Κείμενα Ελληνιστικής – Ρωμαϊκής περιόδου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Achilles Tatius Leucippé et Clitophon Dominique Augé.
Advertisements

ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ – ΑΠΡΟΣΩΠΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΑΣΚΗΣΕΙΣ
Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Β΄ Γυμνασίου «Ένα στοργικός ηγέτης»
Κλίση ουσιαστικών Β΄ κλίσης.
NT Greek Grammar (Macnair Ch. 1-4)
Platon, Le Timée Aide à la traduction Dominique Augé.
Οι ειδικές προτάσεις είναι δευτερεύουσες ονοματικές ή ουσιαστικές προτάσεις που λειτουργούν ως συμπλήρωμα στο ρήμα ή άλλο ρηματικό τύπο, απαρέμφατο – μετοχή,
Αλίκη Αποστολάκη. Ω, Μούσα των δασόπυκνων βουνών! Στα ματόκλαδά σου πάνω οι κερασιές δένουν τον πρώιμο εύχημο καρπό για το φιλί των εραστών. Αφήνοντας.
Φύγαμε για αρχαία Αθήνα! Έχει διάλεξη ο Ισοκράτης... Θα μιλήσει:
Αντώνης Ι. Παππού Σχολικός Σύμβουλος 7ης Περιφέρειας Δ. Ε. Σερρών
ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ Κορυφαία εκκλησιαστική μορφή της Ορθόδοξης Εκκλησίας. Γεννήθηκε το 354 μ.Χ. και πέθανε το 507 μ.Χ. Το έργο του ανεκτίμητο και διαχρονικό,
Exercise 5.8, p Matthew 9:2 καὶ ἰδὼν ὁ Ἰησοῦς τὴν ______ αὐτῶν εἶπεν τῷ παραλυτικῷ· θάρσει, τέκνον, ἀφίενταί σου αἱ ἁμαρτίαι. Matthew 9:22 ὁ δὲ Ἰησοῦς.
Η Αιτιατική ως ετερόπτωτος προσδιορισμός
Ιωάννης Χρυσόστομος Επίσκοπος Κωνσταντινουπόλεως Οικουμενικός διδάσκαλος Άγιος της Εκκλησίας Ικανός ρήτορας, γι’ αυτό Χρυσόστομος Προσπάθησε να καταπολεμήσει.
ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΥΣΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΤΜΗΜΑ: Α1 ΟΝΟΜΑ: ΛΥΔΙΑ ΕΞΑΡΧΟΥ ΥΠΕΥΘΗΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Κ. ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ.
ΤΟ ΝΕΡΟ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ Η αγιαστική ιδιότητα του νερού βασίζεται στην ενέργεια επ΄ αυτού της χάριτος του Πανάγιου Πνεύματος. Τα Θεοφάνεια και η αποκάλυψη.
Επανάληψη για το διαγώνισμα του β΄ τρίμηνου
ΑΕΦ 101 ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΜΕΤΑΓΡΑΦΗΣ.
Η ΣΤΑΣΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ Ομάδα: Οι Κωνσταντινουπολίτες Αχιλλέας, Ελίζα, Λαέρτης, Σωτήρης.
Ευίνα Τσιχρηντζή Φανή Παπαχρήστου.  Στην Αγία Γραφή και συγκεκριμένα στο 3 ο κεφάλαιο του βιβλίου Βασιλειών Γ ' (3, 16-28) πρωτοαναφέρεται η ιστορία.
ΕΡΩΣ ΑΤΕΛΕΣΦΟΡΟΣ Οι Ακαταμάχητοι Ιωσηφίδης Γρηγόρης Καπετάν Αθανάσιος
Vers οἶσθ ´ οὖν ἃ λέξαι σοί τε καὶ παισὶν θέλω ;
Κατσούγκρη Αγγελική Γυμνάσιο Ατσιποπούλου
Εντοπίζοντας θέματα της αττικής διαλέκτου για επεξεργασία στη σχολική τάξη του Λυκείου Κριτήρια και εργαλεία επιλογής των κειμένων Αντώνης Μιχαηλίδης,
Η προσωπική αντωνυμία ἐγώ – σύ.
Πλέομεν ὅσον τριακοσίους σταδίους
Learning To Use New Testament Greek Lesson XXI. The disciple reads a parable about the kingdom. ajnaginwvskei oJ maqhth;V parabolh;n peri; th:V basileivaV.
Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Γ΄ Γυμνασίου Συντακτική ανάλυση Ενότητα 2η Θυσία για την πατρίδα Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Γ΄ Γυμνασίου Συντακτική ανάλυση Ενότητα.
ΑΤΑΛΟΤΑΤΑ ΠΑΙΖΕΙ Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Γ Γυμνασίου Ενότητα 6 Ελένη Αδαμοπούλου 3 ο Γυμνάσιο Ναυπάκτου.
ΑΙΓΟΣ ΠΟΤΑΜΟΙ Οι κινήσεις Αθηναίων και Λακεδαιμονίων Ξενοφώντος Ελληνικά Βιβλίο 2, κεφάλαιο 1, §16 και εξής Παρουσίαση Δοϊρανλή Άννα, φιλόλογος.
Κοινωνιογλωσσικές παρατηρήσεις Αρχαία Ελληνική.
ΤΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ
Ἱστορία ἀρχαία καὶ μεσαιωνικὴ
Χρόνος καί αἰωνιότητα στόν Πλωτῖνο Ενότητα 6η: Αἰωνιότητα ΙV Ελένη Περδικούρη Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Σπουδών Τμήμα Φιλοσοφίας.
1 Ἐν Λέσϐῳ θηρῶν, ἐν ἄλσει Νυμφῶν θέαμα εἶδον κάλλιστον ὧν εἶδον· εἰκόνα γραπτήν, ἱστορίαν ἔρωτος. Καλὸν μὲν καὶ τὸ ἄλσος, πολύδενδρον, ἀνθηρόν, κατάρρυτον·
Γλωσσική επαφή στην Αρχαιότητα
John 3:16 οὕτως γὰρ ἠγάπησεν ὁ θεὸς τὸν κόσμον, this is how for loved God the world ὥστε τὸν υἱὸν τὸν μονογενῆ ἔδωκεν, so that the Son the only he.
Texte 1 : Aristophane - Les Nuées - v
Texte 1 : Aristophane - Les Nuées - v
Αρχαίες Ελληνικές Επιγραφές
ΣΗΜΕΙΩΣΗ Για να μεταβείτε από τη μια διαφάνεια στην άλλη, πατήστε τα βέλη «ΕΜΠΡΟΣ» ή «ΠΙΣΩ» στο πάνω μέρος της διαφάνειας. Αυτό μπορεί να γίνει, μετά το.
Ἱστορία ἀρχαία καὶ μεσαιωνικὴ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Κ. Π. Καβάφης Ποσειδωνιάται. Εφαρμογή της μεθόδου του σκηνικού δοκιμίου στο ποίημα Ποσειδωνιάται του Κ.Π. Καβάφη.
Γενικὴ Ἐκκλησιαστικὴ Ἱστορία Α´
SECOND JOHN. SECOND JOHN “General Epistles” Mark Luke John Acts Romans 1 Corinthians Matthew Mark Luke John Acts Romans 1 Corinthians 2 Corinthians.
Αναστάσιμη Προσευχή ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!.
Η συνταξη τησ αε.
Vert = nominatif Vocatif Bleu = acc Gris = génitif Orange = datif
Texte 1 : Platon - Hippias majeur - 290d-291a
Jesus Is the Son of God. Jesus Is the Son of God.
Ενότητα 3 η Τα επαγγέλματα των αρχαίων Αθηναίων. Tα επαγγέλματα των αρχαίων Αθηναίων Ἀθηναῖοι, ὡς καὶ οἱ ἑτέρας πόλεις κατοικοῦντες, πολλὰ ἐν τῷ βίῳ ἐπιτηδεύουσι,
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
ΑΡΧΕΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
Exercise 9.
Croy 15 - Exercises 1. ἐν ταῖς ἡμέραις ἐκείναις ἦν ὁ υἱὸς αὐτῆς μικρός, νῦν δὲ γέγονεν ἄνθρωπος καὶ ἔχει αὐτὸς υἱόν.
« οἷα ἡ μορφή, (οὐ) τοιάδε καὶ ἡ ψυχή…»
Ξενοφών, ελληνικά, Επεξεργασία κειμένου με σκοπό την εμπέδωση της αναγνώρισης συντακτικών όρων μιας πρότασης και την κατανόηση του συντακτικού ρόλου.
