Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Οδηγός Δεοντολογικής Συμπεριφοράς της Tyco 2010

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Οδηγός Δεοντολογικής Συμπεριφοράς της Tyco 2010"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Οδηγός Δεοντολογικής Συμπεριφοράς της Tyco 2010
Ζωτικές Αξίες Οδηγός Δεοντολογικής Συμπεριφοράς της Tyco 2010 Συντονιστή, καλωσορίσατε στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα Ζωντανής Συζήτησης για τις Ζωτικές Αξίες. Ακολούθως θα βρείτε ορισμένες χρήσιμες συμβουλές για την προετοιμασία σας για τη συνεδρία. Κατάλογος ελέγχου συνεδρίας Καθορίστε τον αριθμό των συμμετεχόντων για το εργαστήριο Εντοπίστε και κάντε κράτηση για μια κατάλληλη αίθουσα εκπαίδευσης ή αίθουσα συνεδρίων για το εργαστήριο Εάν είναι χρήσιμα, φροντίστε να παραγγείλετε/ κάνετε κράτηση για μηχάνημα προβολής LCD και πίνακες (flip chart). Εκτυπώστε την παρουσίαση και κάθε άλλο υλικό που σχεδιάζετε να χρησιμοποιήσετε στη διάρκεια της συνεδρίας. Ειδοποιήστε τους συμμετέχοντες για το εργαστήριο και το χώρο της συνεδρίας. Ημέρα της Συνεδρίας Φθάστε νωρίτερα στην αίθουσα του εργαστηρίου/ την αίθουσα συνεδρίων για να οργανώσετε το υλικό της συνεδρίας και να ελέγξετε τον εξοπλισμό. Βεβαιωθείτε ότι έχετε το υλικό της συνεδρίας. Χαιρετήστε τους συμμετέχοντες καθώς φθάνουν.

2 Θεματολόγιο συνεδρίας
Γιατί είμαστε εδώ Ιδού ο Νέος Οδηγός Δεοντολογικής Συμπεριφοράς της Tyco Τι είναι καινούριο Ζητώντας βοήθεια και Εγείροντας προβληματισμούς Επισκόπηση περιεχομένου Πόροι «Ζητήστε βοήθεια» Επόμενα βήματα

3 Γιατί είμαστε εδώ Δέσμευση να κάνετε το σωστό Αφοσίωση στα ανώτερα δεοντολογικά πρότυπα Πίστη στις Ζωτικές Αξίες της Ακεραιότητας, της Αρίστευσης, της Ομαδικής Εργασίας και της Υπευθυνότητας Γνωρίστε καλύτερα τον Οδηγό που σκιαγραφεί τις πολιτικές και τις αρχές μας και ενισχύει τις Ζωτικές Αξίες μας Λάβετε μέρος στη συζήτηση για το πώς ο Οδηγός μπορεί να σας βοηθήσει να επιλύετε δύσκολες καταστάσεις που συναντάτε στη δουλειά σας Ανταποκριθείτε στο στόχο της Tyco να δεσμεύεστε εκ νέου κάθε χρόνο στα ύψιστα πρότυπα δεοντολογικής συμπεριφοράς

4 Ιδού ο Νέος Οδηγός της Tyco
γράφηκε με στοιχεία που έδωσαν εμπειρογνώμονες και υπάλληλοι Επανεξετάστηκε με περισσότερες από 70 ομάδες εστιασμένης συζήτησης παγκοσμίως σχεδιάστηκε για να σας βοηθήσει να κατανοήσετε τις προσδοκίες της Εταιρείας και να λαμβάνετε ορθές αποφάσεις Αναθεωρήθηκε για να είναι πιο φιλικός στο χρήστη με Ερωτήσεις & Απαντήσεις και παραδείγματα από την πραγματική ζωή

5 Τι είναι Νέο στον Οδηγό Τα νέα θέματα και το αναδιοργανωμένο περιεχόμενο περιλαμβάνουν: Ζητώντας βοήθεια και Εγείροντας προβληματισμούς Προστασία των Υπαλλήλων μας και του Περιβάλλοντος: Μηδενική Βλάβη Προώθηση Θετικού Χώρου Εργασίας και Σεβασμός των Άλλων Συναλλαγές με Ακεραιότητα Πιο θετικός τόνος Έμφαση στο Να Μιλάτε Ανοιχτά Στοιχεία Ερωτήσεων & Απαντήσεων Σύνδεσμοι σε πολιτικές

