Τσίτσκαρη Ε. etsitska@phyed.duth.gr ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε. etsitska@phyed.duth.gr.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Το Πλάνο / Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
Advertisements

ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
 Το σχέδιο ΜΚΤ απαντά σε μια σειρά από ερωτήσεις της στρατηγικής ΜΚΤ: 1) πως φτάσαμε ως εδώ; 2) που βρισκόμαστε τώρα; 3) που θέλουμε να πάμε στο μέλλον;
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΟ. ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ • αναγκάζει τους επιχειρηματίες να σκεφτούν τα σημαντικά ζητήματα μιας επιχείρησης. • εξετάζει όλες.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Το Σχέδιο Μάρκετινγκ – Marketing Plan
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT)
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
SWOT ANALYSIS.
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
Tο Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ – PEST ANALYSIS
ΜΚΤ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
ΜΕΛΛΟΥ ΡΟΖΑ – ΜΑΡΙΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 07/05/2004.
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
Σεμινάριο Οργάνωσης και Διοίκησης της Εκπαίδευσης
Στοιχεία Επιχειρηματικότητας
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 26/03/2004.
Η Εφαρμογή Του Μάρκετινγκ Στην Εταιρεία Διαφήμισης, Δημοσίων Σχέσεων Και Επικοινωνίας Partners Y&R Πολυξένη Γεωργίου.
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 30/04/2004.
Προώθηση / Επικοινωνία
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ ΛΑΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΕΦΑΑ Δ.Π.Θ.
Η ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ ΣΗΜΕΡΑ
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MEDITERRANEAN PALACE
ΜΑΘΗΜΑ 4 Ο – 5 Ο. Η Ανάλυση SWOT εξετάζει τα Ισχυρά (Strengths) και Αδύναμα σημεία (Weaknesses) μιας επιχείρησης, τις Ευκαιρίες (Opportunities) και.
ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης 9/21/2016 Βιωσιμότητα Νέας Επιχείρησης 1.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
1 ο ΜΑΘΗΜΑ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ 1 ο ΜΑΘΗΜΑ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ Ορισμοί Χρησιμότητα και πλεονεκτήματα Δομή του Επιχειρηματικού Σχεδίου. Ερωτήσεις.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ 2 ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΣΑΧΙΝΙΔΗΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2016.
Κεφαλαιο 5 Τιμολόγηση Υπηρεσιών.
MARKETING PLAN 1. Η διαδικασία σύμφωνα με την οποία οι επιχειρήσεις αναλύουν το περιβάλλον τους και τις ικανότητες τους, αποφασίζουν για θέματα μάρκετινγκ.
1 Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Εισαγωγικά.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ MARKETING ΑΡΓΥΡΗ ΚΑΤΩΠΟΔΗ.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
Γεωργία Κωνσταντίνου, Διευθύντρια Προγραμμάτων Επιχειρηματικότητας
Εργασία στο μάθημα «Επιχειρηματικός σχεδιασμός»
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΑΓΟΡΑ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
κεφαλαιο 2 το περιβαλλον
MARKETING 1η διαλεξη – εισαγωγη στην ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ MARKETING
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
Διάλεξη 8η: Ανταγωνιστικές Στρατηγικές Ανάπτυξης Αγοράς
ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΠΕΙΧΗΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ
MARKETING 3η διαλεξη – το μιγμα μαρκετινγκ – η τιμη
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
Ανάπτυξη & Υλοποίηση Δημοτικών Προγραμμάτων Άσκησης - Αναψυχής
Βιωςιμοτητα μιας Νεας Επιχειρηςης
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
Το μαρκετινγκ του alia palace
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
ΑΝΑΛΥΣΗ SWOT Α. Κουτσούρης.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τσίτσκαρη Ε. etsitska@phyed.duth.gr ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε. etsitska@phyed.duth.gr

ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Γίνεται: ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ: Για να βοηθήσει στη λήψη αποφάσεων Για να μάθουμε τι θέλει ο πελάτης Για να γίνουμε καλύτεροι από τους ανταγωνιστές μας ΠΡΑΚΤΙΚΑ: Τι είδους προγράμματα & υπηρεσίες θα προσφέρουμε Ποιες μέρες, ώρες & σε τι συχνότητα Ποια είναι η πιο κατάλληλη τοποθεσία Ποια θα είναι η συνδρομή Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος προώθησης κ.α.

