ΣΥΖΗΤΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ; 
Advertisements

Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΜΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΥΡΙΟ
Λέξεις-σημεια κλειδιά της παρουσίασης για τη Διαδικτυακή πύλη Συμβουλευτικής και επαγγελματικού προσανατολισμού των εφήβων του ΕΟΠΠΕΠ.
3o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ Σχ. Έτος :
1ο ΕΠΑΛ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ «Μικρές Αγγελίες – Μεγάλες Αλήθειες» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Συμβουλευτική Σταδιοδρομίας
Ερευνητική Εργασία Β2 Λυκείου Γ.Ε.Λ. Βαθέος Αυλίδος.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΝΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ ΔΡΑΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ● Η δράση της συμβουλευτικής περιλαμβάνει όλες εκείνες.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ «ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ»
Μονογραφίες Επαγγελμάτων
ΨυχολΟγος.
Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΡΙΖΩΜΑΤΩΝ Σχολικό έτος
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Εύρεση πληροφοριών Επίπεδο.
Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ-4ο ΓΕ.Λ. ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ
Προγράμματα Αγωγής Σταδιοδρομίας
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
2ο Δημοτικό Σχολείο Ιλίου Σχολικό Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης «Η θαλάσσια ζωή στο λιμάνι της Ερέτριας» Συντονιστής: Μάλλιαρης Κυριάκος, δάσκαλος.
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
Μάρκος Τούλιος Κικέρων
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ (δημιουργία νέων επαγγελμάτων, διαμόρφωση παλαιών επαγγελμάτων και κατάργηση άλλων)
ΑΝΕΡΓΙΑ.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΞΑΝΘΑΚΗΣ
ΕΚΔΟΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ»
Μάρκετινγκ και Προώθηση Θεματικό εργαστήριο Πρεσβευτές Μάθησης της Κοινότητας Grant agreement no /
«Αν δεν φυτέψουμε το δέντρο γνώσης όταν είμαστε νέοι, δεν θα μας δώσει τον ίσκιο του όταν θα έχουμε γεράσει.»
Ενημερωτική Ημερίδα Εκπαιδευτικών ΣΕΠ
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ ΣΕΠ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT)
“Καλλιέργεια δεξιοτήτων προσέγγισης αγοράς εργασίας”
Η σχολή μας, ιδιαίτερα λόγω γεωγραφικής τοποθέτησης, επέλεξε να ασχοληθεί με την τοπική ιστορία του Ιδαλίου ( αρχαίου και σύγχρονου)
Εκπαίδευση σταδιοδρομίας στο ελληνικό δημοτικό σχολείο
Η ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ στην Α Λυκείου
Μονογραφία Επαγγέλματος
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Μίτωση Μοντέλο Driver. Φάση προσανατολισμού Η συνέχιση της ζωής στηρίζεται στο γεγονός ότι τα κύτταρα διαιρούνται. Για το λόγο αυτό η μελέτη της διαίρεσης.
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
Δρ. Χατζηπαντελή Αθανασία
ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ
ΚΑΘΗΚΟΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ:  Να ασχολείται με την επικαιρότητα  Να ενημερώνει την κοινή γνώμη με ειδήσεις  Να ενημερώνει την κοινή γνώμη με πληροφορίες.
ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΤΡΙΓΩΝΩΝ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Λιμναίου Ναυσικά Σύμβουλος Σταδιοδρομίας Γραφείου Διασύνδεσης O ρόλος του γραφείου διασύνδεσης : Πώς μπορεί να με βοηθήσει ;
Επιλογή επαγγέλματος στο σύγχρονο περιβάλλον Χρήση του « γενεογράμματος » για κατανόηση της πολυπολιτισμικής κοινωνίας και διερεύνηση των περιβαλλοντικών.
Επαγγελματικά Περιγράμματα
Πηγή: Ματσαγγούρας, Η. (2000) Ομαδοσυνεργατική διδασκαλία και μάθηση
Το μοντέλο δομής κοινωνικών παραγόντων του Κ. Roberts
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΑΣΗΜΑΚΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Β’ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΕΣΥΠ ΑΘΗΝΑΣ ΜΑΙΟΣ 2017.
Παίρνω τον έλεγχο: Βρίσκω τον δρόμο αντιμετωπίζοντας την ανεργία
Ερευνητική εργασία Α΄ τετραμήνου
Τα επαγγέλματα παίζουν σημαντικό ρόλο στη ζωή μας;
Σιάνου Χατζηκαμάρη Παναγιώτα Τσιόνκη Μαγδαληνή 2017
Άξονες Συνέντευξης.
Που και πως ψάχνουμε.
ΜΝΗΜΕΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΞΕΝΑΓΟΥ
Μεγάλο Ορφανό Νομού Ξάνθης
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΜΟΝΟΓΡΑΦΙΕΣ
Ερευνητική εργασία Α Λυκείου Σχολικό έτος «Τα επαγγέλματα του τόπου μου : ποικιλία, συνθήκες άσκησης, ελλείψεις και προοπτικές άσκησης για.
Ο Ρ Ι Σ Μ Ο Σ Ε Π Α Γ Γ Ε Λ Μ Α Τ Ο Σ Με τον όρο επάγγελμα εννοούμε το "είδος της βιοποριστικής εργασίας", δηλαδή της εργασίας που θα μας βοηθήσει να.
Διδακτικοί στόχοι Το κεφάλαιο αυτό θα σε βοηθήσει να κατανοήσεις ότι κάθε κοινωνία οργανώνεται με βάση συγκεκριμένους κοινωνικούς κανόνες, οι οποίοι προσδιορίζουν.
Λίγα λόγια για τα προσωπικά δεδομένα
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
ΕΚΦΡΑΣΗ-ΕΚΘΕΣΗ ΓΙΑ ΟΜΟΓΕΝΕΙΣ- ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ
Φάκελος υλικού (υποψήφιου) εκπαιδευτικού & επαγγελματική ανάπτυξη
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΥΖΗΤΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΣΥΖΗΤΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ 5η ΕΝΟΤΗΤΑ