6 Ζητώντας βοήθεια και εγείροντας προβληματισμούς
Ξέροντας πότε να Μιλάτε Ανοιχτά Σε ποιον να στραφείτε για βοήθεια Μηδενική ανοχή απέναντι στα αντίποινα Προσπάθειες να εξασφαλιστεί η εμπιστευτικότητα Εάν δεν μπορώ να απαντήσω ΝΑΙ σε όλες αυτές τις ερωτήσεις για μια πράξη ή συμπεριφορά, πρέπει να Μιλήσω Ανοιχτά: η πράξη είναι συνεπής με τον παρόντα η πράξη είναι συνεπής με τις Ζωτικές Αξίες της Tyco; είναι η πράξη νόμιμη; Θα ένιωθα άνετα αν αυτή η απόφαση ή πράξη γινόταν γνωστή στο κοινό; Θα ήθελα να γίνει σε μένα; Οι ενέργειες θα κριθούν θετικά από την οικογένειά μου, τους συναδέλφους, τους υπαλλήλους και τους μετόχους της Tyco;

7 Επισκόπηση του Οδηγού Επισκόπηση του Οδηγού Ed Breen, Προέδρου και CEO της Tyco Τονίζει τη σημασία του Οδηγού. Η Δέσμευσή μας για τη Δεοντολογία στην Tyco Περιγράφει τις Ζωτικές Αξίες μας και εξηγεί γιατί έχει καίρια σημασία για όλους όσοι εργάζονται για την Tyco να εφαρμόζουν τις αρχές που σκιαγραφούνται στον Οδηγό. Ζητώντας βοήθεια και Εγείροντας προβληματισμούς Περιγράφει τη σημασία που έχει το να μιλάτε ανοιχτά και να εγείρετε προβληματισμούς. Επίσης, παρέχει κατευθυντήριες οδηγίες για την πολιτική της εταιρείας κατά των αντίποινων και με ποιον να επικοινωνείτε για βοήθεια. Προώθηση Θετικού Χώρου Εργασίας και Σεβασμός των Άλλων Προστασία των Υπαλλήλων μας και του Περιβάλλοντος: Μηδενική Βλάβη Συγκρούσεις Συμφερόντων Δώρα και Επιχειρηματική Ψυχαγωγία Συναλλαγές με Ακεραιότητα Οικονομική Ακεραιότητα Προστασία και Διαχείριση Εταιρικής Περιουσίας, Πληροφοριών και Αρχείων Επικοινωνία με τα Μέσα Ενημέρωσης, τους Επενδυτές και το Κοινό Πολιτικές Δραστηριότητες και Φιλανθρωπικές Εισφορές

8 Επισκόπηση του Οδηγού Επισκόπηση του Οδηγού Θετικού Χώρου Εργασίας και Σεβασμός των Άλλων Παρουσιάζει τη δέσμευση της Tyco να παρέχει ένα θετικό περιβάλλον εργασίας με ποικολομορφία και χωρίς αποκλεισμούς στο οποίο οι άλλοι αντιμετωπίζονται με σεβασμό. Προστασία των Υπαλλήλων μας και του Περιβάλλοντος: Μηδενική Βλάβη Περιγράφει το όραμα της Tyco να επιτύχει μηδενική βλάβη των υπαλλήλων μας και του περιβάλλοντος. Συγκρούσεις Συμφερόντων Εξηγεί τη σημασία που έχει να αποφεύγονται οι συγκρούσεις συμφερόντων και παρέχει οδηγίες για τη διαχείριση και την προσωπική αναφορά διενέξεων. Προώθηση Θετικού Χώρου Εργασίας και Σεβασμός των Άλλων Προστασία των Υπαλλήλων μας και του Περιβάλλοντος: Μηδενική Βλάβη Συγκρούσεις Συμφερόντων Δώρα και Επιχειρηματική Ψυχαγωγία Συναλλαγές με Ακεραιότητα Οικονομική Ακεραιότητα Προστασία και Διαχείριση Εταιρικής Περιουσίας, Πληροφοριών και Αρχείων Επικοινωνία με τα Μέσα Ενημέρωσης, τους Επενδυτές και το Κοινό Πολιτικές Δραστηριότητες και Φιλανθρωπικές Εισφορές

