Μαρία Η. Χαϊτίδου – Άννα Σπύρτου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
Advertisements

Η εργαστηριακή διδασκαλία στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών
07/09/ Διδακτική της Πληροφορικής ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης (ΕΜΕ.
Xαρτογράφηση Εννοιών Εννοιολογικοί Χάρτες και οι εφαρμογές τους στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών.
ΣΕΝΑΡΙΟ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
Tσουλής Μιλτιάδης: – Βασικές έννοιες στη Διδακτική με την υποστήριξη των ΤΠΕ.
Στοιχεία διδακτικής Φυσικών Επιστημών
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Η Διδασκαλία των ΤΠΕ στα Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ
Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτικά Λογισμικά
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
Πρόγραμμα Kidspiration
Διδακτικά σενάρια.
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
Ημερίδα : «Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση » Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Επιστημολογική Επάρκεια
Προσομοίωση και Συστήματα Στήριξης Αποφάσεων Περιγραφή του μαθήματος.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
Τι άλλαξε στα νέα αναλυτικά προγράμματα;. Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Ένα συνεκτικό.
Θεωρίες Μάθησης & Εκπαιδευτικό Λογισμικό
EXCEL – λογιστικά φύλλα. Χρήση επεξεργασία, αναπαράσταση και επικοινωνία αριθμητικών (η γενικότερα ποσοτικών) δεδομένων Ειδικότερα Εφαρμογή εκπαιδευτικών.
Τι αλλάζει στη διδασκαλία και στη μάθηση με τη χρήση εκπαιδευτικού λογισμικού Μαρία Κορδάκη, MEdu, PhD.
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ συστηματική και μεθοδευμένη δραστηριότητα κατά την οποία ο δάσκαλος αποσκοπεί να επιδράσει, σύμφωνα με ορισμένους σκοπούς και χρησιμοποιώντας.
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού Άννα Σπύρτου Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας
Κεφάλαιο 23 Η ζωή στις εύκρατες περιοχές. Εύκρατες περιοχές Εύκρατες ονομάζονται οι περιοχές που βρίσκονται ανάμεσα στην τροπική ζώνη και τις πολικές.
Προγραμματισμός και οργάνωση διδακτέας ύλης, εκπόνηση σχεδίου μαθήματος 1.
Κεφάλαιο 33 Οι σχέσεις των κρατών της Ευρώπης και η Ευρωπαϊκή Ένωση.
ΡΑΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ.
Κεφάλαιο 28 Η χλωρίδα και η πανίδα – Η βλάστηση της Ευρώπης.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Περίμετρος- Εμβαδόν: Διάκριση με τη χρήση ψηφιακού γεωπίνακα ( Μαθηματικά Δ΄ τάξης, Ενότητα 33 «Υπολογίζω Περιμέτρους κι Εμβαδά»)
Ανάπτυξη και οικοδόμηση της γνώσης στις Φυσικές Επιστήμες
ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Διδακτική της Πληροφορικής
Πρωταθλητές στο κάπνισμα οι Έλληνες μαθητές.
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
Φίλτρο καθαρισμού νερού με νανοπόρους
Ορισμός στρατηγικής διδασκαλίας
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ «ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ»
Τι αλλάζει στη διδασκαλία και στη μάθηση με τη χρήση εκπαιδευτικού λογισμικού Μαρία Κορδάκη, MEdu, PhD.
Εισαγωγή στη διδακτική μεθοδολογία
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
Προσκόλληση της σαύρας σε επιφάνειες
Δημιουργία σεναρίου.
Υπερ – Υδρόφοβες Επιφάνειες
Μέθοδοι και εργαλεία της Διδασκαλίας
Νοητικά Μοντέλα & Αναπαραστάσεις
Στισ γειτονιεσ των Αστεγων
Αναπαραστάσεις του Μακρόκοσμου
Το μέγεθος και η κλίμακα της νανοκλίμακας
Κεφάλαιο 22 Η ζωή στα τροπικά δάση.
Καρέκλη Ελένη Βοσινάκης Παντελής Ευαγγελακάκης Κωνσταντίνος
ΕΦΕΙΑ – 4ο Μάθημα Ανάδειξη των ι.μ. Μεθοδολογία Workshop.
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι & ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ
Διατήρηση και μεταβίβαση της γενετικής πληροφορίας
ΤΟ ΓΕΝΕΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΟΡΓΑΝΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΧΡΩΜΟΣΩΜΑΤΑ
Η θεμελιώδης μονάδα ζωής
Η Ένταξη παιδιών με απώλεια ακοής στη γενική εκπαίδευση
ΛΙΠΙΔΙΑ.
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού
Μάθημα 8ο, ΤΡΟΦΗ & ΤΡΟΦΙΜΑ
Από τη μεταφορά της γνώσης στην οικοδόμηση των ιδεών
ΕΚΘΕΣΗ –ΕΚΦΡΑΣΗ Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
Η θέση και το φυσικό περιβάλλον της Νότιας Αμερικής
Μαθαίνοντας το Φωτόδεντρο
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ
Η ζωή στις πολικές περιοχές
Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Επόπτης: Σταύρος Σταύρου
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι & ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μαρία Η. Χαϊτίδου – Άννα Σπύρτου Παιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου για τη διδασκαλία και μάθηση της Νανοεπιστήμης-Νανοτεχνολογίας (Αναπαράσταση του Ίωσης) Μαρία Η. Χαϊτίδου – Άννα Σπύρτου

