ΟΜΑΔΩΝ ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΑΘΗΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Μαθητές σε εθελοντική δράση» 2 ο Γυμνάσιο Καλλιθέας.
Advertisements

Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ Της ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Δρ. Μαρία Σωτηράκου Προϊσταμένη Τμήματος Αγωγής Υγείας και Περιβαλλοντικής.
ΠΗΝΕΛΟΠΗ GANDHI ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΦΑΝΤΙΚΗ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ.
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΞΑΡΤΗΣΙΟΓΟΝΩΝ ΟΥΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ AIDS ΔΗ.ΜΟ.Π. «ΝΙΚΟΣ ΜΩΡΟΣ» «Η Πρόληψη Τόπος Συνάντησης και Συναπάντησης για τη Συνερασία,
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Ευάγγελος Μαρτιγόπουλος Διευθύνων Σύμβουλος COSMOTE
Ο Ι Μ ΑΘΗΤΕΣ Π ΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ Π ΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΗΝ Π ΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ Π ΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ Κ ΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ Αλ. Γκέτσιος, Σ. Μαραβέλια, Γ. Πανταζής, Αλ. Γκέτσιος.
Δημοτικός Οργανισμός Υγείας & Κοινωνικών Θεμάτων Δήμου Βόλου Δίκτυο Εθελοντών Κοινωνικής Προσφοράς του Δ.Ο.Υ.Κ “ Volo”
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Τι είναι το Σχέδιο Εργασίας (Project) και τι μέθοδος Project;
ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ & ΦΟΡΕΩΝ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ «Ι.Μ.ΔΕΛΑΣΑΛ» - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ -
1 Η σύνδεση των γλωσσών με χώρες και πολιτισμούς και οι συνέπειές της στις στάσεις και τα κίνητρα για εκμάθηση: συμπεράσματα μιας έρευνας σε μαθητές 5.
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ  Αποτελεί ένα από τα τέσσερα τμήματα της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών και Επιστημών Αγωγής.  Υπήρξε το πολυπληθέστερο.
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΣΕΒΑΣΜΟΣ – ΕΥΘΥΝΗ - ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΣΕΒΑΣΜΟΣ – ΕΥΘΥΝΗ - ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ Τελετή Έναρξης Προγράμματος.
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΘΕΜΑ: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΕ.
Η τοπική διάσταση της κοινωνικής ευθύνης των βιβλιοθηκών Βαρβάρα Γεωργοπούλου Υπεύθυνη Αρχείου – Βιβλιοθήκης Ο.Κ.Ε.
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Η Εθνική Χαρτοθήκη συναντά τους μαθητές. Η Εθνική Χαρτοθήκη ιδρύθηκε το 1997 ως Εθνικό Κέντρο Χαρτών και Χαρτογραφικής Κληρονομιάς (ΕΚΕΧΧΑΚ) - Εθνική.
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΧΡΟΝΙΑ UNESCO.
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
Πρόγραμμα Σπουδών Το Τμήμα Ιστορίας & Αρχαιολογίας είναι κληρονόμος μιας μεγάλης παράδοσης που διαμορφώθηκε από προσωπικότητες της ελληνικής Αρχαιολογίας.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης.
«Αν δεν φυτέψουμε το δέντρο γνώσης όταν είμαστε νέοι, δεν θα μας δώσει τον ίσκιο του όταν θα έχουμε γεράσει.»
ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ Γυμνασίων Οκτώβριος 2007.
οργάνωση & διαδικασία ΠΑΤΜΑΝΟΓΛΟΥ Σ. – ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ Μ.
ΜΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ν. Καστάνη.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΙΤΛΟ: «ΓΡΑΠΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Λάδι, ο πράσινος χρυσός»
Τ Ο «Ν ΕΟ Λ ΥΚΕΙΟ Η πρόταση του Υπουργείου Παιδείας Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων.
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΠΡΟΕΔΡΙΑ 1 η Ιουλίου - 31 Δεκεμβρίου 2012 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΗ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 1 Σεμινάρια Φεβρουαρίου 2012.
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
«Φυσικές Επιστήμες και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Βιβλιογραφική επισκόπηση και ζητήματα που αναδύονται» Βασιλούδης Ιωάννης, Δάσκαλος, MSc Βιώσιμης Ανάπτυξης.
Μάθημα: Κοινωνιολογία του Τουρισμού
Η εργογραφία του Ναπολέοντα Μήτση
ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΩΔ/ΣΟΥ.
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
Οι σκοποί της Αγωγής. Αγωγή α) Σύνολο από σκόπιμες, προγραμματισμένες και μεθοδευμένες ενέργειες και επιδράσεις (β) Διαδικασίες και επιδράσεις του ευρύτερου.
Η συμβολή του έργου MUSICBOX στην ανάπτυξη του Δήμου Κεντρικών Τζουμέρκων Αφροδίτη Μπασιούκα Μηχανικός Χωροταξίας και Ανάπτυξης Α.Π.Θ, MSc Περιβάλλον και.
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
Ονοματεπώνυμο: Γκουτζήκα Όλγα ΑΕΜ:3120 Εξάμηνο: Στ’ Μάθημα: Εκπαιδευτική Πολιτική Διδάσκουσα: Tάχου-Ηλιάδου.
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
Περιβαλλοντική εκπαίδευση Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη Ένταξη στο πρόγραμμα Σπουδών.
Ελληνισμος και χριστιανισμοσ
Τα τελευταία 5 σχολικά έτη αναπτύσσουμε εντατικές δραστηριότητες που ενεργοποιούν σχεδόν όλους τους πυλώνες του ΑΕΙΦΟΡΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ.
ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Εισαγωγή στη διδακτική μεθοδολογία
Εισαγωγή στο πρόγραμμα Mascil
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Τοπικό Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Στο Σχολείο μας, παράλληλα με τις εκπαιδευτικές διαδικασίες, λειτουργούν οι ακόλουθες Ομάδες: - Μουσική Ομάδα, - Θεατρική Ομάδα, - Κινηματογραφική.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ Έννοια και Σκοποί του Νέου Λυκείου
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Α’ Γενικού Λυκείου και ΕΠΑ.Λ.
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ
Διαχείριση πολιτιστικών αγαθών και προβολή τους
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΟΜΑΔΩΝ ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΑΘΗΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ  ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΑΘΗΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ   δρ. ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ MSc Προστασίας Μνημείων ΕΜΠ, επ. Σχολική  Σύμβουλος  κλ. ΠΕ04 Moonrise 23/6/2005, Cape Sounion, Greece Anthony Ayiomamitis

