Χτίζοντας ένα Δίκτυο Προσωπικής Μάθησης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Το νέο Twinspace Η συνεργατική πλατφόρμα του etwinning, εργαλείο για την κοινωνική δικτύωση την επικοινωνία των εκπαιδευτικών και τη διαχείριση ενός έργου.
Advertisements

Κατασκευή ιστολογίου(Blog) στοBlogger της Google Βήματα κατασκευής ιστολογίου.
Στρατηγικές διδασκαλίας και σχεδιασμός μαθήματος
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Διδακτική της Πληροφορικής Ι Ο Στόχος του Μαθήματος Χαρίκλεια Τσαλαπάτα 27/9/2011.
ΤΑ ΒΟΤΑΝΑ ΚΑΙ ΟΙ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ
Καλές πρακτικές, υλοποιημένα wiki από σχολεία και εκπαιδευτικούς
Μ. Βιβίτσου, Ν. Λαμπροπούλου, Αλ. Γκίκας, Ι. Χαρδαλούπα
Το Web 2.0. Τι είναι; Τι κάνουμε με αυτό; Τι κερδίζουμε; Συμμετέχουμε Εφαρμογές και περιβάλλοντα στο Διαδίκτυο Συνεργαζόμαστε, σχολιάζουμε, μοιραζόμαστε,
ΣΕΜΙΝAΡΙΑ ΦΙΛΟΛOΓΩΝ ΦΕΒΡΟΥAΡΙΟΣ 2012
ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΔΙΚΤΥΟΥ (web tools) + ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΜΑΘΗΣΗΣ (PLN) Άννα Βαρνά
Global Campaign for Education 4-10 May Education ahd Disability.
Κυπριακή Εκπαιδευτική Αποστολή
Εφαρμοσμένη Πληροφορική για εκπαιδευτικούς Δημήτρης Αντωνόγλου Νοε 2010.
« ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΥΠΙΚΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΜΕΣΩ ΒΙΒΛΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ» Υποψ. Διδάκτωρ Επιβλέπουσα Μαρίνα Λουάρη Μαρίτα Παπαρούση.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
CCNA3: Switching Basics and Intermediate Routing v3.0 Ενημέρωση για το Μάθημα Δίκτυα-Ακαδημία CISCO.
Η επιστήμη του Web.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ WIKI Eίναι μία ιστοσελίδα που επιτρέπει στους χρήστες της να προσθέσουν, να αφαιρέσουν, ή να επεξεργαστούν το περιεχόμενό της, πολύ γρήγορα και.
Blogs ( ιστολόγια) To Blog or not to Blog? That is the question!! Ποιος μπορεί να έχει ιστολόγιο? Όλοι μας!! Είναι πολύ εύκολο! Γιατί να έχω ιστολόγιο?
Αποστόλης Καλέμας - Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
ΤΠΕ - ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΓΛΩΣΣΑΣ
Καλέμας Απόστολος Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
Β΄ Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού Ερευνητική εργασία Β΄Λυκείου «Συμμετέχουμε, άρα υπάρχουμε»: Η κοινωνική οπτική της WEB 2.0 μάθησης ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012.
ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΑΝ/ΜΙΟ ΤΟΥ MARYLAND ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ Ένας αριθμός ατόμων του πανεπιστημίου του Maryland, αποφάσισε να πραγματοποιήσει.
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή1/27 11/2/2015 Διάλεξη 1 Εισαγωγή Εφαρμογές ΤΠΕ στην Εκπαίδευση & την Ειδική Αγωγή Χαράλαμπος.
2η περίοδος επιμόρφωσης Β' επιπέδου - ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ 1 Τι είναι το web 2.0; Γιατί είναι τόσο σημαντικό για την εκπαίδευση;
Δρ. Χατζηπαντελή Αθανασία
ΠΜΣ «Διδακτική των Μαθηματικών» ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΤΠΕ Χ. Λεμονίδης Καθηγητής ΠΔΜ Ακαδ. Έτος: Εφαρμογές (Apps) για Μαθηματικά.
ΤΠΕ στη Δια Βίου ΜάθησηΠύργος, 8/2/2013 Τεχνολογίες Πληροφορικής στη Δια Βίου Μάθηση Εισηγητής : Δημήτρης Ανεστόπουλος, Π.Δ.Ε. INSTALL.
Μαρία Απειρανθίτου Πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια ενηλίκων Διεύθυνση σπουδών PEAC EDUCATION Ημερίδα “Erasmus Plus”, ΙΚΥ, 18 Δεκεμβρίου 2013.
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
ΑΠΟΣΑΦΗΝΙΣΗ ΟΡΩΝ… Computer science or computing science (CS) is the study of the theoretical foundations of information and computation It.
Εισαγωγή E ργαλεία Web 2.0. Web 1.0 ( ) Web 2.0 ( ) “ διάβασμα ” δραστηριότητα “ γράψιμο και συνεισφορά ” “ σελίδα ” Βασική μονάδα περιεχομένου.
Εκμετάλλευση υπηρεσιών Web 2.0 σε σχολικούς ιστοτόπους Παλάζης Βασίλης 3o Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
Η Πύλη eTwinning.net Εργαλεία για την κοινωνική δικτύωση και την επικοινωνία των εκπαιδευτικών Εργαλεία διαχείρισης ενός έργου eTwinning.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ E-LEARNING ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ.
Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην εκπαιδευτική διαδικασία Ξυνή Παναγιώτα Πληροφορικός ΠΕ19 M.Sc. Ίλιον, 11/12/2014.
SCIENCE EDUCATION Οργάνωση εξωσχολικών επισκέψεων/δράσεων Άννα Σπύρτου Άννα Σπύρτου.
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή1/29 27/9/2016 Διάλεξη 1 Εισαγωγή Εφαρμογές ΤΠΕ στην Εκπαίδευση & την Ειδική Αγωγή Χαράλαμπος.
From Applying Theory to Theorising Practice Achilleas Kostoulas Epirus Institute of Technology.
Ταυτότητες εκπαιδευτικού
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Προσέλκυση, δέσμευση και ανάπτυξη ικανοτήτων των Εθελοντών
«PORTFOLIO Μαθητή »   Κασιμάτη Αικατερίνη Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Παιδαγωγικού Τμήματος Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.
Η πλατφόρμα Βασίλης Γαργανουράκης Υπεύθυνος 2ου ΕΚΦΕ Ηρακλείου
Παραπομπές και Δομή.
Διδακτική της Πληροφορικής και των ΤΠΕ Μάθημα επιλογής ΣΤ’ εξάμηνο, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία, Πανεπιστήμιο.
Σύμβαση του ΟΗΕ για τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία
4Ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ «ΝΕΟΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ»
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Ομάδα Εργασίας: Μαυροφρύφη Αφροδίτη Γκουντελίτσα Κατερίνα Ραφτογιάννη Παρασκευή-Δήμητρα Τορονίδου Μαρία Φλώρινα, Ιούνιος 2017.
ΤΙ ΕIΝΑΙ ΤΟ WEB2 Το Web 2.0 αναφέρεται σε μια αναμενόμενη δεύτερη γενιά του Web που επιτρέπει στα άτομα να δημιουργούν, να δημοσιεύουν, να ανταλλάσσουν,
Εναλλακτικές εφαρμογές αξιολόγησης
Ο ανοιχτός κόσμος της Εκπαίδευσης
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ - ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ
Πρόγραμμα «Μικροί εκπαιδευτές για το διαδίκτυο»
Παπαγεωργίου Κωνσταντίνος, ΠΕ70
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Κοινωνικά Δίκτυα στο Internet
Α΄ τάξη Θετικό περιεχόμενο στο διαδίκτυο
2ο Γυμνάσιο Πετρούπολης
ΘΕΤΙΚΕΣ ΧΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
μυθοσ ο ψηφιακοσ Γυμνάσιο Αμφίκλειας Ομάδα ανάπτυξης
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Το διαδίκτυο που θέλουμε !
ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ
“Το μέλλον φτιάχτηκε για να αλλάξει”
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Χτίζοντας ένα Δίκτυο Προσωπικής Μάθησης Χτίζοντας ένα Δίκτυο Προσωπικής Μάθησης Έλενα Ελληνιάδου Βασίλης Ζακόπουλος Σωτήρης Τερζίδης

