ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΧΕΔΙΟ (ΣΕΝΑΡΙΟ) ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Γιώργος Σούλτης
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ Μάθημα Διδακτική ενότητα Διδακτική ώρα Φάσεις διδασκαλίας
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Μάθημα ΘΕΜΑ ΤΑΞΗ – ΗΛΙΚΙΑ ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΕΡΙΛΗΨΗ (8-10 γραμμές) ΣΤΟΧΟΙ (επιγραμματικά, για κάθε στόχο 2-3 γραμμές) ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΥΠΟΒΑΘΡΟ ΜΑΘΗΤΩΝ ΧΩΡΙΣΜΟΣ ΣΕ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ- ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ (Διάγραμμα Gantt)
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ Διδακτική Ενότητα ΘΕΜΑ ΤΑΞΗ – ΗΛΙΚΙΑ ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΣΤΟΧΟΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΥΠΟΒΑΘΡΟ ΜΑΘΗΤΩΝ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΥΛΙΚΑ- ΑΙΘΟΥΣΑ (τι υλικά χρησιμοποιούμε ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ 8-10 γραμμές)) ΧΩΡΙΣΜΟΣ ΣΕ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΩΡΕΣ- ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ
Σχέδιο (σενάριο) μαθήματος ΘΕΜΑ ΤΑΞΗ – ΗΛΙΚΙΑ ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΣΤΟΧΟΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΥΠΟΒΑΘΡΟ ΜΑΘΗΤΩΝ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΥΛΙΚΑ ΦΑΣΕΙΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
Φάσεις Υλοποίησης μαθήματος ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΚΛΙΜΑΤΟΣ ΕΡΩΤΉΣΕΙΣ ΑΝΙΧΝΕΥΣΗΣ ΥΠΟΒΑΘΡΟΥ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ (τις προηγούμενες γνώσεις) ΛΕΜΕ ΤΙ ΘΑ ΠΟΥΜΕ (θέμα – περίληψη) ΔΙΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΕΡΩΤΉΣΕΙΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ (ετοιμάστε και απαντήσεις) ΑΣΚΗΣΕΙΣ – ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΞΑΓΩΓΗ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΩΝ ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΩΣΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Εργαστηριακό μάθημα ΑΣΚΗΣΕΙΣ – ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