ΚΕΣΠΕΜ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ 2012-2013 Εκπαιδευτική Ομάδα: Ταξίδου Δήμητρα & Σίμογλου Αθανασία Επιστημονική Υπεύθυνη : Μαρία Ζωγραφάκη Επόπτρια: Λένα Παπαδοπούλου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
39ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Advertisements

Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Τίτλος: «Συναισθήματα»
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ψηφιδωτό, ψηφιδωτό από τον κόσμο τον παλιό ως και τον σημερινό,ΨΑΧΝΩ,ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΙ ΚΟΛΛΩ.» Σχ. έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός:
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
Στ΄ τάξη 3 Οκτωβρίου 2014 Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού.
Κατασκευάζοντας μια ιστοσελίδα 5 Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΑΥΠΛΙΟΥ Υπεύθυνη Δασκάλα: ΜΠΙΛΙΟΥΡΗ ΑΡΓΥΡΗ ΣΤ΄ΤΑΞΗ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «…Ελιά και Λάδι ……»
Τίτλος Δραστηριότητας
Αισθητικές παρεμβάσεις στο χώρο του σχολείου 1 ο Γυμνάσιο Πετρούπολης Σχολικό έτος
ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΌ ΜΟΥΣΕΊΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΊΚΗΣ ΜΥΡΣΊΝΗ ΜΑΛΙΌΓΚΑ ΣΤ'
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω σωστά,μεγαλώνω σωστά» Σχολικό έτος ο Νηπιαγωγείο Πατρών.
Ευρωπαϊκό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα “Teachers 4 Europe” Εκπαιδευτικός : Τριανταφύλλου Μαρία 1 ο Πιλοτικό Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Γιαννιτσών, Πέλλας Τάξη.
« Δέλτα Χι και ο Μηχανισμός » Της Έρικας Αγγέλικα Γαρμπή Υπεύθυνη καθηγήτρια : Λύχνου Ευτέρπη ΠΕ 02.
2 Ο Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ 43 φοιτητές και φοιτήτριες του π. τ. δ. ε. – α. π. θ υπό την εποπτεία και επιστημονική καθοδήγηση του καθηγητή κ. Γιώργου.
Τα φύλα στη λογοτεχνία Τάξη: Α΄ Λυκείου. Α΄φάση: Πριν από την ανάγνωση (ενδεικτικός χρόνος: τρεις διδακτικές ώρες) 1 η ώρα : τα παιδιά συζήτησαν για τα.
2 ο ΕΠΑΛ Σερρών «Εξωραϊσμός του σχολικού χώρου με εικαστικές παρεμβάσεις» Σχολ. έτος
ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ Μ. ΠΕΤΡΩΤΟΥ ΑΙΚ. ΧΑΛΑΣΤΑΝΗ Μ. ΙΣΑΑΚΙΔΗΣ Μ.
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Κομοτηνής Εκπαιδευτικός: Κυριακή Ζαφείράκη Επιστημονική Υπεύθυνη: Μαρία Ζωγραφάκη Επόπτρια: Μαρία Γραμματίκα Τάξη: Στ Αριθμός Παιδιών:
Τα μουσεία της Θεσσαλονίκης
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Κομοτηνής
Περιφερειακά ΚΕ.Σ.Π.Ε.Μ. Σαπών
ΕΕΕΕΚ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΔΕΚΑΡΧΟ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική Ομάδα: Αβραάμ Ιντζεβίδης
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ- ΠΟΛΥΜΕΣΑ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΔΡΑΓΟΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΛΕΩΤΣΑΚΟΥ ΜΑΤΙΝΑ.
Μ. Δέρειο Νομού Έβρου Νετσμεττήν Πίσκα ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ:
Το Νέο Αρχαιολογικό Μουσείο Πάτρας
Τα παιδιά κι ένα σεντούκι
Μεγάλο Ορφανό Νομού Ξάνθης
ΣΚΑΛΩΜΑ ΝΟΜΟΥ ΡΟΔΟΠΗΣ KINHTA ΚΕΣΠΕΜ
Μάνταινα Νομού Ξάνθης Εκπαιδευτική ομάδα: Γεωργία Πατρωνίδου
Καλλυντήριο Νομός Ροδόπης
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Μειονοτικό Σχολείο: Δαρμένης Εκπαιδευτική ομάδα: Βάρναλη Σοφία & Χουσείν Χατζή Χαλήλ Αριθμός μαθητών:15 κορίτσια:10 αγόρια:
Εκπαιδευτική ομάδα: Αλεξάνδρα-Ιωάννα Βερέττα Νετζμεττήν Πίσκα
ΦΤΙΑΧΝΟΝΤΑΣ ΜΟΥΣΤΟΚΟΥΛΟΥΡΑ
Αγιοχώρι Νομός Ροδόπης
Κάνε διπλό κλικ πάνω στην εικόνα και ανοίγει το power point
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Μειονοτικό Σχολείο Άνω Βυρσίνης
Οικολογική Κρίση Μαρουλιώ Πασχάλη, ΠΕ 15.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ: ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΛΥΚΟΥ ΣΤΕΛΛΑ ΒΙΔΟΥΡΑ ΙΡΦΑΝ ΚΟΥΡΟΥ
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ 2013 – 2014 ΑΜΑΡΑΝΤΑ ΝΟΜΟΥ ΡΟΔΟΠΗΣ
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ σχολική χρονιά
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Ιάσμου Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ
~ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ Κ.Π.Α~ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ-ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ 2013 – 2013 ΣΜΙΓΑΔΑ ΝΟΜΟΥ ΡΟΔΟΠΗΣ
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Δαρμένη Νομού Ροδόπης
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Μειονοτικό Σχολείο Μεγάλου Δέρειου
Περιφερειακά ΚΕ.Σ.Π.Ε.Μ. Σαπών
Κανοντας μαθημα με… Σχεδια εργαςιας (projects) ςε τμημα ενταξης ΠΑΡΟΥΣΙΝΑ ΜΑΡΙΑ ΔΑΣΚΑΛΑ Τ.Ε. ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΑΡΑΝΕΣΤΙΟΥ.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Παρουσίαση των δεδομένων με γραφικό τρόπο
ΔΕΚΑΡΧΟ Ν. ΞΑΝΘΗΣ ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ Εκπαιδευτική ομάδα: Ανέτα Θεοδωρίδου
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
Μικροχώρι Νομού Ξάνθης Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου
Παράδειγμα χρήσης λογισμικού παρουσίασης
ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ : ΒΑΣΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ Α΄ΒΟΗΘΕΙΩΝ
Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ Επ. Υπεύθυνη: Μαρία Ζωγραφάκη
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Τέμενος Νομού Ξάνθης
Επιστημονική υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Επόπτης: Σταύρος Σταύρου
A Virtual Tour of London
ΚΕΣΠΕΜ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική Ομάδα: Ταξίδου Δήμητρα & Σίμογλου Αθανασία Επιστημονική Υπεύθυνη : Μαρία Ζωγραφάκη Επόπτρια: Λένα Παπαδοπούλου.
Μικροχώρι Νομού Ξάνθης Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ Μελίβοια Νομού Ξάνθης
Αγα-Πάμε Αρχαιολογικό Μουσείο Μεγάρων;
Ασφάλεια των Συσκευών-Ασφαλής χρήση του κινητού τηλεφώνου
1ο Νηπιαγωγείο Πατρών
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
3/θ 45ο Νηπιαγωγείο Πατρών
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Νηπιαγωγείο Μαυρομανδήλας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΚΕΣΠΕΜ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ 2012-2013 Εκπαιδευτική Ομάδα: Ταξίδου Δήμητρα & Σίμογλου Αθανασία Επιστημονική Υπεύθυνη : Μαρία Ζωγραφάκη Επόπτρια: Λένα Παπαδοπούλου

