Εκφοβισμός/ Παρενόχληση από Διευθυντή
Εκφοβισμός/ Παρενόχληση από Διευθυντή: Περίληψη περίπτωσης Ο Vincent είναι αντιπρόσωπος πωλήσεων. Σε ένα επιχειρηματικό γεύμα την περασμένη εβδομάδα, συνάντησε τον Stephen, έναν πωλητή από κάποιον ανταγωνιστή του. Αυτός και ο Stephen καλύπτουν την ίδια επικράτεια, άρα βλέπουν πολλούς από τους ίδιους πιθανούς πελάτες και απαντούν σε πολλά ίδια αιτήματα για υποβολή προτάσεων (RFP). Αντάλλαξαν ιστορίες σχετικά με το πόσο δύσκολο ήταν να πετύχουν κάποια ποσοστά αυτή τη χρονιά. Ο Steven υπαινίχθηκε ότι ο καθένας τους θα είχε περισσότερες ευκαιρίες να ανταποκριθεί στους στόχους του αν συμφωνούσαν να μοιράσουν ορισμένες περιοχές εντός της επικράτειάς τους. Εάν κάθε πωλητής ανταποκρινόταν μόνο στα αιτήματα για υποβολή προτάσεων στην «περιοχή» του, θα είχαν και οι δύο έναν ανταγωνιστή λιγότερο για να ανησυχούν. Η ιδέα φάνηκε λογική στον Vincent κι έτσι συμφώνησε με το σχέδιο.
Εκφοβισμός/ Παρενόχληση από Διευθυντή: Στοιχεία έναρξης συζήτησης Τι θα κάνατε αν ήσασταν: Ένας από τους υπαλλήλους με πτώση στις πωλήσεις; Ο John; Ποιες είναι οι ευθύνες: Των υπαλλήλων με πτώση στις πωλήσεις; Των υπαλλήλων με άνοδο στις πωλήσεις; Του John; Ποια είναι τα πιθανά προβλήματα και οι συνέπειες αυτών των ενεργειών; Οι περιστάσεις θα ήταν διαφορετικές αν: Ο διευθυντής ξεχώριζε υπαλλήλους που είχαν επιτύχει τους στόχους των πωλήσεών τους; Ο διευθυντής δεν χρησιμοποιούσε προσβλητική γλώσσα στη συνάντηση αλλά απειλούσε τη δουλειά τους αν δεν πετύχαιναν τους στόχους πωλήσεών τους; Ο διευθυντής έλεγε ξεχωριστά σε καθένα από τους υπαλλήλους ότι η δουλειά του ήταν σε κίνδυνο αν δεν πετύχαινε τους στόχους πωλήσεών του;
Εκφοβισμός/ Παρενόχληση από Διευθυντή: Κατευθυντήριες οδηγίες Η Tyco θεωρεί ότι ο εκφοβισμός είναι μια επανειλημμένη αγενής και τρομοκρατική συμπεριφορά που παρεμβαίνει στην ικανότητα ενός υπαλλήλου να κάνει τη δουλειά του, είτε γίνεται σε βάρος ενός ατόμου είτε μιας ομάδας ατόμων. Η Πολιτική της Tyco για ένα Χώρο Εργασίας χωρίς Παρενοχλήσεις απαγορεύει κάθε μορφή παρενόχλησης, περιλαμβανομένου του εκφοβισμού. Όλοι οι υπάλληλοι της Tyco International έχουν ευθύνη να διατηρούν ένα επαγγελματικό περιβάλλον εργασίας, απαλλαγμένο από παρενοχλήσεις, στο οποίο όλοι συμπεριφέρονται με σεβασμό προς αλλήλους και προς αυτούς με τους οποίους συναλλασσόμαστε για λογαριασμό της Tyco. Επίσης, απαγορεύεται σε πράκτορες, ανεξάρτητους εργολάβους, συμβούλους, επισκέπτες, πελάτες, προμηθευτές και άλλα πρόσωπα που δεν είναι υπάλληλοι να προβαίνουν σε ενέργειες εκφοβισμού. Οι υπάλληλοι μπορούν ευλόγως να αρνηθούν να συνεργαστούν με κάποιο πρόσωπο πλην υπαλλήλων που προβαίνει σε ενέργειες εκφοβισμού. Η Tyco δεν θα ανεχθεί τα αντίποινα σε βάρος υπαλλήλου που αναφέρει καλόπιστα περίπτωση εκφοβισμού.
Εκφοβισμός/ Παρενόχληση από Διευθυντή: Αντλούμενα διδάγματα Η Tyco δεν θα ανεχθεί καμία μορφή παρενόχλησης ή εκφοβισμού. Ακόμα και υπό το βάρος επιχειρηματικής πίεσης, πρέπει πάντοτε να αντιμετωπίζουμε ο ένας τον άλλο με σεβασμό και σύμφωνα με τις αξίες μας. Η Tyco έχει αναλάβει τη δέσμευση να διατηρεί ένα θετικό περιβάλλον εργασίας. Όποτε διαπιστώνεται ότι κάποιος υπάλληλος προβαίνει σε ενέργειες εκφοβισμού, θα υπόκειται στις δέουσες πειθαρχικές κυρώσεις, συμπεριλαμβανομένης της λύσης της εργασιακής σχέσης. Να θυμάστε ότι ο εκφοβισμός δεν είναι αποδεκτός στην Tyco και η υιοθέτηση παρόμοιων πρακτικών ή ενεργειών μπορεί να έχει αρνητικό αντίκτυπο στο επαγγελματικό σας μέλλον.
Εγείροντας προβληματισμούς Έχει σημασία να συμβάλουμε στη διατήρηση των Ζωτικών Αξιών μας και της φήμης μας. Εάν παρατηρήσετε κάποια ενέργεια που σας κάνει να νιώθετε ανησυχία, ή πιστεύετε ότι είναι ανάρμοστη, υπάρχουν πολλές δυνατότητες που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να αναφέρετε κάποιον προβληματισμό σε ανώτερα ιεραρχικά κλιμάκια. Αυτές είναι: Προϊστάμενοι Εκπρόσωποι Ανθρώπινου Δυναμικού Νομικό Τμήμα Το Γραφείο του Διαμεσολαβητή ή η γραμμή ConcernLINE Δικτυακός τόπος της Tyco για Ζωτικούς Προβληματισμούς* (www.vitaltycoconcerns.com) *ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Οι υπάλληλοι σε Γαλλία, Βέλγιο, Γερμανία και Ισπανία πρέπει να αναφέρουν μόνο προβληματισμούς οικονομικού περιεχομένου όταν αναφέρουν ζητήματα μέσω της γραμμής ConcernLINE ή του δικτυακού τόπου Ζωτικών Προβληματισμών της Tyco.