ΕΠΑΝΑΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Advertisements

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΟΝ ΚΡΙΤΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ
ΗΜΕΡΙΔΑ «Λόγος και Αντίλογος για την Επιλογή και Αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών : Τάσεις και Προβληματισμοί» Σάββατο, 13 Απριλίου 2013 Ανάπτυξη Μηχανισμών.
Διδακτικές στρατηγικές Oδηγίες για βέλτιστες συνθήκες μάθησης Gagné.
Προσωπικές δεξιότητες
Νοέμβριος 2009 Κατερίνα Φυτράκη Φιλόλογος ΜΑ
ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΕΘΕΑ ΣΤΡΟΦΗ
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονική.
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
‘‘Towards Achieving Self Regulated Learning
«Ενδυναμώνοντας την Παιδαγωγική Αυτονομία
Μ. Βιβίτσου, Ν. Λαμπροπούλου, Αλ. Γκίκας, Ι. Χαρδαλούπα
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
H λειτουργία της Μαθητείας των ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ : Μια σύγχρονη καινοτομική εκπαιδευτική προσέγγιση στην Επαγγελματική Κατάρτιση Γιάννης Χαλάς Εκπαιδευτικός ΟΑΕΔ.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ  Αποτελεί ένα από τα τέσσερα τμήματα της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών και Επιστημών Αγωγής.  Υπήρξε το πολυπληθέστερο.
Κριτική παιδαγωγική & δημιουργία σχολικού κήπου
Ενότητα 2.2 Σύγχρονες προσεγγίσεις στη Διδακτική μεθοδολογία
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Learning to Learn Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη.
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
Εφαρμογή της καθοδηγούμενης διερευνητικής μεθόδου: πλεονεκτήματα, δυσκολίες και τρόποι αντιμετώπισης Σαλούστρου Πόπη ΓΕΛ Γαζίου.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
Ερευνητικές Εργασίες Παιδαγωγικό πλαίσιο. Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία; Προσεγγίζουν διερευνητικά την γνώση και τη μάθηση Προϋποθέτουν.
Μέθοδος Project Μια εναλλακτική μορφή διδασκαλίας απέναντι στην παραδοσιακή, στο μάθημα της Έκφρασης-΄Εκθεσης. Προσανατολισμός: Ανθρωπιστικός - Παιδοκεντρικός.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Οικονομία - Επιχειρηματικότητα , στη Β/θμια εκπαίδευση Επιστημονική Υπεύθυνη ‘Εργου ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΕΩΝ Δρ. Θεοχαρούλα Μαγουλά
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
Κοινότητες Πρακτικής και Μάθησης
Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία;
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
… ένα σχολείο για όλους… μαθητές, γονείς, κοινότητα Ευγενία Νιάκα: Σχολική Σύμβουλος Περιφερειακή Υπεύθυνη Συντονισμού του Προγράμματος ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
«Φυσικές Επιστήμες και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Βιβλιογραφική επισκόπηση και ζητήματα που αναδύονται» Βασιλούδης Ιωάννης, Δάσκαλος, MSc Βιώσιμης Ανάπτυξης.
Γραμματισμός και σχεδιασμός γλωσσικού μαθήματος: 5. Πολυγραμματισμοί
Ιχνηλατώντας το «καινούριο» στο σύγχρονο σχολείο.
ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΩΔ/ΣΟΥ.
Δίγλωσση εκπαίδευση και σχολική αποτυχία.. Σχολική Αποτυχία Συχνά η ευθύνη της σχολικής αποτυχίας, επιρρίπτεται στη διγλωσσία. Δεν ισχύει παρά μόνο για.
Αποτελεσματικότητα της σχολικής μονάδας: ο ρόλος του διευθυντή Μαργαρίτα Χριστοφορίδου 14 Μαρτίου 2013.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
Επαγγελματική ανάπτυξη: κάποια γενικά χαρακτηριστικά
Κοινωνιολόγος-Συστημικός Ψυχοθεραπευτής
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Σακελλαρίου Μαρία, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Διδακτική της Πληροφορικής
Ορισμός στρατηγικής διδασκαλίας
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
Μη τυπική εκπαίδευση: ο εκπαιδευτικός, ο μαθητής, η επίσκεψη, το μουσείο Μάθημα 7 Αντιλήψεις εκπαιδευτικών για την μη τυπική εκπαίδευση ΠΔΜ.
Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης Μάθημα 6
Παρουσίαση στο μάθημα «Διγλωσσία και εκπαίδευση»
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Εναλλακτικές μορφές εκπαιδευτικής αξιολόγησης
Ταξινόμηση του SCHIRO Ακαδημαϊκή θεωρία ΑΠ
Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ.
Σχολικός Σύμβουλος Ν. Φλώρινας
΄Ερευνα Δράσης (Action Research)
Διεθνείς έρευνες (PISA) και κυπριακό εκπαιδευτικό σύστηµα: δεδοµένα και προβληµατισµοί Δρ Αθ. Μιχαηλίδου Διευθύντρια Παιδαγωγικού Ινστιτούτου.
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Αξιολόγηση της διδασκαλίας – Αναστοχασμός του εκπαιδευτικού
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Παραπρόγραμμα / Λανθάνον ή κρυφό ΑΠ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΠΑΝΑΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ-ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΠΑΝΑΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Αφορά : Α)τις ερμηνείες της αποτυχίας Β)τις θεμελειώδες πρακτικές για μεστή νοήματος μαθηση σε πρωτο-δευτεροβάθμια σχολεία Γ)τους τρόπους δημιουργίας ενός υποστηρικτικού πλαισίου μάθησης