Αφόρμιση Το 19ο αιώνα το Ελληνικό κράτος αναγκάζεται να αναθέσει τη φύλαξη των μνημείων στους νομάρχες, τους καθηγητές και τους δασκάλους. Από το 1860 μια σειρά εγκυκλίων προς τις αστυνομικές αρχές, τους νομάρχες, τους έπαρχους, τους καθηγητές και τους δασκάλους, τους δασονόμους και οικονομικούς εφόρους απευθύνει θερμή προτροπή και παράκληση να επαγρυπνούν για τη διαφύλαξη των αρχαιοτήτων και την εφαρμογή του νόμου περί απαγόρευσης της εξαγωγής τους.

Υπεύθυνοι για τη διαφύλαξη της Πολιτιστικής Κληρονομιάς Στη διαχείριση του Πολιτιστικού Περιβάλλοντος έχουν λόγο, αλλά και υποχρέωση, να συμβάλλουν ποικιλοτρόπως όλοι οι πολίτες και οι έφηβοι μαθητές ως εν δυνάμει πολίτες. Δεν αρκεί η τήρηση του νόμου και η υπεράσπιση του δίκαιου. Μπορούν να συνεισφέρουν στην καταγραφή και την προβολή τους, να υποδείξουν σημεία, όπου εντοπίζονται στοιχεία πολιτιστικής κληρονομιάς, στις αρμόδιες κρατικές υπηρεσίες, να συμβάλλουν στην ανάδειξη και την ένταξή τους στη σύγχρονη κοινωνική ζωή.

