Μαρία Η. Χαϊτίδου – Άννα Σπύρτου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
O ρόλος του γονιού στην Ψυχοκινητική Ανάπτυξη του παιδιού. Κάτια Σοφιανού Παιδίατρος –Aναπτυξιολογος 2015.
Advertisements

ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ »
Κεφάλαιο 23 Η ζωή στις εύκρατες περιοχές. Εύκρατες περιοχές Εύκρατες ονομάζονται οι περιοχές που βρίσκονται ανάμεσα στην τροπική ζώνη και τις πολικές.
Κεφάλαιο 33 Οι σχέσεις των κρατών της Ευρώπης και η Ευρωπαϊκή Ένωση.
ΥΠΟ ΤΗΣ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑΣ: ΒΕΡΒΕΡΙΔΟΥ ΠΑΡΘΕΝΑΣ ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Δρ. ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ Π. ΤΣΙΤΣΟΣ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ.
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΖΩΩΝ 39-40, 28 Μα ΐ ου 2015 Π.Παπαζαφείρη Βασικοί μηχανισμοί προσαρμογής Προσαρμογή σε μοριακό και γονιδιακό επίπεδο Επίπεδα ελέγχου.
ΑΛΛΕΡΓΙΕΣ ΑΙΜΟΡΡΑΓΙΕΣ ΕΠΗΛΗΨΙΑ ΗΛΙΑΣΗ ΘΕΡΜΟΠΛΗΞΙΑ ΕΓΚΑΥΜΑΤΑ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΕΙΣ ΚΑΤΑΓΜΑΤΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΩΡΙΑ.
Δημήτριος Κυφωνίδης Παιδίατρος Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείου Πτολεμαΐδας.
ΡΑΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ.
Κεφάλαιο 28 Η χλωρίδα και η πανίδα – Η βλάστηση της Ευρώπης.
Μαρία Η. Χαϊτίδου – Άννα Σπύρτου. Παιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου (ΠΓΠ): μια γνώση αποκλειστική των εκπαιδευτικών Παιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου (ΠΓΠ):
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΕ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ.
Η εκπαίδευση δεν ήταν πάντοτε όπως σήμερα ….
Προσέλκυση, δέσμευση και ανάπτυξη ικανοτήτων των Εθελοντών
Πρωταθλητές στο κάπνισμα οι Έλληνες μαθητές.
Ημερομηνίες ΠΑ Εαρινού Εξ
Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ «ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ»
Η πολύ λαίμαργη φάλαινα που έφαγε την θάλασσα (του Ευγένιου Τριβιζά)
Αισθητηρας λ 13/4/2018.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1ο ΓΕΝΕΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΜΕΡΟΣ Β
Παρουσίαση θέματος – Προϋποθέσεις επιτυχίας
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΑΡΡΙΑΝΟΥ ΣΤΗ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λιναρίτη Μαρία 6ο Γυμνάσιο Ηρακλείου.
1η Νοσηλευτική Ημερίδα Ελληνικής Εταιρείας Παιδιατρικής Νοσηλευτικής
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Στισ γειτονιεσ των Αστεγων
Το νερο στη λογοτεχνια και στην επιστημη ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΕΛ ΚΑΣΤΟΡΕΙΟΥ ΣΧ. ΕΤΟΣ ΜΑΘΗΤΕΣ: Επιβλέποντες εκπαιδευτικοί:
Οι κάτοικοι και τα κράτη της Αφρικής
Απομόνωση νουκλεϊκών οξέων
Τα μόρια της ζωής.
Κεφάλαιο 22 Η ζωή στα τροπικά δάση.
ΚΥΤΤΑΡΟ: Η ΘΕΜΕΛΙΩΔΗΣ ΜΟΝΑΔΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ
ΧΗΜΙΚΗ ΚΑΡΚΙΝΟΓΕΝΕΣΗ.
ΜΕΤΑΛΛΑΞΕΙΣ 1. ΧΡΩΜΟΣΩΜΙΚΕΣ ΑΝΩΜΑΛΙΕΣ
Απομόνωση νουκλεικών οξέων
Κύτταρο-πυρήνας-χρωμοσώματα-γονίδια-DNA
Π.Γ.Ε.Σ.Σ. ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΘΕΜAΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 2 ΟΜΑΔΑ: «ΚΑΠΩΣ» ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΟΝΤΑΣ ΔΗΜΗΤΡΑ ΖΙΩΓΑ ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΣ- ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΠΟΥΛΟΣ ΕΛΕΝΗ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ ΕΥΗ.
Αναιμία Fanconi Μεταβιβάζεται με τον αυτοσωματικό υπολειπόμενο χαρακτήρα Αρχικά εκλεκτική μυελική ανεπάρκεια (αναιμία, αργότερα λευκοπενία) που καταλήγει.
Καρέκλη Ελένη Βοσινάκης Παντελής Ευαγγελακάκης Κωνσταντίνος
7ο Γυμνάσιο Ηρακλείου Κρήτης
Διατήρηση και μεταβίβαση της γενετικής πληροφορίας
ΤΟ ΓΕΝΕΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΟΡΓΑΝΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΧΡΩΜΟΣΩΜΑΤΑ
Η θεμελιώδης μονάδα ζωής
Η Ένταξη παιδιών με απώλεια ακοής στη γενική εκπαίδευση
Κινητό: Επιπτώσεις στην υγεία.
ΒΙΟΛΟΓΙΑ Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ Γενικησ παιδειασ
ΛΙΠΙΔΙΑ.
Κεφάλαιο 35 Τα κράτη της Ασίας.
ΥΔΑΤΑΝΘΡΑΚΕΣ 2o ΓΕΛ ΧΑΪΔΑΡΙΟΥ.
Η ΔΟΜΗ ΤΩΝ ΝΟΥΚΛΕΙΚΩΝ ΟΞΕΩΝ
Μάθημα 8ο, ΤΡΟΦΗ & ΤΡΟΦΙΜΑ
ΕΚΘΕΣΗ –ΕΚΦΡΑΣΗ Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
Η θέση και το φυσικό περιβάλλον της Νότιας Αμερικής
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Η ζωή στις πολικές περιοχές
Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Επόπτης: Σταύρος Σταύρου
ΝΟΥΚΛΕΪΚΑ ΟΞΕΑ.
59ο Γενικό Λύκειο Αθηνών Σχολικό έτος
Παρατήρηση των χρωμοσωμάτων - καρυότυπος
ΓΕΝΕΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΠΡΟΚΑΡΥΩΤΙΚΩΝ ΚΥΤΤΑΡΩΝ
Υλικά και Δραστηριότητες Διδασκαλίας Μαθηματικών ΙΙ
H Τεχνολογία στον Χώρο Της Υγείας «Νέες Τεχνολογίες Υγείας»
We can manipulate simple equations:
Βιολόγος 3ο ΓΕΛ Χαϊδαρίου
Λειτουργίες του γενετικού υλικού
ΗΛΕΚΤΡΟΦΟΡΗΣΗ.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Γνωστική ανάπτυξη Piaget
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μαρία Η. Χαϊτίδου – Άννα Σπύρτου Παιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου για τη διδασκαλία και μάθηση της Νανοεπιστήμης-Νανοτεχνολογίας (Αναπαράσταση του Μακρόκοσμου) Μαρία Η. Χαϊτίδου – Άννα Σπύρτου

