Στο προηγούμενο μάθημα: Ψηφιακά εκθέματα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
7 ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ  Οι υψηλές απαιτήσεις της σύγχρονης και εξελιγμένης φωτογραφίας απαι΄τούν σοβαρές σπουδές διαφορετικά η απόκτηση φωτογραφικής εμπειρίας.
Advertisements

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Δουλεύοντας με Σχέδια Εργασίας – Η μέθοδος Project Γιάννης Ρουσσάκης.
Museum Entrance Είσοδος στην Πινακοθήκη μας! Αίθουσα Ι Αίθουσα ΙΙ Αίθουσα IV Αίθουσα ΙΙΙ Πινακοθήκη (όνομα σχολείου) Δημιουργοί Έκθεμα 1.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΙΔΕΑ
Οι “multi-Διαστασεις” Των Multimedia
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Δουλεύοντας με Σχέδια Εργασίας – Η μέθοδος Project Γιάννης Ρουσσάκης / Μαρία Κουτάτζη.
ΣΧΕΔΙΑΖΩ :ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ ΙΟΡΔΑΝΗΣ ΒΑΡΤΑΝΙΑΝ ΜΙΧΑΗΛ
Δημήτριος Σουλιώτης Διευθυντής ΙΕΚ Γλυφάδας
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
3. Η διαδικασία σχεδιασμού. Κάθε σχέδιο περνάει δύο καταστάσεις που το καθορίζουν. Α) την δημιουργική διαδικασία Β) την διαδικασία λύσης του προβλήματος.
Ικανότητες Εκπαιδευτικών 6 Οκτωβρίου 2014 Caroline Kearney Ανώτερη Υπεύθυνη Έργου και Εκπαιδευτική Αναλύτρια.
Πολυμέσα – Δίκτυα (μαθ. επιλογής Γ’ Λυκείου)
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
Κυριακή Μπαλτά Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Βιβλιοθήκη Σχεδιασμός και δημιουργία επικοινωνιακού σχεδίου δράσης της Βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ –ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ : ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΣΕ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΠΡΟΤΥΠΟ MPEG-4 ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Η ένταξη των ψηφιακών βιβλιοθηκών στον χώρο της εκπαίδευσης Επιμέλεια-Παρουσίαση Μαρία-Ειρήνη Καραχάλιου Β Ανδρομάχη Νοτοπούλου Β
…………………………………………………………. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Το κλειδί για τη δια βίου μάθηση 14 – 16 Ιουνίου 2006 Goethe-Institut Athen Μαθαίνοντας δια βίου Βιβλιοθήκες.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΦΙΛΙΠΠΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
MACROMEDIA FLASH ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ. Τι είναι το flash; To macromedia flash είναι ένα ισχυρό εργαλείο για τη γρήγορη και εύκολη δημιουργία κινούμενων εφέ υψηλής.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ Διοίκηση και Οργάνωση Βιβλιοθηκών με έμφαση στις Νέες Τεχνολογίες της.
Η επιστήμη του Web.
Κοινότητες Πρακτικής και Μάθησης
Αρχιμήδης Ι αλληλεπίδραση ανθρώπου-υπολογιστή - τεχνολογίες διαδικτύου Τεχνολογίες προσβασιμότητας για άτομα με ειδικές ανάγκες ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
Σχεδιομελέτη προϊόντων με τη χρήση Η/Υ
Αμαλία Κ. Ηλιάδη, φιλόλογος -ιστορικός1 « Ελλάδα: Χώρα των μουσείων, τόπων ανάδειξης της ιστορικής και πολιτιστικής μας κληρονομιάς » στο πλαίσιο Εκπαιδευτικού.
CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ Μαρία Καραδήμα Μαρία Καραδήμα.
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Εργασίες Διδακτική των κοινωνικών επιστημών Μαρία Ρεπούση.
Νέα Μέσα στις Εκθέσεις: Ζητήματα και προκλήσεις Δρ Μαρία Οικονόμου &
Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Εικονικά Μουσεία Ημερίδα «Εικονικά Μουσεία» Παρουσίαση του Δικτυακού Τόπου των Εικονικών Μουσείων.
Λογισμικό Εκπαίδευσης M- Pedia Ελευθέριος Μιχαηλίδης Διευθύνων Σύμβουλος, M-Data
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Τεχνολογία Απαιτήσεων u Καθορίζει τι θέλει ο πελάτης από ένα σύστημα λογισμικού.
Μάθημα: Κοινωνιολογία του Τουρισμού
54 ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ
ΔΙΚΑΙΟ ΤΗΣ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ ΓΕΝΙΚΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Αντικείμενο και κλάδοι της Παιδαγωγικής Επιστήμης.
Δομή & και Αξιολόγηση εκπαιδευτικών σεναρίων. Διδασκαλία μέσω παραδείγματος Ανοίξτε την παρακάτω ιστοσελίδα και διαβάστε το σενάριο βασισμένο στο «Πούσι»
Εκπαιδευτική Τεχνολογία Ορισμοί και Ιστορική Αναδρομή.
Διδακτική της Πληροφορικής Ορολογία
Κατή Αργυρώ Πρωτοψάλτου Θεόφιλος Τσαρτσαράκης Αντώνιος
ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
ΘΕΩΡΙΕΣ ΛΗΨΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ
Διδακτική της Πληροφορικής
Παρουσίαση: Ευτυχία Γιαννάκη
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
Εναλλακτικές εφαρμογές αξιολόγησης
Ειρήνη Πετράκη Δασκάλα – Πυρήνας ΤΠΕ Μάρτιος, 2011
M. Πατρινόπουλος.
Δομικά στοιχεία ολοκληρωμένου σεναρίου και το λογισμικό Hot Potatoes
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΣΤΙΣ ΤΠΕ
Θεωρία Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟ ΜΟΥΣΕΙΟ
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Σχέση διγλωσσίας και γνωστικής / γλωσσικής ανάπτυξης
Ομάδα Πρεσβευτών eSafetyLabel+
ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ 8ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ-ΛΥΚΕΙΑΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Στο προηγούμενο μάθημα: Ψηφιακά εκθέματα Τεχνολογίες απεικόνισης Ενθαρρύνουν την εμπλοκή του επισκέπτη μέσα από την παραγωγή εμπειριών Διαχειρίζονται την πολυπλοκότητα Παράγουν δυναμικά περιβάλλοντα Επιτρέπουν τη συνεργασία μεταξύ επισκεπτών

