12:50 Α', Β' τάξη) (8:00-13:30 Γ',Δ',Ε', ΣΤ' τάξη) Συμμετέχουν όλοι οι μαθητές του σχολείου Γ. ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ ΖΩΝΗ (12:50-16:00 Α',Β' τάξη) (13:35-16:00 Γ',Δ',Ε',ΣΤ' τάξη) Η συμμετοχή στο πρόγραμμα είναι προαιρετική αλλά η παρακολούθησή του υποχρεωτική, εφόσον κάποιος δηλωσει συμμετοχή Για πληροφορίες και περισσότερη ενημέρωση καθώς και για εγγραφή, απευθυνθείτε στη Διεύθυνση του σχολείου

Το ολοήμερο σχολείο μπορεί να συμβάλλει: Στην ποιοτική διαφοροποίηση της εκπαιδευτικής διαδικασίας και, μέσα από τη χρήση εναλλακτικών μεθόδων διδασκαλίας, στην ανάδειξη διαφοροποιημένων εκπαιδευτικών πρακτικών και τρόπων μάθησης. (Είναι σαφές ότι οι εναλλακτικοί τρόποι μάθησης συμβάλλουν στην αποσαφήνιση και στην πληρέστερη κατανόηση των γνωστικών αντικειμένων ακόμη και από μαθητές που αντιμετωπίζουν δυσκολίες.) Στη δημιουργία εσωτερικών κινήτρων μάθησης. Στην αντιμετώπιση του ευαίσθητου ζητήματος των εκπαιδευτικών ανισοτήτων.

Η χρήση των νέων μορφών της παιδαγωγικής γνώσης, καθώς και των διδακτικών μεθοδολογιών που απορρέουν απ' αυτές, μπορεί να οδηγήσει σε μια πολύπλευρη αξιοποίηση των βασικών γνώσεων που διαχειρίζεται το εκπαιδευτικό σύστημα και να συμβάλει:

Στην ενίσχυση της συμμετοχής και στην ανάπτυξη της κριτικής σκέψης του μαθητή, ώστε αυτός να αναζητά όλες τις πιθανές λύσεις ενός προβλήματος. Στην καλλιέργεια της δημιουργικότητας του μαθητή και στην παραγωγή πρωτότυπων ιδεών. Στην εξοικείωση του μαθητή με τις πολυδύναμες μεθόδους των σχεδίων εργασίας και της ομαδο-συνεργατικής διδασκαλίας. Στην ανάπτυξη εκπαιδευτικών πρακτικών, οι οποίες θα περιορίζουν τις εκπαιδευτικές ανισότητες κ.λπ.

Πώς και ποιες αλλαγές στη λειτουργία του Ολοήμερου Σχολείου μπορούν να συμβάλλουν στη βελτίωση του εκπαιδευτικού συστήματος; Πώς μπορεί να καλυφθεί ο διευρυμένος χρόνος λειτουργίας του;

ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Ο ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ ΜΑΣ !!!!!