Δάσκαλος τμήματος: Μαγόπουλος Θάνος 5ο Δημοτικό Ιλίου ΣΤ1 ΓΛΩΣΣΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Advertisements

«Τι είναι αυτό που σας εκπλήσσει περισσότερο στους ανθρώπους;»
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
Μια όμορφη ιστορία του Paulo Coelho
3o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ Σχ. Έτος :
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
Eρευνητική εργασία Β΄ Λυκείου Στατιστική μελέτη των μαθητών της Α΄και της Β΄Λυκείου σχετικά με τις εξωσχολικές ενασχολήσεις τους.
ΟΙ ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΤΟΥ ΧΘΕΣ.
Γνωριμία με τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή
28/1/2012 Συνεντεύξεις για τις Επικοινωνίες σε Διάφορες Εποχές…
Η γειτονιά που γέμισε ήχους
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε» Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Όταν το ΕΓΩ συναντά το ΕΜΕΙΣ.
Τα επαγγελματικά πρότυπα των μαθητών της Στ΄ τάξης του δημοτικού σχολείου ως κίνητρα των μελλοντικών επαγγελματικών τους στοχοθετήσεων Στέλιος Κ. Κρασσάς.
Ο Πάνος στη «Στοιχειωμένη αίθουσα» δήλωσε για τον Ιορδάνη: «Αυτός έχει τσακωθεί με τη Γραμματική, όπως και με κάθε άλλο μάθημα εκτός από τα Μαθηματικά.
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
Διαφορετικότητα 4ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού Ομάδα: Δανάη Φαλέκα
Συνεντευξη απο τη γιαγια μου για την παιδικη της ηλικια
Κατάγομαι από ένα ορεινό χωριό του Ζαγορίου. Έζησα στον τόπο καταγωγής μου μέχρι την ηλικία των 9 ετών και, στη συνέχεια, εγκαταστάθηκα με την οικογένειά.
Ξυπνάς το πρωί. Μια μέρα ξεκινάει….
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ : ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΤΗΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑΣ
Συγγραφείς: Βερόνικα Σαμαρά & Γεώργιος Κορμάς Εικονογράφηση των ιστοριών από τα παιδιά του:
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 : ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΜΟΥ;
Εκπαίδευση σταδιοδρομίας στο ελληνικό δημοτικό σχολείο
Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΜΕΡΙΚΩΝ ΟΤΙ Η ΜΟΡΦΩΣΗ ΕΙΝΑΙ «ΑΧΡΗΣΤΗ» Β’ ομάδα:Λιόλιου Αρετή, Ματσούκα Αντωνία,
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Είμαστε ό,τι τρώμε»
O ταν κάποιος σκέφτεται χωρίς να θέτει απαραβίαστα σύνορα σε θέματα που αφορούν τους ρόλους των δύο φύλων, μπορεί πιο εύκολα να φανταστεί έναν άνδρα να.
 Το project με το οποίο ασχοληθήκαμε ονομάζεται «παιχνίδι της γνώσης». Χωριστήκαμε σε ομάδες όπου η κάθε μία ασχολήθηκε με ένα ξεχωριστό διδασκόμενο μάθημα.
Εργασία Λογοτεχνίας “Η γυναίκα στην σύγχρονη εποχή” Από τους μαθητές:
Το σχολείο μας ξεκίνησε να λειτουργεί το 1936 με ιδρυτή τον Ιωακείμ Ξενόπουλο, ο οποίος ήταν δάσκαλος και είχε έρθει από τη Μ. Ασία. Το πρώτο κτίριο που.
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Ευχές για καλή συνέχεια στο Ταξίδι της Ζωής
