Εκφοβισμός/ Παρενόχληση από Διευθυντή

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παγκόσμια Συμμόρφωση και Δεοντολογία και Κώδικας Επιχειρηματικής Συμπεριφοράς Ο τρόπος με τον οποίο εργαζόμαστε, κάθε μέρα, παντού Αθήνα Απρίλιος 2013.
Advertisements

Υπόδειγμα στρατηγικού σχεδίου
Διαχείριση εργασιακού άγχους στην COMPUSMART Διαχείριση εργασιακού άγχους στην COMPUSMART Ινστιτούτο Εργασίας, Υγείας και Οργάνωσης (I-WHO) Πανεπιστήμιο.
Γιώργος Μπάλτας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Whistle-Blowing =Καταγγελία δυσλειτουργιών
Λέμε ΟΧΙ στο σχολικό εκφοβισμό
 Το σχέδιο ΜΚΤ απαντά σε μια σειρά από ερωτήσεις της στρατηγικής ΜΚΤ: 1) πως φτάσαμε ως εδώ; 2) που βρισκόμαστε τώρα; 3) που θέλουμε να πάμε στο μέλλον;
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΟ. ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ • αναγκάζει τους επιχειρηματίες να σκεφτούν τα σημαντικά ζητήματα μιας επιχείρησης. • εξετάζει όλες.
Σημεία-κλειδιά για την επιτυχία Νίκος Σταθόπουλος
Άτυπη ομάδα νέων Καισαριανής
Μετάφραση Απόδοση υπό Ηλία Πετράκου (Διπλωματούχου χημικού Αντιπροέδρου Σ.Β.Π.Ε)
Διαχείριση εργασιακού άγχους στην EDUCACONSULT M&J Consulting Παρντουμπίτσε, Δημοκρατία της Τσεχίας
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
Αξιολόγηση Ανθρώπινου Δυναμικού
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.3 Εσωτερικά επαγγελματικά προφίλ και δεξιότητες.
ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΙ ΑΞΙΕΣ ΗΘΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ
ΘΕΩΡΙΑ ΑΝΑΓΚΩΝ Abraham Maslow
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Μιχάλης Μιχαλόπουλος Οικονομολόγος
H ηλεκτρονική παρενόχληση (cyberbullying) είναι η επιθετική συμπεριφορά από πρόθεση με τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων. Τέτοιου είδους συμπεριφορές μπορεί.
Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων. Αφετηρία: α)από τη μικρή ομάδα στη μεγάλη και από τη μεγάλη στην ολομέλεια) β) διαμόρφωση μόνο μιας ομάδας στην οποία.
H εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στα φιλολογικά μαθήματα Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων.
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 4.1 Στόχοι και κανάλια επικοινωνίας.
Κ. Μόδη: Γεωστατιστική και Εφαρμογές της (Κεφάλαιο 4) 1 Από κοινού κατανομή πολλών ΤΜ Ορίζεται ως από κοινού συνάρτηση κατανομής F(x 1, …, x n ) n τυχαίων.
ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΗΝΗ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Σχολικός Εκφοβισμός School Bullying.
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 26/03/2004.
{ Κοινωνικοοικονομικό & εργασιακό περιβάλλον εν μέσω οικονομικής κρίσης Απόψεις – Στάσεις μιας ομάδας φοιτητών Κυραγγέλου Χριστίνα Αρ. Μητρώου 6983.
Θέμα project : Cyberbullying
5. Οι αξίες της ΕΕ Άρθρο 2 ΣΕΕ. Από τις αρχές στις Αξίες Η ΕΕ βασίζεται στις αξίες του σεβασμού της ανθρώπινης αξιοπρέπειας, της ελευθερίας, της δημοκρατίας,
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
ΟΙ ΗΘΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ KEΦΑΛΑΙΟ 3. Η μελέτη της ηθικής παίζει σπουδαίο ρόλο σήμερα στην διοίκηση και μπορεί να καθορίσει τις δραστηριόητες.
ΣΤΡΕΣΣΟΓΟΝΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥΣ. Η καλλιέργεια καλών σχέσεων μεταξύ συναδέλφων πρέπει να αποτελεί προτεραιότητα όλων. Οι σχέσεις μεταξύ συναδέλφων.
Διαδικασίες διαχείρισης της διατήρησης των πελατών ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠIΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ Διαδικασίες διαχείρισης της διατήρησης των πελατών ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠIΣΤΗΜΙΟ.
[Επωνυμία Εταιρίας] Επιχειρηματικό Σχέδιο. Δήλωση Αποστολής  Μια ξεκάθαρη δήλωση της μακροπρόθεσμης αποστολής της εταιρίας μας. Χρησιμοποιούμε λέξεις.
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
Cyprus Destination Partnership. Συνεταιρισμός Μοναδική συνεργασία μεταξύ του ΚΟΤ, CSTI και του μη κερδοσκοπικού Ιδρύματος Travel Foundation UK Ο συνεταιρισμός.
ΑΞΙΕΣ, ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5. Πώς αντιλαμβάνεστε την έννοια της στάσης (attitude);
Advanced Secretarial Duties I. Σκοπός του μαθήματος: Να βοηθήσει τον σπουδαστή να αναπτύξει την ικανότητα να μπορεί να κατανοήσει τον ρόλο μιας ιδιωτικής.
Κανόνες για τις συμφωνίες οριζόντιας συνεργασίας Δημήτρης Λουκάς Αντιπρόεδρος Επιτροπής Ανταγωνισμού Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εθνικών Δικαστών – Ε. Ε. Αθήνα,
Βία στα σχολεία. Τι είναι ο εκφοβισμός; O σχολικός εκφοβισμός συμβαίνει όταν κάποιος μαθητής ή μαθήτρια χρησιμοποιεί επανειλημμένα τη δύναμη του/της,
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR – CHAPTER 18 ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ (ORGANIZATIONAL CULTURE)
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR I. Εισαγωγή στην Οργανωτική Συμπεριφορά (Κεφάλαιο 1) Με τι πιστεύετε ασχολείται το μάθημα της οργανωτικής συμπεριφοράς;
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
Χρήση εταιρικών πληροφοριών
Οδηγός Δεοντολογικής Συμπεριφοράς της Tyco 2010
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ:
ΤΑ ΘΥΜΑΤΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΩΝ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ:
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ:
ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Πρόσληψη μελών οικογένειας
Ακαδημία Ταχυδρομικών Υπηρεσιών
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ:
Βία στο Χώρο Εργασίας.
Συντελεστές: Εκπαιδευτικό προσωπικό του Σχολείου
Διαχείρηση Έργων Πληροφορικής
Όνομα Καθηγητή: Χρήστος Τερέζης
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Ανθρώπινα δικαιώματα.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Ο ορισμός του επιχειρηματικού μοντέλου
B u s i n e s s INDUCTION WEEK 2015 Εισαγωγή στο Πρόγραμμα,
ΕΛΠΕ - Πρόκληση και Άσκηση Αυτογνωσίας
Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών, 28 Μαρτίου 2018
Παρουσίαση από [Όνομα]
ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ
Θεατρικές δραστηριότητες και τεχνικές
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εκφοβισμός/ Παρενόχληση από Διευθυντή

