ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2015

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ. Προσπάθεια κάποιων εταιριών να προωθήσουν τα sites τους, είτε για την αγορά προϊόντων / υπηρεσιών, είτε.
Advertisements

ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2014
…πηγαίνοντας την κλήρωση μία ώρα μετά από τις 21:00.. στις 22:00 στις 22:00 …πηγαίνοντας την κλήρωση μία ώρα μετά από τις 21:00.. στις 22:00 στις 22:00.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ Για ποιους λόγους φεύγουν οι πελάτες και δεν ξανάρχονται Τρόποι να τους ξανακερδίσετε.
1ο ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ=Το σύνολο των διαδικασιών με τις οποίες επιτυγχάνεται η πνευματική, η κοινωνική,η ηθική ολοκλήρωση του ατόμου. ΦΟΡΕΙΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ.
Μέσα μαζικής ενημέρωσης Παναγιώτης, Τζέλο Δημήτρης, Άγγελος.
Εθισμός στο διαδίκτυο. Ο εθισμός στο Διαδίκτυο είναι μια σχετικά νέα μορφή εξάρτησης που έγινε γνωστή με την καινοτόμο έρευνα της Young (1996). Αναφέρεται.
O.T.S. FORUM Εφαρμογή Διαχείρισης Έργων Εισηγητής: Σιάμμενου Γιούλη.
Αποφάσεις Προώθησης. Εισαγωγή  Προώθηση είναι η προσπάθεια να πειστούν οι άνθρωποι να αποδεχτούν προϊόντα, αντιλήψεις και ιδέες.  Στρατηγική προώθησης.
Πόσα και ποια είδη καλωδίων γνωρίζετε; Χάλκινο Καλώδιο, Συνεστραμένα Ζεύγη Καλωδίων, Ομοαξονικά Καλώδια, Οπτικές Ίνες.
Κεφάλαιο 7 Διαδικτύωση- Internet 7.1 Επίπεδο Δικτύου.
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΠΟΥΔΩΝ Και η «σωστή» συμπλήρωση του μηχανογραφικού.
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος. Ικανοποίηση του πελάτη: το κλειδί για την πίστη των πελατών  Η ανώτερη εξυπηρέτηση του πελάτη δημιουργεί ικανοποίηση.
Διαδικτυακές συναλλαγές στον Τουρισμό (e-tourism) (Θ) Ενότητα 4: Τουρισμός και «ηλεκτρονικό επιχειρείν» Δρ.Βασιλική Κατσώνη, Επίκουρος Καθηγήτρια ΤΕΙ Αθήνας.
Οδηγιεσ για τη χρηση του Edmodo
Το πλαίσιο Διαλειτουργικότητας της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία ΙΙ
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Λουκία Μπάκα Μεταπτυχιακή Φοιτήτρια Αθήνα 2011
Η εκπαίδευση δεν ήταν πάντοτε όπως σήμερα ….
Ηγεσία Διαδικασία Λήψης Απόφασης
mke.uop.gr [open source doc / internet]
Εκρηξη Δορυφορου και μελετη Τροχιασ Θραυσματων
το αλσοσ μασ ειναι η μεγαλυτερη πηγη
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 7
Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΨΩΜΙΟΥ Ο ΣΙΤΑΡΟΥΛΗΣ ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ ΣΧ. ΕΤΟΣ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Η σκοτεινή πλευρά του Διαδικτύου Εθισμός
Περιβαλλοντολόγοι :Παρουσίαση 2
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΕΡΕΥΝΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ΘΕΜΑ : ΑΘΛΗΣΗ – ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ
ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΤ’3
15ο Γυμνάσιο –Λ.Τ Β΄ Λυκείου Τμήμα 3ο
«Bήματα για τη ζωή - Βήματα απ’ το Εγώ στο Εσύ»
ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας
7Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ Π.Ε. ΑΧΑΙΑΣ 10o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΙΓΙΟΥ
Βιωματικεσ δρασεισ Α΄Γυμνασιου Σχολική & Κοινωνική Ζωή
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2016
Διάλεξη 13η Προέλευση και λειτουργικότητα του εξεικονισμού της εκπαίδευσης Αναπληρωτής Καθηγητής ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΛΕΙΟΣ.
Διαδίκτυο Κίκα Χρυσοστόμου.
Project: Εθισμός στο Internet
Το Διαδίκτυο.
"Για να σερφάρεις στο Internet με ασφάλεια"
«ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ»
Θετικό δημιουργικό περιεχόμενο στο διαδίκτυο
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
Επιβλέπων: Παρίση Ευαγγελία Μάθημα: Επίλυση προβλημάτων και καινοτομία
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
για τη σύνταξη των ερωτήσεων εργάστηκε ολόκληρο το τμήμα
Ι3: Διερεύνηση και καταγραφή παρουσίας στο Internet
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ - ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕ. Θ. Ε
Σωστή Χρήση & Κατάχρηση του Internet
Διάγραμμα Πορείας Σχεδιασμού
15/11/2018 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ (1) Ενότητα A1.1 Ο Δάσκαλος.
Οι μαθητές του ΣΤ’1 Ποιήματα για την καταπολέμηση του διαδικτυακού εκφοβισμού και της ρητορικής μίσους.
Οι μαθητές του ΣΤ’1 Ποιήματα για την καταπολέμηση του διαδικτυακού εκφοβισμού και της ρητορικής μίσους.
Ασφαλής χρήση του Διαδικτύου
Emoticons σύμβολα που χρησιμοποιούνται για να περιγράψουν συναισθήματα σε μηνύματα και στο Internet. Από τη μαθήτρια Κων/να Κιούση Τμήμα ΒΗΥ1, σχ. έτος.
Internet safety Λεόντειος Σχολή Αθηνών Δημοτικό Στ2
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
Ασφάλεια κινητού τηλεφώνου
110 ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ Σχ. Έτος Τμήμα A4 ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
Τα ψηλά βουνά -Η κατάρα του πεύκου-
Πρόγραμμα βελτίωσης παροχών προς τους πελάτες
Σχέδιο Δράσης Διάδοσης και Ενημέρωσης ΣΔΑΕ Δήμου Κηφισιάς
ΠΩΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΣΦΑΛΗΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΜΗΜΑΤΟΣ Α1
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2015 ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ: ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΟΓΑΡΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΜΠΑΚΑΛΗ ΙΩΑΝΝΑ (Μηχανικός Βιομηχανικής Πληροφορικής)   KAVALAEXPO 2015 Κ.Τ.Ε ΑΜ-Θ