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
Εργασία της ομάδας Εφήβων Συμβούλων Συνήγορου του Παιδιού Πρώτη περίοδος: Ιανουάριος – Μάρτιος 2009 ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ Το δικαίωμα έκφρασης.
« Δέλτα Χι και ο Μηχανισμός » Της Έρικας Αγγέλικα Γαρμπή Υπεύθυνη καθηγήτρια : Λύχνου Ευτέρπη ΠΕ 02.
« ένα άλλο πιθανό … τέλος ». Την κρίσιμη μέρα τύλιξε τα παπούτσια, τα πήρε στο σπίτι και τα έκρυψε. Προς το απόγευμα έβαλε τα καλά του, ετοιμάστηκε και.
OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.
17/9/15 ΣΤ2. Το όνομα του συγγραφέα είναι Γουέντι Σμιθ.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ UNICEF ΜΕ ΘΕΜΑ: “Να σας γνωρίσω τους φίλους μου, τα παιδιά του κόσμου” ΚΑΙ ΤΙΤΛΟ: “ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ”
Το νο1 site για την εργασία στην Ελλάδα «Τεχνικές Αναζήτησης Εργασίας» Φάνης Ρήγας, kariera.gr.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Συνέντευξη με νήπια.
6ο Δημοτικό σχολείο Αρτέμιδος Ομάδα CBoys
The cool girls Παναγιώτα Ζαχαρία Χριστίνα Σοβαρά
ΒΙΒΛΙΑ ΜΕ ΣΧΕΣΗ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Σχολικό Έτος 2015/16 Υπεύθυνη Καθηγήτρια : κυρία Μαυρομματάκη
Ηλεκτρονικό Περιοδικό
Εργασία των μαθητών του Β3
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Δήμητρα Μυλωνάκη Τάξη: Δ1
8ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ ΤΜΗΜΑ ΣΤ΄2
5o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΕΜΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Βασίλης Κ. Λευτέρης Μ . Γκόρικ Χ.
Διδακτικοί στόχοι Το κεφάλαιο αυτό θα σε βοηθήσει να κατανοήσεις ότι κάθε κοινωνία οργανώνεται με βάση συγκεκριμένους κοινωνικούς κανόνες, οι οποίοι προσδιορίζουν.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Μάθημα 8ο Ζητήματα γραφής και επιμέλειας κειμένου-εργασίας
Δάσκαλος τμήματος: Μαγόπουλος Θάνος 5ο Δημοτικό Ιλίου ΣΤ1 ΓΛΩΣΣΑ
ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΑΠΗΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ. Ένα απο τα βασικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι γονείς και οι καθηγητές είναι πως τα παιδιά απο μικρή.
Όνομα δασκάλου – Επίπεδο Χ
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΦΙΛΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Δήμητρα Μυλωνάκη Τάξη: Δ1
Για σου. Σε σκεπτόμουν όλη μέρα!!!
Ασφαλής χρήση παιχνιδιών εικονικής πραγματικότητας
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
1ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δάσκαλος τμήματος: Μαγόπουλος Θάνος 5ο Δημοτικό Ιλίου ΣΤ1 ΓΛΩΣΣΑ Στα πλαίσια του μαθήματος της Γλώσσας για την « Συνέντευξη» οι μαθητές του ΣΤ1 υποδύονται τους μικρούς δημοσιογράφους, οι οποίοι εξερευνούν το θέμα των μεταναστών και των ελεύθερων επαγγελματιών παίρνοντας συνεντεύξεις από μετανάστες και ελεύθερους επαγγελματίες της περιοχής τους .