9 Επισκόπηση του Οδηγού Επισκόπηση του Οδηγού και Επιχειρηματική Ψυχαγωγία Παρέχει κατευθυντήριες οδηγίες για να είστε σίγουροι ότι τα επιχειρηματικά δώρα και οι πρακτικές ψυχαγωγίας μας είναι εύλογα και συνεπή με τις πολιτικές της Tyco, τους κώδικες του κλάδου και τους τοπικούς νόμους. Συναλλαγές με Ακεραιότητα Παρέχει κατευθυντήριες οδηγίες για να αποφεύγετε τη δωροδοκία, να επιτρέπετε τον θεμιτό ανταγωνισμό και να σέβεστε τους νόμους του διεθνούς εμπορίου. Οικονομική Ακεραιότητα Εξετάζει τις πρακτικές για να εξασφαλίζονται έντιμα, ακριβή και ενημερωμένα χρηματοοικονομικά αρχεία και συναλλαγές, καθώς και για να αποφεύγεται η απάτη και οι συναλλαγές βάσει εμπιστευτικών πληροφοριών. Προώθηση Θετικού Χώρου Εργασίας και Σεβασμός των Άλλων Προστασία των Υπαλλήλων μας και του Περιβάλλοντος: Μηδενική Βλάβη Συγκρούσεις Συμφερόντων Δώρα και Επιχειρηματική Ψυχαγωγία Συναλλαγές με Ακεραιότητα Οικονομική Ακεραιότητα Προστασία και Διαχείριση Εταιρικής Περιουσίας, Πληροφοριών και Αρχείων Επικοινωνία με τα Μέσα Ενημέρωσης, τους Επενδυτές και το Κοινό Πολιτικές Δραστηριότητες και Φιλανθρωπικές Εισφορές

10 Επισκόπηση του Οδηγού Προστασία και Διαχείριση Εταιρικής Περιουσίας, Πληροφοριών και Αρχείων Παρέχει κατευθυντήριες οδηγίες για τη χρήση εταιρικών περιουσιακών στοιχείων και συστημάτων, την υπεύθυνη διαχείριση εταιρικών αρχείων, και την προστασία ιδιωτικών αρχείων και αποκλειστικών πληροφοριών. Επικοινωνία με τα Μέσα Ενημέρωσης, τους Επενδυτές και το Κοινό Παρουσιάζει τις απαιτήσεις για την επικοινωνία με τα μέσα ενημέρωσης, τους επενδυτές και το κοινό, καθώς και το πώς να χρησιμοποιούνται κατάλληλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Πολιτικές Δραστηριότητες και Φιλανθρωπικές Εισφορές Παρέχει κατευθυντήριες οδηγίες για την πολιτική της Tyco σε σχέση με πολιτικές δραστηριότητες καθώς επίσης και με φιλανθρωπικές εισφορές. Συμπέρασμα/Πόροι Μιλήστε Ανοιχτά Ενισχύει τη σημασία της δεοντολογίας στην Tyco και παρέχει πόρους για να μιλάτε ανοιχτά . Προώθηση Θετικού Χώρου Εργασίας και Σεβασμός των Άλλων Προστασία των Υπαλλήλων μας και του Περιβάλλοντος: Μηδενική Βλάβη Συγκρούσεις Συμφερόντων Δώρα και Επιχειρηματική Ψυχαγωγία Συναλλαγές με Ακεραιότητα Οικονομική Ακεραιότητα Προστασία και Διαχείριση Εταιρικής Περιουσίας, Πληροφοριών και Αρχείων Επικοινωνία με τα Μέσα Ενημέρωσης, τους Επενδυτές και το Κοινό Πολιτικές Δραστηριότητες και Φιλανθρωπικές Εισφορές