3028/2002 του Υπ.Πο. Για την Προστασία των Αρχαιοτήτων και εν γένει της Πολιτιστικής Κληρονομιάς, Άρθρο 3 «Περιεχόμενο της Προστασίας» α) στον εντοπισμό, την έρευνα, την καταγραφή, την τεκμηρίωση και τη μελέτη των στοιχείων της, β) στη διατήρηση και στην αποτροπή της καταστροφής, της αλλοίωσης και γενικά κάθε άμεσης ή έμμεσης βλάβης της, γ) στην αποτροπή της παράνομης ανασκαφής, της κλοπής και της παράνομης εξαγωγής, δ) στη συντήρηση και την κατά περίπτωση αναγκαία αποκατάστασή της, ε) στη διευκόλυνση της πρόσβασης και της επικοινωνίας του κοινού με αυτήν, στ) στην ανάδειξη και την ένταξή της στη σύγχρονη κοινωνική ζωή και ζ) στην παιδεία, την αισθητική αγωγή και την ευαισθη-τοποίηση των πολιτών για την πολιτιστική κληρονομιά.

2039/92 κύρωση της Διεθνούς Σύμβασης της Γρανάδας 2039/92 κύρωση της Διεθνούς Σύμβασης της Γρανάδας υποχρεώνει στην Πληροφόρηση και Εκπαίδευση: α. στην αφύπνιση ή στην αύξηση της ευαισθητοποίησης του κοινού, από τη σχολική ηλικία, στα θέματα προστασίας της πολιτιστικής κληρονομιάς, στην ποιότητα δομημένου περιβάλλοντος και της αρχιτεκτονικής έκφρασης. β. στο να καταστήσει εμφανή την ενότητα της πολιτιστικής κληρονομιάς και τους δεσμούς, που υπάρχουν ανάμεσα στην αρχιτεκτονική, τις τέχνες, τις λαϊκές παραδόσεις και τους τρόπους ζωής, είτε αυτά είναι σε επίπεδο ευρωπαϊκό, είτε σε εθνικό ή περιφερειακό.

Πότε μπορεί να αποκτηθεί αυτή η Παιδεία; Στο σχολείο επιχειρείται η ευαισθητοποίηση των εκκολαπτόμενων πολιτών στη κατεύθυνση της προστασίας της πολιτιστικής κληρονομιάς, μέσα από μαθήματα και πολιτιστικές εκδηλώσεις, αλλά όχι συστηματικά. Δυστυχώς, τουλάχιστον στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, οι διδακτικοί στόχοι που αφορούν στο συναισθηματικό τομέα, που αφορά στην ανάπτυξη αξιών και στάσεων, σπάνια αξιολογούνται αν και κατά πόσο επιτεύχθηκαν.

Πότε μπορεί να αποκτηθεί αυτή η παιδεία; Αλλά και στην ενήλικη ζωή μπορεί να συμπληρωθεί, μια και η εποχή μας διατρανώνει τη δια βίου εκπαίδευση. Ενήλικες με ανησυχίες και ενδιαφέροντα, να αναζητούν μέσα από οργανώσεις και συλλόγους να προάγουν την πολιτισμική ανάπτυξη του τόπου τους και την προσωπική τους καλλιέργεια.

Πώς μπορεί να αποκτηθεί αυτή η παιδεία; Η μάθηση μέσα από διερευνητική πορεία και βιωματικές/συμμετοχικές δραστηριότητες αποτελεί την πιο ασφαλή μέθοδο για την καλλιέργεια αξιών για τον καθορισμό στάσης ζωής των πολιτών. Η προσφορότερη και πιο αποτελεσματική μέθοδος εκπαίδευσης είναι αυτή των βιωματικών δραστηριοτήτων μέσω των Ερευνητικών Εργασιών ή μέθοδος Project.