1η ΟΜΑΔΑ ΣΤ1 ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΡΟΥΣΣΟΥ ΒΑΣΙΑ ΛΑΜΠΡΟΥ ΣΤΡΑΤΟΣ ΓΟΥΓΟΥΔΗΣ

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΑΠΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ Πριν από δύο μέρες πήραμε τηλέφωνο την κυρία Δέσποινα Παπαδοπούλου, η οποία είναι η ιδιοκτήτρια ενός πρατηρίου φούρνου και κανονίσαμε να της πάρουμε μια συνέντευξη σχετικά με το επάγγελμά της, με αφορμή την εργασία που μας ανατέθηκε στο μάθημα της Γλώσσας… -Καλημέρα σας, θα θέλατε να μας πείτε το όνομά σας; -Ναι, το όνομά μου είναι Δέσποινα Παπαδοπούλου. -Θα θέλαμε να σας κάνουμε κάποιες ερωτήσεις σχετικά με το επάγγελμά σας. Ποιο είναι και τι ακριβώς κάνετε; - Φουρνάρισσα είμαι, πουλάω ψωμί και άλλα προϊόντα που πουλάνε οι φούρνοι. Όπως, γαλακτοκομικά είδη, πατατάκια, κουλούρια και άλλα. -Πώς μάθατε αυτή τη δουλειά; -Μου άρεσε πάρα πολύ από όταν ήμουν μικρή και βοηθούσα τη μητέρα μου στον ελεύθερο χρόνο μου. Μου άρεσε πολύ να φτιάχνω κουλουράκια!!!!! -Ποια υλικά ή εργαλεία χρησιμοποιείτε; -Τα γάντια, γιατί πρέπει να πιάνω το ψωμί και μπορεί τα χέρια μου να είναι βρώμικα για να πιάσω το ψωμί που θα φάνε οι άνθρωποι. Τις σπάτουλες, για να πιάνω τις τυρόπιτες και για να βγάζω το ψωμί από το φούρνο. Επίσης χρησιμοποιώ σακούλες και χαρτί για να τυλίγω και να δίνω το ψωμί στους πελάτες.

- Τι δυσκολίες αντιμετωπίζετε στο επάγγελμά σας; -Σίγουρα η οικονομική κρίση μας έχει αγγίξει όλους μας, αλλά εκτός από αυτό πρέπει να είμαι όλη τη μέρα στο φούρνο διότι δουλεύω πολλές ώρες. -Τι ώρα ξυπνάτε; -Κατά τις 5:00-6:00 το πρωί. - Είσαστε ευχαριστημένη από το επάγγελμα που διαλέξατε; -Όταν σου αρέσει κάτι, το κάνεις και δεν σε κουράζει όσες ώρες και να δουλεύεις. Αρκεί να σου αρέσει. -Βγάζετε αρκετά χρήματα από τη δουλειά σας; - Ικανοποιητικά. - Τι ενδιαφέρον βρίσκετε σε αυτό που κάνετε; - Η επικοινωνία με τον κόσμο. Μου αρέσει πολύ! -Θα προτείνατε στα νέα παιδιά να το ακολουθήσουν; -Άμα τους αρέσει γιατί όχι; Αν τους αρέσει, βεβαίως και να το ακολουθήσουν! Αρκεί να τους αρέσει! Αυτό είναι το πιο σημαντικό κατά τη γνώμη μου. -Θέλετε να δώσετε κάποια συμβουλή στους νέους που δεν ξέρουν ακόμη ποιο επάγγελμα να ακολουθήσουν; -Άσχετα με το πώς είναι η κατάσταση σήμερα, με την οικονομική κρίση, πρέπει να ακολουθήσουν αυτό που τους αρέσει. Μπορεί πολλοί να λένε στα νέα παιδιά να γίνουν κάτι για να βγάζουν πολλά χρήματα και στην ουσία να μην θέλουν οι ίδιοι να γίνουν αυτό το οποίο τους λένε να ακολουθήσουν. Πρέπει να ακολουθούν αυτό που τους αρέσει να κάνουν. Σας ευχαριστούμε πολύ για το χρόνο που διαθέσατε για να μιλήσετε για το επάγγελμά σας και που δεχθήκατε να απαντήσετε στις ερωτήσεις μας. Καλό σας απόγευμα!!!!!!

4η ΟΜΑΔΑ ΣΤ1 Διονύσης Μαρία Μ. Βίκυ

«Συνέντευξη από ένα μετανάστη» Πήραμε συνέντευξη από ένα μετανάστη για το μάθημα που είχαμε στη Γλώσσα. Αποφασίσαμε να πάρουμε συνέντευξη από τη μητέρα ενός συμμαθητή μας την οποία είχαμε ειδοποιήσει λίγες μέρες πριν. Αυτή μας καλοδέχτηκε με μεγάλη ευγένεια. -Γεια σας θα θέλαμε να μας παραχωρήσετε μια συνέντευξη με θέμα που αφορά τους μετανάστες. -Πώς λέγεστε; -Ονομάζομαι Μιρέλα. -Πόσο χρονών είστε; -Είμαι 36 ετών. -Από ποια χώρα κατάγεστε; -Κατάγομαι από την Αλβανία. -Ποια είναι η οικογενειακή σας κατάσταση; -Είναι μέτρια. -Πότε ήρθατε στη χώρα μας; -Ήρθα το 2000. -Τι ήταν αυτό που σας έκανε να εγκαταλείψετε τη χώρα σας; -Η οικονομική κρίση.