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε, στους χώρους της έκθεσης, κατά το χρονικό διάστημα από 17/10/2015 έως 21/10/2015. Πληθυσμό, στόχο της έρευνας, αποτέλεσαν οι εκθέτες και οι επισκέπτες της έκθεσης. Για το λόγο αυτό δημιουργήθηκαν και χρησιμοποιήθηκαν ως ερευνητικά εργαλεία δύο διαφορετικά ερωτηματολόγια, ένα για κάθε κατηγορία. Το τελικό δείγμα της έρευνας αποτελείται από 45 εκθέτες και 613 επισκέπτες. KAVALAEXPO 2015 Κ.Τ.Ε ΑΜ-Θ

ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ- ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ 1. Επαγγελματική κατάσταση επισκεπτών Απ’ τα στοιχεία του δείγματος εκτιμάται ότι, οι άνδρες επισκέπτες της έκθεσης ανέρχονται στο 50,6% και οι γυναίκες στο 49,4% του συνόλου. Η μέση ηλικία των επισκεπτών ανέρχεται στα 31 χρόνια. Πίνακας 1: Επαγγελματική κατάσταση επισκεπτών Επάγγελμα Ποσοστά 2012 Ποσοστά 2013 Ποσοστά 2014 Ποσοστά 2015 Ιδιωτικός υπάλληλος 13,97% 11% 15,7% 14,3% Δημόσιος υπάλληλος 10,8% 12,3% 10,7% 10,2% Ελεύθερος επαγγελματίας - Έμπορος 23,3% 24% 8,8% 7,3% Αγρότης 2,4% 1,2% 5,4% 6,2% Φοιτητής 15,3% 16,5% 17% 29,3% Άνεργος 28,1% 29,1% 17,6% Συνταξιούχος 6% 5,8% 14,2% 15,1% Άλλο 0,13% 0,1% - KAVALAEXPO 2015 Κ.Τ.Ε ΑΜ-Θ