Γενετική κατωτερότητα ή βιολογικός ντετερμινισμός Πολιτισμικό έλλειμμα ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΠΟΤΥΧΙΑΣ Οι διαφορές των μαθητών ως προς την σχολική επιτυχία-αποτυχία ταξινομούνατι σε 4 κατηγορίες: Γενετική κατωτερότητα ή βιολογικός ντετερμινισμός Πολιτισμικό έλλειμμα Πολιτισμική αναντιστοιχία ή πολιτισμική συμβατότητα Αλληλεπίδραση των πλαισίων

Η ΟΠΤΙΚΗ ΤΗΣ ΓΕΝΕΤΙΚΗΣ ΚΑΤΩΤΕΡΟΤΗΤΑΣ Η ΒΙΟΛΟΓΙΚΟΥ ΝΤΕΤΕΡΜΙΝΙΣΜΟΥ Λιγότερο ελπιδοφόρα οπτική Ορισμένες φυλές είναι κατώτερες από άλλες Η διδασκαλία δεν μπορεί να μεταβληθεί από τη σχολική εκπαίδευση Τα σχολεία συνεχίζουν τη πρακτική που προετοιμάζουν μόνο τους καλούς μαθητές

ΟΠΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΥ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΟΣ Οι αξίες και οι πρακτικές που μαθαίνουν τα παιδιά ορισμένων εθνοτικών ομάδων είναι ελλιππείς. Π.χ.Αφρικανοί-Αμερικανοί Βελτίωση της σχολ.επίδοσης:βελτίωση συνθηκών ζωής παιδιών κ παροχή δομημένης διδασκαλίας <<αλλάζουν τα παιδιά όχι το σχολείο>>

ΠΡΟΣΣΕΓΓΙΣΗ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΑΝΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΑΣ Ή ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΣΥΜΒΑΤΟΤΗΤΑΣ Τα παιδιά μαθαίνουν μέσα από αντιλήψεις κ πρακτικές που διαφέρουν από τις δικές τους Για τη βελτίωση απαιτούνται ορισμένες προυποθέσεις

ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΛΑΙΣΙΩΝ Οι σχολ.επιδόσεις αποτελούν συνάρτηση της δυναμικής αλ/δρασης μεταξύ του κοινωνικού πλαισίου κ του σχολ.πλαισίου Δεν υπάρχει συγκεκριμένη παρέμβαση Η αποτελεσματικότητα έγκειται στον συνδιασμό δράσεων

Α)Ενδυνάμωση των μαθητών: 3 βασικές πτυχές: ΜΑΘΗΣΗ ΜΕ ΝΟΗΜΑ ΣΤΑ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΒΑΣΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗ ΣΧΟΛ.ΜΑΘΗΣΗ ΓΙΑ ΕΘΝΟΤΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ Α)Ενδυνάμωση των μαθητών: 3 βασικές πτυχές: Ανατίθεται μια εργασία στα παιδιά που δίνει χρόνο προετοιμασίας κατ΄ιδίαν Δυνατότητα επιλογής της προσέγγισης Δυνατότητα επιλογής ατομικού διαβάσματος όταν αισθάνονται ικανά να το κάνουν Β)Συμμετοχή γονέων και κοινότητας

Γ)ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΕΙΣ ΜΕ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ Κ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ Αυτόχθονες Αμερικανοί δεν απέδωσαν στον παραδοσιακό τρόπο διδασκαλίας ερώτησης- απάντησης Μεγαλύτερη συμμετοχή στο συλλογικό μάθημα Οι άνθρωποι εργάζονται πλέον συλλογικά για την επίλυση κοινών προβλημάτων

ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ:ΣΥΝΔΕΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΜΕ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ Το πρόγραμμα αντανακλά,επιβεβαιώνει κ επεκτείνει το στοιχείο που οι μαθητές προσδίδουν αξία. Οι μαθησιακές εμπειρίες στη τάξη συμφωνούν με τον τρόπο κοιν/ποιησης των παιδιών εκτός σχολείου Η μέθοδος είναι σύμφωνη με την πολιτισμική φιλοσοφία για την μάθηση

ΒΑΣΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΤΗΣ ΜΕΣΤΗΣ ΝΟΗΜΑΤΟΣ ΜΑΘΗΣΗΣ Ενδυνάμωση Διευκόλυνση στη συμμετοχή των γονέων για λήψη αποφάσεων Διασυνδέσεις με πολιτισμικές αξίες κ πρακτικές Άμμεση σύνδεση μαθησιακών εμπειριών με καταστάσεις της πραγματικής ζωής(χώρος εργασίας,συγκεκριμένοι ρόλοι κ.α.)