PLN Personal Learning Network Professional Passionate

Πώς να διαχειριστείς τόσα ιστολόγια;

τόσες σελίδες και δικτυακούς τόπους;

Πώς όμως τους διαβάζεις όλους; http://www.flickr.com/photos/10244704@N05/2484112082

Είμαι εγγεγραμμένη σε 129 εκπαιδευτικά ιστολόγια

RSS για να προλάβουμε! R http://www.flickr.com/photos/videoplacebo/2476230102/

Παίρνω το RSS από ένα ιστολόγιο

+ έναν αναγνώστη-reader

= η χαρά του «ιστολόγου» (Blogger Bliss) http://www.flickr.com/photos/itsallaboutmich/1362473050/ = η χαρά του «ιστολόγου» (Blogger Bliss)

Θέλω να τα ξέρω όλα Αξιολόγηση Ισορροπία Εμβάθυνση Στάδια υιοθέτησης ενός Δικτύου Προσωπικής Μάθησης Αξιολόγηση Προοπτική Ισορροπία Εμβάθυνση

Πώς λοιπόν, με βοηθάει ένα τέτοιο Δίκτυο; http://www.flickr.com/photos/jeff-bauche/2230236391/ Πώς λοιπόν, με βοηθάει ένα τέτοιο Δίκτυο;