2. Τόπος καταγωγής Από τον παρακάτω πίνακα φαίνεται ότι το μεγαλύτερο ποσοστό επισκεπτών της έκθεσης προέρχεται απ την πόλη της Καβάλας. Πίνακας 2: Τόπος καταγωγής επισκεπτών Τόπος καταγωγής Ποσοστά 2012 Ποσοστά 2013 Ποσοστά 2014 Ποσοστά 2015 Πόλη Καβάλας 54,76% 56,4% 51,5% 52% Νομός Καβάλας 23,62% 22,% 35,9% 33,6% Νομός Δράμας 4,82% 3,9% 4% 4,1% Νομός Ξάνθης 6,03% 6,5% 6,6% 5,3% Άλλη περιοχή 10,77% 11,2% 2% 5% KAVALAEXPO 2015 Κ.Τ.Ε ΑΜ-Θ

3. Ενημέρωση για την έκθεση Οι επισκέπτες ενημερωθήκαν για την έκθεση κυρίως από το Internet. Πίνακας 3: Ενημέρωση για την έκθεση Ενημέρωση Ποσοστά 2013 Ποσοστά 2014 Ποσοστά 2015 Ραδιοφωνικό σποτ 5,2% 17,4% 13,3% Τοπικό τύπο 17,8% 14,4% 16,1% Διαδίκτυο 20,2% 22,8% 25,6% Έντυπο υλικό προβολής 20,9% 21% 19% Banners, αφίσες 21,6% 5,4% 8,3% Άλλο 14,3% Γνωστός: 5,2% Τηλεόραση: 13,8% Γνωστός: 5,1% Τηλεόραση: 12,6% KAVALAEXPO 2015 Κ.Τ.Ε ΑΜ-Θ

4. Λόγοι επίσκεψης Το μεγαλύτερο ποσοστό επισκεπτών, επισκεφθήκαν την έκθεση για να ενημερωθούν για τα τοπικά προϊόντα. Πίνακας 4: Λόγοι επίσκεψης Λόγοι επίσκεψης Ποσοστά 2012 Ποσοστά 2013 Ποσοστά 2014 Ποσοστά 2015 Επαγγελματικοί λόγοι 12% 23,8% 17,7% 16,3% Ενημέρωση για τα προϊόντα της περιοχής μου 51,2% 43,2% 34,3% 35,8% Υποστήριξη του θεσμού 21,3% 19,7% 20,6% Απλή επίσκεψη 15% 10,6% 26,6% 22% Άλλο 0,5% 2,7% 0,1% 5,3% KAVALAEXPO 2015 Κ.Τ.Ε ΑΜ-Θ

Πίνακας 5: Λόγοι ικανοποίησης Λόγοι ικανοποίησης Ποσοστά 2013  Στον Πίνακα 5 φαίνονται τα ποσοστά ικανοποίησης των επισκεπτών για την έκθεση. Το 58,3% δηλώνουν ικανοποιημένοι από το πλήθος και την ποικιλία των προϊόντων. Και το 61,4% δηλώνουν ικανοποιημένοι για την ενημέρωση που δεχτήκαν για τα προϊόντα που τους ενδιέφεραν. Πίνακας 5: Λόγοι ικανοποίησης Λόγοι ικανοποίησης Ποσοστά 2013 Ποσοστά 2014 Ποσοστά 2015 Με ικανοποίησε το πλήθος και η ποικιλία των προϊόντων της έκθεσης 57,6% 67,4% 58,3% Λόγοι ικανοποίησης Ποσοστά 2013 Ποσοστά 2014 Ποσοστά 2015 Έμεινα ικανοποιημένος από την ενημέρωση για τα προϊόντα που με ενδιέφεραν 43,3% 62,3% 61,4% KAVALAEXPO 2015 Κ.Τ.Ε ΑΜ-Θ

