Χαρακτηριστικά Συστημάτων ΜΗ ΣΤΕΛΕΧΩΜΕΝΩΝ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, •Επιβράδυνση λόγω απώλειας ενέργειας (ολίσθηση) •Φυγόκεντρες δυνάμεις •Διατήρηση ορμής •Κίνηση σωμάτων στον αέρα.
Advertisements

Πλωτό αναπηρικό όχημα παραλίας και θάλασσας Mobi-Chair Το Mobi-Chair είναι ένα πλωτό αναπηρικό όχημα παραλίας και θάλασσας υψηλής ποιότητας. Παρέχει ανεμπόδιστη.
Μια δικτυακή κάμερα βασισμένη στο Internet Protocol (IP) μπορεί να περιγραφεί ως συνδυασμός κάμερας και υπολογιστή σε μια μονάδα. Συλλαμβάνει και μεταδίδει.
(ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΠΙΕΣΜΕΝΟΥ ΑΕΡΑ)
Χωρικά διαφοροποιημένη διαχείριση νερού στη Μεσογειακή Γεωργία Ιωάννης Μανάκος και Χρήστος Καρυδάς Μεσογειακό Αγρονομικό Ινστιτούτο Χανίων, Τμήμα Διαχείρισης.
ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΣΥΝΔΕΣΗ ΔΙΚΤΥΟ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ ΔΙΚΤΥΟ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΥ ΘΕΣΗΣ.
ΕΠΙΣΩΤΡΑ Ή ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΜΠΕΛΤΣΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΠΠΑΙΚ ΚΟΖΑΝΗΣ
ΦΑΣΜΑΤΟΣΚΟΠΙΑ ΜΑΖΑΣ MALDI – TOF
ΕΛΑΣΤΙΚΑ.
3D Space Invader Πετράκης Γιάννης. Περιγραφή παιχνιδιού Αποτελείται από Ένα όχημα που βρίσκεται στο έδαφος, κινείται στις δύο διαστάσεις και πυροβολεί.
ΑΠΟΣΤΟΛΗ : Μετά την επιστημονική επιτυχία του Astro-1 αποστολή, εγκρίθηκε η Astro-2 ως συνέχεια της πτήσης. Τα τρία τηλεσκόπια ακτινοβολίας, το οποίο πέταξε.
Υπηρεσίες Επαγγελματικής Υγείας, Ασφάλειας & Περιβάλλοντος Ηράκλειο Κρήτης ║ Αθήνα ║ Όπου έργο… και πρόληψη Πρακτικές.
Παραγωγή-Μεταφορά-Διανομή Ηλεκτρικής Ενέργειας
Προγραμματισμός πτήσης
O ρόλος του γονιού στην Ψυχοκινητική Ανάπτυξη του παιδιού. Κάτια Σοφιανού Παιδίατρος –Aναπτυξιολογος 2015.
Αίγυπτος Ένα ταξίδι μέσα από φωτογραφίες και βίντεο.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ. Δρ. Γ. Μαλινδρέτος Η μοναδοποίηση του φορτίου ορίζεται ως ο τρόπος με τον οποίο αποθηκεύονται και μεταφέρονται.
Κεφάλαιο 23 Η ζωή στις εύκρατες περιοχές. Εύκρατες περιοχές Εύκρατες ονομάζονται οι περιοχές που βρίσκονται ανάμεσα στην τροπική ζώνη και τις πολικές.
Εναλλακτικά αυτοκίνητα. Αυτοκίνητα με αέρια καύσιμα Τα καύσιμα που χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητα αυτού του τύπου –υγραέριο, που είναι μίγμα προπανίου (30%)
Κεφάλαιο 33 Οι σχέσεις των κρατών της Ευρώπης και η Ευρωπαϊκή Ένωση.
1. Γροιλανδία km² - αυτοδιοικούμενη περιοχή που ανήκει στη Δανία ΓροιλανδίαΔανία 2. Νέα Γουινέα km² - το δυτικό τμήμα ανήκει στην.
Κεφάλαιο 28 Η χλωρίδα και η πανίδα – Η βλάστηση της Ευρώπης.
ΨΑΡΕΛΛΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας Πως λειτουργούν ? Πως λειτουργούν ? Πως λειτουργούν ? Τι ενέργεια δίνουν ? Αιολικα παρκα!!
ΑΡΧΑΙΑ ΣΠΑΡΤΗ Σιαμπάνο Ηλία Σκουρτσίδη Λεωνίδα Τριανταφυλλόπουλο Σπύρο
Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά ο «ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ»
Αποτελέσματα Έργου Έρευνας, Ανάπτυξης και Επίδειξης στα πλαίσια του ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ11 ΕΣΠΑ Dynamic Cargo Routing on-the-Go Δυναμική Δρομολόγηση.
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Ενότητες 1.Οι χάρτες
ΑΝΔΕΙΣ Χριστοδουλάκη Άννα –Μαρία ΤμήμαΑ3 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ
Η Εξέλιξη του αεροπλάνου
ΗΛΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
Ηλιακό Σύστημα.
Ασύρματα μέσα μετάδοσης
ΟΡΜΗ –ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ ΟΡΜΗΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ
Παναγιώτης Αυγουστίδης Γεωγραφία Β΄ Γυμνασίου
ελληνογαλλικη σχολη πειραια ο αγιοσ παυλοσ
Βασίλης Α Τάξη Στ2 1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο
ΟΡΜΗ –ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ ΟΡΜΗΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ
Στισ γειτονιεσ των Αστεγων
Επιβλέπων Καθηγητής: Γεωργόπουλος Γεώργιος
Μερικές δυνάμεις στη φύση
Ηλίας Ε2,3ο Δημοτικό σχολείο Αρτέμιδος
Κεφάλαιο 22 Η ζωή στα τροπικά δάση.
Στοιχεία υδρομετεωρολογίας
Καρέκλη Ελένη Βοσινάκης Παντελής Ευαγγελακάκης Κωνσταντίνος
ΜΑΘΗΜΑ 8 Η γεωλογική ιστορία της Ελλάδας
Αρχιτεκτονικη εργου Καλημέρα κυρίες κ κύριοι.
ΟΥΚΡΑΝΙΑ Άρης Λέκκας.
Η Ένταξη παιδιών με απώλεια ακοής στη γενική εκπαίδευση
ΛΙΠΙΔΙΑ.
ΟΡΜΗ –ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ ΟΡΜΗΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ
Β 3.5 Τα ποτάμια της Ασίας Ινδία.
Ελλάδα Τα μεγαλύτερα νησιά.
ΓΕΛ Καστορείου Πολιτιστικό Πρόγραμμα
Η θέση και το φυσικό περιβάλλον της Νότιας Αμερικής
Συστάδα 2: Φυσικές Επιστήμες, Τεχνολογία, Φυσική Αγωγή και Υγεία
Ποια είναι η προπαίδεια;
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ
Ηλεκτρονικός Έλεγχος και Αυτοματισμοί σε Σύγχρονα Κιβώτια Ταχυτήτων
Μορφολογική μελέτη ΑΣΑ Δήμου Σύρου
Αποτελέσματα μορφολογικής μελέτης σύστασης ΑΣΑ Δήμου Σύρου
الاهتزازات والموجــات
Η ζωή στις πολικές περιοχές
Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Επόπτης: Σταύρος Σταύρου
ΔΕΣΚΕΙΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΡΓΑΣ Α’ ΤΑΞΗ 2007
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕΓΙΣΤΟΥ - ΕΛΑΧΙΣΤΟΥ
ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ ΕρΓΑΣΤΗΡΙΟ 2018
2. EYΘΥΓΡΑΜΜΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ.
Οδηγική Συμπεριφορά των Ελλήνων
Σπήλαιο Περάματος Ιωαννίνων 30/3/2018 – 1/4/2018
Διατροφικές διαταραχές και νοσηλευτική παρέμβαση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Χαρακτηριστικά Συστημάτων ΜΗ ΣΤΕΛΕΧΩΜΕΝΩΝ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ & ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ Αθήνα, 04/05/2017