-Με πολύ μεγάλη δυσκολία. Όταν φτάσατε τι δυσκολίες αντιμετωπίσατε; -Πως φτάσατε ως εδώ; -Με πολύ μεγάλη δυσκολία. Όταν φτάσατε τι δυσκολίες αντιμετωπίσατε; -Έπρεπε να μάθουμε τη γλώσσα πρώτα από όλα κι έπειτα να βρούμε δουλειά κι σπίτι. --Πείτε μας λίγα λόγια για το πως περάσατε τα χρόνια αυτά στην χώρα μας; -Στην αρχή ήταν πολύ δύσκολα. Έπειτα όμως συνηθίσαμε. -Πώς σας φαίνεται τώρα η ζωή στην Ελλάδα; -Έτσι κι έτσι. Δεν είναι εύκολα για έναν μετανάστη. -Ποια είναι η οικογενειακή σας κατάσταση; -Είναι μέτρια. Επικοινωνείτε με τους γονείς σας τακτικά; -Φυσικά. -Πώς θα χαρακτηρίζατε την χώρα μας και τους Έλληνες; -Είναι πολύ όμορφη κι οι Έλληνες είναι πολύ φιλόξενοι. -Τι σκέψεις και όνειρα κάνετε για το μέλλον σας και το μέλλον των παιδιών σας; - Τα παιδιά μου θέλω να σπουδάσουν ,να γίνουν καλά και άξια και αν μπορέσουν να γίνουν πολύ καλοί ποδοσφαιριστές επειδή αυτό τους αρέσει πολύ!!! Σας ευχαριστούμε πολύ για το χρόνο που διαθέσατε γι αυτήν την συνέντευξη!

Τ Ε Λ Ο Σ

3η ΟΜΑΔΑ ΣΤ1 Ράνια Δήμητρα Αριάδνη

Οι αξιολάτρευτοι ρεπόρτερ «ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ από έναν ελεύθερο επαγγελματία» Η ομάδα μας για το θέμα του μαθήματος της Γλώσσας που αφορούσε μία συνέντευξη από έναν ελεύθερο επαγγελματία, επέλεξε η συνέντευξη αυτή να παρθεί από έναν γονέα μιας συμμαθήτριάς μας. Έτσι ένα κυριακάτικο πρωινό, αφού πρώτα είχαμε συνεννοηθεί τηλεφωνικά μαζί του, πήγαμε στο σπίτι του κυρίου Δημητρόπουλου με σκοπό να τελειώσουμε την εργασία μας. Μας υποδέχτηκε με ιδιαίτερη χαρά και καλοσύνη και αφού μας κέρασε ένα υπέροχο σοκολατένιο γλύκισμα ξεκίνησε να απαντά στις ερωτήσεις μας!

-Καλημέρα σας, θα θέλατε να μας πείτε το όνομα σας; -Ευχαρίστως. Το όνομά μου είναι Δημήτρης Δημητρόπουλος. -Θα θέλαμε να σας κάνουμε κάποιες ερωτήσεις σχετικά με το επάγγελμά σας. Ποιο είναι και τι ακριβώς κάνετε; -Είμαι ηλεκτρονικός μηχανικός. Συντηρώ και επισκευάζω ηλεκτρονικό εξοπλισμό όπως η τηλεόραση και το στερεοφωνικό. -Πως μάθατε αυτή τη δουλειά; -Σπούδασα στα Τ.Ε.Ι. του Πειραιά την ειδικότητα του ηλεκτρονικού μιχανικού της σχολής ηλεκτρονικών εφαρμογών. -Ποιά υλικά και εργαλεία χρησιμοποιείτε; -Υπάρχουν διάφορα εργαλεία που μπορεί να χρησιμοποιήσει ένας ηλεκτρονικός μηχανικός. Από τα απλά είναι τα κατσαβίδια και τα κοφτάκια μέχρι και τα σύνθετα που είναι το πολύμετρο και ο παλμογράφος. -Τι δυσκολίες αντιμετωπίζετε στο επάγγελμα σας; -Η κυριότερη δυσκολία είναι ότι η οικονομική στενότητα που αντιμετοπίζουν οι Έλληνες όπως και η ανεργία περιορίζουν τις αγορές όπως και την επισκευή των ηλεκτρονικών συσκευών που χρησιμοποιούν.