Στο ΚΕΣΠΕΜ Σελέρου με τη συμμετοχή 8 παιδιών από το τμήμα Στ 2 Η δραστηριότητα αυτή πραγματοποιήθηκε στο ΚΕΣΠΕΜ Ξάνθης με τη συμμετοχή 11 μαθητών από το τμήμα Στ 1 Στο ΚΕΣΠΕΜ Εχίνου με τη συμμετοχή 20 παιδιών από τα τμήματα Στ 1 και Δ1 & Στο ΚΕΣΠΕΜ Σελέρου με τη συμμετοχή 8 παιδιών από το τμήμα Στ 2

Από το «Σεβντά του Σεντουκιού» στην ανασκαφή και τη συντήρηση αρχαιολογικών ευρημάτων

Στην αρχή του σχολικού έτους ξεκινήσαμε ένα μαγικό ταξίδι με τα παιδιά και το σεντούκι. Είδαμε και γνωρίσαμε πολλές χώρες και αξιοθέατα.

Ένα από τα κείμενα που εντυπωσίασε τα παιδιά ήταν η ανασκαφή στον Έβρο στο χωριό Δοξιπάρα (επίπεδο 1, κείμενο 3)

Εντοπίσανε το νομό Έβρου και τη Δοξιπάρα στον χάρτη Εντοπίσανε το νομό Έβρου και τη Δοξιπάρα στον χάρτη. Στη συνέχεια ψάξανε πληροφορίες στο διαδίκτυο και είδαν εικόνες από τα ευρήματα.

Τα παιδιά είχαν απορίες για την ανασκαφή, ποιος τα βρίσκει και πως διατηρούνται στο χρόνο. Αυτό ήταν η αφορμή να καλέσουμε στα ΚΕΣΠΕΜ μία αρχαιολόγο και μία συντηρήτρια για να τους εξηγήσουν τη δουλειά τους

Η αρχαιολόγος χρησιμοποιώντας το power point με παιγνιώδη τρόπο, τους έδειξε πώς γίνεται η ανασκαφή και τα εργαλεία που χρησιμοποιεί. Τα παιδιά συμμετείχαν κάνοντάς της ερωτήσεις.

Στη συνέχεια τους πρότεινε να φτιάξουν τα δικά τους αγγεία μέσα από το site:

Εκτός από το επάγγελμα του αρχαιολόγου οι μαθητές γνώρισαν τη δουλειά του συντηρητή. Ποιος δηλαδή φροντίζει να φτάνουν τα ευρήματα στην τελική τους μορφή στο μουσείο

Η συντηρήτρια έδειξε στα παιδιά τον τρόπο που δουλεύει Η συντηρήτρια έδειξε στα παιδιά τον τρόπο που δουλεύει. Τους έφερε κομμάτια από ένα αγγείο και με την καθοδήγησή της οι μαθητές το καθάρισαν και το κόλλησαν.

Τα παιδιά χάρηκαν πολύ με τις δραστηριότητες και ένιωσαν οικεία με τη διαδικασία της ανασκαφής και της συντήρησης.

Τα παιδιά χάρηκαν πολύ με τις δραστηριότητες και ένιωσαν οικεία με τη διαδικασία της ανασκαφής και της συντήρησης. Έτσι, τα εκθέματα των μουσείων απόκτησαν άλλο νόημα και ζωντάνια για αυτά…

Ευχαριστούμε πολύ για την πολύτιμη βοήθεια και παρουσία τους : Αρχαιολόγο Σκουλαρίκη Δέσποινα Συντηρήτρια Γκουντάκου Ευαγγελία