παράλληλες εκδηλώσεις - 92,3% Πίνακας 6: Ικανοποίηση Ικανοποίηση από τις Ποσοστά 2014 Ποσοστά 2015 υπηρεσίες 85,4% 82,1% Ικανοποίηση από την Ποσοστά 2014 Ποσοστά 2015 ενημέρωση 81,2% 82% Ικανοποίηση από τον Ποσοστά 2014 Ποσοστά 2015 εκθεσιακό χώρο 89,4% 91,3% Ικανοποίηση από την Ποσοστά 2014 Ποσοστά 2015 πρόσβαση στον χώρο 86,5% 86,4% Ικανοποίηση από τις Ποσοστά 2014 Ποσοστά 2015 παράλληλες εκδηλώσεις - 92,3% KAVALAEXPO 2015 Κ.Τ.Ε ΑΜ-Θ

Το 91.3% των επισκεπτών δήλωσαν ικανοποιημένοι από τον εκθεσιακό χώρο.   Το 82.4% των επισκεπτών δήλωσαν ικανοποιημένοι από τις παρεχόμενες υπηρεσίες της έκθεσης. Το 82% των επισκεπτών δήλωσαν ικανοποιημένοι από την ενημέρωσή που δεχτήκαν για την έκθεση. Το 91.3% των επισκεπτών δήλωσαν ικανοποιημένοι από τον εκθεσιακό χώρο. Το 86.4% των επισκεπτών δήλωσαν ικανοποιημένοι από την πρόσβαση στον εκθεσιακό χώρο. Το 92,3% των επισκεπτών δήλωσαν ικανοποιημένοι από την τις παράλληλες εκδηλώσεις (Φεστιβάλ Βιομηχανικής Πληροφορικής). KAVALAEXPO 2015 Κ.Τ.Ε ΑΜ-Θ

Το 89.8% θα επισκεφθεί την έκθεση και του χρόνου. Το 90,2% των επισκεπτών δηλώσαν ότι θα προτείνουν σε φίλους/γνωστούς του να επισκεφθούν την έκθεση. Το 89.8% θα επισκεφθεί την έκθεση και του χρόνου. KAVALAEXPO 2015 Κ.Τ.Ε ΑΜ-Θ

ΕΚΘΕΤΕΣ Απ’ το σύνολο των επιχειρήσεων του δείγματος, το 68,3% έχει συμμετάσχει και προηγούμενα χρόνια στην έκθεση της Καβάλας. KAVALAEXPO 2014 Κ.Τ.Ε ΑΜ-Θ

7. Σκοπός συμμετοχής Oι κύριοι λόγοι συμμετοχής στην έκθεση επικεντρώνονται στη διαφήμιση των προϊόντων (75.5%) και την προώθηση νέων προϊόντων (44.9%). Πίνακας 10: Σκοπός Συμμετοχής   Ποσοστά 2012 Ποσοστά 2013 Ποσοστά 2014 Ποσοστά 2015 Διαφήμιση προϊόντων 82,3% 91,2% 75,5% 74,2% Προώθηση νέων προϊόντων 62,1% 63% 42,9% 40,1% Κλείσιμο συμφωνιών 52,9% 60,2% 38,8% 25,3% Αύξηση μεριδίου αγοράς 53,4% 43,4% 44,9% 45,7% Διερεύνηση διάθεσης κοινού 44,2% 37,9% 32,1% 32,7% KAVALAEXPO 2015 Κ.Τ.Ε ΑΜ-Θ

ΕΚΘΕΣΗ 2012-ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΚΑΒΑΛΑΣ 8. Κόστος συμμετοχής Το κόστος συμμετοχής χαρακτηρίζεται απ’ τους εκθέτες ικανοποιητικό (54.3%), ενώ ένα σημαντικό ποσοστό αυτών το χαρακτηρίζει υψηλό και πολύ υψηλό (36,1%). Πίνακας 11: Κόστος Συμμετοχής   Ποσοστά 2012 Ποσοστά 2013 Ποσοστά 2014 Ποσοστά 2015 Πολύ υψηλό 3,82% 5,4% 16,3% 16,2% Υψηλό 23,75% 28,7% 20,5% 19,9% Ικανοποιητικό 50,10% 63,8% 53,1% 54,3% Χαμηλό 1,87% 0,9% 6,1% 5,8% Πολύ χαμηλό 2,99% 1,2% 4,0% 3,8% KAVALAEXPO 2014 Κ.Τ.Ε ΑΜ-Θ Κ.Τ.Ε ΑΜ-θ

