Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία των Αγγλικών

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Advertisements

Διδακτική της Πληροφορικής
Διδάσκοντας Φυσική Γυμνασίου με κινούμενα σχέδια
ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΕΝ(ΔΙΑΦΕΡΟΝ) ΜΑΘΗΜΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
Η χρήση του kidspiration στο μάθημα της Οικιακής Οικονομίας
ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΙΣΧΥΟΝΤΩΝ Α.Π. ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ Α.Π.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ RELEASE ‘‘Towards Achieving Self Regulated Learning as a Core in Teachers” In-Service Training in Cyprus Δημοτικό Σχολείο Άγιος Σπυρίδωνας.
Teachers4Europe Χρύσα Παπαλαζάρου 1ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου.
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΟΛΙΓΟΘΕΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Θεωρητικό πλαίσιο 1ου και 2ου κύκλου
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Γλώσσας
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
ΣΤΑΔΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗΣ ΕΝΝΟΙΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ KIDSPIRATION Πάμπος Χρυσοστομου Σύμβουλος Πληροφορικής Λεμεσού.
Πρόγραμμα Kidspiration
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Χρήση του Kidspiration στα πλαίσια των Οικολογικών Δραστηριοτήτων Διαμάντω Γεωργίου Η΄ Δημοτικό Σχολείο Ομόνοιας (ΚΒ΄) Λεμεσού.
Δεκέμβριος 2014 Γιώτα Γιαννοπούλου – Αθηνά Μακροπόδη Αρσάκεια –Τοσίτσεια Δημοτικά Σχολεία της Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας Γιώτα Γιαννοπούλου – Αθηνά Μακροπόδη.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟΥ ΔΟΚΙΜΙΟΥ ΝΕΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
1o Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Αλεξανδρούπολης Κοσμά Γεωργία
Επεξεργαστής κειμένου και γλωσσική διδασκαλία. Πιθανές θετικές επιπτώσεις  Αντιμετώπιση του γραψίματος ως μιας δυναμικής – μη στατικής διδασκαλίας (αλληλοεγκιβωτισμός.
Εκπαιδευτικό λογισμικό Εκπαιδευτικό λογισμικό είναι το προϊόν της τεχνολογίας μέσω του οποίου πραγματοποιείται η διδασκαλία ενός ή περισσοτέρων γνωστικών.
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Ιστορίας
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 1. ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΡΑΞΗ 1.1 Θεωρίες Μάθησης
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ (ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ/ΠΡΟΪΟΝ/0311/22) Έρευνα για αξιολόγηση λογισμικού Engino KidCAD για τη χρήση του.
Ειδικό Δημοτικό Ηρακλείου Αττικής
Σχεδιάζοντας τη Διδασκαλία Γενικές Αρχές Β. Αργυρόπουλος
ΑΠΟ ΤΑ ΣΕΝΑΡΙΑ…ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ «ΔΙΑΛΟΓΟ»
Η χρήση του Kidspiration στα Ελληνικά Θέμα « Ανθρώπινα Δικαιώματα »
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΩΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΙΣ ΗΠΑ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΣΟΦΙΑ ΜΑΤΖΑΡΙΩΤΗ - ΚΩΣΤΑΡΑ.
Στόχοι Οι μαθητές: να καλλιεργήσουν την προφορική τους έκφραση και να εκφράσουν ελεύθερα συναισθήματα και εμπειρίες τους σχετικά με τη θάλασσα και τα.
Η Εφαρμογή των Δεικτών Επιτυχίας και Δεικτών Επάρκειας στο Δημοτικό Σχολείο Εισηγητές: Δρ Μάριος Στυλιανίδης, ΠΛΕ Δρ Μάριος Παντελή, Βοηθός Δντής Εκπαιδευτικός.
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών και Διδακτική Πράξη Διδάσκουσα Πόταρη Δ. Καρατράσογλου Αθανασία Δ
1ο βήμα : επιλογή ενός θέματος από το Α.Π της γνωστικής περιοχής. 2 ο βήμα: καταγραφή των μαθησιακών στόχων- επιδιώξεων. 3ο βήμα : σχεδιασμός δράσεων.
Εκπαιδευτικό Λογισμικό Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Δημοτικής στην Εκπαιδευτική Εφαρμογή της Πληροφορικής – Π4β Ομάδα Επιμόρφωσης ΤΠΕ Παιδαγωγικό.
Εμείς τα παιδιά του Ειδικού Επαγγελματικού Γυμνασίου Ρεθύμνου μπορούμε να κολυμπήσουμε και στα βαθιά νερά.
Διδακτική της Πληροφορικής
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
Μη τυπική εκπαίδευση: ο εκπαιδευτικός, ο μαθητής, η επίσκεψη, το μουσείο Μάθημα 7 Αντιλήψεις εκπαιδευτικών για την μη τυπική εκπαίδευση ΠΔΜ.
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Σχεδιάζοντας τη Διδασκαλία Γενικές Αρχές
Ειρήνη Πετράκη Δασκάλα – Πυρήνας ΤΠΕ Μάρτιος, 2011
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
ΔΑΣΚΑΛΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΟΥΡΝΑΡΙΟΥ ΛΑΡΙΣΑΣ
ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ 2ο Δημοτικό Σχολείο Βροντάδου
Project ΘΕΜΑ: Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΑΠΟ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣ, ΤΡΑΓΙΚΟΥΣ ΠΟΙΗΤΕΣ, ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΑΛΛΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ Ιωάννα Κομνηνού.
έννοια και λειτουργια της εκπαιδευσησ
Α΄ τάξη Θετικό περιεχόμενο στο διαδίκτυο
΄Ερευνα Δράσης (Action Research)
Χρήση του Kidspiration στα πλαίσια των Οικολογικών Δραστηριοτήτων
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 1. ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΡΑΞΗ 1.1 Θεωρίες Μάθησης
Συνεργασία νηπιαγωγείου -οικογένειας
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Γεωγραφίας
Καλοκαιρινό Δημιουργικό Εκπαιδευτικό Εργαστήριο για παιδιά
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Ιστορίας
SILK 40 ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου ΤΑΞΗ Α’.
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Γεωγραφίας
ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΙΣΧΥΟΝΤΩΝ Α.Π. ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ Α.Π.
Το διαδίκτυο που θέλουμε !
Νηπιαγωγείο Μαυρομανδήλας
Πάμπος Χρυσοστομου Σύμβουλος Πληροφορικής Λεμεσού
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία των γραμμάτων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία των Αγγλικών Σταυρούλα Διομήδους Περιφερειακό Δημοτικό Σχολείο Πάχνας

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ Σχολείο: Περιφερειακό Δημοτικό Πάχνας Τάξη:Ε΄ Μάθημα:Αγγλικά Διάρκεια:1 Χ 40΄ Η.Υ.: 1 Η.Υ. - στην τάξη Σκοπός: 1.Ονομασία διάφορων τροφίμων. 2.Χρήση γραμματοσυνακτικής δομής «there is / are», για δήλωση ύπαρξης τροφίμων στην κουζίνα (στο cupboard).

Παράδειγμα εργασίας Παιδιών

ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ Προβλήματα-Δυσκολίες Ανάγκες Χρονοβόρα πληκτρολόγηση κειμένου Ανάγκες Περισσότεροι από 1 Η.Υ. στην τάξη Εντυπώσεις εκπαιδευτικού συμβολή στην αποτελεσματικότητα της διδασκαλίας σύνδεση εννοιών συμμετοχή όλων των παιδιών Εντυπώσεις Μαθητών ενδιαφέρον – κίνητρο Εισηγήσεις