Παιδαγωγική Πλαίσιο Περιεχόμενο

Παραδείγματα από την διδασκαλία της Ν-ΕΤ στο δημοτικό σχολείο Δραστηριότητα Σφαίρες Γνώσης Παραδείγματα από την διδασκαλία της Ν-ΕΤ στο δημοτικό σχολείο Περιεχόμενο Αντικείμενα μακροκλίμακας

Περιεχόμενο Αντικείμενα μακροκλίμακας Παρουσίαση αφίσας (δεξιότητα) Ιδιότητες μακρόκοσμου (σχήμα, μέγεθος, χρώμα, υλικό κατασκευής, υφή κλπ) Μοντέλα Οπτικό μικροσκόπιο Μαθαίνω το περιεχόμενο των ΦΕ: κατανοώ έννοιες, νόμους, ιδιότητες, επιστημονικά όργανα, δεξιότητες (ενέργεια, ιδιότητες των υλικών, μικροσκόπιο…)

Πλαίσιο Αντικείμενα αυλής αφίσα Υλικοτεχνική υποδομή σχολείου Υλικοτεχνική υποδομή σχολείου Περιορισμοί χρόνου Αντικείμενα αυλής αφίσα

Παιδαγωγική Διδακτικά εργαλεία και μέθοδοι Ανοιχτή διερεύνηση

Παιδαγωγική Πλαίσιο «χρήση βίντεο» «επιλέγω υλικά με ακανόνιστο σχήμα για να τα ταξινομήσουν οι μαθητές σε αύξουσα σειρά» Γνώση του εκπαιδευτικού για: Μέσα που χρειάζονται για να υποστηριχθούν οι δραστηριότητες που επιλέχθηκαν