9. Επίπεδο παρεχόμενων υπηρεσιών Οι παρεχόμενες υπηρεσίες χαρακτηρίζονται απ’ το 34% των εκθετών υψηλού και πολύ υψηλού επιπέδου. Το 55,3% χαρακτηρίζει τις παρεχόμενες υπηρεσίες ικανοποιητικές και το 10,7% χαμηλού και πολύ χαμηλού. Πίνακας 12: Επίπεδο Παρεχόμενων Υπηρεσιών Υπηρεσίες Ποσοστά 2012 Ποσοστά 2013 Ποσοστά 2014 Ποσοστά 2015 Πολύ υψηλού επιπέδου 7,03% 5,2% 16,3% 16,1% Υψηλού επιπέδου 17,42% 22,5% 18,4% 17,9% Ικανοποιητικές 61,23% 55,9% 55,1% 55,3% Χαμηλού και πολύ χαμηλού επιπέδου 14,32% 16,4% 10,2% 10,7% KAVALAEXPO 2014 Κ.Τ.Ε ΑΜ-Θ

10. Βαθμός ικανοποίησης από την προβολή Πίνακας 13: Βαθμός ικανοποίησης από την προβολή   Ποσοστά 2012 Ποσοστά 2013 Ποσοστά 2014 Ποσοστά 2015 Πάρα Πολύ 17,8% 16,4% 18,7% 17,3% Πολύ 39,3% 37,6% 39,6% 38,8% Μέτρια 32,5% 38,4% 22,9% 25,7% Λίγο και πολύ λίγο 10,4% 7,6% 18,8% 18,2% KAVALAEXPO 2012 Κ.Τ.Ε ΑΜ-Θ

Ποσοστά 2012 Ποσοστά 2013 Ποσοστά 2014 Ποσοστά 2015 11. Βαθμός ικανοποίησης από την έκθεση Πίνακας 14: Βαθμός ικανοποίησης από την έκθεση Ικανοποίησης από την έκθεση Ποσοστά 2012 Ποσοστά 2013 Ποσοστά 2014 Ποσοστά 2015 Είστε ικανοποιημένοι με την προσέλευση του κοινού; 85% 78% 73,3% 86,4% Είναι ικανοποιητικός ο χρόνος διάρκειας της έκθεσης; 92,3% 95,6%   85,1% 85,3% Είστε ικανοποιημένοι από την χρονική περίοδο πραγματοποίησης της έκθεσης; 83,39% 87,9% 91,5% 90,8% KAVALAEXPO 2014 Κ.Τ.Ε ΑΜ-Θ

12. Συνολικά αποτελέσματα Πίνακας 15: Συνολικά Αποτελέσματα   Ποσοστά 2012 2013 2014 2015 Κλείσιμο ικανοποιητικού αριθμού συμφωνιών 42,3% 41% 24,5% 22,8% Ευρύτερη γνωστοποίηση των προϊόντων 83,4% 83,2% 67,3% 65,8% Ενημέρωση κοινού για τα νέα προϊόντα 91,2% 87,4% 59,2% 57,9% KAVALAEXPO 2014 Κ.Τ.Ε ΑΜ-Θ

Το 64,7% των εκθετών δήλωσε ότι θα συμμετάσχει (έχει την πρόθεση) τον επόμενο χρόνο στη έκθεση, ποσοστό μειωμένο κατά 2,6 μονάδες σε σχέση με το αντίστοιχο του 2014. Το 75,7% των εκθετών δεν ξέρουν εάν θα είναι σε θέση να πάρουν μέρος στην έκθεση του χρόνου (ποσοστό αυξημένο κατά 42,7 μονάδες ) ενώ κανείς δεν δήλωσε ότι δεν θέλει να συμμετάσχει στην έκθεση. KAVALAEXPO 2012 Κ.Τ.Ε ΑΜ-Θ