Σε αυτό το μάθημα Ψηφιακός σχεδιασμός Πώς ξεκινάει η διαδικασία δημιουργίας ενός ψηφιακού εκθέματος Ποιοι ασχολούνται Με ποιον τρόπο εργάζονται

Τι είναι ο σχεδιασμός; Σύγκριση μεταξύ «επιστήμης» και «σχεδιασμού» Ο σχεδιασμός ασχολείται με κάτι που ακόμα δεν υπάρχει Σύγκριση μεταξύ «επιστήμης» και «σχεδιασμού» Διάκριση ανάμεσα στο προϊόν που τελικά παράγει ο σχεδιασμός και το προϊόν που συλλαμβάνει Εμείς θα εστιάσουμε στο δεύτερο: τη σύλληψη ενός προϊόντος μέσα από τη σχεδιαστική διαδικασία

Εννοιολογικός σχεδιασμός Η αφετηριακή σύλληψη του ψηφιακού προϊόντος πριν προχωρήσει στο στάδιο της παραγωγής. Αφορά στην : οργάνωση του υλικού που το συγκροτεί, λειτουργικότητα που θέλει να έχει, σημασίες που θέλει να αναδείξει τρόπους μετάδοσής τους στον άνθρωπο που θα το χρησιμοποιήσει. Με άλλα λόγια, ο εννοιολογικός σχεδιασμός εστιάζει στην παραγωγή ιδεών, στη συγκεκριμενοποίηση αυτών των ιδεών σε προτάσεις οπτικοποίησής τους

Τι θέλει να δείξει το έκθεμα; Η Τζαμάικα υπήρξε η μεγαλύτερη βρετανική αποικία στην Καραϊβική. Οι Βρετανοί κατέλαβαν το νησί από την Ισπανία το 1655. Έγινε η κύρια πηγή από όπου προμηθεύονταν ζάχαρη. Πολλοί έμποροι από το Λίβερπουλ είχαν φυτείες ζάχαρης στο νησί. Jamaica Street

Αίθουσα «Global City», Ψηφιακό έκθεμα, Μουσείο του Λίβερπουλ (βλ Αίθουσα «Global City», Ψηφιακό έκθεμα, Μουσείο του Λίβερπουλ (βλ. βίντεο cotton ring)