Εκφοβισμός/ Παρενόχληση από Διευθυντή: Περίληψη περίπτωσης Ο Vincent είναι αντιπρόσωπος πωλήσεων. Σε ένα επιχειρηματικό γεύμα την περασμένη εβδομάδα, συνάντησε τον Stephen, έναν πωλητή από κάποιον ανταγωνιστή του. Αυτός και ο Stephen καλύπτουν την ίδια επικράτεια, άρα βλέπουν πολλούς από τους ίδιους πιθανούς πελάτες και απαντούν σε πολλά ίδια αιτήματα για υποβολή προτάσεων (RFP). Αντάλλαξαν ιστορίες σχετικά με το πόσο δύσκολο ήταν να πετύχουν κάποια ποσοστά αυτή τη χρονιά. Ο Steven υπαινίχθηκε ότι ο καθένας τους θα είχε περισσότερες ευκαιρίες να ανταποκριθεί στους στόχους του αν συμφωνούσαν να μοιράσουν ορισμένες περιοχές εντός της επικράτειάς τους. Εάν κάθε πωλητής ανταποκρινόταν μόνο στα αιτήματα για υποβολή προτάσεων στην «περιοχή» του, θα είχαν και οι δύο έναν ανταγωνιστή λιγότερο για να ανησυχούν. Η ιδέα φάνηκε λογική στον Vincent κι έτσι συμφώνησε με το σχέδιο.