~ΤΕΛΟΣ~ -Είστε ευχαριστημένος από το επάγγελμα που διαλέξατε; -Είστε ευχαριστημένος από το επάγγελμα που διαλέξατε; -Ναι γιατί από μικρή ηλικία ασχολιόμουν με τα ηλεκτρονικά και τις εφαρμογές τους. -Βγάζετε αρκετά χρήματα από τη δουλειά σας; -Αυτή την εποχή βγάζω αυτά που χρειάζονται για να συντηρώ την οικογένεια μου και μόνο. -Τι ενδιαφέρον βρίσκετε σε αυτό που κάνετε; -Είναι ένα σύγχρονο επάγγελμα που ακολουθεί τις τεχνολογικές εξελίξεις και την επίδραση των ηλεκτονικών συσκευών στην καθημερινή ζωή. -Θα προτείνατε και στα νέα παιδιά να το ακολουθήσουν; -Σίγουρα ναι αλλά με προσανατολισμό στους Η\Υ και τις επιστήμες που υποστηρίζονται από αυτούς. -Θέλετε να δώσετε κάποια συμβουλή στους νέους που δεν ξέρουν ακόμη ποιο επάγγελμα να ακολουθήσουν; -Συμβουλεύω τους νέους: 1) Να είναι συνεπής στις σχολικές τους υποχρεώσεις. 2)Να ακολουθούν την τεχνολογία και να συλλέγουν τις γνώσεις που προκύπτουν από τη χρήση της και 3) Να ακολουθήσουν τα όνειρά τους. -Σας ευχαριστούμε για τον χρόνο σας. ~ΤΕΛΟΣ~

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Γειά σας, θα θέλαμε να μας παραχωρήσετε μια συνέντευξη με θέμα που αφόρα τους μετανάστες. Πως λέγεστε; Εριόνα 2) Πόσο χρονών είστε; 32 χρονών 3) Από ποια χώρα είστε Αλβανία 4) Πότε ήρθατε στην χώρα μας Το 2001 5) Ποια είναι η οικογενειακή σας κατάσταση; Επικοινωνείτε με τους συγγενής τακτικά; Ναι, σχεδόν κάθε μέρα. 6)Τι είναι αυτό που σας έκανε να εγκαταλείψετε τη χώρα σας; Οι δύσκολες συνθήκες.

{Σας ευχαριστούμε πολύ για τον χρόνο που διαθέσετε.} 7) Πώς φτάσατε ως εδώ; Νόμιμα 8)Όταν φτάσατε τι δυσκολίες αντιμετωπίσατε; Την γλώσσα 9)Πείτε μας λίγα λόγια για το πώς περάσατε τα χρόνια αυτά στην χώρα μας; Ωραίες αναμνήσεις, κούραση πολλή δουλειά και άγχος 10)Πώς σας φαίνεται τώρα η ζωή στην Ελλάδα; Μετά από πολλά χρόνια είναι η δεύτερη πατρίδα μας γιατί γεννήθηκαν τα παιδιά μας εδώ, μεγάλωσαν και ζούμε πλέων εδώ 11)Πώς θα χαρακτηρίζατε τη χώρα μας και τους Έλληνες; Φιλικοί και εργατικοί 12) Τι σκέψεις και όνειρα κάνετε για το μέλλον σας και το μέλλον των παιδιών σας; Να έχουμε δουλειά και να σπουδάσουν τα παιδιά μας για να έχουν μια καλύτερη ζωή. {Σας ευχαριστούμε πολύ για τον χρόνο που διαθέσετε.}

5o Δημ. Ιλίου Με πολύ αγάπη! Οι δημοσιογράφοι του ΣΤ1 Τέλος