UAS - Spylite Περιεχόμενα Συστήματος: 3 εναέριες πλατφόρμες 1 εκτοξευτής (ελαστικός) Σύστημα επικοινωνιών Ειδικά κιβώτια μεταφοράς 2 RVT (Remote Video Terminal) Ένα ειδικό 4x4 όχημα επιχειρήσεων

UAS - Spylite Βασικά Χαρακτηριστικά: Επιδόσεις: Φορτία: Επιχειρησιακά: Μήκος: 1.5 m Άνοιγμα Πτερυγίων: 2.4 m Μέγιστο Βάρος: 9 kg Σύστημα πρόωσης: ηλεκτρικό Επιδόσεις: Ταχύτητα: έως 100 km/hr Επιχειρησιακή Ακτίνα: 50 km Υψόμετρο (εύρος): 100 ft – 20.000 ft Αυτονομία: 4 ώρες (ανάλογα τη διαμόρφωση) Φορτία: Κάμερα Ημέρας. Θερμική Κάμερα (IR). Διττή κάμερα (Ημέρας και IR). Φωτογραμμετρικός σένσορας. Επιχειρησιακά: Χρόνος Ανάπτυξης: 15 λεπτά

UAS - Spylite Απογείωση με ελαστικό καταπέλτη. Προσγείωση με αλεξίπτωτο. Ανάπτυξη αερόσακου για προστασία του φορτίου κατά την προσγείωση.

UAS - Thunder B Βασικά Επιχειρησιακά Χαρακτηριστικά 28 Kg Μέγιστο Βάρος 3.5 Kg Ωφέλιμο Φορτίο 4 m Εκπέτασμα μέχρι 24 ώρες Αυτονομία 150 Km Επιχειρησιακή ακτίνα Τυπική: 80Km/h Μέγιστη: 120Km/h Ταχύτητα Πτήσης 70 Km/h Αντίσταση στον άνεμο 21.000 ft ASL Μέγιστο ύψος πτήσης

UAS - Thunder B Περιεχόμενα Συστήματος: 3 εναέριες πλατφόρμες 1 εκτοξευτής (πνευματικός) Σύστημα επικοινωνιών Ειδικά κιβώτια μεταφοράς 2 RVT (Remote Video Terminal) Ένα ειδικό 4x4 όχημα επιχειρήσεων 6

UAS - Thunder B Απογείωση με πνευματικό καταπέλτη. Προσγείωση με αλεξίπτωτο. Ανάπτυξη αερόσακου για προστασία του φορτίου και της πλατφόρμας κατά την προσγείωση.

UAS - Spylite και Thunder B Επιχειρησιακά Οχήματα Εκτέλεση επιχειρήσεων εντός ειδικά διαμορφωμένου οχήματος: Δύο οχήματα, ένα για κάθε σύστημα ΜΣΑ Ειδικός χώρος αποθήκευσης για το πλήρες σύστημα ΜΣΑ (Spylite ή Thunder B) Χώρος για 2 χειριστές και 2 επισκέπτες 4x4 για μέγιστη φορητότητα συστήματος Αυτονομία επιχειρήσεων για >8 ώρες

UAS - Spylite και Thunder B Δυνατότητες Μεταφοράς Εικόνας: Άμεση ζωντανή μεταφορά βίντεο από το ΜΣΑ στον Σταθμό Εδάφους Μεταφορά βίντεο μέσω διαδικτύου (δίκτυο 3G-4G) Μεταφορά βίντεο δορυφορικά Μεταφορά βίντεο σε Απομακρυσμένο Τερματικό Βίντεο (RVT)

UAS - EOS Βασικά Επιχειρησιακά Χαρακτηριστικά 6,9 Kg Μέγιστο Βάρος Ωφέλιμο Φορτίο 2m και 3,3m Εκπέτασμα Ηλεκτρικό Τύπος Πρόωσης > 1h Αυτονομία 7-10 Km Επιχειρησιακή ακτίνα 60-100 Km/h Ταχύτητα Πτήσης 50 Km/h Αντίσταση στον άνεμο 9.000 ft ASL Μέγιστο ύψος πτήσης Διττός σένσορας με HD κάμερα ημέρας και Θερμική Φορτίο

UAS - EOS Εύκολη και γρήγορη συναρμολόγηση

UAS - EOS Εύκολος χειρισμός από φορητό tablet και user-friendly λογισμικό

UAS - EOS Δυνατότητες Μεταφοράς Εικόνας: Άμεση ζωντανή μεταφορά βίντεο από το ΜΣΑ στον Σταθμό Εδάφους Μεταφορά βίντεο μέσω διαδικτύου (δίκτυο 3G-4G) Μεταφορά βίντεο σε tablet χειρός στις επίγειες ομάδες Μεταφορά βίντεο δορυφορικά

UAS - EOS Απογείωση με το χέρι Εύκολη και γρήγορη απογείωση διά χειρός

UAS - EOS Προσγείωση με αλεξίπτωτο: Αυτόματη προσγείωση σε προαποφασισμένες συντεταγμένες