Commercial Broadcasters IPTV providers Mobile Service Providers

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
Advertisements

Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ στη διαμόρφωση δράσεων υπέρ της προστασίας των Καταναλωτών ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ.
υπηρεσία τηλεκπαίδευσης επανάσταση στη διδασκαλία
Ημερίδα ΙΟΜ: Ψηφιακή Τηλεόραση Ρυθμίσεις και Αρρυθμίες
 Η Βιομηχανική επανάσταση στα μέσα του 19 ου αι. επέφερε σημαντικές αλλαγές.  Σήμερα ζούμε την εποχή της πληροφορίας.  Συνώνυμο της πληροφορίας είναι.
Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ELDOM Α.Ε.Β.Ε. ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ.
Δήμος Πύργου Ηλείας 04/11/2006 H FORTHnet μπροστά στο στοίχημα της ευρυζωνικότητας.
Πολιτικές και θεσμικό πλαίσιο για την ελευθερία & ανεξαρτησία των μέσων ενημέρωσης Η επίγεια ψηφιακή τηλεόραση στην Ελλάδα: Νομικά ζητήματα και προκλήσεις.
Λ. Αλεξάνδρας 11, Αθήνα, τηλ , H PLANETSIM είναι μια προπληρωμένη κάρτα sim κινητής τηλεφωνίας με πολύ χαμηλές χρεώσεις.
ΔΟΡΥΦΟΡΙΚΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ (δορυφορικό τηλέφωνο-τηλεόραση-ραδιόφωνο)
Slide 1 Δίκτυα Τηλεπικοινωνιών ENOTHTA 10 η I.S.D.N. (INTEGRATED SERVICES DIGITAL NETWORK) (ΨΗΦΙΑΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ) (ΜΕΡΟΣ Α’) 1.ΓΕΝΙΚΑ.
Ευάγγελος Μαρτιγόπουλος Διευθύνων Σύμβουλος COSMOTE
Γραφείο Επιτρόπου Ρύθμισης Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων
Σύσταση Διαδημοτικού Δικτύου Συνεργασίας
Next Generation Networking
ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΗΧΑΝΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΗΧΑΝΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΚΥΡΑΙΩΝ ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΚΥΡΑΙΩΝ.
ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Τεχνολογίας Εργασία στο μάθημα της :
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Κεφάλαιο 2: Οι μεταβολές ως χαρακτηριστικό γνώρισμα της τεχνολογίας Εισηγήτρια: Αναστασία Κατρανίδου.
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ.
Department of Aristotle University of Thessaloniki Τμήμα Πληροφορικής ΑΠΘ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ Ιωάννης.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
H μετάβαση στην ψηφιακή τηλεόραση. Ρυθμίσεις για μέρισμα και δικαιώματα χρήσης συχνοτήτων Δρ Νίκος Βλασσόπουλος Προϊστάμενος Δ/νσης Φάσματος ΕΕΤΤ.
ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΗ ΨΗΦΙΑΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Δίκτυα Προστιθέμενης Αξίας EDI και Εφαρμογές Ηλεκτρονικού Εμπορίου M-Commerce και οι επιπτώσεις του στο Marketing Δήμητρα Ηλιοπούλου 
10 Δημοτικό σχολείο Κατερίνης Τμήμα Δ’1 ΓΙΩΡΓΟΣ,ΝΙΚΟΣ,ΞΑΝΘΗ,ΝΙΚΟΣ.
Conn-x IPTV / Metro Ethernet
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
Σύμφωνα με τον ΣΕΒ, αναμένεται να παρουσιάσουν ζήτηση μέχρι το 2020 Πηγή:
ΟΨΕΙΣ ΤΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΟΤΗΤΑ:
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ.
Π. Μαυρογένης Εφαρμογές πληροφορικής τεχνολογίας που καλύπτουν ένα ευρύ τομέα επιχειρησιακών αναγκών του ξενοδοχείου ΣΤΟΧΟΙ Ο μαθητής να: Ονομάζει τις.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
Ν. Δημητριάδης/ STRATIS ΕΠΕ 1 13 Μαϊου Η Προοπτική της Ευρυζωνικότητας στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας 1 10 Μαϊου Αμφιλοχία «Αξιοποίηση της.
Δίκτυα Ι Βπ - 2ο ΕΠΑΛ ΝΕΑΣ ΣΜΥΡΝΗΣ 2011.
October ‘07 Τι επιτρέπει η Τεχνολογία Τι ζητούν οι χρήστες Δρ. Πέτρος Κοντόπουλος.
LOGO 12 ο Ετήσιο Συνέδριο Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών 5-6 Οκτωβρίου 2010 Οδυσσέας Ράπτης - Μέλος Δ.Σ. CitiesNet Α.Ε.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
Δίκτυα Υποδομών Ανδρέας Πολυκάρπου. Δίκτυα Ανοικτής Πρόσβασης Το πρώτο επίπεδο ενός δικτύου ανοικτής πρόσβασης είναι το καθεστώς ιδιοκτησίας, που είναι.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
1 ΘΕΜΑ: «Comparison of merging of strategies in Telecommunications»
ΕΝΣΥΡΜΑΤΗ ΚΑΙ ΑΣΥΡΜΑΤΗ
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
Καθ. Γκρίτζαλης Στέφανος Ειδικός Γραμματέας Διοικητικής Μεταρρύθμισης
ΥΛΙΚΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΣΤΟΝ Ο.Τ.Ε. Έχετε αναλογιστεί ποτέ τον ρόλο του Ο.Τ.Ε στην ζωή μας; Πόσο εξαρτιόμαστε από αυτόν; Σκεφτείτε αν κάποια μέρα ξυπνούσαμε.
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ LIVEMEDIA.
ΕΘΝΙΚΟ & ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΤΩΝ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ ΜΑΘΗΜΑ : ΕΙΣΑΓΩΓΗ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: ΧΑΛΙΚΙΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ.
ΜΕΣΑ ΑΜΕΣΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5 η - ΜΕΡΟΣ 1 ο ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 1 η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Εισαγωγή Στις Τηλεπικοινωνίες Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεματικής Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο Αθηνών Διδάσκων: Χρήστος Μιχαλακέλης Ενότητα.
ΜΑΘΗΜΑ: ΨΗΦΙΑΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΔΕΣΥΠΡΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑ: «IPTV: INTERACTIVE APPLICATIONS AND SET- TOP-BOX» ΜΕΛΗ ΟΜΑΔΑΣ: ΚΩΣΤΑΣ ΣΟΥΚΟΥΛΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ.
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΝΕΦΑΛΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ. Β2Β ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Το βιομηχανικό μάρκετινγκ ασχολείται με την ικανοποίηση των αγοραστικών αναγκών και απαιτήσεων.
ΘΕΜΑ: Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ Ονοματεπώνυμο μαθητή: Ντελέζος Γιώργος.
PLC Ζούπας Χρυσοβαλάντης.
Cloud Computing Το cloud computing παρέχει υπηρεσίες υπολογισμού, λογισμικού, πρόσβασης σε δεδομένα και αποθήκευσης που δεν απαιτούν ο τελικός χρήστης.
Αποτελέσματα Έργου Έρευνας, Ανάπτυξης και Επίδειξης στα πλαίσια του ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ11 ΕΣΠΑ Dynamic Cargo Routing on-the-Go Δυναμική Δρομολόγηση.
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
Αναλογική και Ψηφιακή Τηλεόραση
Επιβλέπων: Δρ. Νικόλαος Δεσύπρης
Ευρυζωνικότητα και δημόσια διοίκηση
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
Κεφάλαιο 6: Δίκτυα Ευρείας Περιοχής
Δίκτυα Ι Βπ - 2ο ΕΠΑΛ ΝΕΑΣ ΣΜΥΡΝΗΣ 2011.
‘ A RARE LOOK INSIDE AN LTE CELL SITE ’ OPERATED IN SAN FRANCISCO
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Commercial Broadcasters IPTV providers Mobile Service Providers DTV convergence: Commercial Broadcasters IPTV providers Mobile Service Providers Asem Abujoudeh Kwstas Kakavitsas