Εκφοβισμός/ Παρενόχληση από Διευθυντή: Στοιχεία έναρξης συζήτησης Τι θα κάνατε αν ήσασταν: Ένας από τους υπαλλήλους με πτώση στις πωλήσεις; Ο John; Ποιες είναι οι ευθύνες: Των υπαλλήλων με πτώση στις πωλήσεις; Των υπαλλήλων με άνοδο στις πωλήσεις; Του John; Ποια είναι τα πιθανά προβλήματα και οι συνέπειες αυτών των ενεργειών; Οι περιστάσεις θα ήταν διαφορετικές αν: Ο διευθυντής ξεχώριζε υπαλλήλους που είχαν επιτύχει τους στόχους των πωλήσεών τους; Ο διευθυντής δεν χρησιμοποιούσε προσβλητική γλώσσα στη συνάντηση αλλά απειλούσε τη δουλειά τους αν δεν πετύχαιναν τους στόχους πωλήσεών τους; Ο διευθυντής έλεγε ξεχωριστά σε καθένα από τους υπαλλήλους ότι η δουλειά του ήταν σε κίνδυνο αν δεν πετύχαινε τους στόχους πωλήσεών του;

Εκφοβισμός/ Παρενόχληση από Διευθυντή: Κατευθυντήριες οδηγίες Η Tyco θεωρεί ότι ο εκφοβισμός είναι μια επανειλημμένη αγενής και τρομοκρατική συμπεριφορά που παρεμβαίνει στην ικανότητα ενός υπαλλήλου να κάνει τη δουλειά του, είτε γίνεται σε βάρος ενός ατόμου είτε μιας ομάδας ατόμων. Η Πολιτική της Tyco για ένα Χώρο Εργασίας χωρίς Παρενοχλήσεις απαγορεύει κάθε μορφή παρενόχλησης, περιλαμβανομένου του εκφοβισμού. Όλοι οι υπάλληλοι της Tyco International έχουν ευθύνη να διατηρούν ένα επαγγελματικό περιβάλλον εργασίας, απαλλαγμένο από παρενοχλήσεις, στο οποίο όλοι συμπεριφέρονται με σεβασμό προς αλλήλους και προς αυτούς με τους οποίους συναλλασσόμαστε για λογαριασμό της Tyco. Επίσης, απαγορεύεται σε πράκτορες, ανεξάρτητους εργολάβους, συμβούλους, επισκέπτες, πελάτες, προμηθευτές και άλλα πρόσωπα που δεν είναι υπάλληλοι να προβαίνουν σε ενέργειες εκφοβισμού. Οι υπάλληλοι μπορούν ευλόγως να αρνηθούν να συνεργαστούν με κάποιο πρόσωπο πλην υπαλλήλων που προβαίνει σε ενέργειες εκφοβισμού. Η Tyco δεν θα ανεχθεί τα αντίποινα σε βάρος υπαλλήλου που αναφέρει καλόπιστα περίπτωση εκφοβισμού.

Εκφοβισμός/ Παρενόχληση από Διευθυντή: Αντλούμενα διδάγματα Η Tyco δεν θα ανεχθεί καμία μορφή παρενόχλησης ή εκφοβισμού. Ακόμα και υπό το βάρος επιχειρηματικής πίεσης, πρέπει πάντοτε να αντιμετωπίζουμε ο ένας τον άλλο με σεβασμό και σύμφωνα με τις αξίες μας. Η Tyco έχει αναλάβει τη δέσμευση να διατηρεί ένα θετικό περιβάλλον εργασίας. Όποτε διαπιστώνεται ότι κάποιος υπάλληλος προβαίνει σε ενέργειες εκφοβισμού, θα υπόκειται στις δέουσες πειθαρχικές κυρώσεις, συμπεριλαμβανομένης της λύσης της εργασιακής σχέσης. Να θυμάστε ότι ο εκφοβισμός δεν είναι αποδεκτός στην Tyco και η υιοθέτηση παρόμοιων πρακτικών ή ενεργειών μπορεί να έχει αρνητικό αντίκτυπο στο επαγγελματικό σας μέλλον.

Εγείροντας προβληματισμούς Έχει σημασία να συμβάλουμε στη διατήρηση των Ζωτικών Αξιών μας και της φήμης μας. Εάν παρατηρήσετε κάποια ενέργεια που σας κάνει να νιώθετε ανησυχία, ή πιστεύετε ότι είναι ανάρμοστη, υπάρχουν πολλές δυνατότητες που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να αναφέρετε κάποιον προβληματισμό σε ανώτερα ιεραρχικά κλιμάκια. Αυτές είναι: Προϊστάμενοι Εκπρόσωποι Ανθρώπινου Δυναμικού Νομικό Τμήμα Το Γραφείο του Διαμεσολαβητή ή η γραμμή ConcernLINE Δικτυακός τόπος της Tyco για Ζωτικούς Προβληματισμούς* (www.vitaltycoconcerns.com) *ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Οι υπάλληλοι σε Γαλλία, Βέλγιο, Γερμανία και Ισπανία πρέπει να αναφέρουν μόνο προβληματισμούς οικονομικού περιεχομένου όταν αναφέρουν ζητήματα μέσω της γραμμής ConcernLINE ή του δικτυακού τόπου Ζωτικών Προβληματισμών της Tyco.