Ψηφιακός σχεδιασμός: περιβάλλον εργασίας Ψηφιακός σχεδιασμός: περιβάλλον εργασίας Διεπιστημονικότητα: Συνεργασία μεταξύ διαφορετικών γνωστικών και επαγγελματικών χώρων → Διαφορετικές θεωρητικές αφετηρίες Διαφορετικές πρακτικές εργασίες Διαφορετικές τεχνολογίες → Ανάγκη διαμόρφωση κοινής «γλώσσας» και κοινών πρακτικών Έμφαση στην επικοινωνιακή διάσταση του προϊόντος της σχεδιαστικής διαδικασίας

Στάδια της διαδικασίας του ψηφιακού σχεδιασμού Στάδια της διαδικασίας του ψηφιακού σχεδιασμού Ανάλυση και οργάνωση της πληροφορίας Διαμόρφωση ενός αφηγήματος (τι θέλει να εξιστορήσει το έκθεμα) Οπτικοποίηση του αφηγήματος

Άσκηση: Σχεδιάζοντας ένα μουσειακό ψηφιακό έκθεμα Το Μουσείο της Πόλης του Βόλου μας αναθέτει τη δημιουργία ενός ψηφιακού εκθέματος που θα αναδεικνύει την πολεοδομική εξέλιξη της πόλης. Μας δίνει και ένα πακέτο με υλικό που πρέπει να χρησιμοποιήσουμε κατά βούληση. Πώς σκεφτόμαστε; Με ποια κριτήρια επιλέγουμε το υλικό μας;

Η μεταβολή της ακτογραμμής από τη Νεολιθική μέχρι την Παλαιοχριστιανική περίοδο (Καμπούρογλου 1994) Γιατί μας ενδιαφέρει να χρησιμοποιήσουμε αυτήν την πληροφορία;

Η έκταση της πόλης το 18ο αιώνα και το 1840 (Βίλμα Χαστάογλου, Βόλος Η έκταση της πόλης το 18ο αιώνα και το 1840 (Βίλμα Χαστάογλου, Βόλος. Το πορτραίτο της πόλης από το 19ο αιώνα έως σήμερα, Βόλος 2007, σ. 16-17.)

6 Το Κάστρο του Βόλου το 19ο αιώνα: Διοικητήριο Λουτρό Λουτρό (;) Τζαμί Σχολείο Πυριτιδαποθήκη (Χαστάογλου, 17-18) 5 4 3 2 1

Το Κάστρο, τα Παλιά και η νέα πόλη του Βόλου, 1882 (Χαστάογλου, 26) Η έκταση της πόλης το 1860 και το 1881 (Χαστάογλου, 29, 33)

Άποψη της πόλης το 1881 (Χαστάογλου, 38) Η παραλία, 1907 σε φωτογραφία του Στ. Στουρνάρα (Χαστάογλου, 40)

Η έκταση της πόλης το 1882 (Χαστάογλου, 48) Το σχέδιο των γάλλων τεχνικών για το λιμάνι του Βόλου, 1890 (Χαστάογλου, 52)

Το πολεοδομικό σχέδιο του 1882 (Χαστάογλου, 54)

Το πολεοδομικό σχέδιο του 1882. Νέος ιστός και δημόσιοι χώροι. Κάτω: Το σύστημα των πλατειών (Χαστάογλου, 55, 57)

Λεπτομέρεια, 1882

Ρυμοτομικό σχέδιο 1904 (Χαστάγλου, 67)

Αεροφωτογραφία του γαλλικού στρατού, 1917 (Χαστάογλου, 72)

Η έκταση της πόλης το 1947 (Χαστάογλου, 80) Το αρχικό σχέδιο επεκτάσεων, 1929 (Χαστάογλου, 92)

Αεροφωτογραφία, 1955 (Χαστάογλου, 98)

Αεροφωτογραφία, 1945 (Χαστάογλου, 104)

Χάρτης του Βόλου, 1947 (Χαστάογλου, 105)

Το εγκεκριμένο σχέδιο των επεκτάσεων του 1956 (Χαστάολγου, 125)

Αεροφωτογραφία 1960

Η έκταση της πόλης το 1971 (Χαστάογλου, 132) Διάγραμμα με τις θέσεις των πολυκατοικιών το 1970 Οικοδ. με 3-4 ορ. Οικοδ. με 5 και άνω ορ. (Χαστάογλου, 140)

Σχέδιο της πόλης με τη Βιομηχανική Περιοχή, 1974 (Χαστάογλου, 160)