http://www.saitapublications.gr/2016/01/ebook.196.html

Απευθύνεται σε Κοινωνικές Ομάδες όπως… Μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που αναλαμβάνουν Ε.Ε. στο Λύκειο, τις Βιωματικές Καινοτόμες Δράσεις στο γυμνασίου (Πολιτισμός και Δραστηριότητες Τέχνης,  Περιβάλλον και Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη, Τοπική Ιστορία) ή συμμετέχουν εθελοντικά σε προγράμματα ΠΕ ή Πολιτιστικά (ανηλίκων). Πολιτιστικούς συλλόγους φιλοπροόδων (ενηλίκων). Τμήματα δημιουργικής απασχόλησης πολιτών των πολιτιστικών τομέων Δήμων της χώρας (ενηλίκων και ανήλικων). Οργανώσεις νεολαίας που προάγουν τον εθελοντισμό (ανηλίκων).

Η σύνθεση του Εκπαιδευτικού Υλικού Η σύνθεση του Εκπαιδευτικού Υλικού Διδακτικό υλικό για τη θεωρητική υποστήριξη εισηγήσεων. To υλικό είναι εκλαϊκευμένο ως προς το επιστημονικό του επίπεδο έτσι, ώστε να είναι κατανοητό και προσιτό για άτομα με μορφωτικό επίπεδο β΄ κύκλου δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Δραστηριότητες Ευαισθητοποίησης Μαθητικών και Κοινωνικών Ομάδων με προτάσεις Σχεδίων Εργασίας για προγράμματα βιωματικών δραστηριοτήτων. Τα προτεινόμενα σχέδια υποστηρίζονται από το θεωρητικό διδακτικό υλικό και είναι ενδεικτικά και επεκτάσιμα.

Θεωρητικό Υπόβαθρο Χρησιμοποιείται Ως οδηγός διαλέξεων για τους εκπαιδευτές και τους καλεσμένους ειδικούς επιστήμονες, Ως εγχειρίδιο για τους εκπαιδευόμενους. Τα κεφάλαιά του πραγματεύονται: α. Γενικά περί πολιτιστικής κληρονομιάς και φορέων προστασίας της. β. Μελέτη της δομής και των ιδιοτήτων των υλικών. γ. Τους κινδύνους που διατρέχουν τα μνημεία από φθορές και βλάβες. Ενασχόληση με τη φθορά, τα αίτια, τα είδη και τους μηχανισμούς της, δ. Τις σύγχρονες επιστημονικές μεθόδους διάγνωσής της φθοράς, ε. Στοιχεία για την πορεία επεμβάσεων, βάσει ολοκληρωμένου σχεδίου πολυεπιστημονικής ομάδας ειδικών της συντήρησης, στ. Ορθολογική διαχείριση της πολιτιστικής κληρονομιάς με βάσει τις διεθνείς αρχές και διακηρύξεις.

Προγράμματα βιωματικών εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων Προτάσεις Ιδέες και Υποδείξεις. Τα προτεινόμενα σχέδια υποστηρίζονται από το θεωρητικό διδακτικό υλικό, είναι ενδεικτικά και επεκτάσιμα. Έναυσμα για συζήτηση και προβληματισμό δίνουν αυθεντικά κείμενα από πηγές, καθώς και περί τις 50 κατατοπιστικές εικόνες. Ο χρόνος που απαιτείται για τη διεξαγωγή τους καθορίζεται από τις ίδιες τις ομάδες που θα τα αξιοποιήσουν

Οι Περιπέτειες των Λέξεων Αντιστοίχηση λέξεων με γλώσσα civilisation civilization πολιτισμός civilisatie civiltà zivilisation Ελληνική Ιταλική Γερμανική Γαλλική Αγγλική Ολλανδική cultura Kultur culture beschaving κουλτούρα

Η Παγκόσμια Πολιτιστική μας Κληρονομιά και πώς Προστατεύεται Η Παγκόσμια Πολιτιστική μας Κληρονομιά και πώς Προστατεύεται

Ιστορικά και Παραδοσιακά Οικοδομικά Υλικά - Κονιάματα

Ερασιτέχνες Αναστηλωτές/Συντηρητές Μοντέλο πρωταρχικής μορφής αρχαίου ναού, από κατάστημα τουριστικών ειδών