Παιδαγωγική Πλαίσιο Περιεχόμενο

Παραδείγματα από την διδασκαλία της Ν-ΕΤ στο δημοτικό σχολείο Δραστηριότητα 1 Σφαίρες Γνώσης Παραδείγματα από την διδασκαλία της Ν-ΕΤ στο δημοτικό σχολείο Περιεχόμενο Αντικείμενα μακροκλίμακας

Αντικείμενα νανοκλίμακας (μοντέλο DNA, ιός) Περιεχόμενο Αντικείμενα νανοκλίμακας (μοντέλο DNA, ιός) Φαινόμενο ίωσης Μαθαίνω το περιεχόμενο των ΦΕ: κατανοώ έννοιες, νόμους, ιδιότητες, επιστημονικά όργανα, δεξιότητες

Αφίσα Φύλλο εργασίας Video εικόνες Πλαίσιο Υλικοτεχνική υποδομή Περιορισμοί χρόνου

Παιδαγωγική Διερεύνηση Διδακτικά εργαλεία και μέθοδοι

Παιδαγωγική Γνώση Γνώση Πλαισίου Γνώση Περιεχομένου Διερευνητική μέθοδος για την διδασκαλία της Ν-ΕΤ με την χρήση μοντέλων: το φαινόμενο της ίωσης μέσα από εικόνες και video

το φαινόμενο της ίωσης μέσα από εικόνες και video Διερευνητική μέθοδος για την διδασκαλία της Ν-ΕΤ με την χρήση μοντέλων: το φαινόμενο της ίωσης μέσα από εικόνες και video Φάσεις Δραστηριότητες 1η φάση Ανασκόπηση της φύσης και του ρόλου των μοντέλων Συμπληρώνω Φύλλο εργασίας για τα χαρακτηριστικά των μοντέλων των αντικειμένων του μακρόκοσμου και του μικρόκοσμου 2η φάση Επεξεργασία και αξιολόγηση μοντέλων αντικειμένων του νανόκοσμου Μελετώ και συγκρίνω διάφορα μοντέλα αντικειμένων του νανόκοσμου (ιός, μοντέλα DNA) και συλλέγω πληροφορίες

Διερευνητική μέθοδος για την διδασκαλία της Ν-ΕΤ με την χρήση μοντέλων: το φαινόμενο της ίωσης μέσα από εικόνες και video Φάσεις Δραστηριότητες 3η φάση Παρουσίαση και περιγραφή μοντέλων φαινομένων του νανόκοσμου Μελετώ και συγκρίνω διάφορα μοντέλα φαινομένων του νανόκοσμου και συλλέγω πληροφορίες (φαινόμενο ίωσης) 4η φάση Δημιουργία μοντέλων φαινομένων του νανόκοσμου Μοντελοποιώ την περίπτωση του φαινομένου της ίωσης, Κατασκευάζω αφίσα των μοντέλων του φαινομένου της ίωσης με διάφορα υλικά 5η φάση Αξιολόγηση των μοντέλων Συζητώ για: τα χαρακτηριστικά των μοντέλων του φαινομένου της ίωσης