Κείμενο 1 [ΣυνΕντευξη με τον Πασκάλ Μπιε, εικονογρΑφο παιδικΩν βιβλΙων] ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ http://www.iptamenokastro.gr/multifiles/index/ Κριτήρια επιλογής επαγγέλματος http://reviews.in.gr/greece/education/article/?aid=1231055670 ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ Δεξιότητες – προσωπικά χαρακτηριστικά http://edujob.gr/node/11276 http://www.eoppep.gr/index.php/el/work-guidance-and-consulting/developing-careers-adult

Κείμενο 1 [Συνέντευξη με τον Πασκάλ Μπιε, εικονογράφο παιδικών βιβλίων] ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ http://www.iptamenokastro.gr/multifiles/index/ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ Δεξιότητες – προσωπικά χαρακτηριστικά http://edujob.gr/node/11276 Πώς επιλέγει ένας νέος το επάγγελμα που θα ακολουθήσει; Με ποια κριτήρια; Από ποιους επηρεάζεται; Γίνεται σωστά ο επαγγελματικός προσανατολισμός; Με βάση ποια κριτήρια και ποιες προϋποθέσεις είναι καλό να επιλέγουμε το επάγγελμα μας, ώστε να είμαστε ευτυχισμένοι;

ΑΝΕΡΓΙΑ κειμενο 5 [H ΑΝΕΡΓΙΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΣΗΜΕΡΑ] Γράψτε μια λεζάντα για τη γελοιογραφία POWERPOINT ME ΓΕΛΟΙΟΓΡΑΦΙΕΣ ΓΙΑ ΑΝΕΡΓΙΑ   http://www.slideshare.net/mariaroussi/a-32885763 Γιατί είναι τόσο δύσκολο σήμερα για έναν νέο να βρει δουλειά; Ποιες νομίζετε ότι είναι οι αρνητικές επιπτώσεις της ανεργίας για τον ίδιο αλλά και για όλη την κοινωνία; "Για ένα κομμάτι ψωμί" (τραγούδι) https://www.youtube.com/watch?v=uyOGmeZWWmQ

ΚΕΙΜΕΝΟ 2 [ΜΙΚΡΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ]

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Το "θέλω να βρω δουλειά στην Ελλάδα του μέλλοντος" αν μη τι άλλο είναι σχήμα οξύμωρο! Οι ηθοποιοί του «Κάψε το σενάριο», σε ένα διασκεδαστικό βίντεο διακωμωδούν την υποτιθέμενη συνέντευξη για δουλειά στην Ελλάδα του μέλλοντος! https://www.youtube.com/watch?v=Flwj7f4COoU Με ποιον τρόπο διακωμωδούνται τα δικαιώματα των εργαζομένων στο παραπάνω βίντεο; Ποια ρεαλιστικά στοιχεία εντοπίζετε στο βίντεο; Ποια στοιχεία θεωρείτε υπερβολικά και γιατί;

Η γενια των 700 ευρω «Ρεπορτάζ Χωρίς Σύνορα» http://www.youtube.com/watch?v=1qWC4ODr2fU http://www.youtube.com/watch?v=mfjTK6DOhVc http://www.youtube.com/watch?v=IXwYmVNqgn4 Συγκρίνετε τις συνθήκες εργασίες, το ωράριο, τις απολαβές και γενικότερα τον τρόπο ζωής των δύο εργαζομένων; Προτιμάτε την εργασία στο εξωτερικό; Αν ναι, γιατί; Πώς θα επιχειρηματολογούσατε αν θέλατε να αποτρέψετε έναν φίλο σας να φύγει στο εξωτερικό για ν’ αναζητήσει εργασία;