Εισαγωγή What is Convergence? WWW – το κύριο μέσο για την ανταλλαγή δεδομένων Ταχύτερες συνδέσεις Internet – επιτρέπουν την χρήση εφαρμογών για την μετάδοση «τηλεοπτικού» περιεχομένου, ακόμα και σε HD Στροφή των καταναλωτών στην διαδραστικότητα στην TV “Television is not television anymore” What is Convergence? DTV Convergence: Τηλεοπτικό περιεχόμενο που προσφέρεται όχι μόνο μέσω της παραδοσιακής Τηλεόρασης, αλλά και μέσω του Internet και κινητών συσκευών.

Commercial Broadcasters Η DTV αντιμετωπίζει τις ίδιες ουσιαστικά προκλήσεις και θέματα με την αναλογική TV σε ότι αφορά στο περιεχόμενο και τις στρατηγικές των «καναλιών». Δυο διαφορετικές αγορές, μία των θεατών (αγοραστών προγράμματος και προϊόντων) και μία των διαφημιζομένων (πωλητών προϊόντων και χρηματοδοτών του προγράμματος, με την TV «στην μέση». Ρύθμιση / Περιορισμός περιεχομένου.

Commercial Broadcasters 2/3 Στρατηγικές προγραμμάτων στην DTV: Τα prime-time προγράμματα βασίζονται στην HD και άρα και στις DTVs για την θεαματικότητα τους. Η DTV μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τους «απλούς» TV σταθμούς για να ανταγωνιστούν τους συνδρομητικούς μέσω περισσοτερων προγραμμάτων - multicasting. Οι μειωμένες απαιτήσεις σε φάσμα κάνουν ακόμα πιο εφικτή την Pay TV.

Commercial Broadcasters 3/3 Παραδείγματα χρήσεως DTV και HD περιεχομένου (Αμερική) Prime-Time Κάλυψη αθλητικών και πολιτικών γεγονότων, ειδήσεις. Προγραμματισμός Εκπομπή HD κατά το βράδυ / prime-time, και εκπομπή πολλών διαφορετικών επιλογών κατά την διάρκεια της ημέρας. Διαδραστικότητα Εκπαιδευτικές εκπομπές -κυρίως από τα δημόσια κανάλια- με ικανότητα συμμετοχής του κοινού Multicasting Εκμετάλλευση του πλεονάζοντος φάσματος που δημιουργεί η χρήση DTV για εκπομπή μεγαλύτερης ποικιλίας εκπομπών

IPTV Providers 1/2 Η TV στο Internet παρέχεται από: ISPs ή άλλες εταιρίες που προσφέρουν περιεχόμενο συνδρομητικά «κλασσικά» κανάλια TV που παρέχουν το πρόγραμμα τους μέσω του Internet Καθώς αυξάνονται οι ταχύτητες, το ίδιο αυξάνεται και η ικανότητα της εκπομπής TV μέσω του Internet, ακόμα και σε HD. Ευκαιρίες για cross-sales και συνδυασμού προσφορών προς τους καταναλωτές, π.χ. Triple-play. Η ρύθμιση του περιεχομένου και πάλι ένα θέμα.

IPTV Providers 2/2 Σύγκλιση DTV και Internet – το Internet δεν εκλαμβάνεται πλέον ως ένας ανταγωνιστής του τηλεοπτκού χρόνου, αλλά ως ακόμα ένα μέσω εκπομπής τηλεοπτικού προγράμματος και προβολής. Όπως και στην παραδοσιακή τηλεόραση, το περιεχόμενο δεν παράγεται πάντα από τους παρόχους της ίδιας της υπηρεσίας. Πάροχοι IPTV – On Demand περιεχόμενο συνήθως ως Pay TV, σε συνδυασμό με άλλες υπηρεσίες όπως τηλέφωνο. Πάροχοι IPTV: Κυρίως στην Ευρώπη και την Β. Αμερική, Deutsche Telecom, France Telecom, Swisscom, Telecom Italia, AT&T, επίσης και στην Ασία/Ειρηνικό. Κάποιες αποτυχημένες περιπτώσεις, Tiscali στην Ιταλία και Volny στην Τσεχία.

Mobile Service Providers 1/2 Παραδοσιακά, η TV και οι υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας αξιολογούνταν ως δυο διαφορετικές αγορές: Η TV σαν mass media Οι πάροχοι κινητής σαν πωλητές υπηρεσιών τηλεπικοινωνιών. Η προσαρμογή των κεραιών τηλεόρασης ώστε να εκπέμπουν σε συσκευές κινητής και άλλες συσκευές ικανές για λήψη μπορεί να γίνει με χαμηλό κόστος και χωρίς επιβάρυνση του φάσματος, ενώ υπάρχουν και συσκευές που μπορούν να λειτουργήσουν ως κανονικές τηλεοράσεις.

Mobile Service Providers 2/2 Ικανότητες απόδοσης Φορητής DTV: Ποιότητα εικόνας: ανάλυση μέχρι 480p στο κοντινό μέλλον. Αξιόπιστη λήψη κατά την διάρκεια κίνησης μέχρι και 160 χλμ/ώρα. Αποτελεσματική και ευέλικτη χρήση του φάσματος από πολλές εφαρμογές. Πλήρης συμβατότητα μεταξύ των μέχρι τώρα υπάρχοντων συσκευών μετάδοσης και λήψης – μικρή ανάγκη για νέο εξοπλισμό / επενδύσεις. Όλες οι λειτουργείες σε μία συσκευή – ευκολία στην χρήση.

Digital TV Broadcast

Σύνοψη Οι πρόοδοι στην τεχνολογία κάνουν πιο δυσδιάκριτα τα όρια ανάμεσα σε αγορές που μέχρι πριν από μερικά χρόνια θεωρούνταν διαφορετικές. Το ψηφιακό σήμα μπορεί να μεταδοθεί σε μία πλειάδα τύπου συσκευών με διαφορετικές λειτουργίες, και διαφορετικούς παρόχους υπηρεσιών – Παρόχους Υπηρεσιών Internet, Παρόχους Κινητής, Commercial Broadcasters κ.τ.λ. Οι όλο και πιο «έξυπνες» συσκευές επιτρέπουν την ανάπτυξη νέων υπηρεσιών και διαδραστικότητα, ακόμα και της μετατροπής των καταναλωτών σε παρόχους περιεχομένου, μέσω κινητών συσκευών και PCs.

Σας ευχαριστούμε για την προσοχή σας! Σας ευχαριστούμε για την προσοχή σας!