Έχω πηγές κι εφαρμογές για μένα και τους μαθητές μου Νέες ιδέες διαχείρισης της τάξης και αντιμετώπισης των προβλημάτων συμπεριφοράς Εναλλακτικές μεθόδους για τη διδασκαλία της ίδιας ύλης που κάνω κάθε χρονιά Μοιράζομαι σελιδοδείκτες με τους συναδέλφους μου κι εκείνοι με μένα Μαθαίνω τι κάνουν άλλοι και αν λειτουργεί σε τάξεις και σχολεία Μοιράζομαι ό,τι δουλεύει για μένα Παίρνω απαντήσεις και λύσεις

Νέα εργαλεία

Δίκτυο Προσωπικής Μάθησης δε σημαίνει μόνο να παρακολουθείς αλλά και να συνεισφέρεις!!! http://www.flickr.com/photos/milivoj/2166043959/

Να σχολιάζεις Να μοιράζεσαι

Να βρίσκεις νέες συνδέσεις! Να γραφτείς σε ένα δίκτυο (ning)! http://www.flickr.com/photos/47658930@N00/476481053

Google sites=ιστότοποι

εκπαιδευτικά κοινωνικά δίκτυα ning

Το Διαδίκτυο είναι εργαλείο και όχι αυτοσκοπός. Είναι μέσο για τους στόχους και τις επιδιώξεις μας. Η μάθηση είναι μια κοινωνική διαδικασία και το Διαδίκτυο διευκολύνει τη συνεργασία και την επικοινωνία για μάθηση. Η γνώση, θες δε θες, μοιράζεται. Οι μαθητές μας το ξέρουν ήδη. Εμείς;

Βιβλιογραφικές αναφορές Demetriadis, S., Barbas, A., Molohides, A., Palaigeorgiou, G., Psillos, D., Vlahavas, V., Tsoukalas, I., & Pombortsis, A. (2003). Cultures in negotiation: Teacher’s acceptance/resistance attitudes considering the infusion of technology into schools. Computers & Education, 41, 19-37. Freedman, T. (2010) The pros and cons and safety aspects of social networking. Έγινε πρόσβαση στις 10/2/2010 στο: http://www.ictineducation.org/home-page/2010/2/11/the-pros-and-cons-and-safety-aspects-of-social-networking.html?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter Heppell, S. (2010) Playful Learning. Έγινε πρόσβαση στις 10/2/2010 στο: http://www.youtube.com/user/TheBETTShowOlympia#p/u/2/ME8E2AkpVO4 Nielsen, L. (2008) 5 Things You Can Do to Begin Developing Your Personal Learning Network. Έγινε πρόσβαση στις 24/10/2009 στο: http://theinnovativeeducator.blogspot.com/2008/04/5-things-you-can-do-to-begin-developing.html Ofsted (2010) The safe use of new technologies. Manchester, UK: Ofsted. Έγινε πρόσβαση στις 5/2/2010 στο: www.ofsted.gov.uk/publications/090231. Osborne, J., & Henessy, S. (2003). Literature Review in Science Education and the Role of ICT: Promise, Problems and Future Directions. London: Report 6: NESTA FUTURELAB series. Pelgrum, W. I. (2001). Obstacles to the integration of ICT in Education: Results from a worldwide educational assessment. Computers & Education, 37, 163-178. Richardson, W. (2007) Personal Learning Networks. Έγινε πρόσβαση στις 25/10/2009 στο: http://www.youtube.com/watch?v=mghGV37TeK8&feature=player_embedded Smith, A. (2008) How 2(.0): Personal Learning Networks, ¼. Έγινε πρόσβαση στις 30/10/2009 στο: http://www.youtube.com/watch?v=oK8kqjNomAg&feature=related Smith, B., (2008) Creating an online Personal Learning Network (presentation). Έγινε πρόσβαση στις 15/4/2010, http://www.slideshare.net/bethanyvsmith/creating-an-online-personal-learning-network-presentation Utecht, J. (2008) Stages of PLN adoption. Έγινε πρόσβαση στις 2/11/2009 στο: http://www.thethinkingstick.com/stages-of-pln-adoption Whitby, T. (2009) 140 Character Conference. Έγινε πρόσβαση στις 10/1/2010 στο: http://www.youtube.com/watch?v=e7MXrAcpeQY&feature=player_embedded Whitby, T. (2009) PLN Blueprint Part 5: Now What? Έγινε πρόσβαση στις 12/1/2010 στο: http://www.educatorsroyaltreatment.com/2009/09/pln-bluprint-pt-5-now-what.html Zakopoulos, V. (2005) An Evaluation of the Quality of ICT Teaching within an ICT-Rich Environment: The Case of Two Primary Schools. Education and Information Technologies, 10:4, p. 323-340, Springer. Available at: http://www.springerlink.com/content/g1q00388hl1r3r11/  

Σας ευχαριστούμε πολύ! http://www.ictscenarios.gr/ Βασίλης Ζακόπουλος vaszak@gmail.com Έλενα Ελληνιάδου elenelli@yahoo.gr http://elenelli.blogspot.com/ Σωτήρης Τερζίδης sterzidi@gmail.com http://mcsotos.wordpress.com http://www.ictscenarios.gr/ http://plnict.ning.com/