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΛΓΕΒΡΑ Οι μαθητές χρησιμοποιούν μαθησιακές εμπειρίες,δλδ εξομοίωση: γεγονότων της πραγματικής ζωής και αναγνωρίσιμων πρακτικών που έχουν συγκεκριμένους ρόλους Μέσω της διδασκαλίας μαθητές κ εκπαιδευτικοί μπορούν: 1.να θέσουν ερωτήσεις 2.να λύσουν προβλήματα μαθηματικών με την έννοια της ισοδυναμίας που εξερευνάται σ ένα πολιτισμικό πλαίσιο καθημερινών γεγονότων

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ: Καθοδηητικός κ ντετέκτιβ Χρήση τεχνικών προσεγγίσεων <<σκαλωσιάς>> ΓΟΝΕΙΣ: δυνατότητα παρακολούθησης ενός ενημερωτικού προγράμματος μόνο τα Σάββατα ΣΧΟΛΕΙΟ-ΔΑΣΚΑΛΟΣ Παροχή κοιν.πλαισίου μάθησης μέσω διασυνδέσεων με τη κοινότητα Δημιουργία συνεργατικού περιβ.εργασίας για τους μαθητές

ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ FOXFIRE Διευκόλυνση ουσιαστικής συμμετοχής γονέων κ κοινότητα για τη λήψη αποφάσεων Ενσωμάτωση 4 στοιχείων μάθησης Αρχή για τους μαθητές του λυκείου Αππαλαχίων Επέκταση για να συμπεριληφθούν ορισμένα τμήματα (Wigginton,1990) Επιθυμία των μαθητών είναι: Αυτοπεποίηθηση-αξιοπρέπεια-αυτοεκτίμηση που: Πηγάζουν από τη συνηδειτοποίηη του γεγονότος ότι ασχολούνται με κάτι σημαντικό Είναι σίγουροι πων κάνουν έργο που δεν γίνεται χωρίς τη συμμετοχή τους

ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ (Community Writing Project) Προκύπτει από εθνογραφική μελέτη προγράμματος για διδιασκαλία γραπτού λόγου σε μαθητές με περιορισμένη γνώση αγγλικής γλώσσας(Moll,1986) Περισσότερες λειτουργικές δραστηριότητες γραπτού λόγου ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΜΕ ΓΟΝΕΙΣ: Μεγάλη αξία στο γραπτό λόγο κ άλλες δεξιότητες γραφής κ ανάγνωσης Ανησυχίες για θέματα κοινότητας:επαρκής γνώση αγγλικών-απασχόληση-μετανάστευση

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ Α)ΡΟΛΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ Ενεργή συμμετοχή στη μάθηση Καταρτισμένος εκπαιδευτικός Αλληλεπίδραση με μαθητές θετικών αποτελεσμάτων

Β)ΔΟΜΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ Αλληλεπίδραση κ σχέσεις μεταξύ μαθητών Καθοδηγητής εκπαιδευτικός Συνεργάσιμος εκπαιδευτικός Συνεργασία με θετικό αντίκτυπο Μείωση ανταγωνισμού μέσω της συνεργασίας

Γ)Η ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΤΩΝ ΣΥΝΟΜΙΛΗΚΩΝ Αποξένωση κ όχι αποτυχία Συγκρουση ομάδων με τις προσδοκίες του εκπαιδευτικού Αντίσταση μαθητών σε πολλές μορφές Αποτροπή αντίστασης από εκπειδευτικούς με τη χρήση γνώσεων κ σχεδιάζοντας παραγωγικές μαθησιακές εμπειρίες Οι μαθησιακές εμπειρίες του εκπαιδευτικού είναι ικανές να προσαρμοστούν στις ανάγκες των μαθητών Αποτυχία μαθητών λόγω μη προσβάσιμης διδασκαλίας για ορισμένους μαθητές

Δ)ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕΤΑΞΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΩΝ Ισότομος ρόλος μέσα στη σχολική τάξη Σεβασμός Ενδιαφέρον για μια συνεργασία Ικανότητα αναγνώρισης των ‘ιδιαίτερων ’ μαθητών

3Ο ΕΞΑΜΗΝΟ ΜΕΛΗ 1. ΑΓΓΑΘΑΓΓΕΛΙΔΟΥ ΠΑΡΘΕΝΑ(3984) 2 3Ο ΕΞΑΜΗΝΟ ΜΕΛΗ 1.ΑΓΓΑΘΑΓΓΕΛΙΔΟΥ ΠΑΡΘΕΝΑ(3984) 2.ΚΑΡΑΓΙΟΒΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ(4027) 3.ΚΑΤΣΑΜΠΟΥΜΙ ΜΙΓΚΕΝΑ(4032) 4.ΛΙΟΥΛΙΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ(4047) 5.ΜΑΥΡΙΚΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ(4054) 6.ΣΑΦΛΕΚΟΥ ΚΩΝ/ΝΑ