Δημιουργία αφίσας Γνώση του εκπαιδευτικού για: Παιδαγωγική Πλαίσιο Δημιουργία αφίσας Γνώση του εκπαιδευτικού για: Μέσα που χρειάζονται για να υποστηριχθούν οι δραστηριότητες που επιλέχθηκαν

Η εκπαιδευτική αξία της αφίσας Οι μαθητές εξασκούνται στην γραφή και προφορική έκφραση σχολικού επιστημονικού λόγου Η επικοινωνία των μαθητών, για την ενημέρωση των αποτελεσμάτων, είναι μια από τις δεξιότητες της διερεύνησης. Γίνεται με διάφορους τρόπους όπως, με γραπτό και προφορικό λόγο ή με ζωγραφιές

Η εκπαιδευτική αξία της αφίσας Τα σύντομα και περιεκτικά κείμενα των αφισών μπορεί να εμπλέξουν περισσότερους μαθητές ενεργά στην μάθηση. Επίσης αποτελούν εργαλείο που κινητοποιεί και τους οπτικούς μαθητές

Η εκπαιδευτική αξία της αφίσας Η κατασκευή της διεγείρει παραγωγικούς διαλόγους και αντιπαραθέσεις μεταξύ των μαθητών Αποτελεί εναλλακτικό εργαλείο αξιολόγησης των μαθητών (προετοιμασία, αφίσα, παρουσίαση, συζήτηση)

Η εκπαιδευτική αξία της αφίσας Οι μαθητές αναπτύσσουν δεξιότητες επικοινωνίας καθώς παρουσιάζουν την αφίσα

Δημιουργία αφίσας μακρόκοσμου Παιδαγωγική Γνώση Γνώση Πλαισίου Γνώση Περιεχομένου Δημιουργία αφίσας μακρόκοσμου

Παραδείγματα από την διδασκαλία της Ν-ΕΤ στο δημοτικό σχολείο Η Παιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου για την διδασκαλία της Ν-ΕΤ στο δημοτικό σχολείο Σφαίρες Γνώσης Παραδείγματα από την διδασκαλία της Ν-ΕΤ στο δημοτικό σχολείο Περιεχόμενο Μέγεθος, Κλίμακα, Νανοκλίμακα, DNA, Ιός, Οπτικό μικροσκόπιο, Ηλεκτρονικό μικροσκόπιο, Αντικείμενα μακροκλίμακας, Παρουσίαση αφίσας (δεξιότητα),Ιδιότητες μακρόκοσμου (σχήμα, μέγεθος, χρώμα, υλικό κατασκευής, υφή κλπ) Μοντέλα Πλαίσιο Υλικοτεχνική υποδομή σχολείου (π.χ. δεν υπάρχουν μικροσκόπια) αφίσα

Παραδείγματα από την διδασκαλία της Ν-ΕΤ στο δημοτικό σχολείο Σφαίρες Γνώσης Παραδείγματα από την διδασκαλία της Ν-ΕΤ στο δημοτικό σχολείο Παιδαγωγική/ Περιεχόμενο Εργαλείο ανάπτυξης των γνώσης για το μέγεθος και την κλίμακα Παιδαγωγική/Πλαίσιο Δημιουργία αφίσας Περιεχόμενο/ Πλαίσιο Ιδέες των μαθητών για το μέγεθος και την κλίμακα Το νόημα που αποδίδουν στην Ν-ΕΤ Ιδέες των μαθητών για τα όργανα παρατήρησης Το ενδιαφέρον που δείχνουν για το περιεχόμενο της Ν-ΕΤ και για το περιβάλλον μάθησης

Παραδείγματα από την διδασκαλία της Ν-ΕΤ στο δημοτικό σχολείο Η Παιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου για την διδασκαλία της Ν-ΕΤ στο δημοτικό σχολείο Σφαίρες Γνώσης Παραδείγματα από την διδασκαλία της Ν-ΕΤ στο δημοτικό σχολείο Παιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου Παρακολούθηση video με τίτλο «do you know what nano means?», Δημιουργία αφίσας μακρόκοσμου

Το Οπτικό Μικροσκόπιο

Το οπτικό μικροσκόπιο Αποτελείται από 4 βασικά στοιχεία: Αποτελείται από 4 βασικά στοιχεία: μια πηγή φωτός έναν συγκεντρωτικό φακό έναν αντικειμενικό φακό και έναν προσοφθάλμιο

Το οπτικό μικροσκόπιο αποτελείται από ένα μεγεθυντικό σύστημα μέσω του οποίου ο παρατηρητής βλέπει το πρώτο είδωλο με ένα φακό που παράγει ένα δεύτερο πραγματικό είδωλο σε μεγέθυνση

Το οπτικό μικροσκόπιο