Αναγνωρίζοντας τη Φθορά και τις Αιτίες της Αποσάθρωση κονιαμάτων και βιολογική φθορά από διείσδυση νερού Βιολογική φθορά βρύα και οι λειχήνες. Εξάνθηση αλάτων & αποσάθρωση κονιαμάτων από ανερχόμενη υγρασία Ρήξη τοιχίου από μπετόν μετά από διάβρωση του σιδερένιου οπλισμού. Καστανή σκληρή κρούστα στο μαρμάρινο δάπεδο δίπλα στον τοίχο από άλατα και σκόνη. Λευκοί λεκέδες από απόπλυση Ρήξη της χαμηλής τοιχοποιίας από σεισμό στο σημείο στήριξης του κιγκλιδώματος.

Διαφοροποίηση Χρήσης στο Διάβα του Χρόνου Χριστιανικά– βυζαντινά χρόνια, προσθήκη ιερού & ψηφιδωτών Ρωμαϊκή περίοδος ως ναός του Δία επί Γαλερίου Αναστήλωση μιναρέ 1998

Παραδοσιακοί Ελληνικοί Οικισμοί Σύμη Οία Καρλόβασι Σάμου Καστοριά

Κάποιος πρέπει να τους μιλήσει για τα « Αρχαιολογικά Πάρκα» Κάποιος πρέπει να τους μιλήσει για τα « Αρχαιολογικά Πάρκα» Ο ναός του Επικούρειου Απόλλωνα στις Βάσσες της Ηλείας – έργο του Ικτίνου - προστατευμένος από ειδικό κάλυμμα - σκέπαστρο για τις ανάγκες των εργασιών συντήρησης του μνημείου από την Ιταλική αρχαιολογική αποστολή. Δήλος: Όταν κυνηγημένη η Λητώ (από την Ήρα) γέννησε τον Απόλλωνα στη Δήλο, έφερε στον κόσμο τη μουσική του φωτός. Η μουσική είναι αρχιτεκτονική στο χρόνο και ακόμα αυτή η αόρατη αρμονία στο Αιγαίο μεταμορφώθηκε σε πέτρα και μ’ ένα καταιγισμό φωτός γεννήθηκαν οι Κυκλάδες.

Ας Διακρίνουμε τις Αξίες

Πολιτιστικές Διαδρομές ΙΟΝΙΟΝ ΠΕΛΑΓΟΣ Κουίζ: τι αντιπροσωπεύει στο χάρτη της Ηλείας το σύμβολο ; Βοήθεια: Η Ζάκυνθος βρίσκεται απέναντι από την Ηλεία!

Καταγράφοντας Στοιχεία της Τοπικής Λαϊκής Αρχιτεκτονικής

Τήρηση της Φυσιογνωμίας των Ιστορικών Πόλεων

1.Μνημεία της Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς* Παράδειγμα Ολοκληρωμένου Προγράμματος Εκπαιδευτικό Ταξίδι ομάδας 45 μαθητών στη Γαλλία (Παρίσι-Ρεμς) 1.Μνημεία της Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς* 2.Μνημεία της Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς στη πόλη REIMS της Καμπανίας. 3. Τίνος είναι τα μνημεία; 4. Ιεραρχώντας τις αξίες των μνημείων 5. Τι θα λέγατε για ένα ποτήρι εκλεκτής γαλλικής σαμπάνιας; Acceptez un verre de champagne!

Επιλογικά Το θέμα «Προστασία Μνημείων» είναι ανεξάντλητο ως πηγή ιδεών για ανάπτυξη Projects. Προσδοκία είναι η αξιοποίηση του εκπαιδευτικού πακέτου να συμβάλει στην ενδυνάμωση της πολιτιστικής συνείδησης, της περιβαλλοντικής ευθύνης και του εθελοντικού ιδεώδους των πολιτών που θα ασχοληθούν αξιοποιώντας το, ενώ παράλληλα λειτουργώντας ως πολλαπλασιαστές θα μεταδώσουν αξίες και θα κινητοποιήσουν και άλλους.