Le DYSCOLOS (Ménandre)
Croy 7 - Exercises 1. λέγετε λόγον κατὰ τοῦ κυρίου τοῦ οὐρανοῦ;
Αξιολόγηση Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας στο Λύκειο ( )
Croy 14 - Exercises 1. ἐν ἐκείνῃ τῇ ἡμέρᾳ ἡμεις ἐπίομεν οἶνον
Croy 11 - Exercises 1. Οἱ οφθαλμοὶ τοῦ τέκνου ἐθεραπεύοντο
Croy 5 - Exercises 1. δίκαιος καὶ ἅγιος ὁ κύριος τοῦ οὐρανοῦ.
Chapter 5 GRK 101.
Personal Pronouns.
Η ΔΥΝΑΣΤΕΙΑ ΤΩΝ ΣΕΛΕΥΚΙΔΩΝ
ΟΙ ΠΤΟΛΕΜΑΙΟΙ.
5. Greek Nouns.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κείμενα Ελληνιστικής – Ρωμαϊκής περιόδου

Αἰμίλιο̣ς̣(*) Σατορνῖλος στρ(ατηγοῖς) Ἑπτὰ νομῶν καὶ Ἀρσινοίτου χωρὶς Αὐάσεως χαίριν(*). τὴν ἐνβολὴν καὶ σφόδρα ὑφʼ ἡμῶν(*) ἀμελουμένην ὁρῶ. ἕκαστος γὰρ ὑφʼ ἡμῶν πυρὸν ἐπιστέλλων ἐν τοῖς θησαυροῖς ἔχειν οὐ καταβλέπιν(*), τὴν δὲ αἰτίαν οὐδεμίαν ἄλλην ἢ τὴν τῶν εἰωθότων παραφέριν(*) τὸν πυρὸν ὀλιγότητα ἶναι(*). ἡγοῦμαι οὖν, πολλάκις μὲν ἐπέστιλα(*) εἰς τὸ νῦν ἀριθμὸν ἀγαγῖν(*), ὑμῖς(*) δὲ οὐδέποται(*) πρὸς 10τὰ ἐμὰ γράμματα ἐπιστραφεται(*), ἠξιώσαται(*), ἀλλὰ συνκακουργοῦντες τοῖς ὀνηλάταις εἰς μὲντὸν ἀριθμὸν αὐτοῦς ἀναλάμβαται, τὴν δὲ λεγομένην τριονίαν ὑπάρχιν(*) οὐκ ἀνανκάσεται(*), ὅθεν ο̣ὖν μέν̣ι̣(*) αὐτοὺς μὲν ἀπολάβιν(*) τῶν ἐκ τῆς ὀνηλασίας ὑπαρχόντων δικαίου, τὸ δὲ ἐξ αὐτῶν τῷ ταμείῳ μὴ παραγίνεσθαι. ἶπα(*) οὖν τοῦτο, μὴ πλέον αὐτοῖς προχωρῇ ἂν̣ ὕστερον ῥαδίως τῶν τε ἐχόντων τὸν ἐντελῆ ἀριθμὸν καὶ τὴν ἐνδεό[ν]των ὑπάρχῃ, κελεύω ἱνα(*) ἕκαστον τῶν ὀνηλατῶν ἀνανκάζιν(*) τὴν ὀφειλομένην ὑπʼ αὐτοῦ τρέφεσται(*) τριονίαν, ὑμᾶς δὲ σφραγιδαν(*) ἐπιβάλλιν(*) ἑκάστῳ ὄνῳ. οὕτως γὰρ οἵ τε ὀνηλάται τρέφιν(*) τὸν ἐντελῆ ἀριθμὸν ἀνανκασθήσονται(*) καὶ ὑμῖς(*) ⟦Traces⟧. ἔχοιται(*) τοῦς ὀνηλ[άτ]ας φωραθήσασθαι(*). ἐρῶσθε(*) ὑμᾶς [εὔχ]αμαι(*). (ἔτους) ε Ἐπεὶφ ιζ.

