«ΠΡΑΣΙΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ» ΚΑΙ ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Τομέας: Διοίκησης και οικονομικών υπηρεσιών Μαθητές: Βασίλης Μουκατατζής – Ζωή Καλημέρη Καθηγητής: Καραναύτης Χαράλαμπος
«ΕΠΙΧΕΙΡΩ» Κάνω κάτι καινούργιο Καινοτομώ Δημιουργώ
«ΕΠΙΧΕΙΡΩ»
«ΕΠΙΧΕΙΡΩ» Πολιτική Οικονομία Κοινωνία Τεχνολογία ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ “PEST”: Πολιτική Οικονομία Κοινωνία Τεχνολογία
«ΕΠΙΧΕΙΡΩ» ΑΝΑΛΥΣΗ “SWOT”: Δυνατότητες Αδυναμίες Ευκαιρίες Απειλές
ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΝΕΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ: πράσινη επιχειρηματικότητα κοινωνική επιχειρηματικότητα τεχνολογική επιχειρηματικότητα
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
«ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
«ΠΡΑΣΙΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ»
«ΠΡΑΣΙΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ» ΣΚΟΠΟΣ: Περιορισμός στη σπατάλη φυσικών πόρων Ποιότητα της ζωής Διατήρηση και αξιοποίηση του φυσικού περιβάλλοντος Περιορισμός στη σπατάλη φυσικών πόρων
«ΠΡΑΣΙΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ» Παραγωγή Απασχόληση Αξιοποίηση Αναβάθμιση ΣΤΟΧΟΙ ΤΗΣ ΠΡΑΣΙΝΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ: Παραγωγή Απασχόληση Αξιοποίηση Αναβάθμιση Αναθεώρηση Ανασυγκρότηση
CASE STUDY: WALMART
CASE STUDY: WALMART
Τι άλλαξε η walmart στην «αγορά»; Επανατοποθέτηση των προτιμήσεων των καταναλωτών Τον καταναλωτή Παραγωγή με στόχο την αειφόρο ανάπτυξη Τον προμηθευτή Υποκίνησε τους ανταγωνιστές της Τον ανταγωνιστή
«ΠΡΑΣΙΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ» ΤΟΜΕΙΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ: ΠΡΩΤΟΓΕΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ: Γεωργία, Κτηνοτροφία ΔΕΥΤΕΡΟΓΕΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ: Μεταποίηση προϊόντων / βιομηχανία / βιοτεχνία ΤΡΙΤΟΓΕΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ: Εμπορία, υπηρεσίες ΤΕΤΑΡΤΟΓΕΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ: Τεχνολογική έρευνα, σχεδιασμός
«ΠΡΑΣΙΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ» Διεύρυνση της αγοράς Αύξηση του ΑΕΠ εξαγωγών ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΟΦΕΛΗ: Διεύρυνση της αγοράς Αύξηση του ΑΕΠ εξαγωγών Μείωση της ανεργίας Αειφορία και προστασία του περιβάλλοντος
«ΠΡΑΣΙΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ» ΜΑΤΙΑ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ: Ευαισθητοποιημένοι καταναλωτές Ζήτηση διαφάνειας στη «αλυσίδα» Η τροφή ως ιδεολογικό φαινόμενο Προβληματισμός για το περιβάλλον Ευρωπαϊκή χρηματοδότηση Ένταση εργασίας
«ΠΡΑΣΙΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ» ΚΛΑΣΣΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ: Συνεργατισμός Ίδια κεφάλαια Ευρωπαικά προγράμματα ΕΣΠΑ Ε.Τ.Ε.Αν.
«ΠΡΑΣΙΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ» ΚΛΑΣΣΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ: Τραπεζικός δανεισμός Επιχειρηματικά κεφάλαια (Venture capitals) Χρηματοδοτική μίσθωση (Leasing) Θερμοκοιτίδες Επιχειρηματικότητας (business incubators) Ιδιώτες επενδυτές
«ΠΡΑΣΙΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ» Πηγές – Βιβλιογραφία: Κέντρα δια βίου μάθησης, Πράσινη επιχειρηματικότητα T.Ε.Ι. Σερρών , Μονάδα καινοτομίας και επιχειρηματικότητας (Μο.Κ.Ε.), Οδηγός Πράσινης επιχειρηματικότητας Επαγγελματικό επιμελητήριο Αθηνών www.eea.gr Γεωπονικό πανεπιστήμιο Αθηνών, www.career.aua.gr Πανεπιστήμιο Μακεδονίας www.uom.gr «Kαν’ το όπως η walmart, από τον καταναλωτισμό στη βιώσιμη ανάπτυξη» του Νίκου Πέντσα με θεμα την ΕΚΕ , www.epixeiro.gr Daphne Kasriel-Alexander, 2016. "Top 10 Global Consumer Trends for 2016". Euromonitor International. www.getbusy.gr www.solon.gr
Σας ευχαριστούμε για την προσοχή σας