μειονεκτικεσ ομαδεσ εργαζομενων ΚΕΙΜΕΝΟ 4 [Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΣΤΕΛΙΟΥ] ΚΕΙΜΕΝΟ 7 [Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ] Ποιες δυσκολίες αντιμετωπίζουν α.μ.ε.α. να βρουν εργασία; Τι νομίζετε ότι πρέπει να κάνουν; http://amea-blog.blogspot.gr/ Σχετικό άρθρο Νομοθεσία για την Αναπηρία στην Ελλάδα http://gr.ettad.eu/understanding-disability/disability-legislation-in-the-uk Γιατί είναι δυσκολότερο για μια γυναίκα και μάλιστα μετανάστρια να βρει δουλειά; http://digitalschool.minedu.gov.gr/modules/ebook/show.php/DSGYM-B110/244/1808,5809/ ΝΕΟΙ ΦΑΚΕΛΟΙ: Κων/να Κούνεβα http://www.youtube.com/watch?v=0dMm5MYKrE8

ΚΕΙΜΕΝΟ 10 [ΠΟΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΜΕΛΛΟΝ] ΚΕΙΜΕΝΟ 10 [ΠΟΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΜΕΛΛΟΝ] http://edujob.gr/zhtoumena-epaggelmata ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΠΟΥ ΧΑΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΧΡΟΝΟ http://digitalschool.minedu.gov.gr/modules/ebook/show.php/DSGYM-B110/244/1808,5811/extras/activities/metaselida_epaggelmata/metaselida_epaggelmata.html

Η ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΑ ΠΑΡΑΘΕΤΙΚΑ ΤΩΝ ΕΠΙΘΕΤΩΝ http://users.sch.gr/ipap/Ellinikos%20Politismos/Yliko/Theoria%20Nea/epitheto-parathetika.htm ΤΑ ΠΑΡΑΘΕΤΙΚΑ ΤΩΝ ΕΠΙΡΡΗΜΑΤΩΝ http://users.sch.gr/ipap/Ellinikos%20Politismos/Yliko/Theoria%20Nea/epirrima-parathetika.htm ΒΑΘΜΟΙ ΕΠΙΘΕΤΟΥ http://www.slideboom.com/presentations/483037 ΠΑΡΑΘΕΤΙΚΑ ΕΠΙΘΕΤΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΡΡΗΜΑΤΩΝ http://www.slideshare.net/johngfer/ss-12986169

Η ΣΥΓΚΡΙΣΗ Ασκήσεις   Να σχηματίσετε τα μονολεκτικά παραθετικά των παρακάτω επιθέτων Να συμπληρώσετε τις καταλήξεις των παραθετικών που προέρχονται από άλλα μέρη του λόγου   Ασκήσεις   Άσκηση για τη διάκριση μεταξύ επιθέτου και επιρρήματος 1η άσκηση για τα επιρρήματα σε -α και σε -ως 2η άσκηση για τα επιρρήματα σε -α και σε -ως

«Επαγγέλματα του παρελθόντος και του μέλλοντος» Αφού χωριστείτε σε ομάδες, η κάθε ομάδα να αναλάβει τα εξής: 1η ομάδα: Έρευνα πάνω στα επαγγέλματα που έχουν χαθεί ή που έχουν προοπτικές. Να καταγραφούν και να συγκεντρωθούν στοιχεία (πληροφορίες, φωτογραφίες, αντικείμενα κ.ά). 2η ομάδα: Συνεντεύξεις με ηλικιωμένους της τοπικής κοινωνίας που ασκούσαν κάποιο επάγγελμα που έχει χαθεί ή που χάνεται σιγά σιγά / με εργαζόμενους ή με δημοσιογράφους που μπορούν να μιλήσουν για ένα υποσχόμενο επάγγελμα. 3η ομάδα: Διερεύνηση των απαιτούμενων προσόντων για επαγγέλματα που ενδιαφέρουν τους μαθητές (μελέτη οδηγών επαγγελματικού προσανατολισμού, σύνταξη ερωτηματολογίου). Παρουσιάστε τα συμπεράσματα της διαθεματικής αυτής εργασίας σε εκδήλωση του σχολείου σας. http://www.eoppep.gr/index.php/el/ Διαθεματική εργασία ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΤΟΥ ΧΘΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΥΡΙΟ