Το αντικειμενο και η ιστορια τησ αισθητικησ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ Γεώργιος Βενιέρης Σάνδρα Κοέν.
Advertisements

105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 3)
ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 9)
Βιομηχανική Πληροφορική Case study: ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΩΝ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΕΜΦΙΑΛΩΣΗΣ ΝΕΡΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΨΥΚΤΙΚΩΝ.
1 Διαχείριση Έργων Πληροφορικής Διάλεξη 8 η Διαχείριση Κόστους.
KA2 Στρατηγικές Συμπράξεις - Τομέας Εκπαίδευσης και Κατάρτισης ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΙ ΚΑΙ ΣΥΜΒΑΤΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ Αθήνα, 15/10/2014 Δρούγκα Μαρία,
1 Εμπορικό και Οικονομικό Δίκαιο Έμπορος Παππά Βιβή Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΣΕΥΠ ΤΜΗΜΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΣΜΗΤΟΛΟΓΙΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Ιωάννα Λεονταρίδου Επίκουρη Καθηγήτρια Υπεύθυνη Τομέα Αισθητικής-Κοσμητολογίας.
Γ.Ν.Π «ΤΖΑΝΕΙΟ» Το Γ.Ν.Π «ΤΖΑΝΕΙΟ» προσφέρει τις υπηρεσίες του αδιάλειπτα από το 1873.
ΟΥΡΟΛΙΘΙΑΣΗ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ Πανεπιστημιακή Παιδοχειρουργική Κλινική Διευθυντής : Kαθηγητής Σ. Γαρδίκης.
ΕΛΛΗΝΟΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΝ ΙΔΡΥΜΑ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΑΘΗΝΩΝ – ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟ EνημΕρωΣη γονΕων α΄ τΑξηΣ ΔιευθυνΤΗΣ.
ΥΠΕΡΤΡΟΦΙΑ ΠΡΟΣΤΑΤΗ. Τι είναι ο προστάτης και ποια η χρησιμότητα του; Ο προστάτης είναι ένας αδένας μεγέθους ενός καρυδιού και ανευρίσκεται μόνο στους.
Επιπτώσεις & μέτρα πρόληψης τοξικών και χημικών ουσιών.
Γ ΕΝΙΚΟ Ν ΟΣΟΚΟΜΕΙΟ Π ΑΙΔΩΝ «Η Α ΓΙΑ Σ ΟΦΙΑ » Θηβών & Παπαδιαμαντοπούλου, Γουδή.
Μάθημα 1ο. Σχεδίαση Γραφικών Adobe Illustrator Σχεδίαση Διανυσματικών Γραφικών Δηλαδή αποτελούνται από γραμμές και καμπύλες που ορίζονται από μαθηματικά.
PUBMED ( Βιοϊατρικά περιοδικά Ελεύθερο.
Πώς μπορεί ένας νέος Δερματολόγος να είναι Αποτελεσματικός και Ανταγωνιστικός, με το λιγότερο δυνατό κόστος? Νικόλαος Γ. Αποστολάκης.
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΑΚΜΗΣ. ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ Προσβάλλει σχεδόν όλους τους εφήβους σε άλλοτε άλλο βαθμό, η μεγαλύτερη επίπτωση παρατηρείται στα 18 χρόνια της.
ΒΑΣΙΚΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΙΙ. Περιλαμβάνει τον ρόλο του νοσηλευτή στις τρεις φάσεις μιας χειρουργικής επέμβασης: το χειρουργικό περιβάλλον απαιτεί γνώση, κρίση.
Τεχνική Ψιμυθίωσης Θεαμάτων Ενότητα 11: Κλασικό Μακιγιάζ Μικελάτου Ευθυμία Αισθητικός Κοσμητολόγος B.Sc., M.Sc. Τμήμα Αισθητικής και Κοσμητολογίας Ανοικτά.
1 Μηχανικές Ταλαντώσεις. 2 Μελέτη ελατηρίου Θέση Φυσικού Μήκους (ΘΦΜ) Θέση Ισορροπίας (ΘΙ) ΘΙ -Α +Α mg mg = F ελ mg = kℓ 0 F ελ = kℓ 0 mg = F ελ mg =
Φροντίδα Ψυχικά Πάσχοντος στο Σπίτι
Σχεδίαση Γραφικών Μάθημα 1ο.
Μεταγνωστική Ικανότητα-στρατηγικεσ
Πολυτεχνική Σχολή: Κοσμητεια –Πεπραγμένα Ι Γ Μπάρτζης
Φυσική Γυμνασίου - Λυκείου
Το Πλαίσιο της Παροχής Σ.Υ.Υ. Ορισμοί
Κεντρο πληροφορησησ ανεργων τησ γ.σ.ε.ε.(κεπεα)
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΟΝ Η/Υ
Γυμνάσιο Ξυλaγανής.
Ολική ανάκλαση ή ολική εσωτερική ανάκλαση, ονομάζεται το φαινόμενο κατά το οποίο ένα διαδιδόμενο κύμα ανακλάται κατά 100% προσπίπτοντας σε επιφάνεια που.
Ηλίας Ε2,3ο Δημοτικό σχολείο Αρτέμιδος
ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΠΥΡΑΜΙΔΩΝ
Κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας Δημοτικό Σχολείο Ύψωνα Β’
Αξιολόγηση VIDEO μικροδιδασκαλίας
A΄Τετράμηνο Η ιστορια του κινηματογράφου
Δράσεις και προτάσεις για το
Πρακτική άσκηση στην κοινότητα
Σας προτείνουμε οχτώ Διαφορετικές συνταγές ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΟΡΕΞΗ!
για επιφάνειες και ανοξείδωτα Οικονομική λύση για καθαρισμό επιφανειών
Νίκος Κ. Μπάρκας ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Δ.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ : ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ ΙΙΙ Σκάλες Διδάσκων Νίκος.
Ταινίες.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Η Υγεία των Ματιών Ενημέρωση και Πρόληψη
«ΠΙΣΩ ΑΠΟ …ΤΙΣ ΜΑΣΚΕΣ» Eργασία τμημάτων Γ1 και Γ3 Σχ. Έτος:
Οι προοπτικές του αγροτικού τομέα στη Μεσσηνία
Θερινό Σχολείο, 14 – 20 Ιουλίου 2014
Το φως Περιεχόμενα Ενότητας Ιδιότητες του φωτός Ανάκλαση 3) Διάθλαση.
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 10η (2017 – 18) Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης E-class μαθήματος:
ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ - ΜΕΘ
ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΟΡΙΣΜΟΙ Επιθεώρηση
Ο φεμινισμός της «Εφημερίδος των Κυριών»
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Σχ. Έτος: ……3Ο ΓΕΛ ΓΛΥΦΑΔΑΣ………
Συνενώνοντας Αστροφωτογραφίες
Ρίκα Δεληγιαννίδου Νίκος Κ. Μπάρκας
ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΠΑΓΩΝ
ΕΡΓΟ : «Κατασκευή τετραπλού σιδηροδρομικού διαδρόμου στο τμήμα έξοδος Σ.Σ. Αθηνών (Σ.Σ.Α.) – Τρεις Γέφυρες, με υπογειοποίηση στην περιοχή Σεπολίων» (Α.Σ.
Λειτουργεί ο Παραδειγματισμός
Είναι το Ισλαμικό κράτος (ISIS), κράτος;
Μέθοδοι αποτύπωσης Σήμανση σημείου Επισήμανση σημείου
Βάσεις Δεδομένων 18/1/2019 Ενότητα Γ6.3β (Δημιουργία και Αποθήκευση Βάσης Δεδομένων και Πίνακα. Καθορισμός Πεδίων του Πίνακα, Τύπων Δεδομένων και Ιδιότητες.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑΣ
Толқындардың интерференция және дифракция құбылысы
ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΕΛΛΑΔΑ (1) Όλες οι κλινικές & τα νοσοκομεία της Ελλάδος, πλην εκείνων στο λεκανοπέδιο Αττικής ΕΛΛΑΔΑ (2) Όλες οι κλινικές & τα.
ΕΛΕΓΧΟΙ ΟΡΑΤΟΤΗΤΑΣ Επιμήκης αίθουσα με κλειστή σκηνή
Ασφάλεια προσωπικών δεδομένων
Φ. ΜΗΛΙΩΝΗ, Δ.Ν., Δ/ΝΤΡΙΑ ΝΠΙΔ ΕΠΑΝΟΔΟΣ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΜΜΗΝΟΠΑΥΣΗΣ
Σεμινάριο -e – Τασούλα Βερβενιώτη
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Το αντικειμενο και η ιστορια τησ αισθητικησ

Με τι ασχολειται η αισθητικη Ο επαγγελματίας αισθητικός ασχολείται με τη βελτίωση της εξωτερικής εμφάνισης του ανθρώπου. Αυτό επιτυχγάνεται με: Tις θεραπείες προσώπου και σώματος Το μακιγιάζ Η βελτίωση της εξωτερικής εμφάνισης έχει βαθύτατες ψυχολογικές επιδράσεις στον άνθρωπο. Στο φετινό μάθημα θα μάθετε: Τον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζουμε τους πελάτες μας έτσι ώστε να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη τους. Πως προετοιμάζουμε το χώρο προκειμένου να κάνουμε μια θεραπεία Τα προϊόντα που χρησιμοποιούμε στις θεραπείες προσώπου – σώματος και μακιγιάζ. Βασικές αρχές για το μασάζ προσώπου και σώματος. Βασικές αρχές μακιγιάζ.

Ιστορικα στοιχεια Ο άνθρωπος από τα αρχαία χρόνια προσπαθούσε να βελτιώσει την εξωτερική του εμφάνιση. Τα πρώτα δείγματα καλλωπισμού έχουν τις ρίζες τους στη Νεολιθική εποχή (7000πχ – 2000 πχ). Οι πρώτες γραπτές αναφορές για χρήση καλλυντικών σκευασμάτων εντοπίζονται στην Μινωική περίοδο (1900 – 1450 πχ). Τα κυριότερα καλλυντικά της εποχής εκείνης ήταν τα αρώματα οι αλοιφές και τα ψιμύθια (κρέμες μακιγιάζ με βάση το λευκό μόλυβδο που αποτελούσαν το αρχαίο make up) Τοιχογραφία γυναίκας στο αρχαιολογικό μουσείο Ηρακλείου Κρήτης. Η γυναίκα απεικονίζεται καθαρά με μακιγιάζ στα χείλη και τα μάτια της.

Τα κυριότερα υλικά που χρησιμοποιούνταν για την παρασκευή καλλυντικών στην αρχαιότητα ήταν το ελαιόλαδο, το μέλι, το γάλα και τα βότανα. Μερικά από τα εργαλεία που χρησιμοποιούσαν για τον καλλωπισμό ήταν τσιμπιδάκια φρυδιών, ειδικά μεταλλικά ξέστρα τις στλεγγίδες, αρωματοδοχεία , χάλκινους καθρέπτες και χτένες από ξύλο ή ελαφαντόδοντο. Τσιμπιδακια φρυδιών Στλεγγίδα Αριστερά Καθρεπτης από γυαλισμένο χαλκό. Δεξιά αρωματοδοχείο & χτένα από ελεφαντόδοντο.

Κατά το μεσαίωνα (5ος – 15ος αιώνας πχ) η χρήση καλλυντικών και η περιποίηση του σώματος θεωρούνταν ανήθικη πράξη και περιορίστηκε στις γυναίκες τις αριστοκρατίας. Τα αρώματα χρησιμοποιούνταν για να καλύψουν την άσχημη μυρωδιά του σώματος αφού το μπάνιο δεν ήταν τόσο συχνό. Την περίοδο της αναγέννησης ο κόσμος απελευθερώθηκε από τις προκαταλήψεις που κυριαρχούσαν στο μεσαίωνα και η περιποίηση ο καλλωπισμός και η καθαριότητα του σώματος έγινε καθημερινή ανάγκη. Την εποχή αυτή το λευκό χρώμα δέρματος ήταν στη μόδα. Για να το πετύχουν αυτό οι γυναίκες χρησιμοποιούσαν μια αλοιφή με βάση το μόλυβδο. Επίσης χρησιμοποιούσαν έντονο ρουζ και πολλές φορές ζωγράφιζαν με μπλε μολύβι τις φλέβες ώστε να τονίσουν το λευκό χρώμα του δέρματός τους. Γυναίκα της αναγέννησης

Με την έλευση της βιομηχανικής επανάστασης η αισθητική αρχίζει να αλλάζει εντελώς και να εξελίσσεται σε επιστήμη. Αναλύπτονται νέα προϊόντα και κάνουν την εμφάνισή τους οι πρώτες βιομηχανίες καλλυντικών ενώ παράλληλα εμφανίζονται και οι πρώτες τεχνικές διόρθωσης του προσώπου με χρήση μηχανημάτων και συσκευών. Στις μέρες μας υπάρχουν πολυάριθμες τεχνικές βελτίωσης των ατελειών του προσώπου και του σώματος. Μερικές από τις πιο εξελιγμένες και πολλά υποσχόμενες είναι το laser, η μεσοθεραπεία και οι υπέρηχοι. Αποτρίχωση με Laser Κεφαλή συσκευής μεσοθεραπείας (dermapen) Συσκευή υπερήχων

Μερικεσ μαλλον…τρομακτικεσ θεραπειεσ του παρελθοντοσ Αφαίρεση φακίδων. Ο Ιταλός γιατρός M. Matarasso χρησιμοποιούσε διοξείδιο του άνθρακα για να παγώσει τις φακίδες και στη συνέχεια τις αφαιρούσε με ένα αιχμηρό εργαλείο που έμοιαζε με μολύβι. Μετά από μια εβδομάδα το δέρμα επουλωνόταν χωρίς φακίδες. Για προστασία τα μάτια και τα ρουθούνια του ασθενούς σφραγίζονταν και ανέπνεε μέσα από ένα σωλήνα. Τα αποτελέσματα της μεθόδου πολλές φορές ήταν καταστροφικά.

Ice mask. Αποτελούνταν από πλαστικούς κύβους που γέμιζαν με νερό και την άφηναν να παγώσει στο ψυγείο. Αρχικά σχεδιάστηκε από τον make up artist Max Factor τη δεκαετία του ‘40 προκειμένου να φρεσκάρουν οι ηθοποιοί το πρόσωπό τους χωρίς να καταστρέφουν το μακιγιάζ τους. Αργότερα χρησιμοποιήθηκε για να μειώνουν το πρήξιμο και τα σημάδια κούρασης ύστερα από ξενύχτι και γι΄αυτό πολλοί την ονόμαζαν hangover mask.

Μάσκα σύσφιξης. Επινοήθηκε από την Helena Rubinstein το 1940 Θερμαινόμενη μάσκα. Συνδεόταν στην πρίζα και ζέσταινε το πρόσωπο. Αύξανε την κυκλοφορία του αίματος και έδινε μια ροδαλή όψη

Συσκευή κενού. Η συσκευή μείωνε την ατμοσφαιρική πίεση στο εσωτερικό της και υποσχόταν ροδαλή νεανική όψη. Συσκευή για να δημιουργούν λακκάκια στα μάγουλα. Επινοήθηκε το 1936. Τη φορούσαν καθ’ όλη τη διάρκεια της νύχτας.

Συσκευή περμανάντ του 1936. Στα μαλλιά εφάρμοζαν μια αλκαλική ουσία και στη συνέχεια τα τύλιγαν με μεταλλικά ρόλεϋ πάνω στα οποία τοποθετούσαν ηλεκτρικά θερμαινόμενα κλάμερ. Η αλκαλική ουσία μαλάκωνε τις τρίχες και βοηθούσε τον ατμό που παραγόταν από τα κλάμερ να εισχωρήσει.

Συσκευή για την εφαρμογή του make up σε ηθοποιούς του Hollywood Συσκευή για την εφαρμογή του make up σε ηθοποιούς του Hollywood. Γνωστή και ως beauty micrometer ή beauty calibrator, Επινοήθηκε από τον Max Factor στις αρχές της δεκαετίας του ‘30. Η συσκευή προσαρμοζόταν στο κεφάλι του ηθοποιού και είχε 325 πιθανές ρυθμίσεις με ακρίβεια 1/10 του χιλιοστού. Με αυτό τον τρόπο ανακαλύπτονταν ακόμα και οι παραμικρές ατέλειες και εφάρμοζαν τις κατάλληλες διορθώσεις ώστε να πετύχουν την τελειότητα.