11 Συχνές Ερωτήσεις Ε: Πού μπορώ να βρω αντίτυπο του νέου Οδηγού Δεοντολογικής Συμπεριφοράς; Α: Μπορείτε να κατεβάσετε ένα αντίγραφο από τη διεύθυνση Tyco.com, το εσωτερικό δίκτυο της επιχείρησής σας (intranet) ή από τη διεύθυνση InsideTyco.com. Εάν δεν έχετε πρόσβαση στο Διαδίκτυο, επικοινωνήστε με το τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού για να ζητήσετε αντίγραφο. Ε: Είχα αναφέρει παλαιότερα κάποιον προβληματισμό και νιώθω ότι υφίσταμαι αντίποινα. Με ποιον να επικοινωνήσω; Α: Καλέστε τη γραμμή ConcernLINE ή το Γραφείο του Διαμεσολαβητή. Αυτά τα στοιχεία επικοινωνίας υπάρχουν στο πίσω μέρος του Οδηγού Δεοντολογικής Συμπεριφοράς. Ε:Πώς μπορώ να αναφέρω μια σύγκρουση συμφερόντων; Α: Στη διάρκεια της Εκστρατείας Ζωτικών Αξιών 2010, όλοι οι υπάλληλοι που δεσμεύονται ηλεκτρονικά καλούνται να συμπληρώσουν το Ερωτηματολόγιο Σύγκρουσης Συμφερόντων δια του Συστήματος Διαχείρισης Εκπαίδευσης (LMS). Ακολουθώντας αυτή τη διαδικασία, οι συγκρούσεις πρέπει να γνωστοποιούνται στη διεύθυνση Ε: Πώς μπορώ να αναφέρω ένα δώρο που έδωσα ή έλαβα; Α: Τα δώρα πρέπει να αναφέρονται στη διεύθυνση Ε: Υπάρχει χρηματικό όριο στο ποσό των δώρων που δίνονται ή λαμβάνονται; Α: Ο Οδηγός Δεοντολογικής Συμπεριφοράς της Tyco και η Πολιτική Σύγκρουσης Συμφερόντων, Δώρων και Ψυχαγωγίας απαιτούν από τους υπαλλήλους της Tyco να αναφέρουν κάθε δώρο που δίνουν ή λαμβάνουν και ξεπερνά σε αξία τα 125 δολάρια, εκτός εάν έχει οριστεί χαμηλότερο ποσό από την επιχείρηση ή την περιοχή σας.

12 «Ζητήστε βοήθεια» - Πόροι
Η Tyco έχει αναλάβει τη δέσμευση να δημιουργεί ένα περιβάλλον όπου οι υπάλληλοι νιώθουν άνετα να μιλήσουν ανοιχτά, να ζητήσουν βοήθεια και να εγείρουν προβληματισμούς. Εάν έχετε απορία ή προβληματισμό, μιλήστε με [τον διευθυντή σας] , [το τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού]. Εάν δεν νιώθετε άνετα με αυτό, υπάρχουν άλλοι διαθέσιμοι πόροι: Νομικό τμήμα: [εισάγετε όνομα εδώ], [εισάγετε αριθμό τηλεφώνου εδώ] Συμμόρφωση: [εισάγετε όνομα εδώ], [εισάγετε αριθμό τηλεφώνου εδώ] Το Γραφείο του Διαμεσολαβητή ή η γραμμή ConcernLINE Ιστοσελίδα Ζωτικών Προβληματισμών της Tyco: Ομάδες Νομικού Τμήματος και Τμήματος Συμμόρφωσης • ConcernLINE της Tyco (βλ. πληροφορίες στην επόμενη σελίδα) • Διαμεσολαβητής: Ο Διαμεσολαβητής είναι απολύτως εμπιστευτικός πόρος για υπαλλήλους, προμηθευτές, επενδυτές ή πελάτες μας προκειμένου να θέτουν και να αντιμετωπίζουν προβληματισμούς σχετικά με τη συμμόρφωση. Η απευθείας γραμμή για το Γραφείο του Διαμεσολαβητή είναι εντός των Ηνωμένων Πολιτειών και για χρήστες εκτός των Ηνωμένων Πολιτειών. Επιπλέον, μπορείτε να στείλετε στο Γραφείο του Διαμεσολαβητή στη διεύθυνση ή επιστολή στη διεύθυνση 9 Roszel Road, Princeton, NJ 08540 • Πολιτικές: Για το πλήρες σύνολο των εταιρικών πολιτικών για το χώρο εργασίας, συμπεριλαμβανομένων λεπτομερών πολιτικών για τα θέματα που παρουσιάζονται στον Οδηγό Δεοντολογικής Συμπεριφοράς, επισκεφτείτε Για περισσότερες πληροφορίες για τις διαδικασίες υποβολής αναφορών στο Γραφείο του Διαμεσολαβητή ή στη γραμμή Concern- LINE, επισκεφτείτε την ιστοσελίδα του Διαμεσολαβητή στην ενότητα InsideTyco. Για να αναφέρετε κάποιον προβληματισμό μέσω του Web, συνδεθείτε στην ιστοσελίδα: Σημείωση: Οι υπάλληλοι σε Γαλλία, Βέλγιο, Γερμανία ή Ισπανία πρέπει να χρησιμοποιούν αυτή την ιστοσελίδα:


Κατέβασμα ppt "Οδηγός Δεοντολογικής Συμπεριφοράς της Tyco 2010"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google