Σημαντικά σημεία: Ο σαφής καθορισμός του θέματος είναι το πρώτο και σημαντικότερο στάδιο σε κάθε έρευνα αγοράς. Για παράδειγμα, ένας οργανισμός που επιθυμεί να αναπτύξει ένα νέο προϊόν μπορεί να έχει ένα γενικό πρόβλημα έρευνας όπου θα πρέπει να απαντά στα παρακάτω ερωτήματα: Ποια είναι η αγορά (κοινό-στόχος) που απευθύνομαι και ποιες οι ανάγκες της; Πόσοι τελικά προτίθενται να αγοράσουν το νέο μου προϊόν; Σε ποια τοποθεσία πρέπει να ανοίξω το νέο μου υποκατάστημα; Τι είδους προϊόντα πρέπει να διαθέτω στην αγορά; Πως μπορώ να μειώσω το ρίσκο πριν από την διάθεση ενός νέου προϊόντος στην αγορά προλαμβάνοντας μία ενδεχομένως λανθασμένη κίνηση; Πως να αποφασίσω ποιες από τις εναλλακτικές ιδέες για νέα προϊόντα ή υπηρεσίες θα δημιουργήσει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον στην αγορά; Ποιες προωθητικές ενέργειες μπορούν να αυξήσουν τη ζήτηση του προϊόντος;

Προκαταρκτική έρευνα… Η ανάλυση της υπάρχουσας κατάστασης δίνει τη δυνατότητα στην επιχείρηση να εξετάσει την εσωτερική και εξωτερική υπάρχουσα κατάσταση για τον προσδιορισμό της αναγκαιότητας της ολοκληρωμένης έρευνας marketing. Γι’ αυτό το λόγο… … η επιχείρηση θα πρέπει να προβεί σε μια ανάλυση (SWOT ANALYSIS), όπου αναλύονται: τα δυνατά και αδύνατα σημεία της και εξετάζονται οι ευκαιρίες και οι απειλές του εξωτερικού περιβάλλοντος.

SWOT (Strengths, Weaknesses, Opportunities, Threatens) Δυνατά Σημεία: Υπάρχει η δυνατότητα πολύ καλής εξυπηρέτησης των πελατών αφού ομικρός κύκλος εργασιών επιτρέπει την αφιέρωση περισσότερου χρόνου σε κάθε πελάτη. Ο διευθυντής του γυμναστηρίου έχει πολύ καλή φήμη στην αγορά. Η επιχείρηση μπορεί να αλλάξει τακτική εύκολα εάν φανεί ότι αυτή που ακολουθείται δεν είναι αποτελεσματική. Δεν υπάρχουν πολλά γενικά έξοδα στην επιχείρηση οπότε υπάρχει η δυνατότητα προσφοράς χαμηλών τιμών στους πελάτες.

Αδύνατα Σημεία – Αδυναμίες: Η επιχείρηση δεν έχει παρουσία στην αγορά η φήμη. Το προσωπικό της επιχείρησης σε πολλούς τομείς είναι μικρό και άπειρο. Η επιχείρηση δεν μπορεί να αντεπεξέλθει σε περιπτώσεις αδειών του προσωπικού. Η επιχείρηση δεν θα έχει σίγουρα έσοδα στα πρώτα στάδια της ανάπτυξής της.

Ευκαιρίες: Ο τομέας της επιχείρησης στην αγορά επεκτείνεται και έτσι υπάρχουν πολλές ευκαιρίες επιτυχημένων δραστηριοτήτων. Η τοπική αυτοδιοίκηση ενθαρρύνει και βοηθά νέες επιχειρήσει όπου αυτό είναι δυνατό (π.χ. μέσω της παροχής των δημοτικών αθλητικών προγραμμάτων σε αυτές). Οι ανταγωνιστές αποδεικνύονται αργοί στο να υιοθετήσουν νέες τεχνολογίες.

Απειλές: Μήπως υπάρξουν αλλαγές στην τεχνολογία οι οποίες θα οδηγήσουν σε αλλαγές στην αγορά για τις οποίες δεν θα μπορέσει η επιχείρηση να αντεπεξέλθει? Μία μικρή αλλαγή του επίκεντρου των δραστηριοτήτων ενός ανταγωνιστή μπορεί να έχει ως αντίκτυπο την εξαφάνιση του μεριδίου της αγοράς που κατέχει η επιχείρηση.

ΕΡΕΥΝΑ MARKETING 2 Πιο συγκεκριμένα, περιλαμβάνει: 1. Την έρευνα αγοράς 2. Την έρευνα προϊόντος 3. Την έρευνα πολιτικής τιμών-κερδών 4. Την έρευνα δικτύων διανομής 5. Την έρευνα επί της προώθησης των πωλήσεων

Έρευνα αγοράς…. Σημαντικό:…. Η μετάφραση των αποτελεσμάτων των δεδομένων που συλλέχθηκαν… Όχι βιαστικά συμπεράσματα Μελέτη ανάλογων περιπτώσεων Προσαρμογή ανάλογα με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της περιοχής Συζήτηση δεδομένων/συμπερασμάτων με εσωτερικά και εξωτερικά μέλη του οργανισμού

ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΣΕ ΟΜΟΙΟΓΕΝΕΙΣ ΟΜΑΔΕΣ: ΣΥΛΛΟΓΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

Ομάδα στόχος (Target group) .. Μία ομάδα ατόμων για την οποία διαμορφώνεται και στην οποία προσφέρεται ένα προϊόν ή μία υπηρεσία Ομάδα-στόχος σε έναγυμναστήριο;;;;

Προώθηση Διανομή Τιμή Προϊόν Ομάδα στόχος Έρευνα αγοράς