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ KAVALAEXPO 2012 Κ.Τ.Ε ΑΜ-Θ

13. Συμπεράσματα που προκύπτουν από την έρευνα για τους επισκέπτες. Από την ανάλυση των πληροφοριών οι οποίες συλλέχθηκαν από τους επισκέπτες της έκθεσης προκύπτει ότι: Η έκθεση προσέλκυσε άτομα όλων των ηλικιών, με τον μέσο όρο των επισκεπτών να είναι τα 31 χρόνια. Δύο στους δέκα επισκέπτες δηλώσαν άνεργοι και τρεις στους δέκα φοιτητές. Για πρώτη φορά στα χρονικά της έκθεσης έχουμε τόσο μεγάλη προσέλευση φοιτητών. Οι επισκέπτες είναι κυρίως κάτοικοι Καβάλας. Για άλλη μια χρονιά κρίνεται αποτελεσματική η διαφημιστική πολιτική του Επιμελητηρίου Καβάλας. Τέσσερεις στους δέκα επισκέπτες, επισκέπτονται την έκθεση για να ενημερωθούν για τα τοπικά προϊόντα. Έξι στους δέκα επισκέπτες δηλώσαν ικανοποιημένοι από το πλήθος και την ποικιλία των προϊόντων. KAVALAEXPO 2012 Κ.Τ.Ε ΑΜ-Θ

Οκτώ στους δέκα επισκέπτες έμειναν ικανοποιημένοι από τις παρεχόμενες υπηρεσίες. Εννέα στους δέκα επισκέπτες έμειναν ικανοποιημένοι από τον εκθεσιακό χώρο και τις παράλληλες εκδηλώσεις (Φεστιβάλ Βιομηχανικής Πληροφορικής). Η χρονική διάρκεια και η περίοδος πραγματοποίησης της έκθεσης βρίσκει σύμφωνη την συντριπτική πλειοψηφία των επισκεπτών. Οι τρεις στους δέκα επισκέπτες δηλώσαν ότι θα ήθελαν περισσότερους αλλοδαπούς εκθέτες. Εννέα στους δέκα επισκέπτες δηλώσαν ότι θα επισκεφθούν την έκθεση της επόμενης χρονιάς. KAVALAEXPO 2012 Κ.Τ.Ε ΑΜ-Θ

ΕΚΘΕΣΗ 2012-ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΚΑΒΑΛΑΣ 14. Συμπεράσματα που προκύπτουν από την έρευνα για τους εκθέτες. Από τα αποτελέσματα της έρευνας, τα οποία αφορούν στους εκθέτες, προκύπτει ότι: Σκοπός συμμετοχής στην έκθεση είναι κατά κύριο λόγο η διαφήμιση των προϊόντων τους. Το κόστος συμμετοχής θεωρείται ικανοποιητικό από τους πέντε στους δέκα εκθέτες. Πέντε στους δέκα εκθέτες είναι ικανοποιημένοι από τις παρεχόμενες υπηρεσίες. Ενώ τρείς στους δέκα τις χαρακτηρίζουν υψηλού και πολύ υψηλού επιπέδου. Οι έξι στους δέκα εκθέτες θεωρούν ικανοποιητική την προβολή τους μέσα από την έκθεση. Εννέα στους δέκα εκθέτες θεωρούν ικανοποιητική την προσέλευση του κοινού στην έκθεση, οκτώ στους δέκα είναι ικανοποιημένοι από τη χρονική διάρκεια της και εννιά στους δέκα από την χρονική περίοδο διοργάνωσης της έκθεσης. Επτά στους δέκα εκθέτες εξέφρασαν τη βεβαιότητα ότι θα είναι παρόντες και στην επόμενη έκθεση, ποσοστό ίδιο μ’ εκείνο της προηγούμενης χρονιάς. Οι βασικές αδυναμίες της έκθεσης κατά την άποψη των εκθετών είναι ο κλιματισμός και ο εξαερισμός του χώρου. KAVALAEXPO 2014 Κ.Τ.Ε ΑΜ-Θ Κ.Τ.Ε ΑΜ-θ

Σας ευχαριστούμε πολύ. KAVALAEXPO 2014 Κ.Τ.Ε ΑΜ-Θ