Ἀμμωνοῦς τῷ γλυκυτάτῳ πατρὶ χαίρειν. κομισάμενος( Ἀμμωνοῦς τῷ γλυκυτάτῳ πατρὶ χαίρειν. κομισάμενος(*) σου τὸ ἐπιστόλιον καὶ ἐπιγνοῦσα, ὅτι θεῶν θελόν-των διεσώθης, ἐχάρην πολλά· καὶ αὐτῆς ὥρας ἀφορμὴν εὑρων(*) ἔγραψά σοι ταυοῦτα(*) τὰ γράμμα- τα σπουδάζουσα προσκυνῆσέ(*) σαι(*)· ταχύτερον τὰ ἐπίγοντα(*)ἔργα φροντίζετε· ἐὰν ἡ μικρά τι ἴπῃ(*), ἔστε· ἐάν σοι ἐνέκῃ(*) κα- λάθιν ὁ κομιζόμενος σοι τὸ ἐπιστόλειον(*), πέμ[π]ω· ἀσπάζοντέ(*) σε οἱ σοὶ(*) πάντ[ε]ς κατʼ ὄνομα, 15ἀσπάζετέ(*) σε Κέλερ καὶ οἱ αὐτοῦ πάντας(*). ἐρρῶ[σ]θε(*) σοι(*) ε[ὔ]χομαι. Κέλερ Ἀντων[ίῳ] τῷ ἀδ[ε]λφῷ πολλὰ χα[ίρ]ειν. κομισάμενός [σο]υ τὰ ἱ̣[ερ]ὰ γρά- μμ[α]τα καὶ μαθών, ὅτι [θ]εῶν θελ[ό]ντων διεσ[ώ]θης, ἐ[χ]άρην πο[λ]λά· ἔγραψ[άς] μοι, π[ῶ]ς ἔτυ- χεν ὁ Ἀνθέστις [ -ca.?- ] ὑπογραφὴν 25παρακληθ[εῖσ]ιν(*) συ[ν]γυμ- νάσθητι ἐμπίροις(*) τί διʼ ἡ- μᾶς πρᾶξε(*), κ̣α̣ὶ̣ ἐ̣ά̣ν̣ τ[ι] πρα̣  ̣- μάθῃς(*), δήλωσόν μ[ο]ι ταχύ- τερον· μεταδώσις(*) δὲ καὶ 30τῷ ἀδελφῷ ὑμῶν [Λ]ονγίνῳ, ἅμμα(*) δὲ καὶ ἄσπασε(*) αὐτόν, ἀσπά̣ζοντέ(*) σε οἱ ἐμ[ο]ὶ πάν- τες κατʼ ὄνομα. ἐρρῶ[σ]θαί σοι(*) εὔχομαι.

Δημήτριος Κλέωνι χαίρ[ε]ιν Δημήτριος Κλέωνι χαίρ[ε]ιν. κη καταβάντος μου ἐπὶ τὰ ἔργα καὶ ἐπιλαβομένου λατομίδος(*) οὐσαν(*) Ψενχώνσιος παρ̣ω̣ι̣[νήθ]η̣ν(*) ὑπὸ Πρωτάρχου καὶ τῶν ἀδε[λ]φῶν αὐτο̣ῦ̣ [ἐναντίον] π̣ά̣ν̣των τ[ῶ]ν(*) δεκατάρχω[ν] καὶ τ[ῶν] ἀρχόντω[ν καὶ οὐκ ἀντεῖπα αὐτ]ῶι(*) διὰ τὰ ἔργα τὰ ἐνηστηκότ[α](*) [ἵνα μὴ πάντα συνταρά]σσηι(*). καταβὰς δὲ ὁ ἀδελφὸς ο̣υπρυς⟦.⟧τ̣ρος ὧι ὄνομα Ἡφαιστίων(*) ἐξ Ἀρσινοείδος διʼ ἡμέρων ε συνεντεσεν(*) ὑποζυγίωι ἄρτων βουλομένου ἐμοῦ ἐπιδιελει(*) ἑκάστωι 10ἄρτους ξ διὰ τὸ μὴ εἶναι ἄρτους ἐν τῆι κοίτηι καὶ λατομιμίδα(*) διακέκοφεν ὥστε ἐμφένας(*) ἐξεβιάσατό μὴ(*) καὶ τὰς χε͂ρας(*) προσένηκεν(*) ἕως Πεμψᾶς̣(*) καὶ οἱ πρεσβύτεροι οἱ παρεστηκότες δι- έλυσαν. εἰ οὖν περὶ τούτων ἐπιστροφὴν μὴ ποιήσει οἵ τε λοιποὶ(*) τὰς χε͂ρας(*) προσοίσοσιν(*). δῖ\νον/(*) γάρ ἐστιν ἐν ὄχλωι ἀτιμάζεσθαι.